SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Mijn gym heeft overigens ook wel z'n downsides. Zogenaamd een "elite sportschool", 40 euro per maand etc, maar het is nergens in terug te vinden.
Alles aftands, was geen squatrack (eindelijk, na een half jaar aandringen van mij en m'n trainingspartner en een hele lobby te hebben gecreëerd, hebben we er eentje).
Sluit om 22:00 doordeweeks, 's weekends 14:00. Oud pand, alles is om de haverklap kapot, van 't personeel ziet niemand eruit alsof ze liften of überhaupt iets weten (de oude eigenaar kwam naar mij toe toen ik aan het squatten was dat ik toch echt niet in de buurt van parallel mocht komen want dan vernielde je je kniën, tegenargumenten duidde ze niet want zij had toch echt menselijke fysiologie gehad op school en ik niet), er lopen praktisch alleen maar casuals en upper body warriors, niemand squat freeweight of deadlift, de DBs gaan tot 40kg maar vallen soms half uit elkaar, er zijn te weinig klemmetjes, etc.
En toch is het mijn sportschool.
Of toch du vader?![]()
Met IF kan je gewoon meteen beginnen toch? Gewoon van 2 tot 8 eten en voorderest niet ofzo?"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
You Obviously Lift Often
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
http://www.leangains.com/2010/04/leangains-guide.htmlquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:59 schreef Neraice het volgende:
Met IF kan je gewoon meteen beginnen toch? Gewoon van 2 tot 8 eten en voorderest niet ofzo?If not now, then when.![]()
Dat is zo'n beetje het idee ja. Een feedwindow van 8uur wordt vaak gedaan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:59 schreef Neraice het volgende:
Met IF kan je gewoon meteen beginnen toch? Gewoon van 2 tot 8 eten en voorderest niet ofzo?BEASTMODE![]()
Je eet 8 uur en vast 16 uur, meestal van 1 tot 9.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:59 schreef Neraice het volgende:
Met IF kan je gewoon meteen beginnen toch? Gewoon van 2 tot 8 eten en voorderest niet ofzo?
De meest gebruikte methode bij leangains is +20% op traidingsdagen en -20% op rustdagen qua kcals
Op leangains.com staat hoe en wat![]()
![]()
Top, ga ff kijken. Kan nu even niet trainen vanwege gebroken sleutelbeen maar IF lijkt me wel leuk om mee te beginnen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:05 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Je eet 8 uur en vast 16 uur, meestal van 1 tot 9.
De meest gebruikte methode bij leangains is +20% op traidingsdagen en -20% op rustdagen qua kcals
Op leangains.com staat hoe en wat"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
Ik heb over mijn gym eigenlijk weinig te klagen. Oké, 39,00 ¤ per maand maar wel alle voorzieningen, dumbells tot 50 kg (voor mij ruim voldoende).
Qua volk loopt er van alles rond. Van de grootste tokkies tot het grootste kakvolk. Nederlanders, Irakezen, Polen, Surinamers, Turken.
Alleen jammer dat het soms ontzettend druk is s avonds, maar tegenwoordig train ik vaak in de middag dus dan heb je daar weinig last van.
Morgen weer lekker rug en biceps pakken, zin in.
Wat is jullie favoriete oefening voor je rug?![]()
Ik ga er na mijn tentamens ook mee beginnen. Eerste dagen schijnen ontzettend kut te zijn maar ik heb nog van niemand gehoord die het daarna ook kut vond. Even doorbijten dus (of ja, een paar uurtjes per dag niet dan)quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:07 schreef Neraice het volgende:
[..]
Top, ga ff kijken. Kan nu even niet trainen vanwege gebroken sleutelbeen maar IF lijkt me wel leuk om mee te beginnen.![]()
DL, BOR, goodmornings, pulls en chins.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat is jullie favoriete oefening voor je rug?
Rugdag
BEASTMODE![]()
Hehe snap ik. Ik heb nu ik niet train veel minder honger dan normaal dus een mooi moment om mee te beginnen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:09 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik ga er na mijn tentamens ook mee beginnen. Eerste dagen schijnen ontzettend kut te zijn maar ik heb nog van niemand gehoord die het daarna ook kut vond. Even doorbijten dus (of ja, een paar uurtjes per dag niet dan)"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
Fuck it, ik ga alleen nog maar 's ochtends trainen. Irriteer me echt helemaal kapot aan mensen die gewichten laten vallen terwijl het totaal niet nodig is, te kreunen als retards, te socializen en hard ook zodat iedereen het moet horen, 30 minuten bicep curls doen voor de spiegel voor de dumbbells zodat niemand erbij kan en mij in de spiegel gaan aanstaren. Irritante fucking mensen.![]()
![]()
Ja precies, zowerkt het. In Nederland is alles meestal wel in orde. Behalve als er iets kapot gaat, dan is het ook gelijk lang kapot. David Lloyd mag namelijk zelf niks repareren, er moet dan iemand van een extern bedrijf komen. En dat duurt dan weken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:56 schreef Luchtkoker het volgende:
Mijn gym heeft overigens ook wel z'n downsides. Zogenaamd een "elite sportschool", 40 euro per maand etc, maar het is nergens in terug te vinden.
Alles aftands, was geen squatrack (eindelijk, na een half jaar aandringen van mij en m'n trainingspartner en een hele lobby te hebben gecreëerd, hebben we er eentje).
Sluit om 22:00 doordeweeks, 's weekends 14:00. Oud pand, alles is om de haverklap kapot, van 't personeel ziet niemand eruit alsof ze liften of überhaupt iets weten (de oude eigenaar kwam naar mij toe toen ik aan het squatten was dat ik toch echt niet in de buurt van parallel mocht komen want dan vernielde je je kniën, tegenargumenten duidde ze niet want zij had toch echt menselijke fysiologie gehad op school en ik niet), er lopen praktisch alleen maar casuals en upper body warriors, niemand squat freeweight of deadlift, de DBs gaan tot 40kg maar vallen soms half uit elkaar, er zijn te weinig klemmetjes, etc.
En toch is het mijn sportschool.![]()
De gym in Spanje is vrij oud. Daar gaan ook dingen kapot, maar er is genoeg materiaal voor handen om toch je ding te kunnen doen. En er is nog een kleine gym beneden die bijna alles heeft. Het ergste daar zijn de vloeren. Daar liggen van die matten die omkrullen. Als je dan met 20 kilo in je handen om op de bench bank bar loopt is er grote kans dat je ineens grote snelheid voorwaarts maakt omdat je struikelt over 1 van die kutmatten.![]()
De eigenaar wil duidelijk niet teveel geld uitgeven. Onderkant bankjes die kapot gaan/alles wat van staal is wordt opgelapt door het terug aan elkaar te lassen.![]()
Maar goed, de lui die er komen, de hard werken sfeer die er is en de behulpzaamheid, ook al begrijp je elkaar soms niet doordat mijn spaans niet al te best is, maakt dat het er geweldig trainen is. Ik zou niet anders willen.![]()
Ik wordt daar ook altijd stukken sterker. Als iemand naast je zijn oogbollen er bijna uit ligt te persen om die ene kilo extra te kunnen pakken motiveerd als een malle.![]()
Op Aruba wel...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:18 schreef ZuidGrens het volgende:
Zijn er hier mensen die trouwens echt in een hardcore-gym trainen????In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
In Spanje dus wel ja. Maar hier zou ik graag hier gaan trainen. http://www.classicgymrotterdam.com/index.htmlquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:18 schreef ZuidGrens het volgende:
Zijn er hier mensen die trouwens echt in een hardcore-gym trainen????
Heeft volgens mij alles wat nodig is. http://www.classicgymrotterdam.com/foto-s-classic-gym.html
En je kan er voor 7 euro gewoon een keer komen trainen. geen gedoe met abonnementen enzo.![]()
Sure.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:21 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
@Snakey: kun je de TT aanpassen?![]()
Die zit in de bak en ik loop vrij rond. Maar ben z'n broer vorig jaar wel tegengekomen bij het uitgaan. En ik was op Aruba toen ze met die F16's boven het eiland vlogen. Best gaaf om te zien aangezien ze superlaag overvlogen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heet jij toevallig Joran van der Sloot?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Die roei-oefening waarbij je de barbell tussen je benen hebt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb over mijn gym eigenlijk weinig te klagen. Oké, 39,00 ¤ per maand maar wel alle voorzieningen, dumbells tot 50 kg (voor mij ruim voldoende).
Qua volk loopt er van alles rond. Van de grootste tokkies tot het grootste kakvolk. Nederlanders, Irakezen, Polen, Surinamers, Turken.
Alleen jammer dat het soms ontzettend druk is s avonds, maar tegenwoordig train ik vaak in de middag dus dan heb je daar weinig last van.
Wat is jullie favoriete oefening voor je rug?![]()
Farmer walk de zee in?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heet jij toevallig Joran van der Sloot?![]()
![]()
Daar heb ik ook al een paar keer over nagedacht. Het zit serieus dichtbij voor mij. Jij woont toch in capelle?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
In Spanje dus wel ja. Maar hier zou ik graag hier gaan trainen. http://www.classicgymrotterdam.com/index.html
Heeft volgens mij alles wat nodig is. http://www.classicgymrotterdam.com/foto-s-classic-gym.html
En je kan er voor 7 euro gewoon een keer komen trainen. geen gedoe met abonnementen enzo.
Maar de enigste reden dat ik daar naar toe zou gaan is omdat ze op zondag ook open zijn, het een hardcore gym is, en de mensen daar er echt verstand van hebben. Ik weet het nog niet.. Het is wel weer 10 euro duurder.![]()
Zit zelf bij een healthcity, ja ik weet.
Vandaag wel een vrouw aan het cleanen en iemand anders aan het jerken.
Overigens prima materiaal, helaas geen plate loaded machines. Dumbbells tot 36 maar gebruik bijna uitsluitend de bv.
Chins en tbar toe zijn het lekkerst voor je rug m. I.![]()
Hebben bicep curls eigenlijk uberhaupt wel nut?"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
Carbon, waar train jij nu?
Overigens doet een jongen uit onze sportschool mee met de flexcup. Had het zelf nooit verwacht, hij is erg groot, maar vond hem ook wat mollig. Woog 125 kilo, maar doet er alles aan om in vier maanden richting de 95 te gaan. Traint echt als een gek, veel respect daarvoor.![]()
Ik woon in Krimpen. Mijn probleem is dat ik de brug overmoet die altijd fucking druk is. En ze zijn pas om 10 uur open. Tegen die tijd wil ik achter m´n bureau zitten. Ik maak nu al dagen van een uur of 10 tot 8 op het moment, niet zo´n zin om het nog later te maken. Beetje lastig dus, maar ik zou er graag trainen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:34 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook al een paar keer over nagedacht. Het zit serieus dichtbij voor mij. Jij woont toch in capelle?
Maar de enigste reden dat ik daar naar toe zou gaan is omdat ze op zondag ook open zijn, het een hardcore gym is, en de mensen daar er echt verstand van hebben. Ik weet het nog niet.. Het is wel weer 10 euro duurder.![]()
HC Aalsterweg EHV
Ben trouwens ook focking druk qua werk momenteel dus trainen en rust is wat problematisch.![]()
Ik werk voor mezelf dus ben wel enigszins soepel. Maar het werk moet wel gedaan worden uiteraard. Ik train daarom ´s morgens vroeg, zodat ik de hele dag nog heb.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:40 schreef CarbonC het volgende:
HC Aalsterweg EHV
Ben trouwens ook focking druk qua werk momenteel dus trainen en rust is wat problematisch.
We hebben een crosstrainert gekocht die in kantoor staat, dus voor cardio hoef ik de deur niet meer uit.![]()
![]()
Zo dat is zeker kut die brug, zou er niet elke dag willen gaan staan om naar de sportschool te kunnen. Haha ohja jij traint altijd Sochtends. Openingstijden zijn voor mij geen probleem, kom me bed er echt niet voor uit, ik train liever in de middag/avond. Maar ik kan begrijpen dat je na 8 uur ook geen zin meer hebt..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik woon in Krimpen. Mijn probleem is dat ik de brug overmoet die altijd fucking druk is. En ze zijn pas om 10 uur open. Tegen die tijd wil ik achter m´n bureau zitten. Ik maak nu al dagen van een uur of 10 tot 8 op het moment, niet zo´n zin om het nog later te maken. Beetje lastig dus, maar ik zou er graag trainen.
Om nou een abbonement van 32 euro per maand te nemen en dan alleen in het weekend gaan is ook weer zo wat.![]()
Ah oké. Ben daar wel eens geweest, maar train zelf aan de brussellaan in Eindhoven. Helaas is dat nu Basicfit geworden..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:40 schreef CarbonC het volgende:
HC Aalsterweg EHV
Ben trouwens ook focking druk qua werk momenteel dus trainen en rust is wat problematisch.![]()
Hoe is dat? Ik lees 7x24 open en allemaal nieuwe Technogym spul.
De praktijk is ws. anders?
Tot hoeveel gaan de dumbbells, is er een squatrack, veel/weinig tokkievolk etc?![]()
Tegenwoordig 24 uur open inderdaad(Van maandag 08:00 tot vrijdag 22:30). Basicfit heeft Healthcity overgenomen, die hadden net nieuwe technogym apparatuur aangeschaft. Daarnaast heeft basicfit alle cardioapparaten vervangen door nieuwe. Keus genoeg dus en weinig gelogen, je beschikt over veel(40 kg dumbells, squatrack, smith, ollybar, technobar etc. etc.) behalve.. lat pulldownUiteindelijk betaal je 16,-(Waar je eerst 45 voor dezelfde faciliteiten betaald, excl. sauna en stoombad dan) en kun je overal in Nederland sporten, dus zou je eventueel een rug dag bij een Basicfit in kunnen lassen die wel over een Lat pulldown beschikt. Overigens beschikken ze wel over een ander rug apparaat die op de lat pulldown moet lijken. Prijs/kwaliteit is dus zeker prima, maar dan heb je dat andere nadeel: Het volk. Veel jongeren, veel tokkie's, maandag en dinsdag topdrukte, noem het maar op. Dat is het allergrootste nadeel van deze sportschool, verder vind ik het wel prima, zeker voor die prijs.
Edit: Overigens kun je hier wel in de nacht sporten, dan is het écht heerlijk rustig en geen overlast van bovengenoemde dus.![]()
De gym bij mij in de straat is Living Healthy, kost 48 euro per maand met sauna en groepslessen erbij maar ik kom zelf alleen maar om krachttraining te doen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:52 schreef CarbonC het volgende:
BTW: Welke gym is dat bij jou in de straat?
Ik heb eerst een half jaar moeten zeuren voor een squatrek maar op zich is het best relax, alleen de mensen met wie ik trainde zijn allemaal afgehaakt, ze hebben maar dumbells tot 34kg en ik stond best vaak voor een gesloten deur. Ze zijn open van 7 tot 12 en dan van 5 tot 10 dacht ik.
Eerst werd er die Taylor Swift muziek gedraaid en ik klaagde daar weleens over tegen de medewerkers dat ze tegenwoordig alleen maar pompende beats draaien waar je energie van krijgt. Ze zouden ook langer open gaan zodra er meer leden bij zouden komen. Ze luisteren dus wel naar hun mensen
Ik vind het zelf ook leuk om mensen te motiveren en te helpen met trainen alleen door de prijs komen er niet veel mensen want er zijn veel gyms in de buurt die zo rond de prijs van Fit4Free zitten.
Als ik de loterij win ooit dan open ik mijn eigen hardcore gym.![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:21 schreef SunTzu het volgende:
Als ik de loterij win ooit dan open ik mijn eigen hardcore gym.![]()
Ik ben zo hardcore dat ik gewikkeld in een dekentje waar olifantjes, giraffes, nijlpaardjes en panda's opstaan The New Encyclopedia of Modern Bodybuilding aan het lezen ben om minder hardcore over te komen als mijn moeder in mijn kamer binnenkomt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:04 schreef seto het volgende:
Voelt goed om bij een hardcore gym te zitten bro's.![]()
je vergeet de booskijkende negersquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:13 schreef kevin_ het volgende:
Fuck it, ik ga alleen nog maar 's ochtends trainen. Irriteer me echt helemaal kapot aan mensen die gewichten laten vallen terwijl het totaal niet nodig is, te kreunen als retards, te socializen en hard ook zodat iedereen het moet horen, 30 minuten bicep curls doen voor de spiegel voor de dumbbells zodat niemand erbij kan en mij in de spiegel gaan aanstaren. Irritante fucking mensen.![]()
Thanks voor de tip trouwens! Inmiddels op pagina 90 en het verveelt nog niet!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:08 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik ben zo hardcore dat ik gewikkeld in een dekentje waar olifantjes, giraffes, nijlpaardjes en panda's opstaan The New Encyclopedia of Modern Bodybuilding aan het lezen ben om minder hardcore over te komen als mijn moeder in mijn kamer binnenkomt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nou idd. En je wordt niet zo raar aangekeken als je 12 pakken vollemelk en 3 familiepakken kipfilet komt afrekenen.
Zet d'r 1 op de band, en zeg tegen die kasiereman "ik heb d'r hier 12 van".
zegt i:
"ZO, TWAALF MAAR?!?"
De tonijn was hier in de aanbieding. Moet je die gezichten zien als je dan het halve schap met 'lemon and cracked pepper' tonijn komt afrekenen
[ Bericht 0% gewijzigd door star_gazer op 12-10-2012 00:50:52 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Dat is inderdaad fijn. Een vriend van mij en ik hebben een tijdje gepushed for een tweede squatrek, dat pas geleden is geplaatst. Ook is er een preacher bench, een decline bench, een trap bar en een set gelagerde oly barbells bijgekomenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:21 schreef SunTzu het volgende:
Eerst werd er die Taylor Swift muziek gedraaid en ik klaagde daar weleens over tegen de medewerkers dat ze tegenwoordig alleen maar pompende beats draaien waar je energie van krijgt. Ze zouden ook langer open gaan zodra er meer leden bij zouden komen. Ze luisteren dus wel naar hun mensen
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
"Who do I crap on today?"quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:40 schreef star_gazer het volgende:
[..]
De tonijn was hier in de aanbieding. Moet je die gezichten zien als je dan het halve rek met 'lemon and cracked pepper' tonijn komt afrekenen
[ afbeelding ]
If not now, then when.![]()
quote:
-
Ze begon te trillen, conjo, na d'r squats! Ze viel zo om, toen heeft hij haar maar de boot af gedeadlift.quote:![]()
Was afgelopen woensdag om 10u 's ochtends ff cardio gaan doen, zit daar serieus een groep van 30 huiswijven aan de tafels te kakelen, zo hard dat ik niet eens meer muziek kon luisteren op m'n ipod. Een gemiddelde bomvolle verjaardag was er niks bij.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:13 schreef kevin_ het volgende:
Fuck it, ik ga alleen nog maar 's ochtends trainen. Irriteer me echt helemaal kapot aan mensen die gewichten laten vallen terwijl het totaal niet nodig is, te kreunen als retards, te socializen en hard ook zodat iedereen het moet horen, 30 minuten bicep curls doen voor de spiegel voor de dumbbells zodat niemand erbij kan en mij in de spiegel gaan aanstaren. Irritante fucking mensen.
Liep ik ff later langs, bleek een van die wijven m'n ras echte Amsterdamse buurvrouw te zijn. En high van d'r spinningclass, vriendinnen, en bakkies thee snoei hard "HEEEEE RAYMOND!"
Fuark. Hou toch je bek gewoon dicht als die niet normaal open kan
Geniaal.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:40 schreef star_gazer het volgende:
[..]
De tonijn was hier in de aanbieding. Moet je die gezichten zien als je dan het halve schap met 'lemon and cracked pepper' tonijn komt afrekenen
[ afbeelding ]![]()
![]()
En dan zo'n hele stack in 1x uit je karretje op de band zetten![]()
![]()
Ik heb het een keer eerder gedaan. Toen had ik geen mandje (ik vergeet die pokkedingen altijd), maar gewoon een hele stapel tussen m'n handenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 07:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Was afgelopen woensdag om 10u 's ochtends ff cardio gaan doen, zit daar serieus een groep van 30 huiswijven aan de tafels te kakelen, zo hard dat ik niet eens meer muziek kon luisteren op m'n ipod. Een gemiddelde bomvolle verjaardag was er niks bij.
Liep ik ff later langs, bleek een van die wijven m'n ras echte Amsterdamse buurvrouw te zijn. En high van d'r spinningclass, vriendinnen, en bakkies thee snoei hard "HEEEEE RAYMOND!"
[..]
Geniaal.![]()
![]()
En dan zo'n hele stack in 1x uit je karretje op de band zetten
Uiteraard op Facebook ook van die zeikwijven die beginnen over overbevissing enzo
-
'k heb geen verstand van partydrugs, zelf nog nooit eens wiet gerookt, maar de hoeveelheden die bijv in zo'n dexaprine pilletje of pre-workout o.i.d. zitten, zijn toch totaal niet te vergelijken met dat wat sommige nemen om een "Leuk" feesie te hebben...?!?
Of is het effect van xtc of weet ik wat gelijk aan dat van een pre-workout?![]()
ja ik weet het niet, maar eens per week een pre-workout lijkt me toch heel wat beter voor je dan eens per week zo'n pilletje waarvan sommige dus helemaal compleet uitdrogen en wat niet meer.
[ Bericht 26% gewijzigd door RaymondK op 12-10-2012 08:12:57 ]![]()
DMAA (het jack3d-ingredient) wordt anders gewoon in hoge doses in partypillen gestouwd. Ephedrine is ook een grondstof for meth geloof ik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 07:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
'k heb geen verstand van partydrugs, zelf nog nooit eens wiet gerookt, maar de hoeveelheden die bijv in zo'n dexaprine pilletje of pre-workout o.i.d. zitten, zijn toch totaal niet te vergelijken met dat wat sommige nemen om een "Leuk" feesie te hebben...?!?
Of is het effect van xtc of weet ik wat gelijk aan dat van een pre-workout?![]()
![]()
ja ik weet het niet, maar eens per week een pre-workout lijkt me toch heel wat beter voor je dan eens per week zo'n pilletje waarvan sommige dus helemaal compleet uitdrogen en wat niet meer."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
ja maar de dosis is dus gewoon veeeel hoger bij die party drugs.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 07:46 schreef star_gazer het volgende:
[..]
DMAA (het jack3d-ingredient) wordt anders gewoon in hoge doses in partypillen gestouwd. Ephedrine is ook een grondstof for meth geloof ik.![]()
Ik nam voor defqon.1 Australia lekker drie schepjes jack3d (maximum dosering volgens de verpakking). Ging er goed op los kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 07:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja maar de dosis is gewoon veeeel hoger bij die party drugs.Het is eigenlijk best troep als je erover nadenkt; je staat zo strak als maar zijn kan, je krijgt rillingen over je lijf, je hartslag gaat omhoog... Het is net XTC, alleen dan wat zwakker (protip: XTC als pre-workout?
).
over stimulants gesproken; iemand hier die doelgericht caffeine inneemt? Ik heb een webshop gevonden waar je (heel goedkoop) 200mg caffeine pillen kan kopen. 2 voor de workout zou geen slecht idee zijn denk ik?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Das per persoon best wel verschillend danquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 07:50 schreef star_gazer het volgende:
[..]
je staat zo strak als maar zijn kan, je krijgt rillingen over je lijf, je hartslag gaat omhoog... Het is net XTC, alleen dan wat zwakker (protip: XTC als pre-workout?).
ove't enige wat ik voel is een beetje een extra tinteling in m'n vingers als ik 3 scheppen zou nemen. En een soort kriebel op m'n hoofdhuid
![]()
(en slapeloosheid, dat wel)![]()
Ik krijg ook altijd jeuk in m'n gezicht ervanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 07:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Das per persoon best wel verschillend dan't enige wat ik voel is een beetje een extra tinteling in m'n vingers als ik 3 scheppen zou nemen. En een soort kriebel op m'n hoofdhuid
![]()
(en slapeloosheid, dat wel)En vette rillingen over m'n rug. Ik heb begrepen dat de gevoeligheid voor beta alanine (het stofje dat je tintelingen geeft) persoonlijk is
-
ja dat klopt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:03 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik krijg ook altijd jeuk in m'n gezicht ervanEn vette rillingen over m'n rug. Ik heb begrepen dat de gevoeligheid voor beta alanine (het stofje dat je tintelingen geeft) persoonlijk is
Ik doe trouwens geen pre-workout meer sinds een tijd al.
Nu beta alanine en een bak koffie.![]()
![]()
meer over die tintelingen. Is een reactie van de zenuw-uiteinden. Heeft weinig invloed op de effectiviteit op de spieren geloof ik."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Net een halve dexaprinepil genomen (v2). Ben benieuwd.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Bij een half merkte ik niets, bij een heel had ik een heerlijke dag.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:59 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Net een halve dexaprinepil genomen (v2). Ben benieuwd.
Deathlift or Die.![]()
Bij mijn eerste halve kotste ik gelijk de hele badkamer onder. Maar dat was dan ook op lege maag+koffie+stinkende vitaminepillen en visolie
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Hoe lang duurde het ongeveer?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bij een half merkte ik niets, bij een heel had ik een heerlijke dag.
Merk wel wat, vrij rustige energie. Als ik op div forums rondkijk zijn mensen wel tevreden over de nieuwe formule. Oude ken ik niet.
Maar zou ideaal zijn icm m'n huidige werk. Lekker rammen.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Ik merkte het eigenlijk direct alleen doordat ik in de trein naar college (en college zelf) niet meer in slaap viel en dat ik echt heerlijke trainingen had.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:37 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het ongeveer?
Merk wel wat, vrij rustige energie. Als ik op div forums rondkijk zijn mensen wel tevreden over de nieuwe formule. Oude ken ik niet.
Maar zou ideaal zijn icm m'n huidige werk. Lekker rammen.
Indirect was gewoon energieker de hele dag door. En had weinig last van gewenning.Deathlift or Die.![]()
Oh ik hoef ook niet overdreven hyper te worden hoor. Dat word ik vanzelf wel als ik energie hebquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik merkte het eigenlijk alleen doordat ik in de trein naar college (en college zelf) niet meer in slaap viel en dat ik echt heerlijke trainingen had.
Ik heb nog geen koffie gedronken en merk wel subtiel verschil. De andere helft neem ik straks. De rest bewaar ik voor werk. En dan maar zien hoe of wat.
Nu koffiefilters halen voor m'n xtc fabriek.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Die vitaminepillen zijn niet mis neequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:29 schreef Zith het volgende:
Bij mijn eerste halve kotste ik gelijk de hele badkamer onder. Maar dat was dan ook op lege maag+koffie+stinkende vitaminepillen en visolie
Had vroeger van de bruistabletten. Kotste ik ook altijd uit onder de douche
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Die vitamine C met Citroen smaak vond ik stiekem best lekkerwat is eigenlijk de nieuwe formule van dexa?
Deathlift or Die.![]()
moet je ff kijken bij iForce... zelf claimen ze dat het qua vetverbranding potenter is dan de vorige.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:55 schreef Ethanolic het volgende:
Die vitamine C met Citroen smaak vond ik stiekem best lekkerwat is eigenlijk de nieuwe formule van dexa?
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Door die post van Zith heb ik nu ook ff nog mijn potje vitaminepillen gepakt en er eentje icm dexaprine genomenhopelijk straks niet kotsen tijdens het deadliften dan.
![]()
![]()
Ik word zo zat van m'n lichaam somsEven een dagje wat meer eten, en ongezond. En gelijk weer 2 hele kilo's erbij. Ik kan weer een maand progress terug. Godsamme
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Dude.. je moet niet op de dag erna wegen. Dat voedsel zit nog steeds in je lichaam. Houdt het dan dagelijks bij als je een accuraat beeld wil hebben.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:03 schreef Kerol het volgende:
Ik word zo zat van m'n lichaam somsEven een dagje wat meer eten, en ongezond. En gelijk weer 2 hele kilo's erbij. Ik kan weer een maand progress terug. Godsamme
![]()
Gast, dat is gewoon vocht etc. Waarschijnlijk omdat er zoveel zout in je ongezonde maaltijd zat.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:03 schreef Kerol het volgende:
This isn't even my final form.![]()
Net verstandskies getrokken overigens; daardoor helaas niet trainen. Denk wel dat ik wat kg eraf kan werken nu haha, eten gaat het, als ik iedereen zo hoor niet worden.![]()
![]()
Kan trouwens maar 2-3 keer per week sporten de komende tijd, wat zouden jullie doen gewoon full body elke keer of bijv rug/bic en borst/trips splitten? Bij full body heb ik het idee dat ik het toch op 80% doe."Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Ja, ik weeg elke dag. Zat een neerwaartse spiraal in maar nu vloog die keihard omhoog. Schrok er even van maar zal wel door het zout zijn danquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:05 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Dude.. je moet niet op de dag erna wegen. Dat voedsel zit nog steeds in je lichaam. Houdt het dan dagelijks bij als je een accuraat beeld wil hebben.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Bij 2x zou ik 2x full body doen; bij 3x split.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:10 schreef ssebass het volgende:
Kan trouwens maar 2-3 keer per week sporten de komende tijd, wat zouden jullie doen gewoon full body elke keer of bijv rug/bic en borst/trips splitten? Bij full body heb ik het idee dat ik het toch op 80% doe.
Aan de andere kant; juist omdat je zo onregelmatig gaat is full body denk ik beter ivm consitentie. (als dat uitmaakt)![]()
Heb je een keer sjans is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 07:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Was afgelopen woensdag om 10u 's ochtends ff cardio gaan doen, zit daar serieus een groep van 30 huiswijven aan de tafels te kakelen, zo hard dat ik niet eens meer muziek kon luisteren op m'n ipod. Een gemiddelde bomvolle verjaardag was er niks bij.
[..]
(buurvrouw wilde even aan vriendingetjes laten zien dat zij die brede gespierde God wel kent).![]()
[zeikwijfmodus aan]quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 07:43 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb het een keer eerder gedaan. Toen had ik geen mandje (ik vergeet die pokkedingen altijd), maar gewoon een hele stapel tussen m'n handen
Uiteraard op Facebook ook van die zeikwijven die beginnen over overbevissing enzo
Met de tonijn gaat het helaas ook niet bepaald goed.
[/zeikwijfmodus uit]
Beta alanine: ik krijg er wat tintelingen van in het gezicht verder niet.
Waarom zit er in de nieuwe Jacked 3D geen beta alanine en geen creatine?![]()
![]()
Inderdaad. De eerste die een serieuze gym opent zonder de standaard irritaties krijgt van mij een medaille.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 07:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]Het stimulant gedeelte is een afgezwakt effect, maar vergelijkbaar. Het verschil zit meestal in het feit dat echte drugs langer duren en je je onwerkelijk goed voelt. Pre-workouts geven een relatief kleine boost in beter voelen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 07:44 schreef RaymondK het volgende:
ja ik weet het niet, maar eens per week een pre-workout lijkt me toch heel wat beter voor je dan eens per week zo'n pilletje waarvan sommige dus helemaal compleet uitdrogen en wat niet meer.![]()
Ja, hoezo? Bent u een reincarnatie van Ivo of McGilles?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:17 schreef GroningseGast het volgende:
Zijn er nog mensen hier die er een jaar of 5 geleden ook waren?
--
M.b.t. meer dan 15 - 20 euro per maand voor een gym (F4F, Basic Fit etc) veel geld vinden zegt niet iets over dat die duurdere gyms te duur zijn, maar dat je een inkomstenprobleem hebt dat je op moet lossen.![]()
Om eerlijk te zijn, ik train voor 16 in de maand en heb alles. Dus het kan, en dan zal een duurdere gym echt toch meer moeten bieden dan m'n huidige el cheapo gym. Maar goed, 30 euro is toch wel de max denk ik als ik voor mezelf praat.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:48 schreef CarbonC het volgende:
M.b.t. meer dan 15 - 20 euro per maand voor een gym (F4F, Basic Fit etc) veel geld vinden zegt niet iets over dat die duurdere gyms te duur zijn, maar dat je een inkomstenprobleem hebt dat je op moet lossen.
Zat tijdens Mudmasters te praten met wat CF-chicks (goede konten hebben die dames trouwens, haten doe je maar op de CF-mannen) en dat is 60-70 euro per maand. Nooohhhhhhhhhhh.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Iemand die verstandig met drugs omgaat dropt ook niet elke week een pilletje. Aangeraden pauze tussen 2 keren is 6-8 weken. Heeft met je serotoninelevels te maken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 07:44 schreef RaymondK het volgende:
ja ik weet het niet, maar eens per week een pre-workout lijkt me toch heel wat beter voor je dan eens per week zo'n pilletje waarvan sommige dus helemaal compleet uitdrogen en wat niet meer.
Bovendien is xtc niet echt een goeie pre work out. Word er zo week van als maar zijn kan. Kun je beter een beetje pep snuiven, ga je als een malle. Krijg je wel vies stinkzweet van.
Schopje UVT?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Vanmorgen effe 'getest squat', maar er moet wel het eea veranderen. De voet kan ik zelf afstellen, die staat wat te hoog wat het wat moeilijk maakt om weer omhoog te komen. Belangrijkste is dat ik meer ruimte in de koker nodig heb aan de achterkant, die snijdt in m'n knieholte en op m'n pezen. Dat zou een flink probleem worden op den duur.
Daar ga ik dus mee terug. Ik laat hem de koker wat dieper uitsnijden en dan kijken of we de randen wat naar buiten kunnen buigen zodat het babysoft wordt.![]()
Ging verder wel goed trouwens. Het voelt veel beter en het verbeterd m'n vorm gelijk stukken.![]()
Dat + legale status zegt niets over schadelijkheid. Legaal wil niet zeggen veilig en illegaal betekent niet per se levensgevaarlijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Iemand die verstandig met drugs omgaat dropt ook niet elke week een pilletje. Aangeraden pauze tussen 2 keren is 6-8 weken. Heeft met je serotoninelevels te maken.
Bovendien is xtc niet echt een goeie pre work out. Word er zo week van als maar zijn kan. Kun je beter een beetje pep snuiven, ga je als een malle. Krijg je wel vies stinkzweet van.
Schopje UVT?
En dan speelt dosis ook nog een hele grote rol. Iedereen snapt wel dat af en toe een puntje pep minder schadelijk is dan dagelijks een paar scheppen pre-workout.
Maar dit is idd zeer offtopic.![]()
![]()
Nee het was meer een response op iets wat 16meter schreef gisteren. De quote is alleen wggegvallen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Iemand die verstandig met drugs omgaat dropt ook niet elke week een pilletje. Aangeraden pauze tussen 2 keren is 6-8 weken. Heeft met je serotoninelevels te maken.
Schopje UVT?
Ik ben wel de laatste die verder iets over party drugs wil weten
![]()
![]()
Zo, net ff een melding gedaan bij een medewerker van F4F over die cheapass tokkies die de dumbells lieten vallen vanaf heuphoogte.
Die medewerker zei dat ik een goed fysiek had en hij vroeg of ik crossfit kende want er is binnenkort een competitie, helaas is het voor MBO studenten. Misschien dat ik gewoon mijn broertjes schoolpas pak en dan eraan mee ga doen want hij lijkt best veel op mij en mensen denken best vaak dat wij tweeling zijn.![]()
![]()
En dan kijken of je dat ding kapot kan squattenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:48 schreef Snakey het volgende:
Vanmorgen effe 'getest squat', maar er moet wel het eea veranderen. De voet kan ik zelf afstellen, die staat wat te hoog wat het wat moeilijk maakt om weer omhoog te komen. Belangrijkste is dat ik meer ruimte in de koker nodig heb aan de achterkant, die snijdt in m'n knieholte en op m'n pezen. Dat zou een flink probleem worden op den duur.
Daar ga ik dus mee terug. Ik laat hem de koker wat dieper uitsnijden en dan kijken of we de randen wat naar buiten kunnen buigen zodat het babysoft wordt.![]()
Ging verder wel goed trouwens. Het voelt veel beter en het verbeterd m'n vorm gelijk stukken.tot hoever mag je hem belasten?
![]()
125 kilo, so they say.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
En dan kijken of je dat ding kapot kan squattentot hoever mag je hem belasten?
![]()
Maar dat gaan we natuurlijk eens uitproberen, zodra ik 125 kilo in mijn nek kan leggen that is uiteraard.![]()
![]()
oke, dus dan mag je (250kg- (1/2x je eigen gewicht)) squatten gezien je de helft op je andere been zet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
125 kilo, so they say.![]()
Maar dat gaan we natuurlijk eens uitproberen, zodra ik 125 kilo in mijn nek kan leggen that is uiteraard.
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 12-10-2012 14:11:29 ]![]()
In principe wel ja. Maar je doet altijd een paar stappen achteruit, je raakt wel eens wat uit balans enzo. Dus dan komt het volle gewicht op 1 been te staan. Dat is waar ik voor op moet passen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
oke, dus dan mag je (250kg- (1/2x je eigen gewicht)) squatten gezien je de helft op je andere been zet.
Maar de dag dat ik 250kilo in mijn nek leg is nog niet echt dichtbij denk ik.![]()
![]()
lol.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
In principe wel ja. Maar je doet altijd een paar stappen achteruit, je raakt wel eens wat uit balans enzo. Dus dan komt het volle gewicht op 1 been te staan. Dat is waar ik voor op moet passen.
Maar de dag dat ik 250kilo in mijn nek leg is nog niet echt dichtbij denk ik.
ja je krijgt wel piekbelastingen als je achteruit stapt idd.
Nou suc6 d'r mee!![]()
![]()
Ik kan proberen achteruit te hinkelen op mijn goede been, met 200kilo in m'n nek.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
ja je krijgt wel piekbelastingen als je achteruit stapt idd.
Nou suc6 d'r mee!
Gelijk een goede calf oefening.![]()
![]()
Ja, op zich zou een spotter dan best aardig zijn d'r bij.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kan proberen achteruit te hinkelen op mijn goede been, met 200kilo in m'n nek.
![]()
![]()
RaymondK heb nu pilletjes van de kruidvat voor mijn lactose "intolerantie" en die blijken tot nu toe te werken.
Ik had tevens 2 topics terug gevraagd voor een fullbody schema voor een beginner.
Ik heb de mijne iets aangepast naar 6 oefeningen die eigenlijk je lichaam helemaal pakken.
Wat vinden jullie van deze oefeningen voor de eerste 6/8 weken en 3x per week:
1. Squat (benen) / Deadlift (onderrug) - afwisselen om de training
2. Benchpress (chest)
3. Military Press (schouders)
4. Upright cable row (lats)
5. Chin Up (rug/biceps)
6. Dips (triceps)![]()
Upright cable row is niet voor je lats, maar voor je delts. Ik zou hem vervangen door pull ups (hoewel je al chins doet) of bent-over row ofzo?This isn't even my final form.![]()
Meer delts dan traps, shrugs zijn voor je traps.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:46 schreef BadderAapje het volgende:
4. Upright cable row = traps uiteraardThis isn't even my final form.![]()
Vergeet niet een filmpje te (laten) maken!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kan proberen achteruit te hinkelen op mijn goede been, met 200kilo in m'n nek.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: