Is t wel ja. Maar commerciëler kan haast nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:46 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Beetje DnB op zn tijd is wel chill hoor, tenminste als dit als DnB telt:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:48 schreef Dudeweiser het volgende:
Gewoon lekker Alter Bridge, beetje Genesis, Avenged Sevenfold. Prima
Njah, ik heb het ook meer voor wandelingetjes van huis<->trein en trein<->school wat soms een beetje snel moetquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:47 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Is t wel ja. Maar commerciëler kan haast niet
ik heb hem ookquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:48 schreef laucas het volgende:
Benzia in career![]()
Pakt even +5 in 15 wedstrijden.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:46 schreef Covati het volgende:
ligt het aan mij of leaved iedereen die een barca kit/badge ziet.
net een barca kitje gekocht en hun badge en iedereen die me kit ziet leaved :\
Geen reet aan man dat Afrikaanse voetbal. Bal naar voren rammen en dan sprintenquote:
japeez ofzoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:53 schreef zerokil het volgende:
Hoe heet die youtuber met de naam japeez ofzo
Ik weet zijn naamquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:53 schreef zerokil het volgende:
Hoe heet die youtuber met de naam japeez ofzo
Jep. Als sub heb ik Lumu, 82 potentialquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb hem ooklaat jij hem hele wedstrijden spelen?
Ik mis de goede oude tijd van fifa 11/begin 12 waarbij we elkaar nog met FUT dingen hielpen etc.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:50 schreef DannyDeko het volgende:
Wie maakt dit zo origineel mogelijk voor me af? (:
http://www.futhead.com/fifa/squads/252439/#.UHljdLTNrFI
Beetje schuiven met spelers mag heurr
5atb homoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:57 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik mis de goede oude tijd van fifa 11/begin 12 waarbij we elkaar nog met FUT dingen hielpen etc.![]()
![]()
ik heb nog wat buitenlands talent naar Ajax gehaald, oa Zouma, Bittencourt, Pogba en Lucas Piazonquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:56 schreef laucas het volgende:
[..]
Jep. Als sub heb ik Lumu, 82 potential
Verdere groeibriljanten die het goed doen: Vilhena, Fischer, Andersen, Willems, v Rhijn, Kongolo en Denswil.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:58 schreef Fuszy het volgende:
not bad. Gaslight anthem is altijd baas
anders gewoon een heel concert van Mumford and Sons luisteren
Muse is ook niet verkeerd
anders pak je gewoon the boss (EN NEE GJE! geen fucking RICK 'mongool' ROSS)
Guns n Roses kan er ook altijd mee door
Of je pakt wat meer zoetsappig a la John Mayer (laatste albums zijn kut trouwens)
De mix tussen Linkin Park en Jay-Z heeft me ook altijd aangesproken
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:58 schreef pascal08 het volgende:
Ik ben zo slecht hè. Ik zit bij de 59e minuut. Zie ik een Kaboul voor 2k. Ik open snel Ultimatedb en ik zie dat 'ie 5k waard is. Snel klik ik op de Buy Now knop, maar helaas, hij was al weg. Nog geen minuut daarna zie ik een vdVaart voor 7k. Ik dacht hé: deze is voor mij. Toen keek ik op Ultimatedb... Mijn gezicht nu:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:58 schreef Fuszy het volgende:
not bad. Gaslight anthem is altijd baas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |