SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: motivational plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We eten brood
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Boerenkool met worst
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Ik hou helemaal niet van pannenkoeken als diner maar heb nu zo'n hongerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:33 schreef Arquero het volgende:
Ik heb net een mega stapel pannenkoeken gebakken![]()
Ook goed loopvoer
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
Krieltjes uit de oven met knoflook en rozemarijn, varkenshaasje met spek omwikkeld en salade met fetaMorgen loop ik het er weer af
![]()
![]()
Pannekoeken! Ga ik dinsdag maken voor vrienden die het kunnen gebruikenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:33 schreef Arquero het volgende:
Ik heb net een mega stapel pannenkoeken gebakken![]()
Ook goed loopvoer
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Whey pannenkoeken zijn ook fijn. Heb kip madras gegeten.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Schopje --> Culinaise A GoGo
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Voedsel hoort bij sport. Net als rustJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Bovendien is het onderwerp eten ook indirect verbonden met hardlopen. Want als je net 600 calorieen hebt verbrand mag je best iets lekkers![]()
![]()
quote:![]()
U like a shhmoke on a pancake?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:55 schreef Daywalk3r het volgende:
Whey pannenkoeken zijn ook fijn. Heb kip madras gegeten.![]()
![]()
Dat doet me denken aan Grilled Cheesusquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Misschien is pannenkoekenlezer wel een gat in de occulte markt.
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Eew, neequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
U like a shhmoke on a pancake?
Doe maar stroop
Ja! Net als die mensen die in koffie iets kunnen lezen. Wie weet wat pannenkoeken ons kunnen voorspellen...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Misschien is pannenkoekenlezer wel een gat in de occulte markt.
![]()
Goddelijk voer.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik weet dat het gewoon een tosti met kaas is, maar hij ziet er verdomd lekker uit!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan Grilled Cheesus
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik weet dat het gewoon een tosti met kaas is, maar hij ziet er verdomd lekker uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]Ja, dat dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooh!! Well then, I won't refusequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:14 schreef mosselmossel het volgende:
I'm gonna make you a pancake you can't refuse...
Kom je 'm brengen?
En terecht!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Oh nu zie ik hem ook! Nou ja, ik zou hem toch wel opeten, Jezus of niet....
Er is toch ook sprookjesvla, nu dus ook sprookjestosti.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
leuk om die foto's te zien! Als jullie nog eens zoiets doen, ,kom ik ook. Er is trouwens een klein kansje dat ik op 4 nov. ook een 5 km. kom lopen. Lang leve vriendjes in Den Haag![]()
![]()
Ook even foto's gespiekt. Erg leuk!!
Had er graag bij willen zijn, maar het zit er voorlopig echt niet in. Maar goed, het heeft een doel! Uiteindelijk wel weer lekker, gezond, pijnvrij kunnen lopen
Morgen de 4mijl en het kan nog spannend worden. Anderhalve week niet gelopen, sinds vandaag weer een beetje fit van een virusje en een verkoudheid. Gelukkig heb ik wel goed gegeten de laatste tijd en heb ik wat aan blogilates gedaan.
Het wordt dus morgen puur op karakter lopen!
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
... blogilates??[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zoek maar op op YT! Haha, dat is een chick op YouTube die allemaal filmpjes heeft om pilates te doen. En hoe simpel het er ook uit ziet, dat is het dus niet.quote:
Stiekem heb ik wel gewoon alleen de beginnersvideo's gedaan.
Oh boyquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:47 schreef Finland. het volgende:
[..]
Zoek maar op op YT! Haha, dat is een chick op YouTube die allemaal filmpjes heeft om pilates te doen. En hoe simpel het er ook uit ziet, dat is het dus niet.
Stiekem heb ik wel gewoon alleen de beginnersvideo's gedaan.
ik snap dat je alleen de beginnersvideo's hebt gedaan! Dat is niet makkelijk!
Either way, die 4EM ga je gewoon redden! Op karaker, en met hulp van het publiek!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Morgenochtend nog even een lekker afspeellijstje maken voor de zes kilometerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh boyik snap dat je alleen de beginnersvideo's hebt gedaan! Dat is niet makkelijk!
Either way, die 4EM ga je gewoon redden! Op karaker, en met hulp van het publiek!!. Of zal ik gewoon Muse opzetten
.
Overigens vraag ik me af hoeveel verkapte kutgrappen ik morgen over Project X ga horen![]()
Zit Nu mobile maar bij thuiskomst direkt de foto's bekijken!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Gister een polar gekocht, hoe hebben jullie je max hr bereikt? Kan ik dan beter een fitheidstest doen bij de sportschool? Of lukt dat ook met hardlopen?![]()
Een wat??!! Er staat een formule voor Hmax in OP'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
4 mijl lopers, heel veel plezier en succes.
Wil al 4 jaar lang mee doen maar het is mij toch te massaal en dan durf ik niet
Vandaag toch 11.2 km met 10.7/uur gedaan, het ging wel maar mentaal lukt het steeds minder, plezier is al een poosje weg en nu het kouder wordt gaat het echt tegen staan (ja, het is koud ook tijdens hardlopen met mijn longsleeve over mijn handen zijn mijn handen dood en pijnlijk)Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Ik heb weer een wedstrijdactiefotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Wat ben je
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:25 schreef YUR het volgende:
Ik heb weer een wedstrijdactiefotoGroene schoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blauwe broek
Geel shirt
Ik zeg: prima kledingkeuze.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik was tijdens mijn weekendje weg toch in de buurt en ben dan ook maar even gaan kijken bij de Outram Hill Free 10km and Half Marathon.
Daar vond een aanval op de 10k met wandelwagen plaats.... Dougal Thorburn slaagde er in om de 10km in iets over 32minuten af te raffelen een verbetering van het WR met bijna 2 minuten.
Leuk om nu eens langs de kant te staan en de deelnemers binnen te zien komen.de deelnemers aan de HM hadden, in tegenstelling tot de 10km'ers een heel gedeelte van het parkoers tegenwind en dat leidde dan ook in een relatief langzame tijd van 1.18.26 voor de winnaar op een snel parkoersquote:
A Dunedin runner and his daughter are out to smash a world record in Outram on Sunday.
University of Otago research fellow Dougal Thorburn, 31, and daughter Audrey, 2, will try to break the Guinness World Record for the fastest 10km run while pushing a pram.
The attempt will take place during the Hill Free 10km race, with a non-modified Chariot pram because the records had to be made on an officially measured course, using a commercially available pram, with a child inside.
Dr Thorburn was "pretty confident" he and Audrey would beat the 34min 19sec record set by Australian Russell Stokes in 2008.
In July, Dr Thorburn recorded an unofficial time of 33min 11sec.
The weather forecast for Sunday looked favourable, with little wind to hinder his run, he said.
A wheel puncture, an injury, or Audrey becoming too restless were the unknowns on race day, he said.
"I'm in good nick at the moment ... And [Audrey] is used to being in the pram. There's a 50 per cent chance she will go to sleep."
The run was also a celebration of the time spent exercising with Audrey and elder daughter Lucy (5).
"We've clocked up around 15,000km in the five years I have had the pram," he said. The run would also promote the benefits of sustainable transport, he said.
If he broke the record, he expected many retired runners to dust off their trainers and have a crack.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
nu thuis en de foto's van de strandloop van gister nog eens rustig bekeken....het plezier van de groep spat werkelijk van de foto's af!!
Als ik deze foto's zie weet ik weer waarom ik hier op dit topic zo graag post.
Ik ben blij dat de organisatie er eentje voor Augustus 2013 op de kalender heeft gezet.
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 14-10-2012 06:33:46 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: