Nope, had een andere naam. Je zag de clips ook. Je hoefde niets te downloaden, was een website! De clips kwamen van youtube alleen via die site kon je relaxt een afspeellijst maken zonder kutreclames.quote:
ik ga ook huilen als die van mij afloopt. Jaar gratis gekregen. MAar het is zo chill dat ik het eigenlijk wel wil houden. Maar 10 euro per maand voor muziek luisteren is best veelquote:
Grooveshark is ook een website hoor...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nope, had een andere naam. Je zag de clips ook. Je hoefde niets te downloaden, was een website! De clips kwamen van youtube alleen via die site kon je relaxt een afspeellijst maken zonder kutreclames.
Ja maar zo heet die site die ik bedoel niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:59 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Grooveshark is ook een website hoor...
Je kan het ook voor 5 euro per maand doen, maar ik weet niet wat het verschil is. tientje is normaal geen probleem, maar die baan die ik kreeg is nog steeds niet begonnen. Wacht nog op mijn contractquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik ga ook huilen als die van mij afloopt. Jaar gratis gekregen. MAar het is zo chill dat ik het eigenlijk wel wil houden. Maar 10 euro per maand voor muziek luisteren is best veel
10 dan kan je het ook op je mobiel gebruiken. Zowel on- als offline playlists. Wel chill.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je kan het ook voor 5 euro per maand doen, maar ik weet niet wat het verschil is. tientje is normaal geen probleem, maar die baan die ik kreeg is nog steeds niet begonnen. Wacht nog op mijn contract
Ik gebruik hem amper op mijn telefoonquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik snap die Spotify hype niet. Vreet MB's van je databundel weg
Gewoon op de faptopquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik snap die Spotify hype niet. Vreet MB's van je databundel weg
Ik werd gek van het wachtenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh, nu is het ineens een topdeal?
Graag gedaan mien jong.
Als je ziet wat je er voor terug krijgt... Muziek is het mooiste dat de mens gecreeerd heeft. En ja, ik kan het gratis krijgen, maar als waardering voor de muzikanten heb ik een abbo voor een tientje per maand. Altijd en overal (PC, tablet, smartphone, ook offline), plus uitstekende geluidskwaliteit.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik ga ook huilen als die van mij afloopt. Jaar gratis gekregen. MAar het is zo chill dat ik het eigenlijk wel wil houden. Maar 10 euro per maand voor muziek luisteren is best veel
ook arm.
Fijner zoeken, goede kwaliteit. Playlist functie. Het is een programma, dus je browser hoef je er niet mee te vervuilen. Lang youtuben kost ook meer van je processor om een of andere reden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Oh, en waarin is Spoify dan weer beter dan YT?
Puur die playlist functie?
het is gewoon heel simpel allemaal. Favorieten/play lists maken. Alles kan je simpel toevoegen. Zowel op laptop als op telefoon te gebruiken. Heb je geen internet of wil je het niet via internet gebruiken kan je wat je wil laten opslaan en het offline luisteren. En betere kwaliteit natuurlijk <3quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Oh, en waarin is Spoify dan weer beter dan YT?
Puur die playlist functie?
dat is ook wel zo ja. Scheelt ook weer tijd met downloaden enzoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je ziet wat je er voor terug krijgt... Muziek is het mooiste dat de mens gecreeerd heeft. En ja, ik kan het gratis krijgen, maar als waardering voor de muzikanten heb ik een abbo voor een tientje per maand. Altijd en overal (PC, tablet, smartphone, ook offline), plus uitstekende geluidskwaliteit.
Je hoeft niet te betalen.. alleen dan krijg je soms van die kut reclames er doorheenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Aight, klinkt wel mooi enzo, maar 10 per maand is mij te gek
Oke ik zou er mee stoppen en over gaan op silverpacksquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:08 schreef MartijnTor het volgende:
De cheat engine met bronze packs werkt niet meer:(
er zitten nog maar 2 contracten ofzo in een 400 pack
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |