Ik heb vele antagonisten in MUZquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:12 schreef Godtje het volgende:
Dat is Bosbeetle met zijn experimentele meuk.
Dat wel ja hahaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb vele antagonisten in MUZMaar genakt jij houd toch ook wel van een beetje herrie
Ranja zou bij mij op een goede 2de plaats staan, beetje hetzelfde als norrage we luisteren best wel veel naar dezelfde muziek maar om totaal andere redenenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:13 schreef Gillingham het volgende:
Ranja komt als eerste bij me op.
Scheelt ook wel dat hij een uitgesproken smaak heeft die hij zoveel mogelijk naar buiten brengt.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ranja zou bij mij op een goede 2de plaats staan, beetje hetzelfde als norrage we luisteren best wel veel naar dezelfde muziek maar om totaal andere redenen
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:17 schreef Norrage het volgende:
Mijn muzikale antagonisten zijn mensen die van Muse houden, of metal ofzo.
Volgens hebben wij een behoorlijk gelijke muzieksmaak hoor. Jij bent echter iets meer mainstream (lees, minder indie) geloof ikquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]bij muse haak ik wel af na die eerste plaat
Ja, er is een bug met mijn profiel.... als ik het veranderd naar Norrage (dat is gewoon mijn last.fm naam) dan verandert ie het standaard weer naar 1....quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:21 schreef Bosbeetle het volgende:
Your musical compatibility with 1 is Low
Music you have in common includes TV on the Radio, Thursday, The Smashing Pumpkins, Massive Attack and The Notwist.
of heb je iemand anders last fm account in je profiel staan.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, er is een bug met mijn profiel.... als ik het veranderd naar Norrage (dat is gewoon mijn last.fm naam) dan verandert ie het standaard weer naar 1....
ja dat is idd wel de mainstreamquote:Your musical compatibility with Norrage is Very High
Music you have in common includes Zita Swoon, Roosbeef, The Notwist, Tom Waits and The Flaming Lips.
Ranja is iedereen hun antagonistquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:24 schreef bartrid het volgende:
ranja denk ik. Die heeft Shiny happy people als 1 van z'n favorieten en bij mij staat dat hoog in mijn meest gehate nummers lijstje
Toch knapquote:
Hij heeft nog het meest gemeen met 15-jarige tienermeisjes (of meisjes die destijds 15 waren) gezien zijn Avril Lavigne liefde (en andere vrouwenquote:
Ik luisterde ook naar muse.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:17 schreef Norrage het volgende:
Mijn muzikale antagonisten zijn mensen die van Muse houden, of metal ofzo.
Met de nadruk op luisterde mag ik hopenquote:
Ik ben gewoon al over de periode heen dat je bepaalde muziek niet goed wilt vinden omdat je denkt dat niet zo hoort of omdat je bang bent wat je vriendjes er van zullen vindenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:28 schreef Norrage het volgende:
Hij heeft nog het meest gemeen met 15-jarige tienermeisjes (of meisjes die destijds 15 waren) gezien zijn Avril Lavigne liefde (en andere vrouwen)
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:33 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik ben gewoon al over de periode heen dat je bepaalde muziek niet goed wilt vinden omdat je denkt dat niet zo hoort of omdat je bang bent wat je vriendjes er van zullen vinden
Your musical compatibility with bosbeetle is LOWquote:
Ik luister ook heel veel maria menaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Your musical compatibility with bosbeetle is LOW
Music you have in common includes The Sugarcubes, Portishead, Roosbeef, Björk and The Primitives.
tja.
quote:Your musical compatibility with bosbeetle is Very High
Music you have in common includes Tame Impala, Tom Waits, Kraftwerk, Swans and Wir Sind Helden.
Met beiden very high, maar volgens mij wordt het altijd overschat.quote:Your musical compatibility with fokranja is Very High
Music you have in common includes The Jezabels, Anaïs Mitchell, Portishead, Fiona Apple and Wir Sind Helden.
ah! even friendenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:36 schreef bartrid het volgende:
Your musical compatibility with bosbeetle is Super
Music you have in common includes White Hills, Swans, Sungrazer, Melvins and Dub Trio.
niet bartrid, WilhelmStrokerquote:
* Maxerazzi zet moeilijke bril op en begint op elitaire wijze over Radiohead te mijmerenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:33 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik ben gewoon al over de periode heen dat je bepaalde muziek niet goed wilt vinden omdat je denkt dat niet zo hoort of omdat je bang bent wat je vriendjes er van zullen vinden
geaccepteerdquote:
weet ik, abo hè dan kun je gewoon zien wie je bezocht heeftquote:
aha! dat wist ik nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
weet ik, abo hè dan kun je gewoon zien wie je bezocht heeft
Ik snap dat sowieso niet...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:37 schreef Felagund het volgende:
Met beiden very high, maar volgens mij wordt het altijd overschat.
Bij rateyourmusic kun je tenminste beoordelingen vergelijken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:44 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik snap dat sowieso niet...
Your musical compatibility with WilhelmStroker is LOW
Music you have in common includes Sonic Youth, Mark Lanegan, Melvins, Pavement and dEUS.
Your musical compatibility with Chris_Gamgee is VERY HIGH
Music you have in common includes The Jezabels, Anaïs Mitchell, Portishead, Fiona Apple and Wir Sind Helden.
Waarom is de ene Low en de andere Very high?
trouwens Deus2x Suds and Soda gedraaid ofzo...
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:52 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Bij rateyourmusic kun je tenminste beoordelingen vergelijken.
Klopt. Daar lopen er wel een paar rond waar ik op kan vertrouwen, als die het niks vinden ga ik het beluisteren en als zij het geweldig vinden sla ik maar over.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:52 schreef Gillingham het volgende:
Bij rateyourmusic kun je tenminste beoordelingen vergelijken.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:55 schreef methodmich het volgende:
Ik heb geen Last FM, maar via Rate Your Music kun je ook dingen vergelijken.
Als ik dan mijn lijst met die van ranja vergelijk dan delen we 64 albums in onze collectie. Vrij weinig, als ik de grootte van mijn eigen collectie ken en ik die van ranja ongeveer gelijk inschat.
Wel zijn we het bij het beoordelen met best veel albums behoorlijk eens. Liefst 60 albums vallen binnen 1 ster, 20 albums hebben we hetzelfde beoordeeld. Leuk is ook de 'disagree' lijst. Die bevat Kid A en Amnesiac van Radiohead. Die hebben bij mij slechts 2 1/2 ster, maar bij ranja slechts een 1/2 ster, dus vandaar.
Doe ik hetzelfde met Norrage, dan delen we 131 albums. Norrage wil ook vier albums die ik heb.
116 keer zijn we het eens binnen 1 ster, 41 keer exact hetzelfde beoordeeld. Verschillen zijn er ook bij 10 albums. Weer die van Radiohead, maar nu omdat ze bij Norrage meer sterren hebben. Verder geeft hij Happy Traum van Daryll-Ann maar twee sterren, waar ik er 4 1/2 uitdeel. En ook Pet Sounds, Tim Knol en Adventures In Hi-Fi van R.E.M. beoordeelt Norrage veel lager dan ik heb gedaan.
Dat is eigenlijk best weinig, aannemend dat jullie flink wat albums beoordeeld hebben.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:55 schreef methodmich het volgende:
Wel zijn we het bij het beoordelen met best veel albums behoorlijk eens. Liefst 60 albums vallen binnen 1 ster, 20 albums hebben we hetzelfde beoordeeld.
Jij bent sowieso niet van de lijstjes toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Ook in het hele RYM ben ik een antagonist van norrage en ranja ik zou dat niet kunnen een album een cijfer geven... daar heb ik sowieso context bij nodig en ik ben te wisselvallig om het goed te kunnen doen.
Wat is je RYM account?? Ik heb jou niet toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Ook in het hele RYM ben ik een antagonist van norrage en ranja ik zou dat niet kunnen een album een cijfer geven... daar heb ik sowieso context bij nodig en ik ben te wisselvallig om het goed te kunnen doen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jij bent sowieso niet van de lijstjes toch?
Ik heb dus geen RYM....quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat is je RYM account?? Ik heb jou niet toch?
Sowieso, kan iedereen even hun RYM posten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |