5 on itquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:28 schreef GuRBuH het volgende:
Noem nog eens wat nummers die hier een beetje bij passen: Still Dre, Forgot about Dre, Today was a good day, I got five on it...
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:28 schreef GuRBuH het volgende:
Noem nog eens wat nummers die hier een beetje bij passen: Still Dre, Forgot about Dre, Today was a good day, I got five on it...
Niet zo heel duur zeker? 60-70k?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
serieus. Die wil ik ook nog proberen
De vorige keer dat ik keek 110kquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:29 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Niet zo heel duur zeker? 60-70k?
Kan er mss nog Benzema-Di Maria/Barfa bij
Alles van Eminemquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:28 schreef GuRBuH het volgende:
Rustgevendquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:30 schreef Rijst het volgende:
Tatta's die opeensn aar rapmuziek willen luisteren
Opeensquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:30 schreef Rijst het volgende:
Tatta's die opeensn aar rapmuziek willen luisteren
Nee klopt. Sowieso doordenkertjesquote:
Het is al snel te moeilijk voor je.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee klopt. Sowieso doordenkertjes
Straks gaat het failliet en kan je het niet gebruikenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:31 schreef Duuc-nl het volgende:
Ik krijg morgen ook die 1 jaar gratis spotify, ben benieuwd
Joh, ik bedoel het ook niet van Eminem is kutquote:
Alleen om die Aerosmith hookquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Joh, ik bedoel het ook niet van Eminem is kut
Ik heb bijna alle cd's van hem man
Sing for the moment
Niet haten op Arjen Lubachquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:32 schreef Rijst het volgende:
Gurbuh en vandermar hou het maar bij Jelle
Die vond ik destijds best tof. Maarre, ga jij maar lekker K-Pop of whatever luisteren want jij bent ook geen neger. Als we dan toch gaan discrimineren...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:32 schreef Rijst het volgende:
Gurbuh en vandermar hou het maar bij Jelle
Is goed.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:33 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die vond ik destijds best tof. Maarre, ga jij maar lekker K-Pop of whatever luisteren want jij bent ook geen neger. Als we dan toch gaan discrimineren...
waarom niet schweini i.p.v. khedira en die wisselen met gundoganquote:
Bijna alle nummers van TES waren goedquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:34 schreef vandermar het volgende:
Cleaning out my closet vond ik ook altijd wel aardig en White america ook wel!
Chemistry voor Marcelo.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:34 schreef ertdop het volgende:
[..]
waarom niet schweini i.p.v. khedira en die wisselen met gundogan
Toffe nummers wel om af en toe te luisteren ja, maar imho heel anders dan de nummers die ik noemde. Die hebben meer dat GTA SA sfeertjequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:34 schreef vandermar het volgende:
Cleaning out my closet vond ik ook altijd wel aardig en White america ook wel!
Vindt Marcelo niet leukquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:34 schreef ertdop het volgende:
[..]
waarom niet schweini i.p.v. khedira en die wisselen met gundogan
Al gekocht ookquote:
Biggie - Ready to Diequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Toffe nummers wel om af en toe te luisteren ja, maar imho heel anders dan de nummers die ik noemde. Die hebben meer dat GTA SA sfeertje
Sssht, mag niet van Rijst.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:36 schreef vandermar het volgende:
Maar ik luister heel veel soorten muziekBeetje Rock, beetje Hip hop, beetje RnB, beetje house, beetje hardstyle, beetje pop.
Shit is about to hit the fanquote:
Ik word er helemaal gek van dat zo'n beetje ieder team waar ik tegen speel dat ook heeftquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:34 schreef Covati het volgende:
[..]
dat je hele voorhoede boven de 90 pace zit betekent niet dat het goed is
()
Dit, behalve hardstylequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:36 schreef vandermar het volgende:
Maar ik luister heel veel soorten muziekBeetje Rock, beetje Hip hop, beetje RnB, beetje house, beetje hardstyle, beetje pop.
Ja baasquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hou je mond en ga die classics downloaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |