Zag hem nu vliegenquote:Op zondag 14 oktober 2012 08:18 schreef Rainesz het volgende:
Denk dat er geen kraan in de buurt staat, dus die zal denk ik onderweg zijn om ding daar weg te takelen.
14 miljoen toch, voor dat geld wil ik ook wel elk race weekend 2 rondjes rijdenquote:Op zondag 14 oktober 2012 08:20 schreef THEFXR het volgende:
hammie moet toch echt veel geld krijgen om naar mercedes te gaan
quote:Op zondag 14 oktober 2012 08:22 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Fuck zag ik nou virtuele reclame op het circuit zoals ze ook bij voetbal doen?
als ze dat halen...quote:Op zondag 14 oktober 2012 08:21 schreef Rainesz het volgende:
[..]
14 miljoen toch, voor dat geld wil ik ook wel elk race weekend 2 rondjes rijden
Ik was ook al aan het twijfelenquote:Op zondag 14 oktober 2012 08:22 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 08:22 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hij wil net zoals Schumacher bij Ferrari, Mercedes naar de top brengen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 08:20 schreef THEFXR het volgende:
hammie moet toch echt veel geld krijgen om naar mercedes te gaan
het is ook op bbc, als je dat hebtquote:Op zondag 14 oktober 2012 08:22 schreef Sinister-D- het volgende:
Heeft Olav al ''Monisha Kaltenborn'' gezegd?
dat hoef je me niet te vertellenquote:
Applequote:Op zondag 14 oktober 2012 08:27 schreef vosss het volgende:
Fak, mijn timing app doet het niet meer. Iets over jailgebreakte devices not supported
En mijn device is helemaal niet gejailgebreakt meneer Bernie
quote:Op zondag 14 oktober 2012 08:27 schreef vosss het volgende:
Fak, mijn timing app doet het niet meer. Iets over jailgebreakte devices not supported
Mijn device is helemaal niet gejailgebreakt meneer Bernie
Keer hele apparaat aan/uit doen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 08:27 schreef vosss het volgende:
Mijn device is helemaal niet gejailgebreakt meneer Bernie
Fijn dat we dat wetenquote:Op zondag 14 oktober 2012 08:29 schreef ColtZ40 het volgende:
Mijn telfort tvapp doet het niet. En ik moet poepen.
Tv van de muur trekkenquote:Op zondag 14 oktober 2012 08:29 schreef ColtZ40 het volgende:
tv aanzetten en emmer langs de bankquote:Op zondag 14 oktober 2012 08:29 schreef ColtZ40 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |