abonnement Unibet Coolblue
pi_118388062
Mijn Galaxy Note draait de gelekte Jelly Bean ROM, wheeeei *O*

pi_118388346
quote:
99s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 20:50 schreef J.Appleseed het volgende:
Mijn Galaxy Note draait de gelekte Jelly Bean ROM, wheeeei *O*

[ afbeelding ]
Wat doe jij eigenlijk met dat ding als je wegbent? Kan me niet voorstellen dat je dat in je broekzak stopt :P
pi_118388392
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 20:55 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Wat doe jij eigenlijk met dat ding als je wegbent? Kan me niet voorstellen dat je dat in je broekzak stopt :P
Jawel hoor, die gaat netjes in mijn broekzak O+

Echt de meest awesome telefoon ever _O_

Project Butter is trouwens ook echt :D
pi_118388624
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 20:37 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Had je ook in Play ingesteld dat ie uitsluitend via WiFi de updates downloadt? Dat alleen al zou afdoende moeten zijn? Of is dit alleen voor hele grote apps? :?

Natuurlijk is het een kwalijke zaak dat FBapp zich niks van de handmatig instellen optie aantrekt. Als ik jou was ging ik ff erover klagen bij Play/FB.
Ook dat was ingesteld... en ook dat deed de download niet stoppen.

Tja... kan wel gaan klagen, maar wat ben ik vs. Google/FB?... nee volgende vakantie haal ik FB van mijn phone... klaar... ze kunnen me de boom in daar bij Google/FB. Ga er geen moeite aan besteden.
pi_118388760
quote:
99s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 20:56 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Jawel hoor, die gaat netjes in mijn broekzak O+

Echt de meest awesome telefoon ever _O_

Project Butter is trouwens ook echt :D
Ik ken mensen met een S3 die hem met moeite in hun broekzak krijgen _O- Bellen lijkt me er ook best lastig mee eigenlijk :P
  woensdag 24 oktober 2012 @ 21:04:43 #256
381234 Vaatwastablet
Mening van vrijheidsuiting
pi_118388943
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 21:00 schreef elkravo het volgende:

[..]

Ook dat was ingesteld... en ook dat deed de download niet stoppen.

Tja... kan wel gaan klagen, maar wat ben ik vs. Google/FB?... nee volgende vakantie haal ik FB van mijn phone... klaar... ze kunnen me de boom in daar bij Google/FB. Ga er geen moeite aan besteden.
Gebruik de mobiele site van FB, werkt veel beter en sneller dan de app (raar maar waar).
pi_118388992
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 21:02 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Ik ken mensen met een S3 die hem met moeite in hun broekzak krijgen _O- Bellen lijkt me er ook best lastig mee eigenlijk :P
Je kunt je niet voorstellen hoe snel je aan zoiets gewend raakt ;)

Nu kan ik zelfs met een Galaxy S3 moeilijk werken door dat vervelende kleine toetsenbordje... een iPhone of zelfs mijn vorige Desire S is gewoon niet meer te doen _O-
pi_118389039
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 21:04 schreef Vaatwastablet het volgende:

[..]

Gebruik de mobiele site van FB, werkt veel beter en sneller dan de app (raar maar waar).
Is ook een idee natuurlijk...
pi_118390331
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 20:24 schreef elkravo het volgende:
Ik heb ingesteld dat ik app-updates handmatig installeer. Ik kreeg af en toe een melding van een beschikbare update, maar die ging ik dus gewoon lekker thuis doen.
Hoe heb je dat gedaan dan? Ik heb de optie 'Apps automatisch bijwerken', maar die is voor 'apps standaard automatisch bijwerken'. Als je die dus niet aangevinkt hebt staan kunnen apps waarvan jij individueel (perongeluk) hebt gezegd dat ze wel automatisch mogen bijwerken het nog steeds wel doen.
Die optie kun je namelijk aanvinken als je de app in de play store opent, dan staat er 'automatisch bijwerken toestaan'.
pi_118392060
quote:
5s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 21:26 schreef Roolio het volgende:

[..]

Hoe heb je dat gedaan dan? Ik heb de optie 'Apps automatisch bijwerken', maar die is voor 'apps standaard automatisch bijwerken'. Als je die dus niet aangevinkt hebt staan kunnen apps waarvan jij individueel (perongeluk) hebt gezegd dat ze wel automatisch mogen bijwerken het nog steeds wel doen.
Die optie kun je namelijk aanvinken als je de app in de play store opent, dan staat er 'automatisch bijwerken toestaan'.
PlayStore-instellingen-apps automatisch bijwerken heb ik uitgeschakeld.

Vraag is hoe ik in de facebook app dan het automatisch bijwerken kan uitzetten, of kan je dat niet meer wijzigigen achteraf? Ik heb daar wel naar gezocht, maar ook niet gevonden.
pi_118392362
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 21:50 schreef elkravo het volgende:

[..]

PlayStore-instellingen-apps automatisch bijwerken heb ik uitgeschakeld.

Vraag is hoe ik in de facebook app dan het automatisch bijwerken kan uitzetten, of kan je dat niet meer wijzigigen achteraf? Ik heb daar wel naar gezocht, maar ook niet gevonden.
Als je facebook opent in Mijn Apps in je play store dan zie je waarschijnlijk een vinkje staan bij 'Automatisch bijwerken toestaan'. Die moet je dus uitvinken.
pi_118393016
quote:
2s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 21:54 schreef Roolio het volgende:

[..]

Als je facebook opent in Mijn Apps in je play store dan zie je waarschijnlijk een vinkje staan bij 'Automatisch bijwerken toestaan'. Die moet je dus uitvinken.
super bedankt ^O^

google play werkt ook alleen via verbinding, en de MBs waren al op voordat ik dit kon uitzoeken... heb gelijk alle andere apps nagelopen...

[ Bericht 9% gewijzigd door elkravo op 24-10-2012 22:06:16 ]
pi_118412865
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 22:01 schreef elkravo het volgende:

[..]

super bedankt ^O^

google play werkt ook alleen via verbinding, en de MBs waren al op voordat ik dit kon uitzoeken... heb gelijk alle andere apps nagelopen...
In de play store instellingen kan je alleen via Wi-Fi bijwerken clicken
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_118450754
Ik wil binnenkort van mijn Xperia Arc S de bootloader unlocken, zodat ik ook eens niet-stock based roms kan proberen (van mijn huidige rom heb ik een nandroid backup).

Als ie eenmaal unlocked is, moet ik dan eerst een kernel flashen (via Flashtool moet dat toch?)?

Als de kernel geflashed is, kan ik dan meteen een rom naar keuze flashen? Of moet ik eerst de stock rom flashen en van daaruit verder gaan?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_118451658
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 09:57 schreef StateOfMind het volgende:
Ik wil binnenkort van mijn Xperia Arc S de bootloader unlocken, zodat ik ook eens niet-stock based roms kan proberen (van mijn huidige rom heb ik een nandroid backup).

Als ie eenmaal unlocked is, moet ik dan eerst een kernel flashen (via Flashtool moet dat toch?)?

Als de kernel geflashed is, kan ik dan meteen een rom naar keuze flashen? Of moet ik eerst de stock rom flashen en van daaruit verder gaan?
Ik weet niet of het voor alle androidtoestellen geldt, maar ik weet niet beter dat de kernel en de rom in één zijn. Normaal hoef je alleen de Rom te flashend dus, daar zit de kernel in. Maar dat zie je op xda snel genoeg als je een rom gaat uitzoeken.
pi_118470588
Rockstar brengt GTA Vice City naar Android en iOS
quote:
Door Bart de Water, vrijdag 26 oktober 2012 19:39
Rockstar zal Grand Theft Auto: Vice City uitbrengen op Android en iOS om de tiende verjaardag van het spel te vieren. De game verscheen oorspronkelijk voor de PlayStation 2. De spelontwikkelaar bracht vorig jaar GTA III naar mobiele apparaten.

Ter gelegenheid van het tienjarig jubileum van Grand Theft Auto: Vice City zal Rockstar een mobiele versie van het spel uitbrengen. De game kwam op 29 oktober 2002 uit voor de PlayStation 2 in de Verenigde Staten. Vice City verschijnt voor zowel Android als iOS op een nog onbekende datum in de herfst. Rockstar zal binnenkort bekendmaken welke eisen het spel stelt aan mboiele apparaten en wat de game gaat kosten.

In 2011 bracht Rockstar GTA III uit voor Android en iOS. De iOS-versie draaide enkel op de iPad 2 en de iPhone 4S. De Android-versie vereiste telefoons als de Droid X2, HTC Evo 2, LG Optimus 2X, Motorola Atrix en Samsung Galaxy S2, en tablets als de Acer Iconia, Asus Eee Pad, Motorola Xoom en Samsung Galaxy Tab 10.1.
Tof! :D
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 22:47:10 #267
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118479429
Nexus 10 _O_

Dualcore A15 @ 1.7Ghz _O_
Mali T-604 _O_
Resoluite: 2,560 x 1,600 AMOLED scherm _O_
2GB RAM :)
16GB (:'()
Geen micro SD :{
Android 4.2 Jelly Bean (multi user)
quote:
Googles Nexus 10 will launch with a 5-megapixel rear camera, NFC connectivity, WiFi, and Bluetooth 4.0.
http://www.engadget.com/2(...)eaks-android-tablet/
http://briefmobile.com/google-nexus-10-samsung-android-4-2


Multi user + easy toggle:


Nieuwe gallery:


[ Bericht 12% gewijzigd door RobertNL op 26-10-2012 23:53:15 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118481899
Leuk die specs maar damn wat is-tie lelijk -O-

Hmm je post dus gewoon de lelijkste foto's, op de bronsite ziet het er al wat beter uit. Ben toch wel benieuwd wat dit moet kosten, vrees dat 't niet zo budget wordt als de N7..

[ Bericht 39% gewijzigd door Ireyon op 26-10-2012 23:49:40 ]
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:55:12 #269
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118482493
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:42 schreef Ireyon het volgende:
Leuk die specs maar damn wat is-tie lelijk -O-

Hmm je post dus gewoon de lelijkste foto's, op de bronsite ziet het er al wat beter uit. Ben toch wel benieuwd wat dit moet kosten, vrees dat 't niet zo budget wordt als de N7..
1 foto even aangepast :P, er staat (helaas) geen betere foto van de achterkant.

Mijn gok zou ¤/$449 zijn om consumenten bij de Ipad weg te snoepen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 12:14:27 #270
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_118491973
Jammer dat ik het geld nu even niet heb en al een Xoom heb. Als ik nu een tablet zou moeten kopen dan was het voor mij 100% duidelijk welke O+
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_118494442
Zijn er alternatieve betaalopties voor Google Play naast 3V/Visa?
Immer.
pi_118496861
Nee.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_118496908
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:34 schreef Firenzo het volgende:
Zijn er alternatieve betaalopties voor Google Play naast 3V/Visa?
Carrier billing is wel aangekondigd, komt er (ooit) aan.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_118497097
Karig zeg..

*moppert door over wel willen maar niet makkelijk kunnen, gemiste omzet, piraterij en geen wonder dat appdevs niet aan android veel verdienen...*
Immer.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 15:14:17 #275
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_118497544
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:59 schreef Firenzo het volgende:
Karig zeg..

*moppert door over wel willen maar niet makkelijk kunnen, gemiste omzet, piraterij en geen wonder dat appdevs niet aan android veel verdienen...*
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')