Die kan je gewoon importerenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alleen zo kut om altijd je CD kast mee te slepen he
In iTunes. Wat is dan je punt?quote:
Weet niet hoeveel tijd jij er in hebt zitten om je gedownloade muziek te ordenen. Mijn ervaring leert dat al die kut tags kapot zijn en je alsnog wat dingen mag aanpassen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In iTunes. Wat is dan je punt?
iTunesquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In iTunes. Wat is dan je punt?
Ik heb dat hier ook nog liggen. Toen naar de Ipod 3 gegaan maar die gebruik ik niet meer voor muziek maar om thuis te internetten als i geen zin heb om de pc te starten (zoals nuquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mijn mp3 speler was 25 euro, lekker klein, handig voor sporten ed. Geen gedonder met allerlei programma's, gewoon drag and drop
*houdtquote:
Nee hoor, af en toe iets aanpassen, in totaal misschien een paar uur bezigquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Weet niet hoeveel tijd jij er in hebt zitten om je gedownloade muziek te ordenen. Mijn ervaring leert dat al die kut tags kapot zijn en je alsnog wat dingen mag aanpassen.
Ronaldoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:24 schreef stoereboii het volgende:
Heb 236k vrij. Welke speler moet ik gehad hebben?
Misschien moet ik m dan toch eens aan mijn team gaan toevoegen. Dan wordt Hart reserve keeperquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:21 schreef GuRBuH het volgende:
Gvd wat is die Lloris kut goed2-0 verloren van een Duitser die met Spurs speelde omdat die kut stokbrood er alles uit hield
Weet ik veelquote:
hipsterquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mijn muziek is prima geordend in mijn cd kast hoor
Ja, ik heb 30gb muziek ofzoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
4gb, meer dan genoeg voor mij dus.
Die heb ik ookquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:25 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik trouwens, bazig dingaardig geluid komt er uit die speakers en kan ook gewoon met headset
Ik gebruik hem alleen nooit meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |