Hoe raad je het zo?quote:Op zondag 14 oktober 2012 07:26 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
die andere zender is 3fm bij jou?![]()
Denk dat hij ook nog flink traint, aangezien hij regelmatig voor promo doeleinden nog in de Red Bull auto stapt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 07:28 schreef THEFXR het volgende:
die couldhart is geen kilo aangekomen, die past er nog zo in
Brundle was misschien wat vaardiger (en asocialerquote:Op zondag 14 oktober 2012 07:41 schreef Schunckelstar het volgende:
ik vond de gridwalk van brundle toch altijd leuker..
die had kai gewoon aan de kant geduwd ipv netjes op zijjn beurt te wachten
Met Button was in elk geval leuk. You should work in our strategyteamquote:[b]Op zondag 14 oktober 2012 07:46 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile Maar ten opzichte van de eerste races vind ik dat DC het nou toch best goed hoor. Best grappig af en toe
ik vond zijn gesprekje met Vettel ook wel grappigquote:Op zondag 14 oktober 2012 07:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Met Button was in elk geval leuk. You should work in our strategyteam
Die heb ik gemist; ik schakelde net over omdat ik en net wakker was en niet wist dat de BBC uit zond vandaagquote:Op zondag 14 oktober 2012 07:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik vond zijn gesprekje met Vettel ook wel grappig
Ik vind niet dat hij goede starts had, ook in Singapore was hij traag weg net als op Suzuka.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:26 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Nou dat Alonso zijn starts niet al te best zijn ligt niet aan hem
Zouden we even een herhaling van de starts van de voorgaande keren moeten kijken? Vast wel op youtube te kijken?
dat staat ook gewoon in de OPquote:Op zondag 14 oktober 2012 07:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Die heb ik gemist; ik schakelde net over omdat ik en net wakker was en niet wist dat de BBC uit zond vandaag
Tried his best to get 11th and in the end he got there.quote:Op zondag 14 oktober 2012 07:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Met Button was in elk geval leuk. You should work in our strategyteam
Wie remt heeft angst.quote:Op zondag 14 oktober 2012 07:51 schreef dyonvbaal het volgende:
Iets fout met de remmen van Vettel? Vervelend
quote:Op zondag 14 oktober 2012 07:51 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Wie remt heeft angst.
Dus Vettel gebruikt geen remmen, no problemo.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 07:51 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Wie remt heeft angst.
It's what i do on Sunday's. Sorry.quote:Op zondag 14 oktober 2012 07:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]Waarom moet je mijn pleziertje verpesten..
Moet je eens zeggen tegen HRT met hun 2e hands remmen. Gewoon doorrijden totdat ie breekt, maarja, het is ook daar crisis hequote:Op zondag 14 oktober 2012 07:51 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Wie remt heeft angst.
Zonde.quote:Op zondag 14 oktober 2012 07:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Je hebt de Gangnam Style gemist met Jordan en Coulthard.
hebben jullie geen tvgids.nl ?quote:Op zondag 14 oktober 2012 07:49 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dat staat ook gewoon in de OP![]()
(kwam ik ook pas vorige week achter)
Denk dat het kereltje zo klein was.quote:Op zondag 14 oktober 2012 08:00 schreef vosss het volgende:
Wat voor schaalmodel had dat kereltje net in zn handen?
Dat zag er een stuk groter dan 1:18 uit
Of kwam dat omdat dat manneke zo klein was?
Die heb ik ook. Om obvious reasonsquote:
Wel een mooi model zo te zienquote:Op zondag 14 oktober 2012 08:00 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Denk dat het kereltje zo klein was.
heb de post al aangepastquote:
nog al eenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |