Dit dus.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:35 schreef SunTzu het volgende:
FUARK die Aziaat, hij is nu 20 traint vanaf zijn 15e en heeft een jaar dirty gebulkt en toen 11 maanden cut gedaan, claimt naturel te zijn.
Ikzelf was iets minder dik dan hij op het 2e plaatje en ben nu iets minder dan het 3e plaatje in zo'n 5 maanden. Ik trainde 2 maanden elke dag, ik weet niet, ik ga misschien weer elke dag kijken wat er gebeurd.
Extracellulaire carbs komen ook voor in het vlees wat je eet, er bevinden zich namelijk zoberzo carbs in het interstitial fluid (wel in minieme hoeveelheden). Vind je woordkeuze dus nogal ongelukkigquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:48 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Ik heet geen Stereo maar zal toch zeggen wat ik er van vind.
Op zich klopt het idee, alleen als je alleen maar crap eet krijg je geen vitamines en mineralen binnen, verder is het onverstandig om heel veel extracellulaire carbs te eten (brood, pasta, e.d.) en veel (geoxideerde) omega-6 vetten, aangezien die twee dingen bijdragen aan systematische inflammatie.
Maar voor vet verbranden en hypertrophie zijn calories belangrijker dan waar ze vandaan komen.
Wat is er mis met squatten op je sokken? Heerlijk vind ik dat. Lui die niet kunnen squatten zonder iets onder de hielen, moeten eens proberen hun kuiten en hip flexors te rekken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Naar mijn mening, daar gaat het al mis. Het is een alternatief als je geen weightlifting shoes hebt.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:57 schreef Snakey het volgende:
Ha, mijn squat prothese.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat er veel aan te zien is voor de leek, maar de afstelling van deze prothese is anders dan normaal. Erg lekker loopt het niet meer, maar voor squats en deadlifts is het perfect.
En ik heb ze de cosmetica, wat het er als een been uit laat zien, af laten halen. Zo kan ik eventueel zelf nog wat aan de afstellingen doen.
Niets dan respect voor mensen die ondanks hun handicap er gewoon voor de volle 100% voor gaan! Handicaps worden m.i. te vaak misbruikt in de maatschappij om geld / sympathie af te troggelen en luiheid goed te praten. Dat is misschien makkelijk praten voor mij, maar mensen als jij zijn voor mij het bewijs dat dat wel degelijk zo is; het kan met de juiste motivatie allemaal prima.
Goed werk snake
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Gewoon goed droog staan, dan zie je er al gauw beestachtig uit IMHO. Mijn armen slaan qua massa nergens op, maar omdat ik redelijk droog ben (en korte biceps heb, mazzeltje) zien ze er toch vrij aardig uit.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:42 schreef Levolution het volgende:
Als je naar deze foto kijkt, is hij niet onmogelijk groot. Natty goed te doen dus. Denk dat belichting etc. ook een grote rol speelt.
[ afbeelding ]
Kramp in de hamstrings is altijd een fijne manier om wakker te worden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:04 schreef SunTzu het volgende:
Fuck word de hele week al 's nachts wakker door spierpijn, lig al vanaf 5 uur wakker kan nu niet eens meer slapen.
Ik vind spierpijn wel fijn maar niet als het mijn nachtrust verstoord, ik ga maar weer ff verder rollen in bed.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:14 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Kramp in de hamstrings is altijd een fijne manier om wakker te worden.
Goodmorning folks!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:58 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Gewoon goed droog staan, dan zie je er al gauw beestachtig uit IMHO. Mijn armen slaan qua massa nergens op, maar omdat ik redelijk droog ben (en korte biceps heb, mazzeltje) zien ze er toch vrij aardig uit.
IFFYM vind ik trouwens een leuk concept en ik gebruik het zelf ook als ik bijvoorbeeld een Big Mac naar binnen schuif. Heel simpel principe en werkt bevrijdend.
If It Fits Your Macros. Kom er net achter dat ik het verkeerde spelde met IFFYM; moet IIFYM zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Goodmorning folks!
Ik heb mij er nog niet in verdiept, maar kun jij mij kort en krachtig uitleggen wat het principe inhoudt?
Thnx.
L-argininequote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:56 schreef Kerol het volgende:
Toch maar weer met dexaprine beginnen denk ik. Gaat vet verliezen toch iets harder en beter. Of heeft iemand een goed alternatief?
Ik ken pisventjes van 65 kilo die papzakken van 100 kilo klappen. Het draait om techniek, snelheid en verrassing. Dan kun je ze makkelijk hebben.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:47 schreef SunTzu het volgende:
Wat gebeurd er als tokkies oud worden?
Motherfuckers van een jaar of 40 stonden in de sportschool beetje te "trainen" met z'n tweeën, lieten de dumbells meteen vanaf heuphoogte op de grond vallen. Iedereen kijkt ze aan met eengezicht terwijl ze zichzelf helemaal geweldig vonden. Ze hadden geen goed getraind lichaam maar ze waren wel veel groter dan ik kutzooi. Toen ze klaar waren met trainen liep 1 van die sukkels nog tegen mij aan maar hij zei tegen zijn maat: "Lopte gij nou tegen men aan jonguh?".
Naderhand heb ik alle dumbells die daar lagen maar goed terug gezet en alles op volgorde.
Zij wakkeren de woede aan dat ik nog niet groot en breed genoeg ben om hen uit de gym te klappen.
Mensen zeiden dat ik goed bezig was maar ik kan er echt zo kwaad om worden dat iemand niet de spullen met respect behandeld.
Wacht maar, volgend jaar als ze nog trainen dan klap ik ze uit de sportschool en dan kunnen ze tanden rapen. FURY MODE AAN.
Over mijn training: ik heb de benchpress vervangen door dumbell benchpress om zo de stabilisator spieren beter te trainen, veel beter zo.
Denk dat als je in de gym gaat klappen je gelijk je pasje in mag leveren.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik ken pisventjes van 65 kilo die papzakken van 100 kilo klappen. Het draait om techniek, snelheid en verrassing. Dan kun je ze makkelijk hebben.
Bovendien ben je aziatisch, dan denken ze al gauw dat je een of andere leipe kungfu meester bent
Ik krijg vandaag mn potje dexaprine binnen als het goed is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:56 schreef Kerol het volgende:
Toch maar weer met dexaprine beginnen denk ik. Gaat vet verliezen toch iets harder en beter. Of heeft iemand een goed alternatief?
double win!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Denk dat als je in de gym gaat klappen je gelijk je pasje in mag leveren.![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah nice! Ja, ik wou jou ook er nog bij zetten maar je bent wat minder actief dan eerst hier, vandaar.Ik vroeg het ook puur omdat er zo'n gast op FB (met z'n eigen pagina) pleit voor IIFYM en daar dus ook mee cut.
Dit is ook iemand die IIFYM toegepast heeft.
[ afbeelding ]
[..]
Thnx!
[..]
Ik upload een plaatje en krijg deze captcha.Wat zal zijn BF% zijn op plaatje 3 ong.?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
Ik heb al zo lang niet meer gevochten, wel Pencak Silat getraind maar in de praktijk wil niemand ooit meer vechten, niet dat ik een ruziezoeker ben. Ik ben altijd vriendelijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik ken pisventjes van 65 kilo die papzakken van 100 kilo klappen. Het draait om techniek, snelheid en verrassing. Dan kun je ze makkelijk hebben.
Bovendien ben je aziatisch, dan denken ze al gauw dat je een of andere leipe kungfu meester bent
Ze geven dit inderdaad aan herstellende patienten/dieren omdat het positieve invloed heeft op spierweefsel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
L-arginine
zelf (nog) geen ervaring mee overigens. Behalve dat mini beetje wat vaak in een shake zit dan. Maar las er wel e.e.a. over.
En toen werd je wakker met een nat matras?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:52 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik heb al zo lang niet meer gevochten, wel Pencak Silat getraind maar in de praktijk wil niemand ooit meer vechten, niet dat ik een ruziezoeker ben. Ik ben altijd vriendelijk.
edit: 3 weken geleden trouwens nog gevochteniemand stond tegen mijn wagen aan te pissen en toen ik er wat van zei kwam ie al pissend naar mij toe gelopen en hij piste zo langs mijn been.
Vervolgens zei ie: "voel je de pis al op je been?". Toen heb ik hem meteen een paar stoten gegeven en toen wilde hij mij optillen bij mijn benen toen heb ik hem een kniestoot gegeven tegen zijn hoofd en toen was het afgelopen![]()
een echt goed dieet heeft geen shake natuurlijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:01 schreef Zith het volgende:
[..]
Ze geven dit inderdaad aan herstellende patienten/dieren omdat het positieve invloed heeft op spierweefsel.
Maar bedenk ook dat het de meest voorkomende eiwit is die er bestaat. De 'parenteral nutrition' die ze aan patienten geven is in principe gewoon een wheyshake + calcium, magnesium, sodium, vitamines, en suiker. Verder is het de hoofd-eiwit/aminozuur in vlees, kip, ei, melk, groentes, ...whey etc...
Mensen die een eiwitrijk dieet hebben hoeven het er niet bij te supplementeren, de dosage in een wheyshake heeft al genoeg ervan.
Hmm, ik vind een wheyshake een onderdeel van een goed eiwitrijk (cut) dieet. Goede lijst essensiele eiwitten, zonder de 'bagage' van suikers en vetten die je anders erbij zou moeten nemen (een liter melk, veel vlees, veel bonen oid.). Niet dat ik vind dat je vetten en suikers moet vermijden, maar het geeft meer controle en consistentie op je inname, en meer ruimte om de rest van je dieet in te delen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
een echt goed dieet heeft geen shake natuurlijk.
welkom bij de clubquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ook. Ik vind IF echt de shit. Als ik er eerder vanaf had geweten dan was ik nu al shredded.
Niet mee bezig, wel m'n eetgewoontes aangepast. Jammer genoeg 3 weken terug ziek geworden, maar was netjes aan het afvallen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:17 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
welkom bij de clubnu een maandje of 9 ermee bezig
ECAquote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:56 schreef Kerol het volgende:
IF is voor mij alleen handig in de cut.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ook. Ik vind IF echt de shit. Als ik er eerder vanaf had geweten dan was ik nu al shredded.
[..]
Never know.
Ja en das ook niet erg. Maar als 50-60% van je totale energieinname uit dat soort carbs bestaat, dan zal je darmflora heel anders worden. Het gaat mij er meer om dat je niet teveel van dat soort carbs eet, dan dat je ze helemaal niet mag etenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 03:03 schreef Diabox het volgende:
[..]
Extracellulaire carbs komen ook voor in het vlees wat je eet, er bevinden zich namelijk zoberzo carbs in het interstitial fluid (wel in minieme hoeveelheden). Vind je woordkeuze dus nogal ongelukkig
jelly.jpg. Ik kom al vrij veel vet aan bij 3000+quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:21 schreef 16meter het volgende:
IF is voor mij alleen handig in de cut.
Niet chill om rond de 4000 kcal in ongeveer 4-5 uurtjes weg te stouwen.
Ik heb er al eens een heel betoog over gehouden, dat ga ik niet nog eens doen. Er zal best een deel zijn die misbruikt maakt van hun handicap, ik denk dan altijd; zelfmedelijden is een bitch. Je zet jezelf daarmee namelijk op een heel vervelende, naar jezelf respectloze manier weg.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:58 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Niets dan respect voor mensen die ondanks hun handicap er gewoon voor de volle 100% voor gaan! Handicaps worden m.i. te vaak misbruikt in de maatschappij om geld / sympathie af te troggelen en luiheid goed te praten. Dat is misschien makkelijk praten voor mij, maar mensen als jij zijn voor mij het bewijs dat dat wel degelijk zo is; het kan met de juiste motivatie allemaal prima.
Goed werk snake
Niet jelly op zijn, is juist prettig om met 3000 kcal al goed te kunnen bulken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:36 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
jelly.jpg. Ik kom al vrij veel vet aan bij 3000+
Nou idd. En je wordt niet zo raar aangekeken als je 12 pakken vollemelk en 3 familiepakken kipfilet komt afrekenen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:47 schreef 16meter het volgende:
[..]
Niet jelly op zijn, is juist prettig om met 3000 kcal al goed te kunnen bulken.
nee tuurlijk niet. Ze jassen het gewoon langs die laser.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:04 schreef drumstickNL het volgende:
Heel af en toe kijken ze wel eens zo van: "waarom zoveel van een paar producten" (zoals melk en kwark e.d.) maar ik denk niet dat ze er echt van opkijken.
Weet je hoe weinig 3000 kcal is.. Ik hou te veel van etenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:47 schreef 16meter het volgende:
[..]
Niet jelly op zijn, is juist prettig om met 3000 kcal al goed te kunnen bulken.
I know the feel. Dikke struggles om op 2100-2500 kcal te zitten/blijven. Werk ook in een pizzeria, maakt het wat lastiger haha.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:30 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Weet je hoe weinig 3000 kcal is.. Ik hou te veel van eten![]()
Ben nu aant bulken en heb geen voedingsschema. Alleen voedingsschema gebruikt tijdens de cut.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:52 schreef Nic1 het volgende:
Toen ik nog geen voedingsschema maakte en niet bij hield hoeveel kcal ik binnen kreeg at ik maar 1500-2000, terwijl ik het idee had veel meer te eten en nooit honger had. Het cutten zal straks dus makkelijk worden.
Thnx.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:30 schreef star_gazer het volgende:
[..]
If It Fits Your Macros. Kom er net achter dat ik het verkeerde spelde met IFFYM; moet IIFYM zijn
Dit is het principe: vreten wat je wilt, zolang je je macros en calorie-balans maar op orde hebt. Common sense dus eigenlijk
10/11?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:50 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wat zal zijn BF% zijn op plaatje 3 ong.?
Thnx, zelf ongeveer 4 maanden bezig. Wat zijn jouw feeding windows?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:17 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
welkom bij de clubnu een maandje of 9 ermee bezig
Als je 4000Kcals nodig acht, dan is het inderdaad niet simpel met clean foods. Ik moet nog even kijken of ik IF ga doen tijdens mijn bulk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:21 schreef 16meter het volgende:
[..]
ECA
Dexaprine zonder DMAA zou ik niet kopen.
[..]
IF is voor mij alleen handig in de cut.
Niet chill om rond de 4000 kcal in ongeveer 4-5 uurtjes weg te stouwen.
Check DM.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:56 schreef Kerol het volgende:
Je kan ook gewoon alleen je kcal bijhouden. Dan weet je in ieder geval wat je intake is en is het makkelijker bij te stellen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:04 schreef YeenBoutDatLife het volgende:
[..]
Ben nu aant bulken en heb geen voedingsschema. Alleen voedingsschema gebruikt tijdens de cut.
Denk dat ik met veel eten en de weegschaal in de gaten houden wel een eind kom. Al zou schema het beste zijn.
Opzich wil ik best voeddingschema in me bulk doen. Maar hoe ga ik zorgen dat ik deze volg.
De ene lifestyle leeft zich hier makkelijker voor dan de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi plaatje dit, je ziet precies wat voor een effect die roids hebben gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
TheRage191 is leuk, wat is Tosh 0? kan je me dat filmpje linken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat ik ook niet wist, is dat die TheRage191 gozer, dezelfde gozer is als die rage gast bij Tosh.O.Ik moet nog steeds elke keer om zijn 'bodybuilding bulk' lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |