In Q3 werd Schumacher vlak voor de neus van Hamilton de pitbox uitgestuurd, waardoor Hammie toch flink moest uitwijken. Niet echt een gevaarlijke situatie omdat er geen mensen in de buurt stonden, maar als die mannen van Mercedes hun ogen hadden open gedaan, en 2 seconden hadden gewacht was er niets aan de hand geweest.quote:
OK dank je, vond dat ook wel meevallen, vond het wel vreemd dat beide Mercedessen toen Q3 begon lang voor het groene licht bleven wachtenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
In Q3 werd Schumacher vlak voor de neus van Hamilton de pitbox uitgestuurd, waardoor Hammie toch flink moest uitwijken. Niet echt een gevaarlijke situatie omdat er geen mensen in de buurt stonden, maar als die mannen van Mercedes hun ogen hadden open gedaan, en 2 seconden hadden gewacht was er niets aan de hand geweest.
Verbaast me niksquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:28 schreef JohnB52 het volgende:
Schumacher was in slaap gevallen, hebben jullie dat niet gehoord tijdens de persconferentie?
Ik ga zo kijken naar een Mazda Xedos 9 2.5 V6 24vquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:39 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Wat gaat het worden Vosss, weer een Lancia of wat anders?
Die moest ik even opzoekenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ga zo kijken naar een Mazda Xedos 9 2.5 V6 24v
Dat is n mooie 626, vosss!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Auto van Maurice de Hondt.... Of misschien heeft hij hem eindelijk weggedaan/moeten doen, dat kan...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar zat hij wel over te zeuren ja maar dat was niet in zijn zijn snelle ronde maar zijn outlap (voorover hij echt opgehouden werd).quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:47 schreef opreis het volgende:
Ik hoorde dat vettel in sector 1 zou opgehouden zijn door massa en daarom zich niet verbeterde. Weet iemand hier meer van? En niet dat het veel uit maakt. Webber start over het algemeen nog al langzaam en Vettel is meestal 1 van de snellere, verwacht dat hij gewoon weer vanaf de eerste startrij aan de horizon verdwijnt. Benieuwd over het gevecht tussen hamilton, alonso en raikonen er vlak achter. En Grosjean zal nu wel twee keer nadenken bij de start, denk niet dat hij veel risico's gaat/mag nemen aangezien hij eerst massa voorbij moet en vervolgens raikonen.
Dat is geen 626; er ligt wel hetzelfde blok in als in de Mazda 626 Xerxes (die ik vroeger heb gehad)quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:51 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dat is n mooie 626, vosss!
Linkje?
loopt wel mooi denk ikquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is geen 626; er ligt wel hetzelfde blok in als in de Mazda 626 Xerxes (die ik vroeger heb gehad)
Zeer typisch was dat, leken net teamorders van "je mag Hamilton er niet uit gooien"quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:31 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Heeft een rondje gereden (hardere band) en dacht al binnen te zijn, bleef in de pits in tegenstellling tot Alonso. Als Senna zijn laatste rondje niet moest afbreken om n of andere vage reden had Hamilton op P 18 gestaan.
Senna heeft ook al n keer Q2 gehaald dit jaar, dus was het heel aannemelijk dat hij dat weer zou halen, niet dus.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:09 schreef Thas het volgende:
[..]
Zeer typisch was dat, leken net teamorders van "je mag Hamilton er niet uit gooien"
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Senna heeft ook al n keer Q2 gehaald dit jaar, dus was het heel aannemelijk dat hij dat weer zou halen, niet dus.
quote:Bruno Senna (18th, Q1 - 1m 39.443s)
Im naturally disappointed with today. We had a few problems during practice with different elements of the car and this meant we couldnt pull it all together for qualifying. Well just have to recover from this moment and try to have a good race tomorrow.
Erg typisch dat ze het niet uitleggen.quote:“We had a pretty tough day today with both drivers struggling with the balance of the car and the ultimate pace of the car was not there today. We understand where the car is struggling and aim to address these issues as soon as possible. We believe our long run pace to be better and even from 15th and 18th we will be aiming to get some points.”
Senna's commentaarquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:14 schreef Thas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Erg typisch dat ze het niet uitleggen.
quote:"I improved a little bit in the first sector, but by the halfway point of the lap the tyres had given up already.
"It's a one-lap tyre and [the track is] very hard on the tyres with he long corners.
"I needed to try another lap because I knew that it wasn't good enough but it didn't happen."
Die keek wel in de spiegel, maar om zijn make-up bij te werken.quote:
Ik begreep zoiets als dat Vettel dacht dat Massa naar binnen ging terwijl die dat niet deed, en daardoor tijd verloor maar Massa niet de schuld wilde geven. Het kan natuurlijk een slimmigheidje van Ferrari zijn, maar ook gewoon een inschattingsfout van Vettel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:47 schreef opreis het volgende:
Ik hoorde dat vettel in sector 1 zou opgehouden zijn door massa en daarom zich niet verbeterde. Weet iemand hier meer van? En niet dat het veel uit maakt. Webber start over het algemeen nog al langzaam en Vettel is meestal 1 van de snellere, verwacht dat hij gewoon weer vanaf de eerste startrij aan de horizon verdwijnt.
Ik vraag me af of het uitmaakt. Ik heb eerder het idee dat hij graag 3 plekken zou inleveren als hij maar geen brokken maakt, maar dat het hem daardoor juist overkomt.quote:Benieuwd over het gevecht tussen hamilton, alonso en raikonen er vlak achter. En Grosjean zal nu wel twee keer nadenken bij de start, denk niet dat hij veel risico's gaat/mag nemen aangezien hij eerst massa voorbij moet en vervolgens raikonen.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:54 schreef Weltschmerz het volgende:
Die keek wel in de spiegel, maar om zijn make-up bij te werken.
Vanochtend kwam ik net thuis van nachtdienst op tijd voor Q2 en Q3 mee te pikken, vroeg opgestaan ivm die Xedos kijken en dan morgenochtend weer vroeg op, want de voorbeschouwing wil ik ook zien.quote:
Button liftte in de laatste ronde door de gele vlag van Ricciardo. Net zoals beide Saubers. Anderen deden dat niet en daardoor haalde hij het niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:56 schreef Sinister-D- het volgende:
Zo, net pas gekeken. Zware week gehad op het werk, in combinatie met wat ontspanning gisteren in de caf, kwam ik vanmorgen echt mijn bed niet uit. Lang leve de HDD-recorder![]()
Maar goed van Webber om Vettel te verslaan deze quali, zelfvertrouwen boost![]()
Vettel: '''' Huillie staat niet op 1 boehoe
![]()
Hamilton, stuk chagrijn. Volgens mij interesseert het hem geen zak meer daar bij Mclaren, kan nog niet meer eens een glimlach vertonen voor de top 3 foto![]()
Button: wtf
Heeft Vettel niet enorme voordeel vanaf de linkerkant met de bocht naar links? Als hij goed start dan zit hij al aan de binnenkant bij Webber en dan zou Alonso bij Vettel aan kunnen sluiten al zijn zijn starts zijn niet zo geweldig de laatste races.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:16 schreef k_man het volgende:
Ik heb ook een tip: dit is het F1 topic.
Jij hebt ook altijd wat te zeuren, hup terug naar je Funda topicquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:16 schreef k_man het volgende:
Ik heb ook een tip: dit is het F1 topic.
Nou dat Alonso zijn starts niet al te best zijn ligt niet aan hemquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Heeft Vettel niet enorme voordeel vanaf de linkerkant met de bocht naar links? Als hij goed start dan zit hij al aan de binnenkant bij Webber en dan zou Alonso bij Vettel aan kunnen sluiten al zijn zijn starts zijn niet zo geweldig de laatste races.
Eehmz, ik denk eerder dat hij er al gewoon voorbij is voor die eerste bocht naar links en gewoon zn lijn kan pakken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Heeft Vettel niet enorme voordeel vanaf de linkerkant met de bocht naar links? Als hij goed start dan zit hij al aan de binnenkant bij Webber
ze vinden het wel geweldig bij de bbc volgens mijquote:Op zondag 14 oktober 2012 07:09 schreef Rainesz het volgende:
Whaha Gangnam Style bij BBC op de achtergrond te horen..
Tis een hype, daar moet je op inspelen...quote:Op zondag 14 oktober 2012 07:20 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ze vinden het wel geweldig bij de bbc volgens mij
Denk je? Als dit uit de top40 weg is dan kent niemand in een ander deel van de wereld Psy nogquote:
Als ik onderweg ben in de auto gaat toch mooi de muziek op n andere zender.quote:Op zondag 14 oktober 2012 07:20 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ze vinden het wel geweldig bij de bbc volgens mij
Hoe raad je het zo?quote:Op zondag 14 oktober 2012 07:26 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
die andere zender is 3fm bij jou?![]()
Denk dat hij ook nog flink traint, aangezien hij regelmatig voor promo doeleinden nog in de Red Bull auto stapt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 07:28 schreef THEFXR het volgende:
die couldhart is geen kilo aangekomen, die past er nog zo in
Brundle was misschien wat vaardiger (en asocialerquote:Op zondag 14 oktober 2012 07:41 schreef Schunckelstar het volgende:
ik vond de gridwalk van brundle toch altijd leuker..
die had kai gewoon aan de kant geduwd ipv netjes op zijjn beurt te wachten
Met Button was in elk geval leuk. You should work in our strategyteamquote:[b]Op zondag 14 oktober 2012 07:46 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile Maar ten opzichte van de eerste races vind ik dat DC het nou toch best goed hoor. Best grappig af en toe
ik vond zijn gesprekje met Vettel ook wel grappigquote:Op zondag 14 oktober 2012 07:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Met Button was in elk geval leuk. You should work in our strategyteam
Die heb ik gemist; ik schakelde net over omdat ik en net wakker was en niet wist dat de BBC uit zond vandaagquote:Op zondag 14 oktober 2012 07:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik vond zijn gesprekje met Vettel ook wel grappig
Ik vind niet dat hij goede starts had, ook in Singapore was hij traag weg net als op Suzuka.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:26 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Nou dat Alonso zijn starts niet al te best zijn ligt niet aan hem
Zouden we even een herhaling van de starts van de voorgaande keren moeten kijken? Vast wel op youtube te kijken?
dat staat ook gewoon in de OPquote:Op zondag 14 oktober 2012 07:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Die heb ik gemist; ik schakelde net over omdat ik en net wakker was en niet wist dat de BBC uit zond vandaag
Tried his best to get 11th and in the end he got there.quote:Op zondag 14 oktober 2012 07:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Met Button was in elk geval leuk. You should work in our strategyteam
Wie remt heeft angst.quote:Op zondag 14 oktober 2012 07:51 schreef dyonvbaal het volgende:
Iets fout met de remmen van Vettel? Vervelend
quote:Op zondag 14 oktober 2012 07:51 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Wie remt heeft angst.
Dus Vettel gebruikt geen remmen, no problemo.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 07:51 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Wie remt heeft angst.
It's what i do on Sunday's. Sorry.quote:Op zondag 14 oktober 2012 07:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]Waarom moet je mijn pleziertje verpesten..
Moet je eens zeggen tegen HRT met hun 2e hands remmen. Gewoon doorrijden totdat ie breekt, maarja, het is ook daar crisis hequote:Op zondag 14 oktober 2012 07:51 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Wie remt heeft angst.
Zonde.quote:Op zondag 14 oktober 2012 07:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Je hebt de Gangnam Style gemist met Jordan en Coulthard.
hebben jullie geen tvgids.nl ?quote:Op zondag 14 oktober 2012 07:49 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dat staat ook gewoon in de OP![]()
(kwam ik ook pas vorige week achter)
Denk dat het kereltje zo klein was.quote:Op zondag 14 oktober 2012 08:00 schreef vosss het volgende:
Wat voor schaalmodel had dat kereltje net in zn handen?
Dat zag er een stuk groter dan 1:18 uit
Of kwam dat omdat dat manneke zo klein was?
Die heb ik ook. Om obvious reasonsquote:
Wel een mooi model zo te zienquote:Op zondag 14 oktober 2012 08:00 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Denk dat het kereltje zo klein was.
heb de post al aangepastquote:
nog al eenquote:
Even snel op de website gekeken en ze hebben alleen 1/18 en 1/43quote:
Had en lekke achterband toen hij JB aantiktequote:
quote:
Kijk es beter naar een replay. Hij had een lekke achterbandquote:
Yep... bij nader inzien wel. Al word hij wel door Rosberg in JB geduwd...quote:Op zondag 14 oktober 2012 08:10 schreef Sinister-D- het volgende:
Die lekke band was dus evengoed Koba zijn eigen schuld
het is vroeg/laat.quote:Op zondag 14 oktober 2012 08:11 schreef Xebber het volgende:
Wat een rustig topic. Is Grosjean ongeschonden door de eerste bocht of zo?
From hero to zero in een Grand Prix.quote:Op zondag 14 oktober 2012 08:10 schreef Sinister-D- het volgende:
Die lekke band was dus evengoed Koba zijn eigen schuld
en nu koffie![]()
ja dat is schotsquote:Op zondag 14 oktober 2012 08:13 schreef Sinister-D- het volgende:
Wtf heeft DC het over: ''big orange saucage kerb''![]()
Kan toch? Als je sneller gaat in de andere sectoren, maar geen beste snelste tijd rijd in de gele vlaggen zonequote:Op zondag 14 oktober 2012 08:17 schreef Ambrosius het volgende:
De snelste ronde rijden terwijl er geel hangt?
quote:Op zondag 14 oktober 2012 08:17 schreef Ambrosius het volgende:
De snelste ronde rijden terwijl er geel hangt?
Zag hem nu vliegenquote:Op zondag 14 oktober 2012 08:18 schreef Rainesz het volgende:
Denk dat er geen kraan in de buurt staat, dus die zal denk ik onderweg zijn om ding daar weg te takelen.
14 miljoen toch, voor dat geld wil ik ook wel elk race weekend 2 rondjes rijdenquote:Op zondag 14 oktober 2012 08:20 schreef THEFXR het volgende:
hammie moet toch echt veel geld krijgen om naar mercedes te gaan
quote:Op zondag 14 oktober 2012 08:22 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Fuck zag ik nou virtuele reclame op het circuit zoals ze ook bij voetbal doen?
als ze dat halen...quote:Op zondag 14 oktober 2012 08:21 schreef Rainesz het volgende:
[..]
14 miljoen toch, voor dat geld wil ik ook wel elk race weekend 2 rondjes rijden
Ik was ook al aan het twijfelenquote:Op zondag 14 oktober 2012 08:22 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 08:22 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hij wil net zoals Schumacher bij Ferrari, Mercedes naar de top brengen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 08:20 schreef THEFXR het volgende:
hammie moet toch echt veel geld krijgen om naar mercedes te gaan
het is ook op bbc, als je dat hebtquote:Op zondag 14 oktober 2012 08:22 schreef Sinister-D- het volgende:
Heeft Olav al ''Monisha Kaltenborn'' gezegd?
dat hoef je me niet te vertellenquote:
Applequote:Op zondag 14 oktober 2012 08:27 schreef vosss het volgende:
Fak, mijn timing app doet het niet meer. Iets over jailgebreakte devices not supported
En mijn device is helemaal niet gejailgebreakt meneer Bernie
quote:Op zondag 14 oktober 2012 08:27 schreef vosss het volgende:
Fak, mijn timing app doet het niet meer. Iets over jailgebreakte devices not supported
Mijn device is helemaal niet gejailgebreakt meneer Bernie
Keer hele apparaat aan/uit doen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 08:27 schreef vosss het volgende:
Mijn device is helemaal niet gejailgebreakt meneer Bernie
Fijn dat we dat wetenquote:Op zondag 14 oktober 2012 08:29 schreef ColtZ40 het volgende:
Mijn telfort tvapp doet het niet. En ik moet poepen.
Tv van de muur trekkenquote:Op zondag 14 oktober 2012 08:29 schreef ColtZ40 het volgende:
tv aanzetten en emmer langs de bankquote:Op zondag 14 oktober 2012 08:29 schreef ColtZ40 het volgende:
Terecht wel.quote:Op zondag 14 oktober 2012 08:32 schreef LeaderRoel het volgende:
Die BBC Commentator die helemaal klaarkomt op Perez en Alonso
nee samsung tab 10.1 nummer 2quote:
owquote:
Je bent niet de enige: https://twitter.com/f1timingappquote:
Niet "Androidquote:
Nope, heb hier zelf 3 toestellen lopen op Androidquote:
Mijn gedownloade versie doet het gewoon op mijn tab... Heb je em geroot?quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 08:43 schreef JohnB52 het volgende:
Hoeveel is Hamilton langzamer dan de top 4 ? 3 seconden?
Prachtigquote:
De pits uit jahquote:
ow, ik was ook even een pisstop maken, lolquote:
En dan wilt die naar Mercedes gaan verkassenquote:Op zondag 14 oktober 2012 08:52 schreef Rainesz het volgende:
Kort samengevat Lewis zegt me auto is k*t! :p
dat kan bij deze race helaas wel ja ...quote:Op zondag 14 oktober 2012 08:52 schreef vosss het volgende:
[..]
ow, ik was ook even een pisstop maken, lol
Weet hij inmiddels al wat er kut aan is?quote:Op zondag 14 oktober 2012 08:52 schreef Rainesz het volgende:
Kort samengevat Lewis zegt me auto is k*t! :p
Team zegt niks aan de hand, Lewis zegt banden en front wing.quote:Op zondag 14 oktober 2012 08:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Weet hij inmiddels al wat er kut aan is?
Alleen op voorwaarde dat hij Webber eraf ramt.quote:
Die ligt achter mquote:Op zondag 14 oktober 2012 09:03 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Alleen op voorwaarde dat hij Webber eraf ramt.
Omdat Alonso uit de pits komt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik neem aan dat Glock een penalty krijgt voor het van de baan rijden van Alonso?
Hij ligt een ronde achter he.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:08 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Omdat Alonso uit de pits komt.
Wat denk je zelf ?
Nee, Alonso komt uit de pits en moet uitkijken voor verkeer op de baan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik neem aan dat Glock een penalty krijgt voor het van de baan rijden van Alonso?
nog geen contract iigquote:
shut the door?quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:13 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat zei die commentator nu: ''Schumacher je t'adore ''
Nee, hij krijgt een medaillequote:Op zondag 14 oktober 2012 09:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
quote:
Nee het vingertje komt nog.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:16 schreef nils7 het volgende:
goeiuuuuuuuuh morguh...
heb ik wat gemist?
Dat zal de vader van bijvoorbeeld Grosjean ook wel gezegd hebben.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:16 schreef Rainesz het volgende:
Veel met de vader van Hulkenberg gepraat. Hij zei toen al hou hem maar in de gaten.
Krijg toch langzaam wel steeds meer respect voor die jongen.
Smog ?quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:18 schreef nils7 het volgende:
Ik vind de kleuren wat vaal klopt dat (op de tv he)
quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:18 schreef nils7 het volgende:
Altijd een stoffige boel daar.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:18 schreef nils7 het volgende:
Het ziet er mistig uit maar zelfs bij de close up shots lijkt het of de Ferrari al 26x gewassen is met een slechte wasverzachter...quote:
welke zender kijk je?quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:19 schreef nils7 het volgende:
[..]
Het ziet er mistig uit maar zelfs bij de close up shots lijkt het of de Ferrari al 26x gewassen is met een slechte wasverzachter...
Voor de f1 heeft hij zo een beetje alles gewonnen waar hij mee deedquote:Op zondag 14 oktober 2012 09:16 schreef Rainesz het volgende:
Veel met de vader van Hulkenberg gepraat. Hij zei toen al hou hem maar in de gaten.
Krijg toch langzaam wel steeds meer respect voor die jongen.
Het decor daar is sowieso wat vreemd. Ik zat naar een gesprekje tussen DC en EJ te kijken, en het leek net alsof ze in een vinexwijk in Almere stonden bij druilerig Hollands herfstweer. Het is niet de meest glamoureuze GP.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:18 schreef nils7 het volgende:
RTL zuigt mottenballen met hun kwaliteitquote:Op zondag 14 oktober 2012 09:21 schreef nils7 het volgende:
RTL
de kleuren van de HUD zijn wel gewoon goed..
Ook daar zie je wat mistachtig iets in de achtergrond steeds.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:20 schreef Rainesz het volgende:
[..]
welke zender kijk je?
Hier op BBCHD is het prachtig beeld, en goede kleuren.
Auto's zijn wel wat vuiler, maar niet vaal.
BBC 1 is ook vaal... zal de smog wel wezenquote:Op zondag 14 oktober 2012 09:22 schreef Rainesz het volgende:
[..]
RTL zuigt mottenballen met hun kwaliteit
Ja ik was al heel de tijd wakker maar hier op t forum is het spannender hahahaquote:Op zondag 14 oktober 2012 09:22 schreef Sinister-D- het volgende:
Zo spannend is de GP dus, dat ze hier al over kleurtjes beginnen te lullen
Maar vaal is het niet. Tenminste hier niet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ook daar zie je wat mistachtig iets in de achtergrond steeds.
Klopt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:23 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Maar vaal is het niet. Tenminste hier niet.
Zie ook wel smog of wat dan ook maar dat hoeft beeld kwaliteit/kleuren nog niet minder te maken.
Dan heeft ie vast meer downforce dan andere auto'squote:
Die wil al even wennen aan de Mercedes wat niet vooruit te branden isquote:
ik was al aan t slapenquote:Op zondag 14 oktober 2012 09:27 schreef JohnB52 het volgende:
Nog 7 rondjes. Dan kan ik weer gaan slapen
quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mogguh! Wekker vergeten te zetten.
Niet veel gemist zo te zien, behalve loslatend astroturf.
Gewoon muziek uit..en genietenquote:Op zondag 14 oktober 2012 09:32 schreef Sinister-D- het volgende:
GangnamDiegene die verzonnen heeft dat dat een hype moest worden
![]()
![]()
slechte Koreanse Jumpquote:Op zondag 14 oktober 2012 09:33 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Gewoon muziek uit..en genieten(Voordelen van een hype)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |