Geeft niet dat je dat niet gedaan hebt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:13 schreef One_of_the_few het volgende:
ik zie nu pas dat ik de laatste was. Excuus, had een nieuw deel moeten openen.
Over de update, Menu's gaan nu wat soepeler. Eigenlijk geen lag meer. Ook lag in sommige apps minder geworden. nog maar enkele apps met een beetje lag. De galerij met foto gaat nu vloeiend. Dat was wat haperig.
Over batterijduur kan ik nog niks zeggen. Voor de update vond ik het eigenlijk al wel aardig voor de eerste week.

quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Geeft niet dat je dat niet gedaan hebt.
Ik vind wel (ik kom van Nokia) dat het max. volume niet zo hard is...

Ah ik zie dat ik ook kan updaten, nu maar ff doenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:13 schreef One_of_the_few het volgende:
ik zie nu pas dat ik de laatste was. Excuus, had een nieuw deel moeten openen.
Over de update, Menu's gaan nu wat soepeler. Eigenlijk geen lag meer. Ook lag in sommige apps minder geworden. nog maar enkele apps met een beetje lag. De galerij met foto gaat nu vloeiend. Dat was wat haperig.
Over batterijduur kan ik nog niks zeggen. Voor de update vond ik het eigenlijk al wel aardig voor de eerste week.

Maar ook ringtone volume is niet je-van-het als je het mij vraagt. Of mp3 zonder oordoppen..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:20 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]

eens. Met bellen is het soms maar net te doen.
Weet niet of de update daar wat in verandert heeft. Geluid via de oordoppen kan wel weer hard bij mij.

nee?quote:

Heb je hem soms branded vodafone ? Dan moet je volgens mij nog ff wachten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hm, ik heb nog geen update melding gehad, en ook als ik het zelf check zegt ie dat er geen zijn...

instellingen - over telefoon - software updatequote:

yo thanx, ik heb em!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:31 schreef Swomp het volgende:
[..]
instellingen - over telefoon - software update
Of iets in die richting

Blijkbaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:39 schreef Swomp het volgende:
[..]
Heb je hem soms branded vodafone ? Dan moet je volgens mij nog ff wachten.

Dat is inderdaad moeilijk vervelendquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:11 schreef alors het volgende:
weet iemand of en hoe je woorden uit de standaardlijst kunt verwijderen? Als ik typ, maakt ie van moet steevast "Moët" echt superirritant
 maar dat kun je dus niet weg krijgen.. (Voor zover ik weet in ieder geval)!
 maar dat kun je dus niet weg krijgen.. (Voor zover ik weet in ieder geval)!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |