Heb je de Sempahore 2.3.0 kernel, dan is dit op jou van toepassing.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:35 schreef Parafernalia het volgende:
How To Install
Download 2.7 ROM (when it shows up) from Downloads tab on main page.
Enter Recovery,Wipe Cache, Dalvik Cache
NOTE ONLY FOR SGS variants on Semaphore 2.3.0/s ( I9000, i897 and T959). Manually Mount system, then follow instructions below or Flash Semaphore 2.2.0/s first. Rest of the devices, ignore this note
Weet iemand wat ze bedoelen?
Ik heb semaphore 2.1quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb je de Sempahore 2.3.0 kernel, dan is dit op jou van toepassing.
Zo niet, gewoon negeren en nergens zorgen over maken
Hij heeft het specifiek over 2.3.0, dus deze eis geldt niet voor jou. Je hoeft system dus niet te mounten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:00 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik heb semaphore 2.1
Maar ik snap niet wat ik moet doen...ik heb System gemount, maar kreeg foutmelding bij flashen. Iets met incompatible file system.
Ik heb nu Slimbean 2.5
Aha!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij heeft het specifiek over 2.3.0, dus deze eis geldt niet voor jou. Je hoeft system dus niet te mounten.
Het mounten is het koppelen van je opslag aan het systeem.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:03 schreef Parafernalia het volgende:
Ik zit nu in Recovery te kijken of /system weer unmount is, en nu zie ik dat /cache wel gemount is. Hoort dat zo?
Wat is dat mounten überhaupt?
Gewoon opnieuw opstarten en niet meer aanzittenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:11 schreef Parafernalia het volgende:
Maar /cache hoort met mounted te zijn?
Had ik gedaan...dan hoort ie dus gemount te zijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon opnieuw opstarten en niet meer aanzitten
Volgens mij wel, maar ik zou er niet zo op letten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:17 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Had ik gedaan...dan hoort ie dus gemount te zijn
Volgens mij maakt dat niet uit.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:23 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik eerst 2.6 flashen, dan 2.7
Ik wist niet dat hallo al zovaak gebruikt wasquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:25 schreef Kloonhommel het volgende:
Kon je niks originelers verzinnen dan hallo?
Bijzonder dat je dat soort spellen gewoon op een mobiele telefoon kunt spelen. Daar had je nog niet zo heel lang geleden toch een behoorlijke PC voor nodig.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:20 schreef robin007bond het volgende:
Final Fantasy III draait trouwens echt lekker op mijn Galaxy S. Geweldig spel ook.
FF 3 hequote:Op zondag 14 oktober 2012 08:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bijzonder dat je dat soort spellen gewoon op een mobiele telefoon kunt spelen. Daar had je nog niet zo heel lang geleden toch een behoorlijke PC voor nodig.
Waarom zou die 't niet meer doen dan?quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
hopen dat 'ie het naderhand nog doet.
Stap 1: s-off en rooten. Hoe dat tegenwoordig het handigst gaat weet ik niet; aangezien ik het een hele tijd geleden heb gedaan en nooit meer in verdiept heb. Maar daarover valt genoeg te vinden en anderen hier kunnen je vast helpen (desnoods in het HTC Desire topic).quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:04 schreef Viking84 het volgende:
Zag dat iemand91 Jellybean op z'n Desire heeft gezet. Hoe heb je dat gedaan? Heb zelf ook een oude Desire en ben wel benieuwd of die nog iets kan met Jellybean (hij is geroot).
Thx, binnenkort maar eens kijkenquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:17 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Stap 1: s-off en rooten. Hoe dat tegenwoordig het handigst gaat weet ik niet; aangezien ik het een hele tijd geleden heb gedaan en nooit meer in verdiept heb. Maar daarover valt genoeg te vinden en anderen hier kunnen je vast helpen (desnoods in het HTC Desire topic).
Stap 2: Custom ROM erop zetten.
Je kijkt hier wat voor ROM je leuk lijkt. (qua Android versie, dingen die werken (vaak werken bijv. de camera of tethering niet). Je download de ROM in .zip vorm; je zet die .zip op de SD-card; en dan kun je via de telefoon die .zip installeren en klaar.
Staan vast genoeg tutorials e.d. hierover op internet.
Overigens heb ik soms wel met de JB ROM op de Desire dat niet alles even goed werkt, zo werkt de knop bij de taskbar van instellingen niet en nog een aantal dingen doen het niet meer...
Niet erg; heb m'n One X als standaard telefoon
Komt ook deels doordat ik nu een ROM gebruik zonder Sense; en zeker de nieuwere Sense versies kan de Desire gewoon niet aan. Als je dat eruit haalt wordt het allemaal al een stuk soepeler/sneller.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Thx, binnenkort maar eens kijken. Tis al heel wat dat ie draait, want zelfs Gingerbread is niet meer officieel uitgebracht voor de Desire, volgens mij.
jb?quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:49 schreef Vaatwastablet het volgende:
Ik heb net LBE Privacy Guard geinstalleerd en dat heeft heel mijn telefoon om zeep geholpenElke keer automatisch rebooten (bootcircle) zonder enigzins in de instellingen te kunnen komen waardoor ik een semi-bricked telefoon had. Moest hem opnieuw flashen en ik moet het maar doen met een back-up van eergister dus heb ik alleen maar oude WA-gesprekken
Ik had met mijn eerdere telefoons nooit last van LBE. Hoe zou dat komen?
Vorige topic niet uitgelezen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:49 schreef Vaatwastablet het volgende:
Ik heb net LBE Privacy Guard geinstalleerd en dat heeft heel mijn telefoon om zeep geholpenElke keer automatisch rebooten (bootcircle) zonder enigzins in de instellingen te kunnen komen waardoor ik een semi-bricked telefoon had. Moest hem opnieuw flashen en ik moet het maar doen met een back-up van eergister dus heb ik alleen maar oude WA-gesprekken
Ik had met mijn eerdere telefoons nooit last van LBE. Hoe zou dat komen?
quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:54 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Yes. Is die app niet geoptimaliseerd voor JB?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:24 schreef Eric_Cantona het volgende:
Pas op als je Jelly Bean hebt, dan gaat je telefoon flippen!
Op XDA is 'n versie te downloaden die wel goed werkt: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1422479
1. Get rooted.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:04 schreef Viking84 het volgende:
Hallo
Sony Xperia U met Gingerbread hier. Weet nog niet of ik naar ICS ga. Ben nu tevreden over mijn accuduur en weet niet of dat met ICS ook zo blijft.
Zag dat iemand91 Jellybean op z'n Desire heeft gezet. Hoe heb je dat gedaan? Heb zelf ook een oude Desire en ben wel benieuwd of die nog iets kan met Jellybean (hij is geroot).
Mooier als het LG toestelquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:31 schreef Dutchguy het volgende:
Mogelijk een afbeelding van een Sony Nexus toestel in ontwikkeling:
http://www.androidworld.nl/131423/fotos-van-sony-nexus-x-gespot/
Zou jammer zijn, een Sony Nexus toestel zou erg prettig zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:53 schreef Klonk het volgende:
of toch niet?
http://www.androidpolice.(...)after-all-heres-why/
jeps, zou ik graag en snel kopenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:45 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zou jammer zijn, een Sony Nexus toestel zou erg prettig zijn.
Google gaat Nexus vrijgeven aan elke fabrikant die ook een Nexus toestel in zijn gamma wil hebben. Google stelt uiteraard wel eisen aan de telefoons. Zou ergens in 2014 moeten gaan gebeuren, dus die Sony Nexus gaat er toch wel komen hopelijk (ik mag over anderhalf jaar een nieuwe uitzoeken).quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:48 schreef lyolyrc het volgende:
Je zou toch denken dat Motorola de nieuwe Nexus gaat leveren, aangezien dat merk nu onderdeel is van Google.
Ik hoop eigenlijk op eind volgend jaar, dan loopt mn contract afquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Google gaat Nexus vrijgeven aan elke fabrikant die ook een Nexus toestel in zijn gamma wil hebben. Google stelt uiteraard wel eisen aan de telefoons. Zou ergens in 2014 moeten gaan gebeuren, dus die Sony Nexus gaat er toch wel komen hopelijk (ik mag over anderhalf jaar een nieuwe uitzoeken).
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:55 schreef Viking84 het volgende:
Is er ook een app waarmee ik met een druk op de knop de agenda kan synchroniseren als ik automatisch synchroniseren uit heb staan? Moet het nu via instellingen doen en zou dat graag via homescreen doen.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1936702quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:29 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk op eind volgend jaar, dan loopt mn contract afNet een week de Xperia P nu, ideaal ding alleen vind ik het jammer dat er geen laatste versies van Android op draaien...
HTC heeft geen eigen widgets, dat zijn dan widgets voor Android. Dat is natuurlijk ook een goed idee, een widget waarmee ik in één handomdraai alles synchroniseer. Thanks, ik ga eens kijkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:43 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb een 'sync all' widget, maar misschien is dat eentje van htc?
Bij mijn Arc S werkt het wel idd (stock, geen root).quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:03 schreef StateOfMind het volgende:
Om in het (verborgen) service menu van mijn Xperia Arc S (geroot, custom rom) te komen moet ik volgens internet de volgende code invoeren in mijn dialer: *#*#7378423#*#*
Meteen daarna zou automatisch dat menu moeten verschijnen.
Bij mij gebeurt er echter niks.
Ik vermoed nu echter dat dit alleen maar werkt op een stock rom zonder root. Kan iemand dit bevestigen?
Dan weet ik genoeg, toen mijn telefoon nog niet geroot was en hij op de stock rom draaide werkte het namelijk wel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:12 schreef Symer het volgende:
[..]
Bij mijn Arc S werkt het wel idd (stock, geen root).
Dat is mooi jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:13 schreef Iemand91 het volgende:
Hmm, zie net dat Ziggo aardig wat zenders aan de app heeft toegevoegd: Comedy Central, MTV, Een, Canvas, Comedy Central Extra, Humor TV, Animal Planet, CNN, BBC One en BBC Two.
Zeer goede uitbreiding!![]()
![]()
Zo mag het doorgaan, zou graag nog wat meer hebben.
Het beeld wordt na een paar seconden eens stuk beter. Dan is het goed bruikbaar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:54 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat is mooi ja
Krijg je ook al een goede resolutie op telefoons of is dat alleen nog voor tablets?
Handig zo met een 1280x720p-scherm in mijn telefoon, hoger dan sommige 10" tablets.
Edit: He, ik heb net geupdate maar geen nieuwe zenders?
Ik heb geen tablet en weet ook niet hoe het eruit ziet met hogere bitrate e.d., maar als het beeld dus na enkele seconden verbeterd is vind ik het prima bruikbaar. Ondertiteling is bijvoorbeeld scherp genoeg.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:58 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja, dat het beter wordt weet ik wel, maar het is gelimiteerd op smartphones, op tablets krijg je een veel hogere resolutie/bitrate, dat vond ik zo triest omdat bijv. de One X 1280x720p heeft en zo'n tablet van een jaar geleden zo'n 1024x768 ofzo
Slim natuurlijkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:03 schreef Crutch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SlimBean? CM? Waaaahaaat?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:33 schreef MacorgaZ het volgende:
Is er eigenlijk al wat voortgang in provider/operator billing?
Ideaal om via je telefoonrekening apps te betalen, heb je ook geen creditcard nodig.
Vodafone kwam december 2011 met het bericht dat ze het in de loop van 2012 zouden introduceren, maar bedrijven en beloftes.....
Gebruik je alleen maar WiFi?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:03 schreef JDx het volgende:
Ik had een HTC Desire S, maar nu tijdelijk ff een goedkoop Android toestelletje. Een ZTE San Francisco volgens mij.
Maar nu krijg ik WhatsApp berichten pas binnen als ik het ook daadwerkelijk open heb staan. Met het scherm uit krijgt ik niets binnen.
Achtergronddingen enzo staan aan. Enig idee?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Hoe goed zijn MTK6577(4.0) foons?![]()
IK HOU VAN CHINEZENquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dit bijvoorbeeld ,¤160 (8 GiB ,inclusief verzendkosten, met DHL)![]()
Wil hem zelf ook wel hebben. Om hem te vergelijken met mijn S3quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Een Samsung Galaxy S3 kloon met 4.1
Ik heb een nieuwe smartphone nodigquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:11 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Wil hem zelf ook wel hebben. Om hem te vergelijken met mijn S3.
wowquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dit bijvoorbeeld ,¤160 (8 GiB ,inclusief verzendkosten, met DHL)![]()
laat weten hoe ie werkt!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe smartphone nodig
Ik wist niet eens dat het bestond,kreeg het te zien op AliExpress hoofdpagina onder Android Phonesquote:
Pas in Januari bestellenquote:
quote:
quote:We are Authorized seller in Guangzhou and our phones and Accessories are directly from factory, we sell JIAYU phones for more than 2 years. So please believe our products and our service. Thanks!
The quantity of Gorilla Glass is limited, so if you want to order, pls be fast! Our Phone is 1G, not 512M, we promise that.
Gift box =
1X Smart Phone
2X Battery
2XCharger
1X8G TF Card
1XPhone Silicon Case
1X Original Screen Protector
* Parafernalia 's ouwe galaxy heeft 4.1.2 alquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Alleen duurdere Xperias krijgen updates naar 4.1 ,ik gebruik al 5 maanden geen Sony smartphone meer
Gelukkig zijn er nog genoeg andere toestellen die niet eens 4.0 krijgen. En er zijn zelfs toestellen die nu worden uitgebracht en nog niet eens versie 4 hebben.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Alleen duurdere Xperias krijgen updates naar 4.1 ,ik gebruik al 5 maanden geen Sony smartphone meer
Ik ben geen @pple of M$ fanboy,quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog genoeg andere toestellen die niet eens 4.0 krijgen. En er zijn zelfs toestellen die nu worden uitgebracht en nog niet eens versie 4 hebben.
Om dus nu meteen te zeggen dat Sony geen smartphone maakt vind ik wat ver gaan. Anders is Android dus helemaal geen smartphone besturingssysteem en is alleen iOS een smartphone besturingssyteem (vrijwel alles toestellen krijgen direct een update bij uitbrengen van nieuwe release). En dat gaat wel heel erg ver.
Of ben je stiekem een Apple fanboy?![]()
Maar misschien dat ik dus ook ooit nog 4.1 krijg op mijn Xperia S.![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:31 schreef Parafernalia het volgende:
Ik gebruik Jump Desktop om mijn pc met mn telefoon te besturen. Maar kan 't andersom ook?
En dan bedoel ik niet Airdroid...dat is kut.
Zoek je een alternatief voor Airdroid? Die deed het namelijk nooit, maar nu gebruik ik Wifi File Explorer PRO, erg goeie app. Gewoon linkje in de adressbar invullen en je kunt alles; uploaden/downloaden. Uploaden kan alleen met de pro versie, maar daar is heus wel een apk'tje voor te vindenquote:
Nee. Airdroid is maar heel beperkt. Ik zoek een programma/app waarmee ik via mijn pc full control over mijn gsm heb. Net als Jump Desktop/LogMeIn/TeamViewer etc, maar dan andersomquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:16 schreef Expression het volgende:
[..]
Zoek je een alternatief voor Airdroid? Die deed het namelijk nooit, maar nu gebruik ik Wifi File Explorer PRO, erg goeie app. Gewoon linkje in de adressbar invullen en je kunt alles; uploaden/downloaden. Uploaden kan alleen met de pro versie, maar daar is heus wel een apk'tje voor te vinden
Net zoiets als Lg onscreen phone?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:18 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Nee. Airdroid is maar heel beperkt. Ik zoek een programma/app waarmee ik via mijn pc full control over mijn gsm heb. Net als Jump Desktop/LogMeIn/TeamViewer etc, maar dan andersom
dit jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:17 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
* Parafernalia 's ouwe galaxy heeft 4.1.2 al
Werkt helaas (nog) niet met m'n OV kaart.quote:
Je moet ook nog een gekraakte OV-Chipkaart hebben alvorens je dat kan doen. In verschillende fora lees ik zelfs dat men bezig is met het ontwikkelen van apps waarmee je kan inchecken en uitchecken op je telefoon.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:51 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Werkt helaas (nog) niet met m'n OV kaart.
Hmm, eens in gaan lezen want heb hier ook NFC. Heb er alleen nog nooit wat nuttigs mee gedaan...quote:
Zelfde vraag, maar dan rootedquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:02 schreef CamelNLD het volgende:
is er een programma (voor non rooted) dat ik mijn android toestel (Sensation) kan bedienen op de pc? Ik ben wel dingen tegen gekomen als airdroid maar dan kan ik oa whatsapp niet bedienen.
De NFC chip in onze telefoons heeft dezelfde werking als de chipkaartscanners in de bus en tramquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:16 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hmm, eens in gaan lezen want heb hier ook NFC. Heb er alleen nog nooit wat nuttigs mee gedaan...
Awkey, dat wist ik niet. Welke app gebruik je daarvoor ?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:28 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
De NFC chip in onze telefoons heeft dezelfde werking als de chipkaartscanners in de bus en tramJe kan er mee in- en uitchecken als je een Android NFC toestel hebt.
Het lezen lukt wel maar informatie er op gooien of kijken werkt niet echt, is beveligd.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:41 schreef Dibble het volgende:
[..]
Awkey, dat wist ik niet. Welke app gebruik je daarvoor ?
Skip de HTC explorer. 600 MHz-processor. Heb je echt helemaal niets aan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Had ik me vandaag bijna laten verleiden tot de aanschaf van een Sony Xperia Tipo. In de aanbieding bij de Mediamarkt. Gaaf modelletje wel.
Maar ik heb me kunnen beheersen. Want de HTC Explorer, nog mooier, weinig meer. Maar ik ken de specs niet helemaal van beide toestellen en volgens mij bestaat de Explorer al een tijdje en gaat 'ie er binnenkort dus uit...., en heb geen zin in een aankoop waar ik later toch spijt van krijg.
ok. Ja, 600MHz was 'ie. Da's inderdaad niet meer al te snel.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Skip de HTC explorer. 600 MHz-processor. Heb je echt helemaal niets aan.
Recentelijk een update gedaan van de applicatie?quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:11 schreef static het volgende:
Crospost:
Bij mij is opeens de hele pre-cache optie in Maps verdwenen. Erg vervelend want ik ga zo naar Hong Kong en China; iemand enig idee?
Weet ik niet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Recentelijk een update gedaan van de applicatie?
Er staat nergens meer iets over het cachen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
En probeer anders dit eens: [Menu]-knop » 'Make available offline'.
Klopt, daar heb ik ook iets over gelezen. In ieder geval zal ik zo snel mogelijk ook Prey Pro kopen zodat ik ook mijn laptop en de telefoons van mijn ouders kan beveiligen. Zo zie je maar dat zoiets toch enorm handig uit kan komen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Handig dat dat tegenwoordig kan. Vroegah was je gewoon je telefoon kwijt. Even vloeken, nummer blokkeren, en op jacht naar een nieuwe mob+abo.
Laatst was er toch iemand hier wiens telefoon plots weg was, en die 'm even later tot op de stoeptegel kon traceren in Marokko?
Kan niet want JB TouchWiz ROM is nog niet uit voor de Notequote:Op maandag 22 oktober 2012 20:08 schreef delano.888 het volgende:
Ghehe, moet je eens tegen je google now zeggen: do a barrel roll.
Een barrel rollquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:09 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Kan niet want JB TouchWiz ROM is nog niet uit voor de Note
Wat doet 'ie dan?
Voor dat dilemma sta ik inderdaad ook - Cerberus licentie gekocht, maar Prey is erg universeelquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:23 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb Cerberus gekocht voor 3 euro, die is als zip te flashen voor geroote telefoons, dus zelfs na een fabrieksreset staat het er nog op. Later een laptop gekocht dus is Prey Pro weer handiger, maarja.
Dat klopt, inderdaad, maar het is handiger om één algemene app te hebben voor beveiliging. Of ik kan Cerberus en Prey tegelijk gebruiken, aangezien Prey sneller is met traceren en updaten maar Cerberus op commando screenshots, foto's en geluid kan opnemen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:27 schreef MacorgaZ het volgende:
Ach ja, mijn One X is op zich 400+ euro waard dus die 3 euro voor zo'n goede haast-niet-te-verwijderen-beveiliging kan dan nog wel een keer.
Prey Pro gewoon halen als je het nodig hebt, wat hopelijk dus nooit is.
Zeker geen slechte stap. Een hectische situatie kan zo omslaan in een situatie waar je aandacht ergens anders is en dan kun je je telefoon voorgoed kwijt zijn - het is slechts een kwestie van seconden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:48 schreef delano.888 het volgende:
Ook net Cerberus gekocht nav bovenstaande bus verhaaltje. Wat is nou 3 euro voor een lifetime licentie (op al je android devices). Gelijk ff alles getest natuurlijk, werkt super.
Precies, nou heb ik m wel verzekerd (voor 3 euro per maand bij interpolis) maar ik wil toch ook echt niet dat iemand er met mijn privé gegevens / foto's vandoor gaat.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:54 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Zeker geen slechte stap. Een hectische situatie kan zo omslaan in een situatie waar je aandacht ergens anders is en dan kun je je telefoon voorgoed kwijt zijn - het is slechts een kwestie van seconden.
Ik moet er niet aan denken dat ik mijn Note kwijt zou zijn geweest
Niemand?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:47 schreef stoereboii het volgende:
Heb net razodroid (custom rom voor galaxy ace s5830i) geflashed maar mn contacten zijn weg en als ik er weer toevoeg gaan ze weer weg na een reboot, ik weet zeker dat ze op mn sim stonden dus is wel raar. Ik ben nu weer mn backup aan het restoren omdat ik morgen mn telefoon wil kunnen gebruiken, en als er een oplossing is flash ik em wel opnieuw. Iemand?
Sowieso GELIJK alles naar je gmail exporteren, en NOOIT meer dmv sim overzetten. Dan kan het al nooit meer fout gaan en heb je voor de rest van je leven je contacten.quote:
En als ik dan weer die rom flash heb ik ze zeker? Dataverbinding werkte trouwens ook niet terwijl ze op xda zeiden dat de rom bugfree was,quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Sowieso GELIJK alles naar je gmail exporteren, en NOOIT meer dmv sim overzetten. Dan kan het al nooit meer fout gaan en heb je voor de rest van je leven je contacten.
Exporteer die shizzle naar Google Contacts man.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:47 schreef stoereboii het volgende:
Heb net razodroid (custom rom voor galaxy ace s5830i) geflashed maar mn contacten zijn weg en als ik er weer toevoeg gaan ze weer weg na een reboot, ik weet zeker dat ze op mn sim stonden dus is wel raar. Ik ben nu weer mn backup aan het restoren omdat ik morgen mn telefoon wil kunnen gebruiken, en als er een oplossing is flash ik em wel opnieuw. Iemand?
Nee, want als je de flashable ZIP flasht blijft 'ie er ook na een nieuwe ROM op staanquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:05 schreef 16meter het volgende:
Maar met dat Cerberus kan een dief toch gewoon een andere rom flashen en die zooi is weg?
En als hij die ZIP verwijdert?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:09 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nee, want als je de flashable ZIP flasht blijft 'ie er ook na een nieuwe ROM op staan
Als een dief zo snugger is dat hij dat soort dingen snapt, dan was hij geen dief geworden.quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als een dief zo snugger is dat hij dat soort dingen snapt, dan was hij geen dief geworden.
Maar na flashen met Odin/Heimdall in download mode dus niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:09 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nee, want als je de flashable ZIP flasht blijft 'ie er ook na een nieuwe ROM op staan
Nja, dat klopt. Maar tegen de tijd dat 'ie dat gaat doen heb ik ondertussen al wat foto's en data verworven, hoop ik.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:13 schreef 16meter het volgende:
[..]
Maar na flashen met Odin/Heimdall in download mode dus niet.
Hopen dat je telefoon door een domme dief gejat wordt dan.
Enige bugs oid? Ipv Razodroid mss die maar ff flashenquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:16 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Eerst wel, op mijn Desire S. MIUI met Android 2.3.7 was loeisnel, ICS daarentegen...
Nee, MIUI zit over het algemeen wel goed in elkaar. Zeker aan te raden. Welk toestel heb je?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:17 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Enige bugs oid? Ipv Razodroid mss die maar ff flashen
Nee, dat juist niet. Bij alles behalve een nieuwe ROM flashen blijft het erop staan, je flasht de zip namelijk als een soort extra feature in je ROM; nieuwe ROM = feature weg.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:09 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Galaxy ace. Woensdag maar ff kijken danquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:18 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nee, MIUI zit over het algemeen wel goed in elkaar. Zeker aan te raden. Welk toestel heb je?
Och, verdomd, je hebt gelijk. Het was inderdaad bedoeld voor een factory resetquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:20 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Nee, dat juist niet. Bij alles behalve een nieuwe ROM flashen blijft het erop staan, je flasht de zip namelijk als een soort extra feature in je ROM; nieuwe ROM = feature weg.
Ik denk in ieder geval niet dat de willekeurige dief echt een nieuwe ROM flasht, eerder dat die de simkaart eruit haalt, fabrieksreset ofzo doet en dan zijn eigen simkaart erin > Cerberus stuurt een sms en email naar je nood-contacten met het nummer van die nieuwe simkaart, en als je wil stuur je zelf een sms om alle info te wissen/telefoon te locken/etc.
Ja dat was ik. Dat was nog 'geluk' hebben, daar stond geen beveiligingsapp op, maar dan kon ik achteraf nog installeren. Nu heb ik Cerberus erop staan, weet ik in ieder geval zeker dat ik 'm nog kan traceren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Handig dat dat tegenwoordig kan. Vroegah was je gewoon je telefoon kwijt. Even vloeken, nummer blokkeren, en op jacht naar een nieuwe mob+abo.
Laatst was er toch iemand hier wiens telefoon plots weg was, en die 'm even later tot op de stoeptegel kon traceren in Marokko?
Marokko bedoel je? Nee was een apart topic van me, paar maanden geleden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:36 schreef delano.888 het volgende:
Was dat stoeptegel in tokio verhaal in dit topic? Nu ben ik benieuwd..
Dat bedoel ik, ga nu je topic lezenquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:48 schreef Roolio het volgende:
[..]
Marokko bedoel je? Nee was een apart topic van me, paar maanden geleden.
Nou, veel plezier!quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ga nu je topic lezen
Dat duurt niet lang meerquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als een dief zo snugger is dat hij dat soort dingen snapt, dan was hij geen dief geworden.
Correctquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:27 schreef Klonk het volgende:
Als ik een backup maak in CWM zelf dan is toch een backup van de (in dit geval originele rom) waar je ten alle tijde op terug kunt vallen om een toestel weer naar stock terug te brengen?
Lekkere droge humor idd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:20 schreef J.Appleseed het volgende:
Oh, trouwens, de humor van deze man is echt
Ik weet niet of 'ie ook hier in Android mag, maar jullie kunnen deze humor meer waarderen toch?
mooiquote:
Het het een Nandroid backup, fyiquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
mooi
backup loopt nu, dan is het vanaf nu braaf de installatiehandleiding van de rom volgen (paranoid android op een s3)
Na het googledingen installeren heb ik nooit caches hoeven wissen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:19 schreef Klonk het volgende:
root: check
backup: check
mis ik dan niets als ik zeg dat ik nu gewoon het zipje op de foon kan knallen, rebooten in recovery, cache wissen, dalvik cache wissen, installeren, google dingen installeren, cache wissen en dalvik wissen en dan rebooten.
kan me niet voorstellen dat het zo simpel is
Dat is het helemaal inderdaad. Al zullen sommigen misschien nog een factory reset of een superwipe aanraden voor het installeren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:19 schreef Klonk het volgende:
root: check
backup: check
mis ik dan niets als ik zeg dat ik nu gewoon het zipje op de foon kan knallen, rebooten in recovery, cache wissen, dalvik cache wissen, installeren, google dingen installeren, cache wissen en dalvik wissen en dan rebooten.
kan me niet voorstellen dat het zo simpel is
Tegenwoordig heb je ze zelfs met Over The Air updates en met touch-installers. En als je in dezelfde rom-familie blijft dan is wipen ook nog eens overbodig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:43 schreef Klonk het volgende:
lol, dus geen gekut met kernels meer, zit er allemaal in tegenwoordig
android custom roms zijn best ver gekomen in een relatief korte tijd
Slimbeanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:18 schreef Klonk het volgende:
aangezien ik zelf niet spoor ga ik voor Paranoid Android
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1745003
Wat dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:48 schreef Klonk het volgende:
Heb ik ook al naar gekeken maar de features van paranoid spreken me ook wel aan
Wat durf je niet?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:56 schreef Fiorano het volgende:
En toch durf ik het niet aan op m'n One x. Iemand die toevallig een Nederlandse Tutortial heeft? Kan ik eens oefenen op m'n ouwe Legend
quote:
Rooten etc. volgens mij kun je dan veel meer uit je telefoon halen ook qua batterij enzo. Maar ben toch bang dat ik het verneuk en dat hij het helemaal niet meer doet. Ken mezelfquote:
Het stelt op zich idd niks voor. Al moet ik zeggen dat ik niet weet of ik een splinternieuw toestel meteen zou gaan rootenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:58 schreef Fiorano het volgende:
[..]
[..]
Rooten etc. volgens mij kun je dan veel meer uit je telefoon halen ook qua batterij enzo. Maar ben toch bang dat ik het verneuk en dat hij het helemaal niet meer doet. Ken mezelf
Oeh die App Drawer is wel erg sexyquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:11 schreef Ireyon het volgende:
Iets om komende week naar uit te kijken:
dat je voor sommige apps kunt instellen dat ie zich als op een tablet moeten gedragen. Zeker met de mail en YouTube app vind ik dat een voordeelquote:
Roaming aanzetten? Moest ik bij Telfort altijd..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:46 schreef stoereboii het volgende:
Ok dus heb nog eens die rom geflashed. Contactenprobleem is opgelost, gewoon geïmporteerd uit mn SD kaart via Astro.
Maar het probleem met de 3G niet. Ik kan mn data gewoon niet gebruiken, heb de configuratieberichten nog eens laten sturen maar het werkt nog steeds niet. Weet iemand wat ik moet doen?
[ afbeelding ]
Dan betaal je toch meer omdat die het dan rekent als buitenland? Iig moest dat nooit voor ik deze rom had. Ga het nu wel ff proberenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Roaming aanzetten? Moest ik bij Telfort altijd..
Zolang je niet op een buitenlands netwerk zit nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:50 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dan betaal je toch meer omdat die het dan rekent als buitenland? Iig moest dat nooit voor ik deze rom had. Ga het nu wel ff proberen
Probeer het good old telefoon rebooten eens? En als andere gebruikers van jouw ROM er geen problemen mee hebben zou ik nog eens (super)wipen en opnieuw flashen.quote:
Heb al een paar keee gereboot. En is al de 2de keer dat ik hem geflashed heb, volgens mij mis ik iets heel simpels. Als ik het niet vind flash ik morgen nog eens, maar heb ff gevraagd aan de ontwikkelaar van de rom wat ik nog kan doenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:03 schreef Roolio het volgende:
[..]
Probeer het good old telefoon rebooten eens? En als andere gebruikers van jouw ROM er geen problemen mee hebben zou ik nog eens (super)wipen en opnieuw flashen.
Vraag me af of je veel gaat merken van Project Butter met TW erover heen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:55 schreef J.Appleseed het volgende:
Oeh la la! Jelly Bean voor de Galaxy Note is officieel uitgelekt en wordt nu verspreid onder de ontwikkelaars. Nu is het slechts een kwestie van dagen om de bugs er uit te polijsten en dan kunnen de flashers er gebruik van maken!
Wat is een clean install?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:06 schreef Expression het volgende:
[..]
Heb je een clean install gedaan? Of een keer een reboot?
Eerst data/cache wipe, dan cache partition wipe, daarna dalvik cache wipe.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:07 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Wat is een clean install?Ben er niet super ervaren mee maar weet er wel iets van.
Heb wel gewoon dalvik en dat andere dingetje gewiped
Die cache partition wipe heb ik niet gedaan. Stond niet in de algemene tut in xda en ook niet in de "how to install" van de romquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:09 schreef Expression het volgende:
[..]
Eerst data/cache wipe, dan cache partition wipe, daarna dalvik cache wipe.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:11 schreef Expression het volgende:
Misschien moet je naar mobile netwerks > netwerk operators > select automatically en dan in het Nederlands.
Ben een Belg, maar maakt dat serieus uit? Normaal kan je toch ook roamen dus lijkt me geen probleem van welk land je ben? Ga het wel ook nog ff vragen op xda.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:17 schreef Expression het volgende:
Damn, moet je het even in het topic vragen hoe het zit met 3g in Nederland.
Succes!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:19 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ben een Belg, maar maakt dat serieus uit? Normaal kan je toch ook roamen dus lijkt me geen probleem van welk land je ben? Ga het wel ook nog ff vragen op xda.
Ik ook inderdaad.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:07 schreef Expression het volgende:
[..]
Vraag me af of je veel gaat merken van Project Butter met TW erover heen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:57 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Oeh die App Drawer is wel erg sexy
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:54 schreef Parafernalia het volgende:
Mijn SGS1 met SlimBean 2.2 (Android 4.1.1) zit nu na bijna 6 uur nog op 85%.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:40 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik heb ook Galaxy S en kan Slimbean van harte aanraden
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:27 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
SlimBean is de snelste, maar niet voor alle telefoons
http://slimroms.net/index.php/supported-devices
edit: o wacht dit is het sgs topic....slimbean is dus ook voor jou
quote:Op zondag 30 september 2012 21:21 schreef Parafernalia het volgende:
Slimbean 2.5.0 met holo launcher HD
Enzquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:12 schreef Parafernalia het volgende:
Slimbean is wel de beste ROM die ik tot nu toe heb geprobeerd.
Mooi dat je nog soepeltjes JB kunt draaien op een toestel dat al 2,5 jaar oud is.
gebruikt.
Mooie compilatiequote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:45 schreef Roolio het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Enz
Had je anders verwacht dan?quote:
Ik moet in recovery 'install Zip from SD-card' selecteren dan, weet niet of jij die optie ook hebt? Want jouw optie klinkt alsof je update.zip daarmee moet installeren.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:51 schreef stoereboii het volgende:
Hallo, zoals jullie weten heb ik dus Razodroid geflashed. Nog 2 vraagjes
In de thread op xda staat er dat ik nu flash player op mn telefoon kan zetten met de attachment daar. Is dat dan gewoon in recovery gaan, apply update from sd en dan dat bestand selecteren? Of moet ik meer doen?
En als er een update komt, moet ik dan ook gewoon in recovery gaan en flashen of moet ik dan eerst weer alles wipen?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1816611
Wat is er dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:34 schreef ex het volgende:
Is het al maandag avond?! Ik ga weer lekker met een bak popcorn klaar zitten op www.youtube.com/android.
Maar ik bedoel die flash player. Moet ik die flashen of kan ik die gewoon op mn sd gooien en ben ik dan klaar? En install zip from sd is hetzelfde als apply update from sdquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:41 schreef Roolio het volgende:
[..]
Ik moet in recovery 'install Zip from SD-card' selecteren dan, weet niet of jij die optie ook hebt? Want jouw optie klinkt alsof je update.zip daarmee moet installeren.
En bij een update van die app kun je 'm er gewoon overheen gooien.
(Als die er ooit komt)
Een aangekondigd Android event door Google -> http://www.theverge.com/2(...)-oct-29-announcementquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:50 schreef remlof het volgende:
De cijfers van onze mobiele website, driekwart van de bezoekers komt er met een iPhone of iPad:
Waarschijnlijk al deze dingen of een van deze dingen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:19 schreef ex het volgende:
[..]
Een aangekondigd Android event door Google -> http://www.theverge.com/2(...)-oct-29-announcement
Waarschijnlijk:
- Nieuwe Nexus phone
- Nieuwe Nexus 7 variant
- Nieuwe Nexus tablet (10" met Samsung)
- Android 4.2
- Grote update voor Google Now.
Het is een zip bestand toch? Die moet je eigenlijk altijd flashen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:44 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Maar ik bedoel die flash player. Moet ik die flashen of kan ik die gewoon op mn sd gooien en ben ik dan klaar? En install zip from sd is hetzelfde als apply update from sd
EDIT: Of bedoel je in CWM? Ik heb namelijk geflashed via samsung recovery
Allemaalquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:56 schreef Roolio het volgende:
[..]
Waarschijnlijk al deze dingen of een van deze dingen?
Ik zag het.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:32 schreef Parafernalia het volgende:
Er is een nieuwe versie van een bepaalde rom uit [ afbeelding ]
Jammer dat tablets en telefoons niet uitgesplitst zijn. (is ook moeilijk om goed te doen lijkt me)quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Serieuze noot: Blijft interessant dat zelfs op een forum als FOK! iOS (Macintosh) flink over andere OS'en heen walst. Dat het nou op het Viva forum zou zijn, dat zou nog makkelijk te verklaren zijn![]()
Ok flashen dusquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:57 schreef Roolio het volgende:
[..]
Het is een zip bestand toch? Die moet je eigenlijk altijd flashen.
Ik gebruikt 4ext recovery, dan heb je beide opties.
derbauer.dequote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:16 schreef stoereboii het volgende:
En moet het dan gewoon via apply update from sd? dan weet ik genoeg
Welke apps/sites zijn zeer handig als je flash player hebt?
Je telefoon brickt niet zomaar, als hij het niet kan flashen dan meldt ie dat wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:53 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ok flashen dus
Als je hem niet mag flashen, krijg ik da een foutmelding of brickt ie dan?
Bedoel je gewoon in backup in cwm? Die heb ik van mn stock rom wel maar als er iets misgaat kan ik toch niet zomaar in recovery?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:23 schreef Roolio het volgende:
[..]
Je telefoon brickt niet zomaar, als hij het niet kan flashen dan meldt ie dat wel.
Edit: In recovery kun je voor het flashen altijd nog een backup maken (een Nandroid backup heet dat). Mocht er onverhoopt iets mis gaan tijdens het flashen ben je 5 minuten later weer waar je was voor het flashen door de backup terug te zetten.
Ja gewoon een backup maken in CWM. Er kan niet zodanig iets misgaan dat je niet meer in recovery kan komen. Daar kun je weer gemakkelijk die backup terugzetten en ben je weer terug waar je was voor het flashen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:28 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Bedoel je gewoon in backup in cwm? Die heb ik van mn stock rom wel maar als er iets misgaat kan ik toch niet zomaar in recovery?
Maar ik weet ong zeker dat er niks misgaat als iemand me kan bevestigen dat ik die flash player moet flashen
Ok. Vond het gewoon speciaal omdat ik de rom ook zo flashtequote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:33 schreef Roolio het volgende:
[..]
Ja gewoon een backup maken in CWM. Er kan niet zodanig iets misgaan dat je niet meer in recovery kan komen. Daar kun je weer gemakkelijk die backup terugzetten en ben je weer terug waar je was voor het flashen.
En staat dat nergens in dat topic ofzo?
Anyhow, .zip is eigenlijk altijd gewoon flashen.
Alles flash je op die manier. Flashen is ook eigenlijk niks meer dan installeren, de goede bestanden op de goede plek zetten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:41 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ok. Vond het gewoon speciaal omdat ik de rom ook zo flashteBest raar dat je op dezelfde manier alles kan replacen
Maar is het dus ook beter om van deze custom rom een backup te maken? En bij een nieuwe versie van de rom moet ik dus ook gewoon flashen en niets vervangen enzo? Blijven mn apps er dan wel opstaan of titanium backup toch gebruiken?
Oh dat weet ik dan ook weer, thanksquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:48 schreef Roolio het volgende:
[..]
Alles flash je op die manier. Flashen is ook eigenlijk niks meer dan installeren, de goede bestanden op de goede plek zetten.
Van je nieuwe ROM zou ik inderdaad ook een backup maken, dat kan nooit kwaad natuurlijk, die oude backups blijf je ook gewoon houden. Kost alleen wat ruimte op je SD-kaart.
Als je weer een nieuwe versie wil, dan kun je meestal 'm er gewoon overheen flashen, en dan moet alles blijven werken, inclusief apps. Tenzij die nieuwe versie van ICS naar JB is gegaan ofzo (andere android versies).
En voor je eigen gemoedsrust of voor die kleine kans dat iets misgaat kun je altijd backups maken. Met titanium backup kan, maar gewoon in recovery is makkelijker.
Nee, die backup kan je dan gewoon restoren. Zo kun je dus heel makkelijk een paar roms uitproberen. Vóór het installeren van MIUI zul je natuurlijk wél moeten wipen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:55 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Oh dat weet ik dan ook weer, thanksMaar van ICS naar JB gaan zal moeilijk zijn aangezien mijn telefoon slechts gingerbread draait
vind ik overigens niet zo erg, is mijn eerste smartphone en 2de telefoon ooit dus kan nu lekker experimenteren Volgend jaar waarschijnlijk de dan allernieuwste Galaxy S kopen
En als ik nu dus een backup maak, zet er bijvoorbeeld M!U! Op, kan ikcdan gewoon die backup restoren of moet ik ook weer al die dingen wipen?Ga nu eerst ff een backup maken van deze rom
Oh, en als ik MIUI dan backup kan ik dan weer gewoon naar een andere rom? En zo heel makkelijk veranderen? Das wel chill!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:00 schreef Roolio het volgende:
[..]
Nee, die backup kan je dan gewoon restoren. Zo kun je dus heel makkelijk een paar roms uitproberen. Vóór het installeren van MIUI zul je natuurlijk wél moeten wipen.
Uh ja, als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt. Je kan het niet als tweede installatie gebruiken ofzo, steeds switchen tussen twee backups.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Oh, en als ik MIUI dan backup kan ik dan weer gewoon naar een andere rom? En zo heel makkelijk veranderen? Das wel chill!
En die 2de partitie op sd, ik heb 2 partities van 8 gb ongeveer, kan ik dat beter veranderen of boeit dat vrij weinig? (doel nu meer op de grootte zodat ik er apps op kan zetten enzo)
Had je ook in Play ingesteld dat ie uitsluitend via WiFi de updates downloadt? Dat alleen al zou afdoende moeten zijn? Of is dit alleen voor hele grote apps?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:24 schreef elkravo het volgende:
OK, ik ben dus op vakantie in het buitenland
Ik zit bij T-mobile, en wilde gedurende de twee weekjes weg een enkele keer mijn mail checken, of even mijn bankrekening checken.
Dus via T-mobile koop ik een dagpas voor 5 MB, a 1,95... genoeg om dit soort dingetjes te doen.
De wifi op vakantielokatie was reteduur.
Ik heb ingesteld dat ik app-updates handmatig installeer. Ik kreeg af en toe een melding van een beschikbare update, maar die ging ik dus gewoon lekker thuis doen.
Wat gebeurt er echter... er is één app, die begint met downloaden... ik kan 'm NERGENS stoppen, en voor dat ik het weet is mijn 5MB op. Door die verdomde FaceBook update, die ik NIET wil.![]()
Wat doe ik fout? Waarom kan ik die FaceBook app nergens stoppen? Waarom houd FaceBook zich niet aan de instelling die andere apps overigens wel doen...nl. pas installeren als ik handmatig update?
Moet ik nou tijdens mijn volgende vakantie gewoon de FaceBook app verwijderen om dit soort onzin te vermijden?
Wat doe jij eigenlijk met dat ding als je wegbent? Kan me niet voorstellen dat je dat in je broekzak stoptquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:50 schreef J.Appleseed het volgende:
Mijn Galaxy Note draait de gelekte Jelly Bean ROM, wheeeei
[ afbeelding ]
Jawel hoor, die gaat netjes in mijn broekzakquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:55 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk met dat ding als je wegbent? Kan me niet voorstellen dat je dat in je broekzak stopt
Ook dat was ingesteld... en ook dat deed de download niet stoppen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:37 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Had je ook in Play ingesteld dat ie uitsluitend via WiFi de updates downloadt? Dat alleen al zou afdoende moeten zijn? Of is dit alleen voor hele grote apps?
Natuurlijk is het een kwalijke zaak dat FBapp zich niks van de handmatig instellen optie aantrekt. Als ik jou was ging ik ff erover klagen bij Play/FB.
Ik ken mensen met een S3 die hem met moeite in hun broekzak krijgenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:56 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Jawel hoor, die gaat netjes in mijn broekzak
Echt de meest awesome telefoon ever
Project Butter is trouwens ook echt
Gebruik de mobiele site van FB, werkt veel beter en sneller dan de app (raar maar waar).quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:00 schreef elkravo het volgende:
[..]
Ook dat was ingesteld... en ook dat deed de download niet stoppen.
Tja... kan wel gaan klagen, maar wat ben ik vs. Google/FB?... nee volgende vakantie haal ik FB van mijn phone... klaar... ze kunnen me de boom in daar bij Google/FB. Ga er geen moeite aan besteden.
Je kunt je niet voorstellen hoe snel je aan zoiets gewend raaktquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:02 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik ken mensen met een S3 die hem met moeite in hun broekzak krijgenBellen lijkt me er ook best lastig mee eigenlijk
Is ook een idee natuurlijk...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:04 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Gebruik de mobiele site van FB, werkt veel beter en sneller dan de app (raar maar waar).
Hoe heb je dat gedaan dan? Ik heb de optie 'Apps automatisch bijwerken', maar die is voor 'apps standaard automatisch bijwerken'. Als je die dus niet aangevinkt hebt staan kunnen apps waarvan jij individueel (perongeluk) hebt gezegd dat ze wel automatisch mogen bijwerken het nog steeds wel doen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:24 schreef elkravo het volgende:
Ik heb ingesteld dat ik app-updates handmatig installeer. Ik kreeg af en toe een melding van een beschikbare update, maar die ging ik dus gewoon lekker thuis doen.
PlayStore-instellingen-apps automatisch bijwerken heb ik uitgeschakeld.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:26 schreef Roolio het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan dan? Ik heb de optie 'Apps automatisch bijwerken', maar die is voor 'apps standaard automatisch bijwerken'. Als je die dus niet aangevinkt hebt staan kunnen apps waarvan jij individueel (perongeluk) hebt gezegd dat ze wel automatisch mogen bijwerken het nog steeds wel doen.
Die optie kun je namelijk aanvinken als je de app in de play store opent, dan staat er 'automatisch bijwerken toestaan'.
Als je facebook opent in Mijn Apps in je play store dan zie je waarschijnlijk een vinkje staan bij 'Automatisch bijwerken toestaan'. Die moet je dus uitvinken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:50 schreef elkravo het volgende:
[..]
PlayStore-instellingen-apps automatisch bijwerken heb ik uitgeschakeld.
Vraag is hoe ik in de facebook app dan het automatisch bijwerken kan uitzetten, of kan je dat niet meer wijzigigen achteraf? Ik heb daar wel naar gezocht, maar ook niet gevonden.
super bedanktquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:54 schreef Roolio het volgende:
[..]
Als je facebook opent in Mijn Apps in je play store dan zie je waarschijnlijk een vinkje staan bij 'Automatisch bijwerken toestaan'. Die moet je dus uitvinken.
In de play store instellingen kan je alleen via Wi-Fi bijwerken clickenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:01 schreef elkravo het volgende:
[..]
super bedankt
google play werkt ook alleen via verbinding, en de MBs waren al op voordat ik dit kon uitzoeken... heb gelijk alle andere apps nagelopen...
Ik weet niet of het voor alle androidtoestellen geldt, maar ik weet niet beter dat de kernel en de rom in één zijn. Normaal hoef je alleen de Rom te flashend dus, daar zit de kernel in. Maar dat zie je op xda snel genoeg als je een rom gaat uitzoeken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:57 schreef StateOfMind het volgende:
Ik wil binnenkort van mijn Xperia Arc S de bootloader unlocken, zodat ik ook eens niet-stock based roms kan proberen (van mijn huidige rom heb ik een nandroid backup).
Als ie eenmaal unlocked is, moet ik dan eerst een kernel flashen (via Flashtool moet dat toch?)?
Als de kernel geflashed is, kan ik dan meteen een rom naar keuze flashen? Of moet ik eerst de stock rom flashen en van daaruit verder gaan?
Tof!quote:Door Bart de Water, vrijdag 26 oktober 2012 19:39
Rockstar zal Grand Theft Auto: Vice City uitbrengen op Android en iOS om de tiende verjaardag van het spel te vieren. De game verscheen oorspronkelijk voor de PlayStation 2. De spelontwikkelaar bracht vorig jaar GTA III naar mobiele apparaten.
Ter gelegenheid van het tienjarig jubileum van Grand Theft Auto: Vice City zal Rockstar een mobiele versie van het spel uitbrengen. De game kwam op 29 oktober 2002 uit voor de PlayStation 2 in de Verenigde Staten. Vice City verschijnt voor zowel Android als iOS op een nog onbekende datum in de herfst. Rockstar zal binnenkort bekendmaken welke eisen het spel stelt aan mboiele apparaten en wat de game gaat kosten.
In 2011 bracht Rockstar GTA III uit voor Android en iOS. De iOS-versie draaide enkel op de iPad 2 en de iPhone 4S. De Android-versie vereiste telefoons als de Droid X2, HTC Evo 2, LG Optimus 2X, Motorola Atrix en Samsung Galaxy S2, en tablets als de Acer Iconia, Asus Eee Pad, Motorola Xoom en Samsung Galaxy Tab 10.1.
http://www.engadget.com/2(...)eaks-android-tablet/quote:Googles Nexus 10 will launch with a 5-megapixel rear camera, NFC connectivity, WiFi, and Bluetooth 4.0.
1 foto even aangepastquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:42 schreef Ireyon het volgende:
Leuk die specs maar damn wat is-tie lelijk
Hmm je post dus gewoon de lelijkste foto's, op de bronsite ziet het er al wat beter uit. Ben toch wel benieuwd wat dit moet kosten, vrees dat 't niet zo budget wordt als de N7..
Carrier billing is wel aangekondigd, komt er (ooit) aan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:34 schreef Firenzo het volgende:
Zijn er alternatieve betaalopties voor Google Play naast 3V/Visa?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:59 schreef Firenzo het volgende:
Karig zeg..
*moppert door over wel willen maar niet makkelijk kunnen, gemiste omzet, piraterij en geen wonder dat appdevs niet aan android veel verdienen...*
Over de hele wereld zullen er zat mensen zijn zonder CC. Denk dat ze dat echt wel veel gaat opleveren. Denk ook wel dat ze het graag willen, maar dat het wellicht een probleem is om dat met elke provider in elk land te regelen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:16 schreef Devolution het volgende:
Nederland is maar een kleine markt. De meeste apps zijn gericht op de US (Engelstalig bijv.) en daar heeft iedereen een creditcard en dus de mogelijkheid om apps te kopen. Ik denk dat het met die gemiste inkomsten dus wel mee zal vallen
Ik was ook altijd tegen een creditcard maar ik werd een beetje moe van 3V en de extra kosten. Nu heb ik wel een creditcard en ik meot zeggen dat het best handig is, en ik heb een limiet van 0 dus ik kan ook niet in de verleiding komen om meer uit te geven dan ik heb (een van de redenen dat ik geen cc wilde).
Concurrent? GCO is er nog lang niet, en het is maar de vraag of ze ooit gaan komen waar Paypal nu zit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:03 schreef Eric_Cantona het volgende:
PayPal is 'n grote concurrent van Google Check Out, ga er maar niet vanuit dat die ooit toegelaten wordt. Maar download vooral je apk's, niet raar opkijken als er 'n vervuilde tussenzit.
Je denkt toch niet dat Google Paypal toelaat om 't doodvonnis van GCO te tekenen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:10 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Concurrent? GCO is er nog lang niet, en het is maar de vraag of ze ooit gaan komen waar Paypal nu zit.
Is een 3V-kaart geen idee?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:00 schreef Firenzo het volgende:
edit: vergeten mn punt te maken; jammer dat Android niet een systeem heeft dat als alternatief voor een CC kan werken. Dat zorgt ervoor dat ik nu op Android nog geen app heb gekocht, terwijl ik voor iOs (Click&Buy) toch wel degelijk apps heb gekocht.
Gewoon nandroid backup maken, mocht je rom niet werken of andere malaise hebben kun je gewoon terug naar je oude situatie. Het kost 5 minuten maar het kan je zo een uur kloten schelen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:55 schreef Catch22- het volgende:
MAAK ALTIJD EEN EFS BACKUP ALS MET ROMS GAAT KLOOIEN!!!
ik deed dat niet en heb t met moeite en hulp van een pool moeten fiksen. Had even jelly bean draaien en toen is de boel gecrasht. Alles werkt wel weer gelukkig
Jelly bean loopt als een tgv op de note trouwens
2nd that. Trouwens, er is alweer een betere XXLS2-based ROM uit, gemaakt door een Nederlander die mij zeer goed heeft geholpen met problemen op andere ROMs. Ik draai deze nu want deze heeft o.a. S-Voice (bekend van de Samsung GSIII) en ook de Weather-widget van de Note 2 en heeft wat verbeteringen die het OS nóg smoother maken (ja, dat kan blijkbaar)quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:55 schreef Catch22- het volgende:
MAAK ALTIJD EEN EFS BACKUP ALS MET ROMS GAAT KLOOIEN!!!
ik deed dat niet en heb t met moeite en hulp van een pool moeten fiksen. Had even jelly bean draaien en toen is de boel gecrasht. Alles werkt wel weer gelukkig
Jelly bean loopt als een tgv op de note trouwens
Is dat wel echt een vooruitgang? Met ICS is het namelijk echt een drama.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:19 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Jelly Bean + Galaxy Note = subliem batterijduur trouwens![]()
![]()
Keep up the great work, Samsung!
Waarom gebruik je Titanium Backup niet dan? Mijn launcher heeft ook een backup functie. Ik hoef niet veel meer te doen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:19 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik word wel een beetje gek van alle apps en instellingen terugzetten bij elke flash.. da's dan weer de mindere kant van een flash-a-holic zijn
omdat trebuchet me prima bevalt, en hoopte dat er iemand ooit eens iets was tegengekomen waarmee dat konquote:
Jelly Bean is een heel stuk beter dan Ice Cream Sandwich, ja. Die screenshot komt gewoon van mijn Note af (met regelmatig gebruik) dus de batterijduur is écht goed.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is dat wel echt een vooruitgang? Met ICS is het namelijk echt een drama.
Wanneer komt JB eigenlijk officieel voor de Note?
Hmm, dat werkt ook als ik bijvoorbeeld overga van Touchwiz Jelly Bean naar AOPK/AOSP Jelly Bean? Ik ben dan bang voor prestatieverlies doordat er ook troep mee wordt gekopieerd. En zet die ook (voor zover mogelijk) alle instellingen terug?quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:33 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Waarom gebruik je Titanium Backup niet dan? Mijn launcher heeft ook een backup functie. Ik hoef niet veel meer te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |