Heb je een DHD zonder root?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wauw dat dpi verschil zit er erg goed uit. Jammer dat dat niet kan met de gewone DHD.

waarom niet?quote:

wat staat er zoal aan bloatware op een DHD dan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:59 schreef zarGon het volgende:
Nou ja, het heeft veel voordelen. Eén van de redenen voor mij was het kunnen verwijderen van bloatware. En ik draai nu ICS (Jelly Bean ook gedraaid) in plaats van GB.

als dat, samen met ICS, de belangrijkste dingen zijn vind ik mijn non-root DHD wel primaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:11 schreef zarGon het volgende:
Uit mijn hoofd:
Stocks, Peep, Friend Stream, Locations, SIM Toolkit, Quick Lookup, News &Weather.
En vast nog meer. In ieder geval allerlei zaken die ik gewoon niet op mijn toestel wil hebben.

Zit er een microSD-kaart in je telefoon? Zo ja, wordt je kaart herkend? Geen problemen met je kaart dus?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:16 schreef static het volgende:
Wat is dit nou weer voor onzin. Kan niets downloaden - geen updates, mapscache, etc.
Ruimte genoeg, verbinding prima.

Ik vind het raar dat er niets op de website van HTC staat over de 16 GB-versie... http://www.htc.com/nl/smartphones/htc-one-x/#specs.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:01 schreef ReMcOrE het volgende:
volgens smartphoneshop.nl heeft de One X 16GB een quadcore aan boord
http://www.smartphoneshop(...)e-x-16-gb-grijs.html
edit; met abonnement alleen te combineren met T-Mobile, Vodafone, Tele 2, Sizz of MTV Mobile zie ik

En probeer anders dit eens: [Menu]-knop » 'Make available offline'.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:11 schreef static het volgende:
Bij mij is opeens de hele pre-cache optie in Maps verdwenen. Erg vervelend want ik ga zo naar Hong Kong en China; iemand enig idee?

Er staat nergens meer iets over het cachen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
En probeer anders dit eens: [Menu]-knop » 'Make available offline'.

Dan gebeurt er niets zoals je kunt zien:quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Make available offline toch, en dan op wifi?

Dat er niets gebeurt heb ik ook weleens gehad. Te vaak eigenlijk, is heel frustrerend, ja. Wat ik dan deed was het item uit de lijst verwijderen (klikken op X), de telefoon uit- en aanzetten en dan opnieuw proberen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:10 schreef static het volgende:
[..]
Er staat nergens meer iets over het cachen.
Die knop staat er wel, maar er gebeurt niets. Cache al leeggemaakt enzo, hij blijft op '0' staan (of doe ik nu iets heel stoms?) wat screenshots:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Normaal (ff van Google geplukt) moet dit ook mogelijk zijn als je op de locatie zelf klikt:
[ afbeelding ]
Dit zie ik:
[ afbeelding ]

Heb hem niet geroot (niet van plan ook), dus kan hem niet verwijderen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:17 schreef zarGon het volgende:
Maps verwijderen, telefoon uitzetten, telefoon aanzetten, Maps installeren.
Werkt dit?

quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:01 schreef ReMcOrE het volgende:
volgens smartphoneshop.nl heeft de One X 16GB een quadcore aan boord
http://www.smartphoneshop(...)e-x-16-gb-grijs.html
edit; met abonnement alleen te combineren met T-Mobile, Vodafone, Tele 2, Sizz of MTV Mobile zie ik
we hebben een reactie, en wat voor één!quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:40 schreef ReMcOrE het volgende:
heb smartphoneshop.nl trouwens berichtje gestuurd met de link naar de website van HTC, waar dus geen One X 16GB staatnog geen reactie, zal morgen wel komen...
quote:Beste Dhr. ReMcOrE,
Hartelijk dank voor uw e-mail met ticketnummer: 1157671
Hoe dit precies komt kan ik u niet vertellen maar het zou onder andere te maken kunnen hebben met bijvoorbeeld een restpartij, dus dat wij nog enkele toestellen hebben liggen en dat HTC deze al niet meer in voorraad heeft.
Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Bas Stalpers
Medewerker Klantenservice

Wat?!quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
we hebben een reactie, en wat voor één!
[..]

ja, ik vind het ook een heerlijk ontwijkend antwoordquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat?!.
Ik gok dat het de 16 GB's uit de VS zijn..
Maar goed, ik weet er het fijne niet fijn, dus ik kan er ook totaal naast zitten. Geen geruststellend antwoord in ieder geval.

Op het algehele wereldwijde web is er verder geen enkele informatie te vinden over de 16 GB-versie van de One X. Inclusief de HTC-websites.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, ik vind het ook een heerlijk ontwijkend antwoordmaar kan toch haast niet anders dan dat het VS-modellen zijn?

'nuff saidquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Op het algehele wereldwijde web is er verder geen enkele informatie te vinden over de 16 GB-versie van de One X. Inclusief de HTC-websites.

Hm. Bedankt voor de info, heb ik wat aan!quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
Telfort heeft winkels waar je terecht kunt. Voordelen is dat je betere uitleg krijgt als er wat is dan een of andere gare telefoniste. Als je het gevoel hebt dat je met een of andere snotneus praat, moet je de manager erbij vragen. Die zijn altijd goed geinformeerd over de interne zaken en problemen.
Ander voordeel is dat wanneer zij het probleem ter plekke niet op kunnen lossen, dat je hen kunt laten bellen met een dealerdesk (klantenservice voor medewerkers). Dat scheelt jou weer lange telefoontjes met een of andere sufkut en een hoop geld.
Als ik een 2-jarig abo had genomen bij Ben kon ik nu niet zo makkelijk overstappen.quote:Ik zie het grote voordeel van een maandelijks contract niet als het ook nog duurder is dan jaarlijkse/twee jaars contracten.

Beats is ook meer een naampje drbij, maar het geluid klinkt iig beter.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Tja ik weet niet of beats zo representatief is.

Net gebeld naar de klantenservice van Ben. Geklaagd over mijn bereik, kreeg te horen dat ik wel bereik zou moeten hebben en een stappenplan via de mail toegestuurd gekregen. Helemaal goed.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:16 schreef zarGon het volgende:
Simkaart van Ben:.
.
.
Net is dus hetgeen gebeurd waar ik bang voor was. Eén van de dunne zijden is geknapt.. Kaartje was al fragiel, nu toch maar even verstevigd met plakband.
.

laat maar ff weten hoe dat bevaltquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:40 schreef zarGon het volgende:
Net overgestapt naar Simyo..
.
.
Duurt nog wel net iets meer dan een maand..

hier al jaren tevreden klant van Hiquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vodafone vind ik nog steeds erg fijn. Goed bereik en opzich prima klantenservice, alleen de datalimieten zijn zwaar ouderwets en klote.

Jij hebt toch ook de Revolution gedraaid? Is het de overstap waard?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:58 schreef zarGon het volgende:
Boh, draai een dagje Sabsa Prime 8.5 en ik moet zeggen dat er veel aan verbeterd is. Het draait smooth! En batterijverbruik is ook netjes (tja, nog maar 1 dag gebruikt).
[ afbeelding ]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1839004.
ICS & Sense 4.1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |