ow, ik was ook even een pisstop maken, lolquote:
En dan wilt die naar Mercedes gaan verkassenquote:Op zondag 14 oktober 2012 08:52 schreef Rainesz het volgende:
Kort samengevat Lewis zegt me auto is k*t! :p
dat kan bij deze race helaas wel ja ...quote:Op zondag 14 oktober 2012 08:52 schreef vosss het volgende:
[..]
ow, ik was ook even een pisstop maken, lol
Weet hij inmiddels al wat er kut aan is?quote:Op zondag 14 oktober 2012 08:52 schreef Rainesz het volgende:
Kort samengevat Lewis zegt me auto is k*t! :p
Team zegt niks aan de hand, Lewis zegt banden en front wing.quote:Op zondag 14 oktober 2012 08:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Weet hij inmiddels al wat er kut aan is?
Alleen op voorwaarde dat hij Webber eraf ramt.quote:
Die ligt achter mquote:Op zondag 14 oktober 2012 09:03 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Alleen op voorwaarde dat hij Webber eraf ramt.
Omdat Alonso uit de pits komt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik neem aan dat Glock een penalty krijgt voor het van de baan rijden van Alonso?
Hij ligt een ronde achter he.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:08 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Omdat Alonso uit de pits komt.
Wat denk je zelf ?
Nee, Alonso komt uit de pits en moet uitkijken voor verkeer op de baan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik neem aan dat Glock een penalty krijgt voor het van de baan rijden van Alonso?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |