Verkeerde topic! Jij hebt een S2!quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:22 schreef TripleP het volgende:
Ik heb 2 dagen geleden mijn telefoon in de toilet laten vallen. Nu doet hij het weer een beetje, maar ik merk ineens dat mijn telefoon ge-unroot is, omdat ik mijn screen captures app eindelijk kan gebruiken.
Nadeel: ik kan mijn telefoon nu niet meer zo makkelijk naar vodafone brengen om te maken.
Theoriën?
was toevallig net Slimbean aan het flashen, ben benieuwd..quote:Op zondag 30 september 2012 14:08 schreef christiman het volgende:
[..]
Slimbean 2.5.0 met holo launcher HD
quote:Op zondag 30 september 2012 14:08 schreef christiman het volgende:
[..]
Slimbean 2.5.0 met holo launcher HD
quote:NOTE: SGS variants( T959, I897 and I9000) need to flash ROM 3 times, then addons (gapps etc) once. WARNING: will wipe data for SGS variants due to partition layout.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:31 schreef christiman het volgende:
Hey, ik heb gisteren Slimbean (Slim-2.5.0) en heb nu het volgende probleem: als ik sommige apps donwload, krijg ik de melding 'insufficient storage available', terwijl ik andere apps wel gewoon vlekkeloos kan downloaden en installeren. Heeft iedereen hier een oplossing voor, kan ik bijvoorbeeld mijn apps standaard op mijn externe sd card installeren?
Verder had ik bij andere ROMs dat mijn menu- en returnlichtje gingen branden bij bijvoorbeeld een smsje of whatsappje. Volgens de instellingen zou dat nu ook het geval moeten zijn, maar het gebeurt niet. Iemand een idee?
Heb jij misschien een idee voor mijn lichtjesprobleem? Heb probleem met apps downloaden heb ik al opgelostquote:
Nee. Ik denk dat het niet werkt..laatst aangezet maar geen lampjes.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:51 schreef christiman het volgende:
[..]
[..]
Heb jij misschien een idee voor mijn lichtjesprobleem? Heb probleem met apps downloaden heb ik al opgelost
Ja die inderdaad. Vond het wel handig dat ik snel kon zien of ik nog een smsje oid had, als m'n telefoon op stil stond.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:53 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat het niet werkt..laatst aangezet maar geen lampjes.
Settings -> Interface -> Display -> Notification Light, toch?
Idd wel handig. Hopelijk fixen ze het snelquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:22 schreef christiman het volgende:
[..]
Ja die inderdaad. Vond het wel handig dat ik snel kon zien of ik nog een smsje oid had, als m'n telefoon op stil stond.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:29 schreef 16meter het volgende:
Slimbean is wel de beste ROM die ik tot nu toe heb geprobeerd.
Mooi dat je nog soepeltjes JB kunt draaien op een toestel dat al 2,5 jaar oud is.
BLN kun je trouwens gewoon fixen met de app 'BLN Control'. Die kan 'm alleen niet laten knipperen, maar dat schijnt juist meer accu te kosten dan constant branden.
Semaphore Manager is ook een aanrader om een en ander te regelen, als je de Semaphore kernel gebruikt.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:29 schreef 16meter het volgende:
Slimbean is wel de beste ROM die ik tot nu toe heb geprobeerd.
Mooi dat je nog soepeltjes JB kunt draaien op een toestel dat al 2,5 jaar oud is.
gebruikt.
Blij dat ik het nog niet gedaan heb!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:43 schreef Crutch het volgende:
SlimBean is baas ja, maar ik krijg versie 2.6 maar niet geïnstalleerd.
Bij de instructies staat dat ik 'm drie keer moet flashen, maar na één keer loopt mijn SGS al vast.
En ja ik doe cache/dalvik cache wissen en system format heb ik ook al geprobeerd.
Het kutte is dat ik steeds weer van een stock rom naar een ICS rom moet om weer terug te flashen naar een werkende SlimBean (2.5).
Ditquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:38 schreef 16meter het volgende:
Zit er nog merkbaar verschil tussen Slimbean 2.5 en 2.6? Anders vind ik 't zonde om weer alles kwijt te zijn.
Ik zou er maar even mee wachten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:38 schreef 16meter het volgende:
Zit er nog merkbaar verschil tussen Slimbean 2.5 en 2.6? Anders vind ik 't zonde om weer alles kwijt te zijn.
Gewoon in Recovery..staat ergens Full Wipe ofzoquote:
Dat is juist het fijnequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:37 schreef Kyr het volgende:
Net geflasht naar 2.5.0 en ik vind alles een beetje mini eruit zien vergeleken met andere ROMsof er is iets mis gegaan bij het flashen
Je kunt de DPI toch gewoon veranderen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:37 schreef Kyr het volgende:
Net geflasht naar 2.5.0 en ik vind alles een beetje mini eruit zien vergeleken met andere ROMsof er is iets mis gegaan bij het flashen
En ligt het aan mij of zijn er haast bijna geen ringtones bij Alarm?Ik zie alleen Silent, 2x Cesium en Rooster Alarm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |