quote:
Nee het vingertje komt nog.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:16 schreef nils7 het volgende:
goeiuuuuuuuuh morguh...
heb ik wat gemist?
Dat zal de vader van bijvoorbeeld Grosjean ook wel gezegd hebben.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:16 schreef Rainesz het volgende:
Veel met de vader van Hulkenberg gepraat. Hij zei toen al hou hem maar in de gaten.
Krijg toch langzaam wel steeds meer respect voor die jongen.
Smog ?quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:18 schreef nils7 het volgende:
Ik vind de kleuren wat vaal klopt dat (op de tv he)
quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:18 schreef nils7 het volgende:
Altijd een stoffige boel daar.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:18 schreef nils7 het volgende:
Het ziet er mistig uit maar zelfs bij de close up shots lijkt het of de Ferrari al 26x gewassen is met een slechte wasverzachter...quote:
welke zender kijk je?quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:19 schreef nils7 het volgende:
[..]
Het ziet er mistig uit maar zelfs bij de close up shots lijkt het of de Ferrari al 26x gewassen is met een slechte wasverzachter...
Voor de f1 heeft hij zo een beetje alles gewonnen waar hij mee deedquote:Op zondag 14 oktober 2012 09:16 schreef Rainesz het volgende:
Veel met de vader van Hulkenberg gepraat. Hij zei toen al hou hem maar in de gaten.
Krijg toch langzaam wel steeds meer respect voor die jongen.
Het decor daar is sowieso wat vreemd. Ik zat naar een gesprekje tussen DC en EJ te kijken, en het leek net alsof ze in een vinexwijk in Almere stonden bij druilerig Hollands herfstweer. Het is niet de meest glamoureuze GP.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:18 schreef nils7 het volgende:
RTL zuigt mottenballen met hun kwaliteitquote:Op zondag 14 oktober 2012 09:21 schreef nils7 het volgende:
RTL
de kleuren van de HUD zijn wel gewoon goed..
Ook daar zie je wat mistachtig iets in de achtergrond steeds.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:20 schreef Rainesz het volgende:
[..]
welke zender kijk je?
Hier op BBCHD is het prachtig beeld, en goede kleuren.
Auto's zijn wel wat vuiler, maar niet vaal.
BBC 1 is ook vaal... zal de smog wel wezenquote:Op zondag 14 oktober 2012 09:22 schreef Rainesz het volgende:
[..]
RTL zuigt mottenballen met hun kwaliteit
Ja ik was al heel de tijd wakker maar hier op t forum is het spannender hahahaquote:Op zondag 14 oktober 2012 09:22 schreef Sinister-D- het volgende:
Zo spannend is de GP dus, dat ze hier al over kleurtjes beginnen te lullen
Maar vaal is het niet. Tenminste hier niet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ook daar zie je wat mistachtig iets in de achtergrond steeds.
Klopt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:23 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Maar vaal is het niet. Tenminste hier niet.
Zie ook wel smog of wat dan ook maar dat hoeft beeld kwaliteit/kleuren nog niet minder te maken.
Dan heeft ie vast meer downforce dan andere auto'squote:
Die wil al even wennen aan de Mercedes wat niet vooruit te branden isquote:
ik was al aan t slapenquote:Op zondag 14 oktober 2012 09:27 schreef JohnB52 het volgende:
Nog 7 rondjes. Dan kan ik weer gaan slapen
quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mogguh! Wekker vergeten te zetten.
Niet veel gemist zo te zien, behalve loslatend astroturf.
Gewoon muziek uit..en genietenquote:Op zondag 14 oktober 2012 09:32 schreef Sinister-D- het volgende:
GangnamDiegene die verzonnen heeft dat dat een hype moest worden
![]()
![]()
slechte Koreanse Jumpquote:Op zondag 14 oktober 2012 09:33 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Gewoon muziek uit..en genieten(Voordelen van een hype)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |