Neem de tijd en lees alles rustig door.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Thanks, hier ga ik in het weekend even mee prutsen
Zodra je custom rom hebt wil je niets anders meerquote:Op donderdag 20 september 2012 22:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Thanks, hier ga ik in het weekend even mee prutsen
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:33 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Zodra je custom rom hebt wil je niets anders meer
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:53 schreef MAHL het volgende:
Neem aan dat Custom UIs, zoals Go! Launcher Ex, nog gewoon werken op de nieuwe ROM?
Uiteraard, maar met die launcher van Jellybean wil je niets anders meer.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:53 schreef MAHL het volgende:
Neem aan dat Custom UIs, zoals Go! Launcher Ex, nog gewoon werken op de nieuwe ROM?
ff geïnstalleerd maar ziet er veel belovend uit.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:27 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
SlimBean is de snelste, maar niet voor alle telefoons
http://slimroms.net/index.php/supported-devices
edit: o wacht dit is het sgs topic....slimbean is dus ook voor jou
Ik merk het verschil echt nooitquote:Op donderdag 20 september 2012 23:00 schreef gerrit098 het volgende:
[..]
de launcher ben ik nog niet echt weg van..
yup, je moet in de browser even de voorwaardes e.d. accepteren en inloggen (dit gaat volgens mij gewoon met een knopje)quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:48 schreef Nizno het volgende:
in de trein met gratis wifi moet je eerst nog de browser pakken en inloggen toch?
(ssid tmobile?)
daarom MOET je eerst je browser opstarten (en openlaten!) om iets te kunnen doen, tis een redelijk gebruikelijke manier.. hotels doen het ook op die manierquote:Op vrijdag 21 september 2012 09:56 schreef OxygeneFRL het volgende:
maar als je whatsapp wil gebruiken dan kan je niets accepteren
Downloaden en installeren, zit er niet standaard bij.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:15 schreef gerrit098 het volgende:
weet iemand ook hoe je swype activeerd in de slimrom???
Ah ok dat wist ik helemaal niet. Dus bv eerst de browser openen totdat je echt internet hebt, dan op de Homeknop drukken ofzo zodat de browser op de achtergrond blijft draaien en dan whatsapp of wordfeud starten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:23 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom MOET je eerst je browser opstarten (en openlaten!) om iets te kunnen doen, tis een redelijk gebruikelijke manier.. hotels doen het ook op die manier
Exactemundo!quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:09 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ah ok dat wist ik helemaal niet. Dus bv eerst de browser openen totdat je echt internet hebt, dan op de Homeknop drukken ofzo zodat de browser op de achtergrond blijft draaien en dan whatsapp of wordfeud starten.
Gewoon inschrijven voor de Swype Beta.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:15 schreef gerrit098 het volgende:
weet iemand ook hoe je swype activeerd in de slimrom???
Gewoon wat bestaande apps naar je externe sd verplaatsen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:31 schreef christiman het volgende:
Hey, ik heb gisteren Slimbean (Slim-2.5.0) en heb nu het volgende probleem: als ik sommige apps donwload, krijg ik de melding 'insufficient storage available', terwijl ik andere apps wel gewoon vlekkeloos kan downloaden en installeren. Heeft iedereen hier een oplossing voor, kan ik bijvoorbeeld mijn apps standaard op mijn externe sd card installeren?
Verder had ik bij andere ROMs dat mijn menu- en returnlichtje gingen branden bij bijvoorbeeld een smsje of whatsappje. Volgens de instellingen zou dat nu ook het geval moeten zijn, maar het gebeurt niet. Iemand een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |