Jij snapt het dan niet, want hier gaat het prima hoor.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:08 schreef MartijnTor het volgende:
De cheat engine met bronze packs werkt niet meer:(
er zitten nog maar 2 contracten ofzo in een 400 pack
Ik luister gewoon naar de radio 90% van de tijd.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:09 schreef Dudeweiser het volgende:
Ben ik dan de enige die nog gewoon een simpel mp3 spelertje gebruikt?
Zeg dat nou nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:09 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jij snapt het dan niet, want hier gaat het prima hoor.
Toen ik Chiellini in mijn team wou kocht ik hem voor 38k BIN, en toen ik hem gekocht had kwam er ineens 1 op voor 33k dus die kocht ik snel en verkocht ik voor 40k BIN.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:09 schreef stoereboii het volgende:
Ik maak gewoon winst op Chiellini die ik i m team had en bin heb gekocht
Ik troll hem ook alleen maar hoor, hier gaat het ook dramatischquote:
Ja.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:09 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik gebruik al tijden geen MP3 speler meer, heb ook geen muziek op de telefoonquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:09 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ga lekker vandaagquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:11 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik troll hem ook alleen maar hoor, hier gaat het ook dramatisch.
Hoe doe jij het dan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:09 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jij snapt het dan niet, want hier gaat het prima hoor.
Altijd mooi als je winst maakt op een team, wat bij deze zo isquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:11 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Toen ik Chiellini in mijn team wou kocht ik hem voor 38k BIN, en toen ik hem gekocht had kwam er ineens 1 op voor 33k dus die kocht ik snel en verkocht ik voor 40k BIN.
Die van 38k verkocht ik na een paar dagen voor 42.5k.
Zeg dat nou niet.quote:
Zat nog te twijfelen om een iPod Classic te kopen ja, maar ook zo ziek duurquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:09 schreef Dudeweiser het volgende:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zat nog te twijfelen om een iPod Classic te kopen ja, maar ook zo ziek duur
Ja daarom wilde ik hem, mijn iTunes is echt 100% geordendquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:14 schreef vandermar het volgende:
[..]die dingen zijn rete chill, 120 GB ofzo. Als je al je muziek goed geordend hebt dan is het echt heel erg chill. Anders moet je zo zoeken
Haha ik had dat nooit gezien tot gister een vent van 50-60 jaar dat had. Ik moest lachenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:12 schreef Greenpeas het volgende:
Gebruik je trouwens nog zo'n mp3 speler die je om je nek moet hangen?
Mijn muziek is prima geordend in mijn cd kast hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja daarom wilde ik hem, mijn iTunes is echt 100% geordend
mijn mp3 speler was 25 euro, lekker klein, handig voor sporten ed. Geen gedonder met allerlei programma's, gewoon drag and dropquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zat nog te twijfelen om een iPod Classic te kopen ja, maar ook zo ziek duur
Alleen zo kut om altijd je CD kast mee te slepen hequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mijn muziek is prima geordend in mijn cd kast hoor
Had vroeger op de middelbare school zo'n ding wat je om je nek moest hangen. Handig want hij valt nooit uit je broek tijdens het fietsen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:15 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Haha ik had dat nooit gezien tot gister een vent van 50-60 jaar dat had. Ik moest lachen
Ook zo'n vent van die leeftijd die op zn IPad zat te internetten en muziek te beluisteren op zn Iphone 5
Wel weinig gig denk ik?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mijn mp3 speler was 25 euro, lekker klein, handig voor sporten ed. Geen gedonder met allerlei programma's, gewoon drag and drop
verder dan hitzone kom ik nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mijn muziek is prima geordend in mijn cd kast hoor
Die kan je gewoon importerenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alleen zo kut om altijd je CD kast mee te slepen he
In iTunes. Wat is dan je punt?quote:
Weet niet hoeveel tijd jij er in hebt zitten om je gedownloade muziek te ordenen. Mijn ervaring leert dat al die kut tags kapot zijn en je alsnog wat dingen mag aanpassen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In iTunes. Wat is dan je punt?
iTunesquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In iTunes. Wat is dan je punt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |