SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: motivational plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We eten brood
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Boerenkool met worst
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Ik hou helemaal niet van pannenkoeken als diner maar heb nu zo'n hongerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:33 schreef Arquero het volgende:
Ik heb net een mega stapel pannenkoeken gebakken![]()
Ook goed loopvoer
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
Krieltjes uit de oven met knoflook en rozemarijn, varkenshaasje met spek omwikkeld en salade met fetaMorgen loop ik het er weer af
![]()
![]()
Pannekoeken! Ga ik dinsdag maken voor vrienden die het kunnen gebruikenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:33 schreef Arquero het volgende:
Ik heb net een mega stapel pannenkoeken gebakken![]()
Ook goed loopvoer
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Whey pannenkoeken zijn ook fijn. Heb kip madras gegeten.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Schopje --> Culinaise A GoGo
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Voedsel hoort bij sport. Net als rustJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Bovendien is het onderwerp eten ook indirect verbonden met hardlopen. Want als je net 600 calorieen hebt verbrand mag je best iets lekkers![]()
![]()
quote:![]()
U like a shhmoke on a pancake?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:55 schreef Daywalk3r het volgende:
Whey pannenkoeken zijn ook fijn. Heb kip madras gegeten.![]()
![]()
Dat doet me denken aan Grilled Cheesusquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Misschien is pannenkoekenlezer wel een gat in de occulte markt.
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Eew, neequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
U like a shhmoke on a pancake?
Doe maar stroop
Ja! Net als die mensen die in koffie iets kunnen lezen. Wie weet wat pannenkoeken ons kunnen voorspellen...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Misschien is pannenkoekenlezer wel een gat in de occulte markt.
![]()
Goddelijk voer.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik weet dat het gewoon een tosti met kaas is, maar hij ziet er verdomd lekker uit!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan Grilled Cheesus
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik weet dat het gewoon een tosti met kaas is, maar hij ziet er verdomd lekker uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]Ja, dat dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooh!! Well then, I won't refusequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:14 schreef mosselmossel het volgende:
I'm gonna make you a pancake you can't refuse...
Kom je 'm brengen?
En terecht!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Oh nu zie ik hem ook! Nou ja, ik zou hem toch wel opeten, Jezus of niet....
Er is toch ook sprookjesvla, nu dus ook sprookjestosti.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
leuk om die foto's te zien! Als jullie nog eens zoiets doen, ,kom ik ook. Er is trouwens een klein kansje dat ik op 4 nov. ook een 5 km. kom lopen. Lang leve vriendjes in Den Haag![]()
![]()
Ook even foto's gespiekt. Erg leuk!!
Had er graag bij willen zijn, maar het zit er voorlopig echt niet in. Maar goed, het heeft een doel! Uiteindelijk wel weer lekker, gezond, pijnvrij kunnen lopen
Morgen de 4mijl en het kan nog spannend worden. Anderhalve week niet gelopen, sinds vandaag weer een beetje fit van een virusje en een verkoudheid. Gelukkig heb ik wel goed gegeten de laatste tijd en heb ik wat aan blogilates gedaan.
Het wordt dus morgen puur op karakter lopen!
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
... blogilates??[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zoek maar op op YT! Haha, dat is een chick op YouTube die allemaal filmpjes heeft om pilates te doen. En hoe simpel het er ook uit ziet, dat is het dus niet.quote:
Stiekem heb ik wel gewoon alleen de beginnersvideo's gedaan.
Oh boyquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:47 schreef Finland. het volgende:
[..]
Zoek maar op op YT! Haha, dat is een chick op YouTube die allemaal filmpjes heeft om pilates te doen. En hoe simpel het er ook uit ziet, dat is het dus niet.
Stiekem heb ik wel gewoon alleen de beginnersvideo's gedaan.
ik snap dat je alleen de beginnersvideo's hebt gedaan! Dat is niet makkelijk!
Either way, die 4EM ga je gewoon redden! Op karaker, en met hulp van het publiek!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Morgenochtend nog even een lekker afspeellijstje maken voor de zes kilometerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh boyik snap dat je alleen de beginnersvideo's hebt gedaan! Dat is niet makkelijk!
Either way, die 4EM ga je gewoon redden! Op karaker, en met hulp van het publiek!!. Of zal ik gewoon Muse opzetten
.
Overigens vraag ik me af hoeveel verkapte kutgrappen ik morgen over Project X ga horen![]()
Zit Nu mobile maar bij thuiskomst direkt de foto's bekijken!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Gister een polar gekocht, hoe hebben jullie je max hr bereikt? Kan ik dan beter een fitheidstest doen bij de sportschool? Of lukt dat ook met hardlopen?![]()
Een wat??!! Er staat een formule voor Hmax in OP'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
4 mijl lopers, heel veel plezier en succes.
Wil al 4 jaar lang mee doen maar het is mij toch te massaal en dan durf ik niet
Vandaag toch 11.2 km met 10.7/uur gedaan, het ging wel maar mentaal lukt het steeds minder, plezier is al een poosje weg en nu het kouder wordt gaat het echt tegen staan (ja, het is koud ook tijdens hardlopen met mijn longsleeve over mijn handen zijn mijn handen dood en pijnlijk)Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Ik heb weer een wedstrijdactiefotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Wat ben je
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:25 schreef YUR het volgende:
Ik heb weer een wedstrijdactiefotoGroene schoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blauwe broek
Geel shirt
Ik zeg: prima kledingkeuze.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik was tijdens mijn weekendje weg toch in de buurt en ben dan ook maar even gaan kijken bij de Outram Hill Free 10km and Half Marathon.
Daar vond een aanval op de 10k met wandelwagen plaats.... Dougal Thorburn slaagde er in om de 10km in iets over 32minuten af te raffelen een verbetering van het WR met bijna 2 minuten.
Leuk om nu eens langs de kant te staan en de deelnemers binnen te zien komen.de deelnemers aan de HM hadden, in tegenstelling tot de 10km'ers een heel gedeelte van het parkoers tegenwind en dat leidde dan ook in een relatief langzame tijd van 1.18.26 voor de winnaar op een snel parkoersquote:
A Dunedin runner and his daughter are out to smash a world record in Outram on Sunday.
University of Otago research fellow Dougal Thorburn, 31, and daughter Audrey, 2, will try to break the Guinness World Record for the fastest 10km run while pushing a pram.
The attempt will take place during the Hill Free 10km race, with a non-modified Chariot pram because the records had to be made on an officially measured course, using a commercially available pram, with a child inside.
Dr Thorburn was "pretty confident" he and Audrey would beat the 34min 19sec record set by Australian Russell Stokes in 2008.
In July, Dr Thorburn recorded an unofficial time of 33min 11sec.
The weather forecast for Sunday looked favourable, with little wind to hinder his run, he said.
A wheel puncture, an injury, or Audrey becoming too restless were the unknowns on race day, he said.
"I'm in good nick at the moment ... And [Audrey] is used to being in the pram. There's a 50 per cent chance she will go to sleep."
The run was also a celebration of the time spent exercising with Audrey and elder daughter Lucy (5).
"We've clocked up around 15,000km in the five years I have had the pram," he said. The run would also promote the benefits of sustainable transport, he said.
If he broke the record, he expected many retired runners to dust off their trainers and have a crack.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
nu thuis en de foto's van de strandloop van gister nog eens rustig bekeken....het plezier van de groep spat werkelijk van de foto's af!!
Als ik deze foto's zie weet ik weer waarom ik hier op dit topic zo graag post.
Ik ben blij dat de organisatie er eentje voor Augustus 2013 op de kalender heeft gezet.
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 14-10-2012 06:33:46 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
gister al gepost over een boek wat ik gister gekocht heb, een autobiografie van Lisa Tamiti, een NZ'se ultra.
Hier even een filmpje van de dame in kwestie.
Anybody ready for a run?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo, klaar voor m'n zondagochtend rondje. Moet preventief de vlaai die ik straks ga eten even eraf lopen![]()
![]()
Klaarwakker
Vanmiddag de 4 mijl even lopen in Groningen. Succes aan de mede-lopers daar en aan iedereen die vandaag de hardloopschoenen onderbindt
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
En natuurlijk een kleiner puntje vd vlaai pakken!quote:Op zondag 14 oktober 2012 07:58 schreef kwiwi het volgende:
Zo, klaar voor m'n zondagochtend rondje. Moet preventief de vlaai die ik straks ga eten even eraf lopen
How can I make this topic about me?![]()
Tegen elkaar wegstreepbaar.quote:Op zondag 14 oktober 2012 08:54 schreef linebear het volgende:
Dus een hamburger eraf lopen om vlaai te mogen etenHow can I make this topic about me?![]()
Wakker!! Nog op tijd voor de marathon op Omroep Brabant!!
Lopers, allemaal heel veel succes vandaag op alle verschillende plaatsen
Dat dusquote:Op zondag 14 oktober 2012 09:11 schreef YUR het volgende:
Allemaal heeel veel plezier en succes vandaag!![]()
![]()
Zo, terug van weggeweest. Wegens hamstringklachten en lichte koorts een week niet gesport. Gisteravond een poging gewaagd, maar heb het toch maar snel afgekapt. Ik werd een beetje duizelig, had last van pijn op de borst (waarschijnlijk vanwege de continu veel te hoge hartslag).
Ik had gisteren nog koorts, maar dacht dat ik nog wel kon lopen. Niet dus...+1quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:11 schreef YUR het volgende:
Allemaal heeel veel plezier en succes vandaag!![]()
![]()
GotC
quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:26 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, terug van weggeweest. Wegens hamstringklachten en lichte koorts een week niet gesport. Gisteravond een poging gewaagd, maar heb het toch maar snel afgekapt. Ik werd een beetje duizelig, had last van pijn op de borst (waarschijnlijk vanwege de continu veel te hoge hartslag).
Ik had gisteren nog koorts, maar dacht dat ik nog wel kon lopen. Niet dus...
[..]
+1voor elke dag koorts 2 dagen niet lopen.
![]()
dit dusquote:Op zondag 14 oktober 2012 09:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Gefeliciteerd GotC! En succes aan alle lopers vandaag![]()
Mijn loopje gaat niet door, vriendin die me opgegeven had is verkouden en heeft koorts, dus daar ging m'n liftStraks zelf maar een rondje lopen
![]()
Dat is jammerquote:Op zondag 14 oktober 2012 09:48 schreef Shravani het volgende:
[..]
dit dus![]()
Mijn loopje gaat niet door, vriendin die me opgegeven had is verkouden en heeft koorts, dus daar ging m'n liftStraks zelf maar een rondje lopen
Ja baal er ook wel van... maar het miezert lekker buiten dus koffie banaantje, en zelf lekker hobbelen.quote:![]()
Snap ik! Hier is het zowaar een beetje zonnig! Maar ik blijf toch lekker op de bank zitten om de Marathon van Eindhoven te kijken. Als ik niet mag lopen, ga ik er wel naar kijkenquote:Op zondag 14 oktober 2012 09:53 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ja baal er ook wel van... maar het miezert lekker buiten dus koffie banaantje, en zelf lekker hobbelen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat is natuurlijk ook een optie, volgens mij ontvang ik die zender ook.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Snap ik! Hier is het zowaar een beetje zonnig! Maar ik blijf toch lekker op de bank zitten om de Marathon van Eindhoven te kijken. Als ik niet mag lopen, ga ik er wel naar kijken
Ik heb nog steeds een beetje scheen gezeur, dus misschien is het voor mij ook niet onverstandig om nog een dagje langer rust te nemen en dan morgen klein rondje proberen hoe het gaat.![]()
Oh jee, nu heb ik je gedemotiveerdquote:Op zondag 14 oktober 2012 09:57 schreef Shravani het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een optie, volgens mij ontvang ik die zender ook.
Ik heb nog steeds een beetje scheen gezeur, dus misschien is het voor mij ook niet onverstandig om nog een dagje langer rust te nemen en dan morgen klein rondje proberen hoe het gaat.![]()
Anders zet je m nu snel aan, ze starten over 3min. En dan ga je even hobbelen en ben je ruim op tijd terug voor de finish
haha ook een ideequote:Op zondag 14 oktober 2012 09:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh jee, nu heb ik je gedemotiveerd![]()
Anders zet je m nu snel aan, ze starten over 3min. En dan ga je even hobbelen en ben je ruim op tijd terug voor de finish![]()
![]()
Gisteren dus mijn eerste 5km gelopen. Ging niet slecht! Alle splits onder de 6 minuten.
http://www.endomondo.com/workouts/s9UQXlpUnfgVolg mijn blog! http://my-365.com/![]()
Netjesquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:01 schreef Xhermes het volgende:
Gisteren dus mijn eerste 5km gelopen. Ging niet slecht! Alle splits onder de 6 minuten.
http://www.endomondo.com/workouts/s9UQXlpUnfg
Ik vind dit topic toch leuker dan het amateurstopic...
Hier gebeurt tenminste wat.
Ik heb twee vraagjes: allereerst wil ik gaan experimenteren met eiwitshakes, om spieren te herstellen, maar ook om mijn suikerzucht wat aan te vallen. Nu loop ik vrij regelmatig, maar ik val geen klap af.
Daarnaast heb ik gisteren voor het eerst gelopen met Endomodo. Best aardig. Ik was cardiotrainer gewend, maar dit is ook prima. Nu heb ik gelezen over mensen die hier in een team zitten. Hoe stel ik dat in?Life is what you make it.![]()
Dat dus !quote:
![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:22 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb twee vraagjes: allereerst wil ik gaan experimenteren met eiwitshakes, om spieren te herstellen, maar ook om mijn suikerzucht wat aan te vallen. Nu loop ik vrij regelmatig, maar ik val geen klap af.
Daarnaast heb ik gisteren voor het eerst gelopen met Endomodo. Best aardig. Ik was cardiotrainer gewend, maar dit is ook prima. Nu heb ik gelezen over mensen die hier in een team zitten. Hoe stel ik dat in?![]()
"*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komenStuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
"[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik zie geen vraag over de eiwitshakesquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:22 schreef Schanulleke het volgende:
Daarnaast heb ik gisteren voor het eerst gelopen met Endomodo. Best aardig. Ik was cardiotrainer gewend, maar dit is ook prima. Nu heb ik gelezen over mensen die hier in een team zitten. Hoe stel ik dat in?maar wat betreft Endomondo: zoek het FOK! Team op en stuur even een dm/pm met je naam naar GotC, dan kan zij je accepteren.
Serieus?quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:38 schreef computergirl het volgende:
[..]voor elke dag koorts 2 dagen niet lopen.
Ik moet toch echt snel opknappen en wat kilometers lopen. Op 8 november ga ik naar Istanbul om 3 dagen later 8km () te lopen.
![]()
![]()
quote:
Nog steeds ziek?quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
mijn hm-schema, wat doe je![]()
godverdomme
Je hebt nog ruim 3 weken. Over precies 4 weken loop je die 8km. Komt wel goed schatjequote:Op zondag 14 oktober 2012 10:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Serieus?
Ik moet toch echt snel opknappen en wat kilometers lopen. Op 8 november ga ik naar Istanbul om 3 dagen later 8km () te lopen.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Serieus?
http://www.hardlooparchie(...)le&id=380&Itemid=480quote:Risico’s van snelle sporthervatting na griep of verkoudheid
Te snelle hervatting van de training is om meerdere redenen onverstandig. Allereerst is het effect van een training te verwaarlozen als je nog ziek bent. Er bestaat zelfs een verhoogde kans om overtraind te raken omdat je zieke lichaam de trainingsarbeid nog niet aan. Tevens ondermijnt het je afweersysteem met als gevolg dat je vatbaarder voor een (andere) ziekte bent. Sporten met koorts of met nog aanwezige klachten van de onderste luchtwegen (hoesten, piepen, kortademigheid) kan leiden tot een (lang aanhoudende) ontsteking van de luchtwegen, zoals een longontsteking of een chronische bronchitis.
Hoewel het (gelukkig) niet vaak optreedt, kan sporten met koorts een infectie van de hartspier veroorzaken. Die voorheen gezonde sporter is vanaf dat moment dus hartpatiënt. Een zeer ernstige complicatie van een eenvoudig griepje. Bovengenoemde complicaties kunnen (de voorbereiding op) het seizoen in korte tijd volledig om zeep elpen. Wees dus voorzichtig.![]()
Ja, dat bedacht ik me ook net. De vraag is eigenlijk wat een goede en goedkope optie is. Het komt allemaal zo schreeuwerig en duur op me over.quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zie geen vraag over de eiwitshakesmaar wat betreft Endomondo: zoek het FOK! Team op en stuur even een dm/pm met je naam naar GotC, dan kan zij je accepteren.
Dat aanmelden: waar doe ik dat dan? Ik zie in de app (pro) niets over teams.Life is what you make it.![]()
Net bij de marathon van Eindhoven kregen de toppers hun bidon. Voor iedere loper een vrijwilliger met hun nummer. Eén loper mist zijn bidon. De bijbehorende vrijwilliger (een klein jochie) bedenkt zich geen moment, en zet op volle sprint de achtervolging in, om zijn bidon toch nog bij de bijbehorende loper te krijgen. Respect
Ik heb er geen ervaring mee, maar je zou eens bij De Tuinen kunnen kijken? Mijn ervaring is dat de mensen die daar werken in ieder geval met de functie van het product bekend zijn.quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:34 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me ook net. De vraag is eigenlijk wat een goede en goedkope optie is. Het komt allemaal zo schreeuwerig en duur op me over.
Dat aanmelden: waar doe ik dat dan? Ik zie in de app (pro) niets over teams.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Jaaaaa ik vond dat zó mooi!quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Net bij de marathon van Eindhoven kregen de toppers hun bidon. Voor iedere loper een vrijwilliger met hun nummer. Eén loper mist zijn bidon. De bijbehorende vrijwilliger (een klein jochie) bedenkt zich geen moment, en zet op volle sprint de achtervolging in, om zijn bidon toch nog bij de bijbehorende loper te krijgen. Respect![]()
Je moet even op je laptop naar de link in de OP gaanquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:34 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me ook net. De vraag is eigenlijk wat een goede en goedkope optie is. Het komt allemaal zo schreeuwerig en duur op me over.
Dat aanmelden: waar doe ik dat dan? Ik zie in de app (pro) niets over teams.![]()
![]()
Dat kan via de websitequote:Op zondag 14 oktober 2012 10:34 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat aanmelden: waar doe ik dat dan? Ik zie in de app (pro) niets over teams.
En wat die shakes betreft... Ik zou sowieso eerst nagaan of het echt toegevoegde waarde voor je heeft. Het is idd best duur en een beginnende hardloper heeft het niet nodig voor herstel. Goed letten op eiwitten in je reguliere voeding moet genoeg zijn.
Voor je zoetbehoefte zou ik het niet aanraden: in mijn ervaring zijn die shakes MIERZOET en dat helpt niet om suikers te laten staan.
Nou ja, tijdelijk misschien wel omdat je er misselijk van kan wordenmaar door zoet te blijven eten en drinken (of er nou suiker in zit of niet), blijf je er behoefte aan houden.
Zaten jullie ook te juichen op de bankquote:wij wel
Is het niet zo dat koolhydraten ( mits in mate natuurlijk ) ook meehelpen aan het herstel? Dus als je het puur voor herstel zou doen zou dat ook kunnen helpen. Echter, zijn dat ook weer niet echt goede dingen om mee af te vallen.
Eiwitten kan je ook goed halen uit een groot stuk vlees, veel eieren eten ( duh ) , veel groente etc. Kijk even bij recepten van bijvoorbeeld het Dr.Frank dieet. Die doet geloof ik ook veel met veel eiwitten en weinig koolhydraten ( om af te vallen ) .Volg mijn blog! http://my-365.com/![]()
Bedankt voor het vertrouwen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je hebt nog ruim 3 weken. Over precies 4 weken loop je die 8km. Komt wel goed schatjeHmm, en ik wilde vandaag eigenlijk nog een poging wagen. Niet doen dus.quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:34 schreef computergirl het volgende:
[..]
[..]
http://www.hardlooparchie(...)le&id=380&Itemid=480![]()
Ja, lekker vis met groente als ontbijt en 20 eieren per weekquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:41 schreef Xhermes het volgende:
Is het niet zo dat koolhydraten ( mits in mate natuurlijk ) ook meehelpen aan het herstel? Dus als je het puur voor herstel zou doen zou dat ook kunnen helpen. Echter, zijn dat ook weer niet echt goede dingen om mee af te vallen.
Eiwitten kan je ook goed halen uit een groot stuk vlees, veel eieren eten ( duh ) , veel groente etc. Kijk even bij recepten van bijvoorbeeld het Dr.Frank dieet. Die doet geloof ik ook veel met veel eiwitten en weinig koolhydraten ( om af te vallen ) .
ik zou het echt niet doen. Je schiet er niks mee opquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:42 schreef sylvesterrr het volgende:
Hmm, en ik wilde vandaag eigenlijk nog een poging wagen. Niet doen dus.![]()
Ik denk dat als je echt wilt afvallen, je niet eens zo zeer naar je eiwitten moet kijken, maar meer naar je suiker- en koolhydraatinname...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dit. Alleen maar kans dat je afbreuk doet aan wat je opgebouwd hebt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:43 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik zou het echt niet doen. Je schiet er niks mee op♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik lust geen vis (behalve vissticksquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, lekker vis met groente als ontbijt en 20 eieren per week) en ook geen eieren (behalve als de eieren zijn verwerkt in andere voedingsmiddelen).
Op het werk krijgen we bij lange meetings regelmatig een broodje gezond. Het eerste wat ik doe is de schijfjes ei verwijderen.![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zaten jullie ook te juichen op de bankwij wel
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:43 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik zou het echt niet doen. Je schiet er niks mee opHet wordt wel lastig om mezelf in te houden, maar ik wil voorkomen dat ik die 8km NIET kan lopen. Om die reden ga ik m'n best doen om de komende dagen niet te lopen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit. Alleen maar kans dat je afbreuk doet aan wat je opgebouwd hebt.![]()
Wel cool dat de motor blijkbaar ook de commentatoren hoortzorgt voor mooie beelden!
Als beginner heb je niet echt extra eiwitten nodig.quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:34 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat aanmelden: waar doe ik dat dan? Ik zie in de app (pro) niets over teams.De meeste shakes zijn inderdaad mierzoet en daardoor veel te ranzigquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat kan via de website
En wat die shakes betreft... Ik zou sowieso eerst nagaan of het echt toegevoegde waarde voor je heeft. Het is idd best duur en een beginnende hardloper heeft het niet nodig voor herstel. Goed letten op eiwitten in je reguliere voeding moet genoeg zijn.
Voor je zoetbehoefte zou ik het niet aanraden: in mijn ervaring zijn die shakes MIERZOET en dat helpt niet om suikers te laten staan.
Nou ja, tijdelijk misschien wel omdat je er misselijk van kan wordenmaar door zoet te blijven eten en drinken (of er nou suiker in zit of niet), blijf je er behoefte aan houden.
Ik heb nu eindelijk een site gevonden met eiwitpoeder die totaal niet zoet is![]()
Wel iets duurder dan de reguliere poedertjes, maar ik krijg er meer eiwit en minder carbs per shake voor terug
Maar eiwitten zijn weer goed voor de spiermassa, en je moet toch iets eten wat voedingswaarde heb. Anders krijg je denk ik echt een hongerdieet.
Mijn ex heeft een poos Dr. Frank dieet gedaan. Mocht je gewoon shoarma met salade, maar weer geen brood ( koolhydraten ). En als ontbijt eieren met bacon ( maar weer zonder brood ) . Zelfs ik vond dat prima toeven!
Ik zit zelf op een goed BMI dus voor mij is het niet zozeer het afvallen wat ik doe, maar ik let wel op het soort koolhydraten wat ik binnen krijg. Weinig witte bollen etc maar eerder wat meer volkoren brood waar je vertering wat langer mee bezig is om te verwerken. Verder weinig pasta/rijst/pizza/patat dat soort meuk. Tuurlijk kan het wel eens, sterker nog, schijnt dat als je het 1x in de week gewoon helemaal total loss gaat dat dat juist je dieet kan bevorderen ( maar heb dit zelf dus nog niet aan den lijve ondervonden omdat ik mezelf amper weeg ). Maar als je gewoon oplet met wat je in mond stopt, en een beetje op verpakkingen kijkt hoeveel eiwitten en koolhydraten er wel niet inzitten per 100 gram kom je een heel eind.
Bijvoorbeeld als avond eten wraps met kip, quacamole en groenten kan best. Tortilla's zitten wel koolhydraten in maar niet gigantisch veel. ( Helemaal zonder koolhydraten is ook weer niet goed, zeker niet voor je herstel van het hardlopen ) , kip lekker veel eiwitten en zorgt tenminste voor vulling, anders is het ook niet lekker. Quacamole, om het allemaal een beetje smeuig te maken ( zitten ook bijna geen koolhydraten in ), en verder je groenten ( gebakken paprika, ui, misschien een beetje knoflook, en een beetje sla en tomaat ) en je hebt ( vind ik dan ) een heerlijke maaltijd die enigzins mager is, voldoende herstel mogelijkheden bied en een kleine koolhydraten footprint.Volg mijn blog! http://my-365.com/![]()
Dat klinkt alsof het uit mijn eigen ruggengraat moet komen. Dat wordt een lastig verhaal. Ik hoopte eigenlijk op een simpel wondermiddel, want stoppen met suikers vind ik vooralsnog de moeilijkste verslaving die ik ooit bevochten heb.quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik denk dat als je echt wilt afvallen, je niet eens zo zeer naar je eiwitten moet kijken, maar meer naar je suiker- en koolhydraatinname...
Overigens ben ik niet echt meer een beginnende loper. Ik heb zelf wel het gevoel dat mijn spieren een extraatje kunnen gebruiken.Life is what you make it.![]()
I never said it was easyquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het uit mijn eigen ruggengraat moet komen. Dat wordt een lastig verhaal. Ik hoopte eigenlijk op een simpel wondermiddel, want stoppen met suikers vind ik vooralsnog de moeilijkste verslaving die ik ooit bevochten heb.
Overigens ben ik niet echt meer een beginnende loper. Ik heb zelf wel het gevoel dat mijn spieren een extraatje kunnen gebruiken.![]()
Suiker is ook een verslaving, en een lastige ook nog. Je lichaam schreeuwt er echt om, en dan moet je kunnen weerstaan. Ik worstel er ook mee, soms is een handje M&M's zo verleidelijk!!
Overigens hoef je niet helemaal geen suiker meer, maar minderen kan al veel helpen. Koop eens een weekje geen frisdrank, of laat de winegums eens staan. Zoiets.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wat drink je zoal op een dag? Wat ook heeeel veel scheelt is om sowieso de frisdranken ( en fruitsappen ) te laten staan. Ook fruitsappen zitten een heleboel suikers in. En als je koffie/thee drinkt met suiker, probeer het is met een beetje kaneel. Probeer gewoon veel ( ijskoud ) water te drinken, of koffie/thee. Ik drink zelf op mijn werk alleen al 1.5 liter koud water weg en dan nog wat koppen thee. Heeft als voordeel dat je a) het hongergevoel weg houd b) weinig suikers daarvan binnen krijgt c) in iedergeval voldoende gehydrateerd bent.quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het uit mijn eigen ruggengraat moet komen. Dat wordt een lastig verhaal. Ik hoopte eigenlijk op een simpel wondermiddel, want stoppen met suikers vind ik vooralsnog de moeilijkste verslaving die ik ooit bevochten heb.
Overigens ben ik niet echt meer een beginnende loper. Ik heb zelf wel het gevoel dat mijn spieren een extraatje kunnen gebruiken.
Nadeel is wel dat je veel moet plassen....... En ook hierbij geld, natuurlijk kan je wel is een glaasje sap/cola/fanta weet ik veel nemen, maar creeer het als uitzondering en niet als standaard.Volg mijn blog! http://my-365.com/![]()
YUR en ik hebben een tijdje whey gebruikt: niks bijzonders, voelden ons niet beter, vielen niet meer af oid.quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Overigens ben ik niet echt meer een beginnende loper. Ik heb zelf wel het gevoel dat mijn spieren een extraatje kunnen gebruiken.
Nu maak ik elke ochtend een shake met oa een schep whey, en we letten op koolhydraatinname: vallen ineens allebei iets meer af. Maar qua spieren een extraatje geven..merk er niks van![]()
![]()
Geen idee... Long time no see...quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:57 schreef GotC het volgende:
Speaking of whey... Waar is Dr.Sexy gebleven?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zolang ik geen chips, snoep e.d. in huis heb zal ik die shit niet eten. Wanneer ik echter een keer trek heb én ik heb ook ongezond spul in huis, dan houd je mij niet meer tegen...quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
I never said it was easy![]()
Suiker is ook een verslaving, en een lastige ook nog. Je lichaam schreeuwt er echt om, en dan moet je kunnen weerstaan. Ik worstel er ook mee, soms is een handje M&M's zo verleidelijk!!
Overigens hoef je niet helemaal geen suiker meer, maar minderen kan al veel helpen. Koop eens een weekje geen frisdrank, of laat de winegums eens staan. Zoiets.
Als ik bij vrienden/familie op bezoek ben verzoek ik hen vriendelijk om de chips, koekjes, pistache noten en zonnebloempitten (typisch Turks...) achterwege te laten. Ik kan mezelf totaal NIET inhouden als ik dat ongezonde doch lekkere spul zie.
![]()
![]()
Met dank aan Gup voor het over de streep trekken om toch even te gaan lopen, het was heerlijk buiten!
Nou ja op de heenweg dan, motregen met een flauw zonnetje, lekker windje, alleen op de terugweg een flinke stortbui op m'n kop gehad.
Nu zeiknat, maar wel voldaan in warme badjas gewikkeld![]()
En..... Bekertjes!!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/100079888
http://connect.garmin.com/activity/233161993
Nu thee en teruglezen![]()
Ooh wat goed dat je nog gegaan bentquote:Op zondag 14 oktober 2012 11:10 schreef Shravani het volgende:
Met dank aan Gup voor het over de streep trekken om toch even te gaan lopen, het was heerlijk buiten!
Nou ja op de heenweg dan, motregen met een flauw zonnetje, lekker windje, alleen op de terugweg een flinke stortbui op m'n kop gehad.
En..... Bekertjes!!![]()
Nu thee en teruglezen
En Debsterr, gefeliciteerd!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:10 schreef Debsterr het volgende:
Fuck yeah 5 aan 1 stuk, voor het eerst![]()
![]()
top!
Gup Thanks![]()
![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:10 schreef Shravani het volgende:
En..... Bekertjes!!![]()
Nu thee en teruglezen
Ik ben daar echt een willoze slaaf in. Ik blijf maar vreten, word ook niet misselijk oid. Tijdens werkdagen gaat het me goed af, om zuinig te leven, maar in mijn vrije tijd absoluut niet. Desnoods lepel ik een pot chocopasta leeg, om maar aan mijn suikerzucht tegemoet te komen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zolang ik geen chips, snoep e.d. in huis heb zal ik die shit niet eten. Wanneer ik echter een keer trek heb én ik heb ook ongezond spul in huis, dan houd je mij niet meer tegen...
Als ik bij vrienden/familie op bezoek ben verzoek ik hen vriendelijk om de chips, koekjes, pistache noten en zonnebloempitten (typisch Turks...) achterwege te laten. Ik kan mezelf totaal NIET inhouden als ik dat ongezonde doch lekkere spul zie.
Daarnaast krijg ik véél calorieën binnen van alcohol. Gelukkig is de zomer voorbij. Een flesje rode wijn is toch vriendelijker voor het lijf dan meerdere liters bier.
Ik merk wel dat ik me voor het eerst serieus begin te ergeren aan t gedrag van mezelf, dus wie weet. Misschien binnenkort wel verleden tijd. Heb nu als eerste doel om tenminste weer onder de 100 te komen. Is nu 102.
Life is what you make it.![]()
Goed van je! Mijlpalen zijn belangrijk voor je geloof in het eigen kunnen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:10 schreef Debsterr het volgende:
Fuck yeah 5 aan 1 stuk, voor het eerstLife is what you make it.![]()
Zenuwachtig nu ik de Marathon op tv aan het volgen ben
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Kan me voorstellen!!ze gaan hard!!
Ik ga vanmiddag voor het eerst 20 min. aaneengesloten hardlopen. Nu alleen nog maar opbouw gedaan met intervaltraining. Ik ben benieuwd hoe het gaat!
Hebben jullie nog tips mbt "docering". Ik heb af en toe het idee dat ik wel wat harder had kunnen lopen en soms red ik het einde net en ben ik kapot.![]()
Succes! Hopelijk heb je net zulk goed weer!quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:27 schreef SEMTEX het volgende:
Zenuwachtig nu ik de Marathon op tv aan het volgen benOnce in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Dat heb ik ook wel, als het voor me staat dan hak ik het ook zo weg. Opzich wel makkelijk dat ik daarom zelf de boodschappen doe. Maar het gaat toch voornamelijk het er iets voor hebben. Zoals eerder gezegd is suiker echt een verslaving, net als fastfood etc. Nou heb ik mazzel dat ik nooit boven de 85 kilo ben uitgekomen ( ben 1.93 dus alsnog prima BMI ) maar ik zag wel bij mezelf steeds meer vet laagjes eraan komen. Wat misschien wel kan helpen is dat je niet de hele zak pakt, maar gewoon een bakje. Heb je toch even het smaakje en beperk je de intake wel. Of misschien 1 dag in de week waar je total loss gaat en de rest van de dagen je aan je regime houd.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:18 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik ben daar echt een willoze slaaf in. Ik blijf maar vreten, word ook niet misselijk oid. Tijdens werkdagen gaat het me goed af, om zuinig te leven, maar in mijn vrije tijd absoluut niet. Desnoods lepel ik een pot chocopasta leeg, om maar aan mijn suikerzucht tegemoet te komen.
Daarnaast krijg ik véél calorieën binnen van alcohol. Gelukkig is de zomer voorbij. Een flesje rode wijn is toch vriendelijker voor het lijf dan meerdere liters bier.
Ik merk wel dat ik me voor het eerst serieus begin te ergeren aan t gedrag van mezelf, dus wie weet. Misschien binnenkort wel verleden tijd. Heb nu als eerste doel om tenminste weer onder de 100 te komen. Is nu 102.
En natuurlijk de reden waarom je zoveel snoept aanpakken, eet dan gewoon meer. Als je goed eet mag je er echt een HOOP van eten. Dat heb ik met brocolli of sperziebonenbij het avond eten gewoon een shitload eten daarvan en dan heb je verder op de avond natuurlijk ook een stuk minder trek.
Hoe laat eet je trouwens? Ik eet meestal rond 7 uur pas. Bij mijn ouders was dat altijd rond 5'en, dan duurt de avond nog heeeeel lang.
Misschien nog een idee, laat eten, na het eten even uurtje tv kijken oid, dan nog een half uurtje hardlopen, douchen en nog even op de bank hangen. En dan vroeg naar bed. Als je dat al een paar dagen in de week doet, scheelt het toch alweer qua intake... Just a thought.
Ik merk wel dat het " gezondere" leven echt een lifestyle is. Je moet een beetje inventief zijn om het in te passen, en logische keuzes maken, keuzes die je het makkelijker maken. Ik heb bijvoorbeeld qua broodbeleg amper zoetigheid in huis. Geen chocopasta, pindakaas, hagelslag. Maar wel veel eieren, en een pak bacon. Met als gevolg, oh, ontbijt, nou dan maken we lekker eieren met bacon. En wat we wel in huis hebben is griekse yoghurt, met wat cornflakes erin en eventueel een klein schepje honing.
Voor mensen met kinderen is dat misschien niet super praktisch, maar voor andere mensen werkt het misschien ook. Verder qua frisdrank, ik heb nu 1 fles cola in de koelkast staan voor vanavond als mijn zwager en schoonzus en 2 blikjes dr pepper. Verder een pak groene ijsthee en een sapje voor s'ochtends. Voor de rest echt een pallet met thee en koffie. Vooral thee, is nu het kouder word, lekker.
Qua snacks, ook voor vanavond, een zak zoute popcorn en dat is het. Tuurlijk je kan wel pallets met chips/nootjes/chocola in huis halen. Maar wat er niet is, hoeft ook niet op, scheelt ook weer in de portemonnee!Volg mijn blog! http://my-365.com/![]()
Goed zo! Zo ben ik ook met mijn vriendin aan het hardlopen, beginnen met interval. Qua soms kapot en soms niet.. Ik denk dat iedereen dat wel hebt, wat ik doe is als ik merk dat ik nog lucht over heb en ik niet langer wil lopen ( je kan er natuurlijk ook gewoon nog 10 minuten aan vast plakken ) is het laatste stuk dan een eindsprintje inzetten. Als ik het niet red, is het toch echt tanden op elkaar en hopen op dat ene nummer op mijn iPhone wat me er doorheen sleept. Maar stoppen echt niet!quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:42 schreef Queued het volgende:
Ik ga vanmiddag voor het eerst 20 min. aaneengesloten hardlopen. Nu alleen nog maar opbouw gedaan met intervaltraining. Ik ben benieuwd hoe het gaat!
Hebben jullie nog tips mbt "docering". Ik heb af en toe het idee dat ik wel wat harder had kunnen lopen en soms red ik het einde net en ben ik kapot.Volg mijn blog! http://my-365.com/![]()
Ik zit opgesloten in mijn wijk door de marathonKan nergens heen.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd GotC
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wanneer start jij nou?quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Succes! Hopelijk heb je net zulk goed weer!Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Eindsprintje lijkt mij wel watquote:Op zondag 14 oktober 2012 11:50 schreef Xhermes het volgende:
[..]
Goed zo! Zo ben ik ook met mijn vriendin aan het hardlopen, beginnen met interval. Qua soms kapot en soms niet.. Ik denk dat iedereen dat wel hebt, wat ik doe is als ik merk dat ik nog lucht over heb en ik niet langer wil lopen ( je kan er natuurlijk ook gewoon nog 10 minuten aan vast plakken ) is het laatste stuk dan een eindsprintje inzetten. Als ik het niet red, is het toch echt tanden op elkaar en hopen op dat ene nummer op mijn iPhone wat me er doorheen sleept. Maar stoppen echt niet!Ik heb dat ook. Ik wil niet stoppen en mij precies aan het programma (C2K) houden
![]()
![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:10 schreef Debsterr het volgende:
Fuck yeah 5 aan 1 stuk, voor het eerst
Daar lijkt het op jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:18 schreef Sunnythesun het volgende:
voor GotC
![]()
Oh en gister waren we in Cul, nu in Slank??
Kan niet, want taart voor GotC
Ja maar!!!quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Toch weer Cul dus
![]()
En die taart rennen we er vervolgens weer af en dan is het cirkeltje ronddan mag ik geen taart
quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jawel, jij krijgt troost-taartooit ren je die er ook gewoon weer af, wedden!?!
![]()
Deal
Net terug van de Nadine ok run in scharwoude
10km voor het goede doel, lekker gelopen, ik hoopte onder het uur te lopen en kwam op 58 binnen, Jeej
Mark Rutte liep ook mee, grappig om zo'n bekende kop tussen de mensen te zien lopen
Wel écht kloteweer qua wind en regen
met een koekje![]()
Wij bakken hier nu ook taart GotC, ik zal aan je denken als ik de eerste happen neem. Gefeliciteerd!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Goed gedaan! ik zou de 5 daar lopen vanmorgen maar m'n vriendin die ook zou gaan is ziek en zou met haar meerijden...quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:46 schreef koffielepel het volgende:
Net terug van de Nadine ok run in scharwoude
10km voor het goede doel, lekker gelopen, ik hoopte onder het uur te lopen en kwam op 58 binnen, Jeej
Mark Rutte liep ook mee, grappig om zo'n bekende kop tussen de mensen te zien lopen
Wel écht kloteweer qua wind en regen![]()
Nou, sinds gisteren wel 'echt'. Had door drukte en wennen aan m'n nieuewe werkschema sowieso gepland om behalve vandaag niet te gaan lopen en dan vandaag een 9,6km te doen en dan komende week de gehele week opnieuw doen, maar nu moet ik eerst echt beter worden. Het voelt als een beginnende holteontsteking en als ik al denk aan hardlopen nu stort ik ter aarde. Jammer, want het is (wederom) heerlijk loopweer. Maar ben aan de ene kant al lang blij dat het 'gewoon' ziek zijn is en geen blessure. Ziek zijn gaat sneller over dan last aan de schenen of de heup!quote:Ja doei.![]()
Congrats GotC!![]()
Wat leuk om die (halve) marathon van Eindhoven te kijken. Doen ze leuk bij Omroep Brabant. Moet helaas weer aan de arbeid...(thuis, dat wel)
Overigens vannacht wederom tegen het plafond van de kuitkrampWaarschijnlijk nog een restje loopscholing én de Haagse duinen
Gewoon donderdag pas weer eens gaan lopen, en dan die 8k in A'dam. Komt goe
![]()
![]()
Leuk doen ze dat he! Als het goed is zenden ze zo ook de start van de HM uit. Eens kijken of ik SEMTEX kan spotten
Ga ik doenstraks wel even de deur uit, koffie drinken met vrienden in een warme koffietoko, maar vanavond lekker kippensoep
en natuurlijk vroeg naar bed. Morgen een dagje thuis studeren/lezen op de bank met dekentje en ladingen thee
Beat the flu!
Ja doei.![]()
beterschapquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
Ga ik doenstraks wel even de deur uit, koffie drinken met vrienden in een warme koffietoko, maar vanavond lekker kippensoep
en natuurlijk vroeg naar bed. Morgen een dagje thuis studeren/lezen op de bank met dekentje en ladingen thee
Beat the flu!
![]()
![]()
Thanksen zoals ik al zei: liever dit dan een fikse blessure! Dus ik prijs mezelf maar 'gelukkig' op het hardloopfront!
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
Beat the flu!
klinkt als de juiste plannen. Genoeg rust, dan is het vast snel beter.
Ik ga zo wel lopen, maar voel me best moe (lichamelijk). Hoop dat ik me er overheen kan zetten.
Ik vroeg me trouwens af, naar aanleiding van het linkje over griep en lopen van een paar blz terug, vanaf wanneer het niet meer verstandig is met hoestige longen te gaan rennen? Ik heb een lichte verkoudheid met een beetje hoest, tijdens het lopen nergens last van. Uiteraard geen zin het te verergeren dus vandaar de vraag: wanneer niet meer mee doorlopen ongeveer? Is daar iets over te zeggen?![]()
Ik ben zo benieuwd naar SEMTEX!
En Sun, geen idee wb hoesten. Koorts=niet lopen, maar bij benauwdheid lijkt het me ook niet handig![]()
![]()
Beterschap!quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, sinds gisteren wel 'echt'. Had door drukte en wennen aan m'n nieuewe werkschema sowieso gepland om behalve vandaag niet te gaan lopen en dan vandaag een 9,6km te doen en dan komende week de gehele week opnieuw doen, maar nu moet ik eerst echt beter worden. Het voelt als een beginnende holteontsteking en als ik al denk aan hardlopen nu stort ik ter aarde. Jammer, want het is (wederom) heerlijk loopweer. Maar ben aan de ene kant al lang blij dat het 'gewoon' ziek zijn is en geen blessure. Ziek zijn gaat sneller over dan last aan de schenen of de heup!
Succes alle renners vandaag!
Ik deed net les 4 van Renate 10 km. Kwam midden in een enorme bui terecht, brrr
En Garmin maakte er ook weer een potje vanNaja.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Ik zag toch wel een paar misverstanden over whey voorbijvliegen in dit topic
1) Whey zorgt niet voor spiergroei, daarvoor moet je toch echt aan krachttraining doen
2) Whey zorgt voor/na krachttraining dat je spieren beter herstellen, bij duursporten heeft het vooral zin na een training voor herstel. Hardlopen is katabool (maw, je eet je spieren op, het nuttigen van eiwitten countered dat process).
Persoonlijk ben ik erg voor whey, maar dan alleen voor/na het sporten en voor de rest gewoon goed eten.
Als je wilt afvallen dien je gewoon goed op te letten wat je eet, je moet onder je onderhoud eten (500kcal minder dan onderhoud), je kan ervoor kiezen om minder carbs te eten en dan zal je meer vet en eiwitten moeten eten.
Verder worden eiwitten sneller opgenomen als ze begeleid worden door carbs. Dat kan je dmv dextrose doen (o.a. te koop bij de Tuinen) en/of een smoothie te maken en daar je whey doorheen mengen.
@NIMBY aha! grappig en leuk!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hee, dat laatste wat je zegt is interessant slacker! Wij namen altijd whey met water, maar nu in een smoothie. Nu doet het pas wat imo! Grappig! Wist t niet.![]()
U bent ingeschreven voor de volgende evenementen
10-02-2013: 36e Groet Uit Schoorl Run, Schoorl
Onderdeel: 10 kilometer recreanten, Categorie: Mannen recreanten![]()
Ik heb laatst de Dam tot Dam gedaan en wil volgend jaar een halve marathon doen, deze inschrijving is just for fun tussendoor.The remedy is the experience.![]()
Yes! Mijn doel van 10km hardlopen gehaaldVan huis naar Vondelpark, daar 2 rondjes en weer terug. Was iets meer dan 10, werd uiteindelijk 11
![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/100128978Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
Die ga ik ook doen (denk ik).quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:15 schreef Klonterpot het volgende:
U bent ingeschreven voor de volgende evenementen
10-02-2013: 36e Groet Uit Schoorl Run, Schoorl
Onderdeel: 10 kilometer recreanten, Categorie: Mannen recreanten![]()
Ik heb laatst de Dam tot Dam gedaan en wil volgend jaar een halve marathon doen, deze inschrijving is just for fun tussendoor.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
http://www.lurj.org/article.php/vol1n1/sugar.xmlquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Overigens ben ik niet echt meer een beginnende loper. Ik heb zelf wel het gevoel dat mijn spieren een extraatje kunnen gebruiken.Ga eens lezen wat suiker doet met je insuline en wat de gevolgen kunnen zijn. Natuurlijk weet iedereen wel dat het niet goed is maar als je het goed door hebt is het misschien makkelijker om het te laten staan.quote:"If sugar were to be put on the market for the first time today, it would probably be difficult to get it past the FDA.” Kathleen DesMaisons Potatoes not ProzacJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
@slacker: als de eiwitten in whey begeleid moeten worden door koolhydraten, kan dat dan ook verklaren dat ik er heel hard van ging rennen (naar de wc) omdat het met water alleen niet goed opgenomen kan worden en dus belastend is voor je darmen?
Geen idee. Ik heb het zowel zonder als met carbs gedronken en heb er geen last van gehad. Dus daar durf ik geen antwoord op te geven. Your mileage may vary.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:53 schreef Yuki het volgende:
@slacker: als de eiwitten in whey begeleid moeten worden door koolhydraten, kan dat dan ook verklaren dat ik er heel hard van ging rennen (naar de wc) omdat het met water alleen niet goed opgenomen kan worden en dus belastend is voor je darmen?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hmm. Ik durf het niet meer aan, na 2 keer flinke klachten.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:55 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb het zowel zonder als met carbs gedronken en heb er geen last van gehad. Dus daar durf ik geen antwoord op te geven. Your mileage may vary.
Ik eet wel flink kwark etc, als ik eenmaal weer mag trainen.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Maakt volgens mij niet uit. Met water duurt het alleen wat langer voordat het is opgenomen. Zelf ook geen last van als ik dat met water neem.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:53 schreef Yuki het volgende:
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
![]()
Wiehoe! http://www.endomondo.com/workouts/u28bXFJxhpE 5k rond, met maar 5 minuutjes wandelen onderweg. Ben er bijna..
![]()
![]()
Top. Ik ga weer een les van week 5 doen. Heb donderdag gemist. En vrijdag kon ik ook niet fitnessen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Wiehoe! http://www.endomondo.com/workouts/u28bXFJxhpE 5k rond, met maar 5 minuutjes wandelen onderweg. Ben er bijna..
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb nu stiekem 8-10-10 gedaan ipv 8-10-8quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Top. Ik ga weer een les van week 5 doen. Heb donderdag gemist. En vrijdag kon ik ook niet fitnessen.Maar ga deze iig nog 2x doen denk ik.. Even zorgen dat dit goed zit. Aan mijn hartslag te zien ben ik al aardig bezig
![]()
Hierna moet ik 3x 11-11-8 redden. Maar ik denk dat dat na de herfstvakantie gaat worden..![]()
Ik weet mijn tijd nog niet.. maar dit was ik iig circa drie kwartier geleden
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
De halve gelopen voor de eerste keer? Hoe vond je het?quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:42 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]Life is what you make it.![]()
Ziet er goed uit!quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:42 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]Hoe vond je het? En hoe voelt het nu, achteraf?
quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:42 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]![]()
En je Garmin dan?quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:42 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik verbaasde me erover dat ik het kon. Had dat nooit van mezelf gedacht. Op een gegeven zag ik de finish en dacht ik: fuck, we zijn er al bijnaIk genoot veel meer dan bij de Singelloop; het weer was koeler, had minder/geen pijn als bij de Singelloop, ik liep in een trager tempo en het is toch mijn stadje
Ik vond het vooral mentaal zo gaaf; ik was mezelf voortdurend moed aan het inpraten en zo red je het dan uiteindelijk
Garmin zegt voorlopig dit, later maar eens kijken wat de chip geregistreerd heeft.
Distance: 21.35 km
Time: 2:12:06
Avg Speed: 9.7 km/hKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zit in hetzelfde stadium. Moest ook even paar minuten lopen om bij te komen
Gebruikt er iemand de Endomondo PRO betaalde versie? Zo ja, Is het wat?![]()
Ik moet dat van Evyquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:51 schreef Queued het volgende:
[..]Ik zit in hetzelfde stadium. Moest ook even paar minuten lopen om bij te komen
Is ook nog wel verstandig hoor, maar heb stiekem 2 minuten langer door gelopen dus.. Niet aan haar door vertellen hoor
![]()
![]()
![]()
Wow, respect!quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:50 schreef SEMTEX het volgende:
Ik verbaasde me erover dat ik het kon. Had dat nooit van mezelf gedacht. Op een gegeven zag ik de finish en dacht ik: fuck, we zijn er al bijnaIk genoot veel meer dan bij de Singelloop; het weer was koeler, had minder/geen pijn als bij de Singelloop, ik liep in een trager tempo en het is toch mijn stadje
Ik vond het vooral mentaal zo gaaf; ik was mezelf voortdurend moed aan het inpraten en zo red je het dan uiteindelijk
Garmin zegt voorlopig dit, later maar eens kijken wat de chip geregistreerd heeft.
Avg Speed: 9.7 km/hLeuke foto's ook
Gefeliciteerd GotCNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Netjes! Zo'n tijd heb ik laatst in Haarlem ook gelopen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:50 schreef SEMTEX het volgende:
Avg Speed: 9.7 km/h
Ziet er goed uit!quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:50 schreef SEMTEX het volgende:
Avg Speed: 9.7 km/hIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Mooie tijd, leuke foto! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:50 schreef SEMTEX het volgende:
Avg Speed: 9.7 km/hThe remedy is the experience.![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:50 schreef SEMTEX het volgende:
Avg Speed: 9.7 km/hmooi zeg! Wat goed dat je jezelf op die manier gemotiveerd kon houden
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
[ afbeelding ]![]()
Ik heb de pro versie. Voegt weinig toe aan de gratis versie. Het enige verschil is geloof ik dat je routes kan inladen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:51 schreef Queued het volgende:
[..]Ik zit in hetzelfde stadium. Moest ook even paar minuten lopen om bij te komen
Gebruikt er iemand de Endomondo PRO betaalde versie? Zo ja, Is het wat?![]()
Pro kent toch ook de intervaloptie?quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb de pro versie. Voegt weinig toe aan de gratis versie. Het enige verschil is geloof ik dat je routes kan inladen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hee, het challenge linkje ligt plat
Yep! Die is inderdaad in een later update erbij gekomen. Aangezien ik nooit interval omdat ik daar een gruwelijke schurfthekel aan heb was die niet blijven hangen... Maar dat kan inderdaad die 79 cent wel waard zijn voor beginnende lopers.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:08 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Pro kent toch ook de intervaloptie?![]()
Ik zeg niets. Ik heb het contact met Evy voorgoed verbroken. Dat gecommandeer de hele tijdquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik moet dat van EvyIs ook nog wel verstandig hoor, maar heb stiekem 2 minuten langer door gelopen dus.. Niet aan haar door vertellen hoor
![]()
![]()
Mijn trainingsapp droeg mij vandaag op om 20 min achter elkaar te lopen wat niet ging..![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:11 schreef Queued het volgende:
[..]
Ik zeg niets. Ik heb het contact met Evy voorgoed verbroken. Dat gecommandeer de hele tijd![]()
Mijn trainingsapp droeg mij vandaag op om 20 min achter elkaar te lopen wat niet ging..![]()
![]()
Goed gedaan semtex
Mijn tijd op de 4 mijl was 32:46.
Een tegenvaller, als je voor de 30 mij gaat. Overal veel te veel lopers, bijna nergens ruimte voor warming up en mensen die met z'n zessen naast elkaar gaan wandelen en praten op de route.
Kortom: leuke ervaring qua mensen langs de weg, maar volgend jaar blijf ik thuis.
Wauw! Het zal nog een héle tijd duren voordat ik die tijd/snelheid neer kan zetten.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:50 schreef SEMTEX het volgende:
Avg Speed: 9.7 km/h![]()
Goed gedaan, top!quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:50 schreef SEMTEX het volgende:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:50 schreef SEMTEX het volgende:
![]()
![]()
![]()
Naam Mariska *****
Woonplaats / Vereniging Eindhoven
Afstand Halve marathon
Categorie Vsen
Totaal plaats 6150 / 6963
Categorie plaats 448 / 610
Snelheid 9,615 km/uur
Bruto tijd 2:18:35
Netto tijd 2:11:39
van de website
Vanmiddag met de Running Junkies gelopen, ze bestonden vandaag 2 jaar. 12 km in 1 uur en 11 minuten. Ik sta toch echt versteld van mezelf. Dat ik dit kan. Begin van dit jaar echt niet verwacht.
Probleem is dat ik dit soort afstanden goed in een groep kan lopen, door de motivatie. Vind het lastig om dit alleen te lopen. Daar moet ik nog een manier voor vinden.
Het was een goede week qua lopen, toch wel 36 km gelopen. Komende woensdag alleen nog even lopen en dan zondag knallen![]()
![]()
Ik heb nog best lang bij de finish gestaan, maar heb je niet gezien.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:25 schreef SEMTEX het volgende:
Naam Mariska *****
Afstand Halve marathon
Categorie Vsen
Snelheid 9,615 km/uur
van de website
Gefeliciteerd! Mooie tijd.
mijn man had iets van 1.42.55
Toen ik naar huis liep, was er nog een vrouw aan het rennen, ze was echt de aller-aller-laatste. En iedereen moedigde haar aan.
Maar toen dacht ik, lijkt me best kut om de laatste te zijn, echt iedereen kijkt naar je, en je hebt een soort van 'dwang' om te blijven rennen. Althans, zo zou ik me voelen dan. Zou dan echt niet kunnen wandelen ofzo.![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:39 schreef Daywalk3r het volgende:
Goed gedaan allemaal, en ikzelf.![]()
http://www.endomondo.com/workouts/oai9FnKKR30![]()
![]()
Volgens mij loop ik te hard.
6.48km/min waarvan het 18min hardlopen is en 12 wandelen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat is erg snel ja. Ik heb net 5km in 35 minuten gedaan, met 5min wandelen er in in 7min/km ongeveer. Op mijn garmin (quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Volgens mij loop ik te hard.
6.48km/min waarvan het 18min hardlopen is en 12 wandelen.) zag ik tijdens het rennen een pace van 6.40-6.50 staan meestal. Dat was wel bewust rustig aan, heb de neiging iets harder te willen, zo rond de 6.20. Maar met iets langzamer heb ik het wel heel mooi stabiel gekregen, mooie hr en lang volgehouden
![]()
![]()
Ik 4,35 in 30min. Toch maar proberen iets minder snel te lopen. Kreeg iets last van knie en scheen. Maar is alweer weg. Als ik dan 5km doe dan kan ik op snelheid mikken dmv interval training.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is erg snel ja. Ik heb net 5km in 35 minuten gedaan, met 5min wandelen er in in 7min/km ongeveer. Op mijn garmin () zag ik tijdens het rennen een pace van 6.40-6.50 staan meestal. Dat was wel bewust rustig aan, heb de neiging iets harder te willen, zo rond de 6.20. Maar met iets langzamer heb ik het wel heel mooi stabiel gekregen, mooie hr en lang volgehouden
Je loopt lekker -denk ik- als je gedachten afdwalen en je nog oog hebt voor je omgeving. Als je voor duurloopjes gaat, zou ik voor zo'n tempo gaan. Is voor iedereen weer anders.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Kom maar een keer met mij mee lopen, dan ga je vanzelf langzamerquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:55 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik 4,35 in 30min. Toch maar proberen iets minder snel te lopen. Kreeg iets last van knie en scheen. Maar is alweer weg. Als ik dan 5km doe dan kan ik op snelheid mikken dmv interval training.![]()
![]()
![]()
En dan zit ik in zo'n flow dat ik steeds moet wachtenquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kom maar een keer met mij mee lopen, dan ga je vanzelf langzamer![]()
hoewel jij wel weer langere afstand doet.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
En dan zit ik in zo'n flow dat ik steeds moet wachtenhoewel jij wel weer langere afstand doet.
misschien niet zo'n goed idee dan nog..
![]()
Volgend jaar Wiezoloopquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]misschien niet zo'n goed idee dan nog..
Dan moeten we beide sowieso 5 kunnen en ook wel 10 waarschijnlijk.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Volgend jaar WiezoloopDan moeten we beide sowieso 5 kunnen en ook wel 10 waarschijnlijk.
Doen we! En of we dan daadwerkelijk samen op lopen zien we dan wel weer
![]()
![]()
![]()
Net de BBQ aangestoken
![]()
Je moet ook voldoende proteïne eten als je aan het hardlopen ben.
* geen saus slechts kruiden dus redelijk verantwoord![]()
* En paprika erbij als groente[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Goed gedaan SEMTEXvoor herhaling vatbaar dus?
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:12 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Net de BBQ aangestoken
![]()
Je moet ook voldoende proteïne eten als je aan het hardlopen ben.
* geen saus slechts kruiden dus redelijk verantwoord![]()
* En paprika erbij als groente![]()
heel niet verkeerd! Hier ook vlees en paprika.. alleen dan vermengd in een goulash
![]()
![]()
Je bent wat je eetquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:19 schreef linebear het volgende:
Toch jammer dat ik geen prinsesje ben
http://www.rundisney.com/princess-half-marathon/
Ook een lekkere variatiequote:Op zondag 14 oktober 2012 18:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
heel niet verkeerd! Hier ook vlees en paprika.. alleen dan vermengd in een goulash
![]()
erwtenquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:26 schreef linebear het volgende:
[..]
Uhm... wat moet ik eten om een prinses te worden dan?![]()
![]()
![]()
Roze-witte dubbelvla met glitters en spekkiesquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:26 schreef linebear het volgende:
[..]
Uhm... wat moet ik eten om een prinses te worden dan?
oh daar kan je me snachts voor wakker makenquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Roze-witte dubbelvla met glitters en spekkies![]()
![]()
Maar wel de light versie, anders gaat het op mijn heupen zittenquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Roze-witte dubbelvla met glitters en spekkies![]()
Zoals het een goed prinses betaamt!quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:29 schreef linebear het volgende:
[..]
Maar wel de light versie, anders gaat het op mijn heupen zitten![]()
Dat van die lightversie dan he[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hence de hoepelrokkenquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:29 schreef linebear het volgende:
[..]
Maar wel de light versie, anders gaat het op mijn heupen zitten![]()
![]()
![]()
Ik had Duitse aardappelschotel(caaarbs) , sperziebonen en Indisch filetlapje. En kwark na.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Is bij de marathon ook zo erg, de laatste loopt onder politiebegeleiding en pal daar achter de veegwagen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:34 schreef amaranta het volgende:
Toen ik naar huis liep, was er nog een vrouw aan het rennen, ze was echt de aller-aller-laatste. En iedereen moedigde haar aan.
Maar toen dacht ik, lijkt me best kut om de laatste te zijn, echt iedereen kijkt naar je, en je hebt een soort van 'dwang' om te blijven rennen. Althans, zo zou ik me voelen dan. Zou dan echt niet kunnen wandelen ofzo.
Wel heel veel aanmoediging van kijkers.![]()
Daarom pas meedoen als je echt goed getraind en fit bentquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:50 schreef computergirl het volgende:
[..]
Is bij de marathon ook zo erg, de laatste loopt onder politiebegeleiding en pal daar achter de veegwagen.
Voorbereiding is de sleutel tot succes
In other news: http://www.telegraaf.nl/b(...)alve_marathon__.htmlIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Jeetje..quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:59 schreef slacker_nl het volgende:
In other news: http://www.telegraaf.nl/b(...)alve_marathon__.html
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
We zagen haar op circa 14/15km gereanimeerd worden, echt heftig
Gadverdamme.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
![]()
Wat erg denk je een leuke sportieve dag te hebben eindigt het zo...
Wowquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:59 schreef slacker_nl het volgende:
In other news: http://www.telegraaf.nl/b(...)alve_marathon__.html
Ook als alle deelnemers goed getraind zijn is er eentje de laatstequote:Op zondag 14 oktober 2012 18:53 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Daarom pas meedoen als je echt goed getraind en fit bent![]()
Voorbereiding is de sleutel tot succes![]()
Maar de laatste bij de marathon is vaak iemand met te veel gewicht en/of te weinig conditie.
Vorig jaar hielp ik op de laatste waterpost, we moesten wachten met opruimen totdat de laatste deelnemer voorbij was. Best een martelgang, die loper struikelde ook over tramrails![]()
Bij de Wiezoloop (hier in het dorp) hadden ze altijd een bezem-fietsquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:16 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ook als alle deelnemers goed getraind zijn is er eentje de laatste![]()
Maar de laatste bij de marathon is vaak iemand met te veel gewicht en/of te weinig conditie.
Vorig jaar hielp ik op de laatste waterpost, we moesten wachten met opruimen totdat de laatste deelnemer voorbij was. Best een martelgang, die loper struikelde ook over tramrailsAfgelopen keer niet meer helaas, maar zag er altijd erg komisch uit. Iemand op een fiets met een bezem er aan gebonden die pal achter de laatste lopen fietst. Maar goed, ook wel weer handig want het is een rondje van 2,5 km dus wel fijn als je weet waar iemand mee bezig is
![]()
Overigens ook altijd een mtb'er met een bordje '1e vrouw'![]()
![]()
Wat verschrikkelijk. Het kan natuurlijk altijd gebeuren![]()
Semtex, je bent een kei!
Zo, ik stop eens met werken. Er ligt een mooie drukproef klaar van mijn proefschriftEn kuitje, nog steeds kort en strak (even een masseur zoeken voor vanavond
)
![]()
Brief binnen voor de Amsterdam Marathon. 8 uur aanwezig zijn..![]()
Das vroeg
Naam Debsterr
Afstand IAK City Run 5 km
Categorie Vrouw
Totaal plaats 1710 / 4040
Categorie plaats 215 / 597
Snelheid 9,119 km/uur
Bruto tijd 35:31
Netto tijd 32:54
Volgens Endomondo (onder de start aangezet) zelfs 30:58 op de 5km.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Niet gelukt. verse limburgse rijstenvlaaiquote:Op zondag 14 oktober 2012 08:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En natuurlijk een kleiner puntje vd vlaai pakken!![]()
![]()
ja dat was nu ook, politie, ambulance, motors, de hele mikmak. Agenten op fietsen, etc./quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:50 schreef computergirl het volgende:
[..]
Is bij de marathon ook zo erg, de laatste loopt onder politiebegeleiding en pal daar achter de veegwagen.
Mijn moeder heeft haar 1ste marathon ook uitgelopen met de bezemwagen op de hielen, samen met een andere loper. Zij zijn toen expres samen gefinished en ook al zet je natuurlijk liever een betere tijd weg, juist de aanmoediging etc. van het publiek ervaarde zij als fantastisch. Je krijgt de onverdeelde aandacht en die kun je heel positief gebruiken, ze blijven tenslotte wel nog allemaal voor jou staan!Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Wow, en hoe lang ben je nu al aan het hardlopen! Goed hoor.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:28 schreef Debsterr het volgende:
Naam Debsterr
Categorie Vrouw
Snelheid 9,119 km/uur
Volgens Endomondo (onder de start aangezet) zelfs 30:58 op de 5km.
heb nu wel een beetje spijt dat ik niet heb meegedaan. Ach, straks de nieuwjaarsloop weer![]()
![]()
Mijn 1ste registratie op Endomondo was 8 juni dit jaarquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wow, en hoe lang ben je nu al aan het hardlopen! Goed hoor.
heb nu wel een beetje spijt dat ik niet heb meegedaan. Ach, straks de eindejaarsloop weer![]()
. Het was zo fijn om samen met mijn moeder te lopen, heb eerder niet langer dan 12 minuten achter elkaar gelopen en nu het hele stuk. Vond het echt fantastisch
.
Het zal mij weinig uitmaken als ik als laatste finish. Je loop voor jezelf dus uitlopen is dan je prestatie.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Super knap! Volgend jaar de halve?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mijn 1ste registratie op Endomondo was 8 juni dit jaar. Het was zo fijn om samen met mijn moeder te lopen, heb eerder niet langer dan 12 minuten achter elkaar gelopen en nu het hele stuk. Vond het echt fantastisch
.
![]()
Dat is ook zo. Maar je zag het aan dr gezicht zo van. Strompel strompel, ik kan eigenlijk écht niet meer (en ze moest nog een heeeeel lang stuk strompelen. Voor de lopers, ze liep zeg maar bij de abnamro op de vestdijk)quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Het zal mij weinig uitmaken als ik als laatste finish. Je loop voor jezelf dus uitlopen is dan je prestatie.![]()
Dat is wel het plan ja (moet ook wel, als ik in april 2014 de hele wil lopen). En thanks, ben zelf ook trots hahaquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Super knap! Volgend jaar de halve?.
Dat is nog eens streven!quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is wel het plan ja (moet ook wel, als ik in april 2014 de hele wil lopen). En thanks, ben zelf ook trots haha.
Misschien kun je die dierentuin in Nuenen je laten sponsoren. Maar dat zei ik niet hardop he.![]()
Mooie tijd!quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:28 schreef Debsterr het volgende:
Naam Debsterr
Categorie Vrouw
Snelheid 9,119 km/uur
Volgens Endomondo (onder de start aangezet) zelfs 30:58 op de 5km.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik zie nu dat het is gebeurd op de plek waar mijn ouders met mijn kinderen stonden te kijken. Al zullen die er niks van hebben meegekregen. Papa was al voorbij dus ik denk dat ze terug naar huis waren.![]()
De mensen DIE er nog staan, trekken je idd over de streep.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:34 schreef Debsterr het volgende:
Mijn moeder heeft haar 1ste marathon ook uitgelopen met de bezemwagen op de hielen, samen met een andere loper. Zij zijn toen expres samen gefinished en ook al zet je natuurlijk liever een betere tijd weg, juist de aanmoediging etc. van het publiek ervaarde zij als fantastisch. Je krijgt de onverdeelde aandacht en die kun je heel positief gebruiken, ze blijven tenslotte wel nog allemaal voor jou staan!
Mijn ervaring bij de Singelloop was helaas wel dat een hoop mensen langs het hele parcours al vertrekken als de snelle jongens geweest zijn. En als ze er nog staan (muv bij de finish) dan roepen en klappen ze niet veel meer.
Maar ja, des te leuker dat ze het aan de finish wel doen
Thanks, jij ook! Zeker als je onderweg nog die "afleiding" van reanimatie hebtquote:... ik zou waarschijnlijk omgevallen zijn van alleen de aanblik!
Dat jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:07 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Wat erg denk je een leuke sportieve dag te hebben eindigt het zo...
Die vrouw liep trouwens met haar moeder samen. Die niks doorhad en is doorgelopen.![]()
http://www.omroepbrabant.(...)hoven+overleden.aspx![]()
Ben wel weer helemaal geinspireerd, dus aankomende week weer mn schoentjes onderbinden, heb al sinds eind augustus niks gedaan.![]()
![]()
Effe niet zoveel gepost maar ik ben er nog, en ik loop nog. Vorige week bij de Panbosloop 11.4 km gelopen, m'n langste afstand tot nu toe, kon 't goed volhouden.
Als voorbereiding van vandaag: de 10.5km bij de Bosmarathon in Soest. Ging erg lekker! Er was veel modder op het (grotendeels onverharde) parkoers, maar het liep toch erg lekker en was tijdens het lopen heerlijk weer, droog en net een klein zonnetje. Twee jaar geleden liep ik 'm in 58 minuten, maar met m'n tempo van dit jaar (ik krijg 't bij de trainingen ook net niet op het niveau van twee jaar geleden) en de enorme hoeveelheid modder, ben ik best tevreden met m'n eindtijd van 1:04:43
![]()
Wat naar van die vrouw in Eindhoven, heftig zoiets... bij ons gelukkig geen ongelukken.
En weet er iemand wat er met de challenge mis is? Pagina wil niet laden... da's recent, want ik heb ondanks dat ik een paar weken niet heb gepost wel m'n afstanden ingevoerd, de laatste eergisteren nog.![]()
Oh nee, wat vreselijk voor die moeder ookquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:43 schreef amaranta het volgende:
Die vrouw liep trouwens met haar moeder samen. Die niks doorhad en is doorgelopen.![]()
http://www.omroepbrabant.(...)hoven+overleden.aspx
Nou dat.. gatverdamme..quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh nee, wat vreselijk voor die moeder ook![]()
![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:27 schreef linebear het volgende:
Das wel vroeg, maar ja je krijgt wel een tshirt en jasBlijft vroeg tho.
Om te lopen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:25 schreef slacker_nl het volgende:
Das vroeg
Zeker vreselijk. Ik las laatst in de Runnersworld dat het onderzocht is of mensen vaker een hartaanval kregen bij hardloopwedstrijden dan tijdens 'gewoon' hardlopen en dit bleek niet zo te zijn. Wel is tijdens de wedstrijd de overlevingskans groter, doordat de hulpdiensten paraat zijn en er bijna overal langs het parcours mensen staan om de melding te doen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:19 schreef Quoi het volgende:
Wat verschrikkelijk. Het kan natuurlijk altijd gebeuren
Vrijwilliger spelen (of zijn).quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nou.. had 'm liever zelf gelopen! (knieblessure).quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Komt goed, wie weet volgend jaar?quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:31 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nou.. had 'm liever zelf gelopen! (knieblessure).Gewoon rustig aan doen en lekker blijven bewegen voor zover het gaat.
Dat is dan minder uiteraard. Mikte je wel serieus op de hele, of was het nog een los plan?Life is what you make it.![]()
Ik weet, ik weet. En zo ben ik er toch bij en doe ik ook eens wat terug, behalve alleen leechen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:32 schreef SEMTEX het volgende:
Komt goed, wie weet volgend jaar?Gewoon rustig aan doen en lekker blijven bewegen voor zover het gaat.
Ik miktte op een PR op de halve, maar dat plan is in de ijskast gezet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:32 schreef Schanulleke het volgende:
Dat is dan minder uiteraard. Mikte je wel serieus op de hele, of was het nog een los plan?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ookquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:25 schreef slacker_nl het volgende:
Das vroeg
![]()
Kledinginname?![]()
Jep, op de hele!quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Het meemaken op zich is volgens mij ook gaafquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:33 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik weet, ik weet. En zo ben ik er toch bij en doe ik ook eens wat terug, behalve alleen leechen.
Wat gezellig!quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Een kleding-inzamelmeet
De Leger-des-Heilsloop.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
gister afsluitingsavond van het Harriers seizoen.
Vraagt onze club captain of ik de Bluff Up & Over Hill Grunt over 2 weken nog ga lopen... want dat is een hele goede training voor de Luxmore
Was het niet echt van plan maar er is volgens mij nu geen ontkomen aan, 6km heuvel op, 6km heuvel af'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:10 schreef motorbloempje het volgende:
Zwaar! Maar wel tof, me dunkt, rd!quote:Bluff is dominated by Bluff Hill / Motupohue (standing at 265m), an extinct volcanic cone'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik kan alleen nergens informatie over starttijden etc. vinden, dus zo maar eens ouderwets de VVV in Bluff bellen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ghehe![]()
Ik ga zo maar op bed. Voel me met de minuut belabberder geraken en wil/moet morgen ook nog echt wel wat nuttige dingen verrichten,![]()
.
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:25 schreef SEMTEX het volgende:
Naam Mariska *****
Afstand Halve marathon
Categorie Vsen
Snelheid 9,615 km/uur
van de website![]()
![]()
Is dat niet veels te vroeg? Kan je niet beter naar een najaarsloop uitkijken? Texel oid?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Nu ik de bruggenloop mis maar vooruit kijken naar de halve op cpc.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: