Heb je een DHD zonder root?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wauw dat dpi verschil zit er erg goed uit. Jammer dat dat niet kan met de gewone DHD.
waarom niet?quote:
wat staat er zoal aan bloatware op een DHD dan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:59 schreef zarGon het volgende:
Nou ja, het heeft veel voordelen. Eén van de redenen voor mij was het kunnen verwijderen van bloatware. En ik draai nu ICS (Jelly Bean ook gedraaid) in plaats van GB.
als dat, samen met ICS, de belangrijkste dingen zijn vind ik mijn non-root DHD wel primaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:11 schreef zarGon het volgende:
Uit mijn hoofd:
Stocks, Peep, Friend Stream, Locations, SIM Toolkit, Quick Lookup, News &Weather.
En vast nog meer. In ieder geval allerlei zaken die ik gewoon niet op mijn toestel wil hebben.
Zit er een microSD-kaart in je telefoon? Zo ja, wordt je kaart herkend? Geen problemen met je kaart dus?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:16 schreef static het volgende:
Wat is dit nou weer voor onzin. Kan niets downloaden - geen updates, mapscache, etc.
Ruimte genoeg, verbinding prima.
Ik vind het raar dat er niets op de website van HTC staat over de 16 GB-versie... http://www.htc.com/nl/smartphones/htc-one-x/#specs.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:01 schreef ReMcOrE het volgende:
volgens smartphoneshop.nl heeft de One X 16GB een quadcore aan boord
http://www.smartphoneshop(...)e-x-16-gb-grijs.html
edit; met abonnement alleen te combineren met T-Mobile, Vodafone, Tele 2, Sizz of MTV Mobile zie ik
En probeer anders dit eens: [Menu]-knop » 'Make available offline'.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:11 schreef static het volgende:
Bij mij is opeens de hele pre-cache optie in Maps verdwenen. Erg vervelend want ik ga zo naar Hong Kong en China; iemand enig idee?
Er staat nergens meer iets over het cachen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
En probeer anders dit eens: [Menu]-knop » 'Make available offline'.
Dan gebeurt er niets zoals je kunt zien:quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Make available offline toch, en dan op wifi?
Dat er niets gebeurt heb ik ook weleens gehad. Te vaak eigenlijk, is heel frustrerend, ja. Wat ik dan deed was het item uit de lijst verwijderen (klikken op X), de telefoon uit- en aanzetten en dan opnieuw proberen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:10 schreef static het volgende:
[..]
Er staat nergens meer iets over het cachen.
Die knop staat er wel, maar er gebeurt niets. Cache al leeggemaakt enzo, hij blijft op '0' staan (of doe ik nu iets heel stoms?) wat screenshots:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Normaal (ff van Google geplukt) moet dit ook mogelijk zijn als je op de locatie zelf klikt:
[ afbeelding ]
Dit zie ik:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |