PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Om er dan achter te komen dat ze je gewoon gebruikt en jou niet zit zitten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:43 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb iets gedaan waar ik me nu al voor mijn kop voor sla. Aangeboden aan een meisje dat ik wel zie te zitten om een verslag door te lezen. Gelukkig wist ik al dat ze dyslectisch is.
Gaan nog menig uurtjes in zitten#FML
Nou zeg... nu staan ze eindelijk ergens bovenaan...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
Donder dat feyenoord ding eens uit de OP.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nou zeg... nu staan ze eindelijk ergens bovenaan...
Vast welquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Om er dan achter te komen dat ze je gewoon gebruikt en jou niet zit zitten.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nou zeg... nu staan ze eindelijk ergens bovenaan...
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:43 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb iets gedaan waar ik me nu al voor mijn kop voor sla. Aangeboden aan een meisje dat ik wel zie te zitten om een verslag door te lezen. Gelukkig wist ik al dat ze dyslectisch is.
Gaan nog menig uurtjes in zitten#FML
ajax staat er nu ook inquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
Donder dat feyenoord ding eens uit de OP.
Zet de 10-0 van PSV er ook even in.quote:
Nee hoor, anders was ik nu al tevreden geweestquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]één wedstrijd winnen en je seizoen is ook weer goed he?
Is van typischquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Waz met Humberto Tan in de OP trouwens
mongooltje is dat...quote:
Bas heeft nu ook een 5atb team.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:56 schreef Duuc-nl het volgende:
Net 3 potjes in dat nieuwe toernooi, 3x tegen 5 verdedigers
haha, en 34 heading. Je vraagt je af waarom zo'n gast uberhaupt een hoofd heeft danquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik moest net tegen zo'n gast die hem in de spits had staan.
[ afbeelding ]hij is 1.59 groot.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, en 34 heading. Je vraagt je af waarom zo'n gast uberhaupt een hoofd heeft dan
Verkoop jij zo'n speler snel?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:02 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
De bronzen contracten gaan weer als warme broodjes
Ik moet om half 4, we mogen 0-4 verliezen zijn we nog steeds eerste in de beker poulequote:
Speelt heerlijk in mijn team:quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:48 schreef TheFastOne het volgende:
Hoe speelt 4-5-1? Komen de LM en RM veel in het spel voor?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel, iets van 1-5 gewonnen ofzo.
Achterin rondtikken dus, en de keeper zo lang mogelijk de bal in zijn handen vast laten houdenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:23 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ik moet om half 4, we mogen 0-4 verliezen zijn we nog steeds eerste in de beker poule
Geen spits zeker?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Was meer bezig met Beckham te overtreffen, is weer gelukt hoor. Ook nog sweaty geweest, ahaha.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Zijn wel 5 mensen op vakantie, maar komt goedquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Achterin rondtikken dus, en de keeper zo lang mogelijk de bal in zijn handen vast laten houden
Dit denkenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Motherfucking did itDivisie 1 gewonnen door een 3-2 overwinning
Woesj FUT uitgespeeld
Denken dat dat serieus isquote:
Tja, hoger dan divisie 1 winnen is niet mogelijk, dus in zekere zin heb je op zon moment wel het hoogste bereikt.quote:
Ja want daaraan kun je vrij makkelijk zien dat het onserieus isquote:
Dit dus, maar niet dat ik uitgespeeld benquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, hoger dan divisie 1 winnen is niet mogelijk, dus in zekere zin heb je op zon moment wel het hoogste bereikt.
ik gelukkig wel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:28 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja want daaraan kun je vrij makkelijk zien dat het onserieus is
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, hoger dan divisie 1 winnen is niet mogelijk, dus in zekere zin heb je op zon moment wel het hoogste bereikt.
Maar FUT is nooit helemaal uitgespeeld.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar ik heb Chamberlain al.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Maar FUT is nooit helemaal uitgespeeld.
Je kunt altijd nog wel een betere speler in je team krijgen enzo.
Wow.quote:
Maar Schaken nog nietquote:
Netjesquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Giovinco in mijn free pack, nog vrij duur ook
Voor hoeveel heb je ze verkocht?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:02 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi team , welkom!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:34 schreef Santin0 het volgende:
Ik post hier voor het eerst. Iemand nog aanbevelingen voor mn team.
http://www.futhead.com/fifa/squads/250499/#squad-player
Heb Kagawa en Diaby nog op de bank.
Xbox of ps3?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:02 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
mooi team welkom gr grquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:34 schreef Santin0 het volgende:
Als je kosciel en Luiz omdraait haalt Santi 9 chem als ik het goed hebquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:34 schreef Santin0 het volgende:
Hallo, eerst moet je solliciteren hier om te postenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:34 schreef Santin0 het volgende:
Ik denk xbox,quote:
Spuit elf gr grquote:
Rot op GJE.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hallo, eerst moet je solliciteren hier om te posten
Je moekequote:
trouwens lindgren ik moet je nog bedanken voor die benzia tip, uiteindelijk 10 k op gemaakt (2 benzia's)quote:
Mount m dan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:41 schreef vandermar het volgende:
Godverdomme, had ik office 2010 ´gekocht´ moet ik het op een dvd branden, doet dat hoereding het nietik kan niet branden godverdomme
Waarom brandenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:41 schreef vandermar het volgende:
Godverdomme, had ik office 2010 ´gekocht´ moet ik het op een dvd branden, doet dat hoereding het nietik kan niet branden godverdomme
Ja jonge weet niet hoe het moet. Mijn pa doet het morgen wel.quote:
Ik ken alleen RF, RM en RWquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:40 schreef Alovenac het volgende:
RV is toch ehtzelfde als RW?
EA bugs.
Omdat ik de ballen snap van image mounten.quote:
Kijk dan op binaries4allquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat ik de ballen snap van image mounten.
Ik heb ook office 2010 maar ik had het gedownload, en nu kan ik het niet activeren want geen 1 code werktquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:41 schreef vandermar het volgende:
Is niet moeilijk hoor. Daemon Tools downloaden en installeren, daarna hoef je alleen maar te dubbel klikken op die ISOquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh, nu is het ineens een topdeal?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:41 schreef Covati het volgende:
[..]
trouwens lindgren ik moet je nog bedanken voor die benzia tip, uiteindelijk 10 k op gemaakt (2 benzia's)
Deamon Tools heb je tochquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daemon toolsquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja jonge weet niet hoe het moet. Mijn pa doet het morgen wel.
Wel hoor. Je zet ze er gewoon voor 150BIN op.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:39 schreef Covati het volgende:
[..]
Ik denk xbox,
hier op de ps3 staan ze allemaal voor 200 bin, niet veel winst op te halen dus
Gewoon een crack overheen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb ook office 2010 maar ik had het gedownload, en nu kan ik het niet activeren want geen 1 code werkt
Zijn we dan nu eindelijk van je gejammer af?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:41 schreef Covati het volgende:
[..]
trouwens lindgren ik moet je nog bedanken voor die benzia tip, uiteindelijk 10 k op gemaakt (2 benzia's)
quote:If you love somebody
Better tell them while they’re here ’cause
They just may run away from you
You’ll never know what went well
Then again it just depends on
How long of time is left for you
I’ve had the highest mountains
I’ve had the deepest rivers
You can have it all but life keeps moving
Now take it in but don’t look down
‘Cause I’m on top of the world, ‘ay
I’m on top of the world, ‘ay
Waiting on this for a while now
Paying my dues to the dirt
I’ve been waiting to smile, ‘ay
Been holding it in for a while, ‘ay
Take it with me if I can
Been dreaming of this since a child
I’m on top of the world.
I’ve tried to cut these corners
Try to take the easy way out
I kept on falling short of something
I coulda gave up then but
Then again I couldn’t have ’cause
I’ve traveled all this way for something
Now take it in but don’t look down
Take it with me if I can
I’m on top of the world.
Take it with me if I can
And I know it’s hard when you’re falling down
And it’s a long way up when you hit the ground
Get up now, get up, get up now.
Bij mij zegt ie ook activation failed, maar ik kan gewoon alles met officequote:
RW. RF is RB in het Nederlands.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:48 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Klopt, maar is dat nu hetzelfde als een RF of als een RW?
RF neem ik aan dan?
Ik niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:48 schreef ertdop het volgende:
Wie wil er price-fix op xbox stuur ff een pm
Di Mariaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:49 schreef Alovenac het volgende:
Di Maria > A. Sanchez of A. Sanchez > Di Maria?
Dat dacht ik al ja, heb nu Villa - Falcao - Sanchez als aanvallende line, maar kwam net in mijn op dat Di Maria ook nog in het spel zatquote:
Grooveshark?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:54 schreef vandermar het volgende:
Ik had altijd een geniale site, zoals spotify alleen hoef je dan niet te zien wat voor troep anderen luisteren. Je playlist wordt automatisch bewaard en het is gratis.
Nope, had een andere naam. Je zag de clips ook. Je hoefde niets te downloaden, was een website! De clips kwamen van youtube alleen via die site kon je relaxt een afspeellijst maken zonder kutreclames.quote:
ik ga ook huilen als die van mij afloopt. Jaar gratis gekregen. MAar het is zo chill dat ik het eigenlijk wel wil houden. Maar 10 euro per maand voor muziek luisteren is best veelquote:
Grooveshark is ook een website hoor...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nope, had een andere naam. Je zag de clips ook. Je hoefde niets te downloaden, was een website! De clips kwamen van youtube alleen via die site kon je relaxt een afspeellijst maken zonder kutreclames.
Ja maar zo heet die site die ik bedoel niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:59 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Grooveshark is ook een website hoor...
Je kan het ook voor 5 euro per maand doen, maar ik weet niet wat het verschil is. tientje is normaal geen probleem, maar die baan die ik kreeg is nog steeds niet begonnen. Wacht nog op mijn contractquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik ga ook huilen als die van mij afloopt. Jaar gratis gekregen. MAar het is zo chill dat ik het eigenlijk wel wil houden. Maar 10 euro per maand voor muziek luisteren is best veel
10 dan kan je het ook op je mobiel gebruiken. Zowel on- als offline playlists. Wel chill.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je kan het ook voor 5 euro per maand doen, maar ik weet niet wat het verschil is. tientje is normaal geen probleem, maar die baan die ik kreeg is nog steeds niet begonnen. Wacht nog op mijn contract
Ik gebruik hem amper op mijn telefoonquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik snap die Spotify hype niet. Vreet MB's van je databundel weg
Gewoon op de faptopquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik snap die Spotify hype niet. Vreet MB's van je databundel weg
Ik werd gek van het wachtenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh, nu is het ineens een topdeal?
Graag gedaan mien jong.
Als je ziet wat je er voor terug krijgt... Muziek is het mooiste dat de mens gecreeerd heeft. En ja, ik kan het gratis krijgen, maar als waardering voor de muzikanten heb ik een abbo voor een tientje per maand. Altijd en overal (PC, tablet, smartphone, ook offline), plus uitstekende geluidskwaliteit.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik ga ook huilen als die van mij afloopt. Jaar gratis gekregen. MAar het is zo chill dat ik het eigenlijk wel wil houden. Maar 10 euro per maand voor muziek luisteren is best veel
ook arm.
Fijner zoeken, goede kwaliteit. Playlist functie. Het is een programma, dus je browser hoef je er niet mee te vervuilen. Lang youtuben kost ook meer van je processor om een of andere reden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Oh, en waarin is Spoify dan weer beter dan YT?
Puur die playlist functie?
het is gewoon heel simpel allemaal. Favorieten/play lists maken. Alles kan je simpel toevoegen. Zowel op laptop als op telefoon te gebruiken. Heb je geen internet of wil je het niet via internet gebruiken kan je wat je wil laten opslaan en het offline luisteren. En betere kwaliteit natuurlijk <3quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Oh, en waarin is Spoify dan weer beter dan YT?
Puur die playlist functie?
dat is ook wel zo ja. Scheelt ook weer tijd met downloaden enzoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je ziet wat je er voor terug krijgt... Muziek is het mooiste dat de mens gecreeerd heeft. En ja, ik kan het gratis krijgen, maar als waardering voor de muzikanten heb ik een abbo voor een tientje per maand. Altijd en overal (PC, tablet, smartphone, ook offline), plus uitstekende geluidskwaliteit.
Je hoeft niet te betalen.. alleen dan krijg je soms van die kut reclames er doorheenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Aight, klinkt wel mooi enzo, maar 10 per maand is mij te gek
Oke ik zou er mee stoppen en over gaan op silverpacksquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:08 schreef MartijnTor het volgende:
De cheat engine met bronze packs werkt niet meer:(
er zitten nog maar 2 contracten ofzo in een 400 pack
Jij snapt het dan niet, want hier gaat het prima hoor.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:08 schreef MartijnTor het volgende:
De cheat engine met bronze packs werkt niet meer:(
er zitten nog maar 2 contracten ofzo in een 400 pack
Ik luister gewoon naar de radio 90% van de tijd.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:09 schreef Dudeweiser het volgende:
Ben ik dan de enige die nog gewoon een simpel mp3 spelertje gebruikt?
Zeg dat nou nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:09 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jij snapt het dan niet, want hier gaat het prima hoor.
Toen ik Chiellini in mijn team wou kocht ik hem voor 38k BIN, en toen ik hem gekocht had kwam er ineens 1 op voor 33k dus die kocht ik snel en verkocht ik voor 40k BIN.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:09 schreef stoereboii het volgende:
Ik maak gewoon winst op Chiellini die ik i m team had en bin heb gekocht
Ik troll hem ook alleen maar hoor, hier gaat het ook dramatischquote:
Ja.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:09 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik gebruik al tijden geen MP3 speler meer, heb ook geen muziek op de telefoonquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:09 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ga lekker vandaagquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:11 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik troll hem ook alleen maar hoor, hier gaat het ook dramatisch.
Hoe doe jij het dan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:09 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jij snapt het dan niet, want hier gaat het prima hoor.
Altijd mooi als je winst maakt op een team, wat bij deze zo isquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:11 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Toen ik Chiellini in mijn team wou kocht ik hem voor 38k BIN, en toen ik hem gekocht had kwam er ineens 1 op voor 33k dus die kocht ik snel en verkocht ik voor 40k BIN.
Die van 38k verkocht ik na een paar dagen voor 42.5k.
Zeg dat nou niet.quote:
Zat nog te twijfelen om een iPod Classic te kopen ja, maar ook zo ziek duurquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:09 schreef Dudeweiser het volgende:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zat nog te twijfelen om een iPod Classic te kopen ja, maar ook zo ziek duur
Ja daarom wilde ik hem, mijn iTunes is echt 100% geordendquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:14 schreef vandermar het volgende:
[..]die dingen zijn rete chill, 120 GB ofzo. Als je al je muziek goed geordend hebt dan is het echt heel erg chill. Anders moet je zo zoeken
Haha ik had dat nooit gezien tot gister een vent van 50-60 jaar dat had. Ik moest lachenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:12 schreef Greenpeas het volgende:
Gebruik je trouwens nog zo'n mp3 speler die je om je nek moet hangen?
Mijn muziek is prima geordend in mijn cd kast hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja daarom wilde ik hem, mijn iTunes is echt 100% geordend
mijn mp3 speler was 25 euro, lekker klein, handig voor sporten ed. Geen gedonder met allerlei programma's, gewoon drag and dropquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zat nog te twijfelen om een iPod Classic te kopen ja, maar ook zo ziek duur
Alleen zo kut om altijd je CD kast mee te slepen hequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mijn muziek is prima geordend in mijn cd kast hoor
Had vroeger op de middelbare school zo'n ding wat je om je nek moest hangen. Handig want hij valt nooit uit je broek tijdens het fietsen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:15 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Haha ik had dat nooit gezien tot gister een vent van 50-60 jaar dat had. Ik moest lachen
Ook zo'n vent van die leeftijd die op zn IPad zat te internetten en muziek te beluisteren op zn Iphone 5
Wel weinig gig denk ik?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mijn mp3 speler was 25 euro, lekker klein, handig voor sporten ed. Geen gedonder met allerlei programma's, gewoon drag and drop
verder dan hitzone kom ik nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die kan je gewoon importerenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alleen zo kut om altijd je CD kast mee te slepen he
In iTunes. Wat is dan je punt?quote:
Weet niet hoeveel tijd jij er in hebt zitten om je gedownloade muziek te ordenen. Mijn ervaring leert dat al die kut tags kapot zijn en je alsnog wat dingen mag aanpassen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In iTunes. Wat is dan je punt?
iTunesquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In iTunes. Wat is dan je punt?
Ik heb dat hier ook nog liggen. Toen naar de Ipod 3 gegaan maar die gebruik ik niet meer voor muziek maar om thuis te internetten als i geen zin heb om de pc te starten (zoals nuquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mijn mp3 speler was 25 euro, lekker klein, handig voor sporten ed. Geen gedonder met allerlei programma's, gewoon drag and drop
*houdtquote:
Nee hoor, af en toe iets aanpassen, in totaal misschien een paar uur bezigquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Weet niet hoeveel tijd jij er in hebt zitten om je gedownloade muziek te ordenen. Mijn ervaring leert dat al die kut tags kapot zijn en je alsnog wat dingen mag aanpassen.
Ronaldoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:24 schreef stoereboii het volgende:
Heb 236k vrij. Welke speler moet ik gehad hebben?
Misschien moet ik m dan toch eens aan mijn team gaan toevoegen. Dan wordt Hart reserve keeperquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:21 schreef GuRBuH het volgende:
Gvd wat is die Lloris kut goed2-0 verloren van een Duitser die met Spurs speelde omdat die kut stokbrood er alles uit hield
Weet ik veelquote:
hipsterquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, ik heb 30gb muziek ofzoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
4gb, meer dan genoeg voor mij dus.
Die heb ik ookquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:25 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik trouwens, bazig dingaardig geluid komt er uit die speakers en kan ook gewoon met headset
Ik gebruik hem alleen nooit meer
5 on itquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:28 schreef GuRBuH het volgende:
Noem nog eens wat nummers die hier een beetje bij passen: Still Dre, Forgot about Dre, Today was a good day, I got five on it...
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:28 schreef GuRBuH het volgende:
Noem nog eens wat nummers die hier een beetje bij passen: Still Dre, Forgot about Dre, Today was a good day, I got five on it...
Niet zo heel duur zeker? 60-70k?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
serieus. Die wil ik ook nog proberen
De vorige keer dat ik keek 110kquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:29 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Niet zo heel duur zeker? 60-70k?
Kan er mss nog Benzema-Di Maria/Barfa bij
Alles van Eminemquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:28 schreef GuRBuH het volgende:
Rustgevendquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:30 schreef Rijst het volgende:
Tatta's die opeensn aar rapmuziek willen luisteren
Opeensquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:30 schreef Rijst het volgende:
Tatta's die opeensn aar rapmuziek willen luisteren
Nee klopt. Sowieso doordenkertjesquote:
Het is al snel te moeilijk voor je.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee klopt. Sowieso doordenkertjes
Straks gaat het failliet en kan je het niet gebruikenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:31 schreef Duuc-nl het volgende:
Ik krijg morgen ook die 1 jaar gratis spotify, ben benieuwd
Joh, ik bedoel het ook niet van Eminem is kutquote:
Alleen om die Aerosmith hookquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Joh, ik bedoel het ook niet van Eminem is kut
Ik heb bijna alle cd's van hem man
Sing for the moment
Niet haten op Arjen Lubachquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:32 schreef Rijst het volgende:
Gurbuh en vandermar hou het maar bij Jelle
Die vond ik destijds best tof. Maarre, ga jij maar lekker K-Pop of whatever luisteren want jij bent ook geen neger. Als we dan toch gaan discrimineren...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:32 schreef Rijst het volgende:
Gurbuh en vandermar hou het maar bij Jelle
Is goed.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:33 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die vond ik destijds best tof. Maarre, ga jij maar lekker K-Pop of whatever luisteren want jij bent ook geen neger. Als we dan toch gaan discrimineren...
waarom niet schweini i.p.v. khedira en die wisselen met gundoganquote:
Bijna alle nummers van TES waren goedquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:34 schreef vandermar het volgende:
Cleaning out my closet vond ik ook altijd wel aardig en White america ook wel!
Chemistry voor Marcelo.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:34 schreef ertdop het volgende:
[..]
waarom niet schweini i.p.v. khedira en die wisselen met gundogan
Toffe nummers wel om af en toe te luisteren ja, maar imho heel anders dan de nummers die ik noemde. Die hebben meer dat GTA SA sfeertjequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:34 schreef vandermar het volgende:
Cleaning out my closet vond ik ook altijd wel aardig en White america ook wel!
Vindt Marcelo niet leukquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:34 schreef ertdop het volgende:
[..]
waarom niet schweini i.p.v. khedira en die wisselen met gundogan
Al gekocht ookquote:
Biggie - Ready to Diequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Toffe nummers wel om af en toe te luisteren ja, maar imho heel anders dan de nummers die ik noemde. Die hebben meer dat GTA SA sfeertje
Sssht, mag niet van Rijst.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:36 schreef vandermar het volgende:
Maar ik luister heel veel soorten muziekBeetje Rock, beetje Hip hop, beetje RnB, beetje house, beetje hardstyle, beetje pop.
Shit is about to hit the fanquote:
Ik word er helemaal gek van dat zo'n beetje ieder team waar ik tegen speel dat ook heeftquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:34 schreef Covati het volgende:
[..]
dat je hele voorhoede boven de 90 pace zit betekent niet dat het goed is
()
Dit, behalve hardstylequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:36 schreef vandermar het volgende:
Maar ik luister heel veel soorten muziekBeetje Rock, beetje Hip hop, beetje RnB, beetje house, beetje hardstyle, beetje pop.
Ja baasquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hou je mond en ga die classics downloaden
Justicequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit, behalve hardstyle
Daarvoor in de plaats JusticeAl is dat ook een beetje house
Denk dat dit mijn meest gedraaide nummer ooit is
Mennekes van 9 ?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:38 schreef vandermar het volgende:
Nog iets epics, ik floot om 9 uur vanochtend een voetbalteam en toen zij scoorden gingen ze het vieren zoals Gangam stylestonden ze dat dansje te doen op het veld
![]()
Ik trok dit gezichten moest ook even gniffelen
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:37 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik word er helemaal gek van dat zo'n beetje ieder team waar ik tegen speel dat ook heeftMet gelijke munt terugbetalen
11, 12 jaarquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mennekes van 9 ?Want alleen die voetballen om 9 uur
Ja, maar vooral hun laatste album. Verder vind ik het altijd wel aardig of helemaal niets, maar Audio Video Disco is echt alleen maar topnummersquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Justicedat is echt zo nice hé hun muziek!
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:39 schreef Fuszy het volgende:
niets mis mee
op die mix van een half uur na op lowlands een paar jaar geleden dan
Veel duurder vanwege 5* skills, deze heeft 4 en betere statsquote:
quote:
likequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:42 schreef Rijst het volgende:
OMG Ik weet niet of ik dit grappig moet vinden![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:42 schreef Rijst het volgende:
OMG Ik weet niet of ik dit grappig moet vinden![]()
![]()
![]()
Pendulum, the Islandquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:46 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Beetje DnB op zn tijd is wel chill hoor, tenminste als dit als DnB telt:
Is t wel ja. Maar commerciëler kan haast nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:46 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Beetje DnB op zn tijd is wel chill hoor, tenminste als dit als DnB telt:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:48 schreef Dudeweiser het volgende:
Gewoon lekker Alter Bridge, beetje Genesis, Avenged Sevenfold. Prima
Njah, ik heb het ook meer voor wandelingetjes van huis<->trein en trein<->school wat soms een beetje snel moetquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:47 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Is t wel ja. Maar commerciëler kan haast niet
ik heb hem ookquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:48 schreef laucas het volgende:
Benzia in career![]()
Pakt even +5 in 15 wedstrijden.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:46 schreef Covati het volgende:
ligt het aan mij of leaved iedereen die een barca kit/badge ziet.
net een barca kitje gekocht en hun badge en iedereen die me kit ziet leaved :\
Geen reet aan man dat Afrikaanse voetbal. Bal naar voren rammen en dan sprintenquote:
japeez ofzoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:53 schreef zerokil het volgende:
Hoe heet die youtuber met de naam japeez ofzo
Ik weet zijn naamquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:53 schreef zerokil het volgende:
Hoe heet die youtuber met de naam japeez ofzo
Jep. Als sub heb ik Lumu, 82 potentialquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb hem ooklaat jij hem hele wedstrijden spelen?
Ik mis de goede oude tijd van fifa 11/begin 12 waarbij we elkaar nog met FUT dingen hielpen etc.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:50 schreef DannyDeko het volgende:
Wie maakt dit zo origineel mogelijk voor me af? (:
http://www.futhead.com/fifa/squads/252439/#.UHljdLTNrFI
Beetje schuiven met spelers mag heurr
5atb homoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:57 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik mis de goede oude tijd van fifa 11/begin 12 waarbij we elkaar nog met FUT dingen hielpen etc.![]()
![]()
ik heb nog wat buitenlands talent naar Ajax gehaald, oa Zouma, Bittencourt, Pogba en Lucas Piazonquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:56 schreef laucas het volgende:
[..]
Jep. Als sub heb ik Lumu, 82 potential
Verdere groeibriljanten die het goed doen: Vilhena, Fischer, Andersen, Willems, v Rhijn, Kongolo en Denswil.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:58 schreef Fuszy het volgende:
not bad. Gaslight anthem is altijd baas
anders gewoon een heel concert van Mumford and Sons luisteren
Muse is ook niet verkeerd
anders pak je gewoon the boss (EN NEE GJE! geen fucking RICK 'mongool' ROSS)
Guns n Roses kan er ook altijd mee door
Of je pakt wat meer zoetsappig a la John Mayer (laatste albums zijn kut trouwens)
De mix tussen Linkin Park en Jay-Z heeft me ook altijd aangesproken
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:58 schreef pascal08 het volgende:
Ik ben zo slecht hè. Ik zit bij de 59e minuut. Zie ik een Kaboul voor 2k. Ik open snel Ultimatedb en ik zie dat 'ie 5k waard is. Snel klik ik op de Buy Now knop, maar helaas, hij was al weg. Nog geen minuut daarna zie ik een vdVaart voor 7k. Ik dacht hé: deze is voor mij. Toen keek ik op Ultimatedb... Mijn gezicht nu:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:58 schreef Fuszy het volgende:
not bad. Gaslight anthem is altijd baas
Die heb ik ook allemaal alleen Pogba wilde niet komenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb nog wat buitenlands talent naar Ajax gehaald, oa Zouma, Bittencourt, Pogba en Lucas Piazon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |