Button liftte in de laatste ronde door de gele vlag van Ricciardo. Net zoals beide Saubers. Anderen deden dat niet en daardoor haalde hij het niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:56 schreef Sinister-D- het volgende:
Zo, net pas gekeken. Zware week gehad op het werk, in combinatie met wat ontspanning gisteren in de café, kwam ik vanmorgen echt mijn bed niet uit. Lang leve de HDD-recorder![]()
Maar goed van Webber om Vettel te verslaan deze quali, zelfvertrouwen boost![]()
Vettel: '''' Huillie staat niet op 1 boehoe
![]()
Hamilton, stuk chagrijn. Volgens mij interesseert het hem geen zak meer daar bij Mclaren, kan nog niet meer eens een glimlach vertonen voor de top 3 foto![]()
Button: wtf
Heeft Vettel niet enorme voordeel vanaf de linkerkant met de bocht naar links? Als hij goed start dan zit hij al aan de binnenkant bij Webber en dan zou Alonso bij Vettel aan kunnen sluiten al zijn zijn starts zijn niet zo geweldig de laatste races.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:16 schreef k_man het volgende:
Ik heb ook een tip: dit is het F1 topic.
Jij hebt ook altijd wat te zeuren, hup terug naar je Funda topicquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:16 schreef k_man het volgende:
Ik heb ook een tip: dit is het F1 topic.
Nou dat Alonso zijn starts niet al te best zijn ligt niet aan hemquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Heeft Vettel niet enorme voordeel vanaf de linkerkant met de bocht naar links? Als hij goed start dan zit hij al aan de binnenkant bij Webber en dan zou Alonso bij Vettel aan kunnen sluiten al zijn zijn starts zijn niet zo geweldig de laatste races.
Eehmz, ik denk eerder dat hij er al gewoon voorbij is voor die eerste bocht naar links en gewoon zn lijn kan pakken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Heeft Vettel niet enorme voordeel vanaf de linkerkant met de bocht naar links? Als hij goed start dan zit hij al aan de binnenkant bij Webber
ze vinden het wel geweldig bij de bbc volgens mijquote:Op zondag 14 oktober 2012 07:09 schreef Rainesz het volgende:
Whaha Gangnam Style bij BBC op de achtergrond te horen..
Tis een hype, daar moet je op inspelen...quote:Op zondag 14 oktober 2012 07:20 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ze vinden het wel geweldig bij de bbc volgens mij
Denk je? Als dit uit de top40 weg is dan kent niemand in een ander deel van de wereld Psy nogquote:
Als ik onderweg ben in de auto gaat toch mooi de muziek op n andere zender.quote:Op zondag 14 oktober 2012 07:20 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ze vinden het wel geweldig bij de bbc volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |