Ja ik, eerste 10 waren heerlijk, daarna kon ik ze niet meer luchten of zien.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De whey is bijna op en ik heb gehoord dat de Cookies & Cream smaak erg lekker moet zijn. Heeft iemand hier deze toevallig al gehad?
Duidelijk thnx.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:12 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja ik, eerste 10 waren heerlijk, daarna kon ik ze niet meer luchten of zien.
Idem hier.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:12 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja ik, eerste 10 waren heerlijk, daarna kon ik ze niet meer luchten of zien.
al is gedaan, vond de meeste smaken niet eens lekker en sommige te extreem (appeltaart bijvoorbeeld vond ik echt super maar dat heb je na 3x gewoon gezien)quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
Koop een keer zo'n variety pack joh, per portie is dat een paar dubbeltjes (!) duurder dan een scoop uit een emmer, en dan heb je tenminste alle smaken eens gehad.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:09 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ja ze stonden wel te mirin' naar m'n aestheticboze blikken maar ik bleef gewoon met mijn boze hoofd door trainen.
edit: Heerlijk ff na het trainen een kom met rijst en kip vreten.
Pure goddelijkheid icm moeders zelfgemaakte hete saus.Ik mis de groentes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best grappig trouwens, ben inmiddels best wel Paleoachtig gaan eten. Amper brood/rijst/aardappels. Shitload aan groente, fruit, vlees en beetje noten.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Daar zat ik net aan te denken. Waar koop je dat?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:08 schreef Yamcha het volgende:
Koop gewoon naturel whey, kan je je eigen smaken maken met fruit enzo.
Hoe bevalt het?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik mis de groentes.
Best grappig trouwens, ben inmiddels best wel Paleoachtig gaan eten. Amper brood/rijst/aardappels. Shitload aan groente, fruit, vlees en beetje noten.
B&F heeft naturel whey perfection & isolaat.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar zat ik net aan te denken. Waar koop je dat?
bodyenfitshop heeft natural, gewoon smaakloos heetie daarquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah okee, thanks. Is me nooit opgevallen, of beter, ik heb er nooit naar gezocht.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:14 schreef Yamcha het volgende:
[..]
B&F heeft naturel whey perfection & isolaat.
Het bevalt me erg goed, maar ik drink dagelijks koffie met suiker *hihi* Dus dat helpt misschien ook wel om het vol te houden. Maar verder, het bevalt me erg prettig. Vooral de salade overdag als lunch is erg prettig. En dan 's avond een flink bord met groente, vlees en post workout een smoothy met whey.quote:
Myprotein of bulkpowders.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ja was jij er ook net?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:06 schreef frnk het volgende:
Suntzu train je toevallig bij FFF in den bosch?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Het bevalt me erg goed, maar ik drink dagelijks koffie met suiker *hihi* Dus dat helpt misschien ook wel om het vol te houden. Maar verder, het bevalt me erg prettig. Vooral de salade overdag als lunch is erg prettig. En dan 's avond een flink bord met groente, vlees en post workout een smoothy met whey.
Daar heb ik geen last van gehad om eerlijk te zijn, maar zoals gezegd, koffie met suiker is mijn zwakte (of de choco-koffie).quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:29 schreef Awesome_ het volgende:
, zit zelf namelijk ook te denken om de switch te maken, maar ben bang dat ik rond een uur of 2-3 in elkaar stort van het koolhydraatgebrek
Ze kunnen, wanneer ze spul slopen, gewoon de toegang ontzegd worden neem ik aan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:59 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Nja er waren eerder al wat dumbells kapot gegaan van 28, 30, 32, en 34 waren er maar 1 van elk. Nu zijn ze net weer gemaakt komen die klapmogolen weer. Ik zat ook nog bij een andere gym maar nu ik alleen nog bij deze zit kan ik hier echt kwaad om worden.
Ik ben nog niet groot genoeg om ze te klappen, de medewerkers van de gym zijn ook te pussy.
Wat dan, ik moet trainen om zo snel mogelijk groter te worden.
Ik denk niet dat de sportschool medewerkers de ballen hebben om er iets van te zeggen, ik zal het de volgende keer eens gaan melden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ze kunnen, wanneer ze spul slopen, gewoon de toegang ontzegd worden neem ik aan?
Thanks.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:23 schreef 16meter het volgende:
[..]
Myprotein of bulkpowders.
Die verkopen hun smaakloze whey wel netjes voor een lagere prijs.
Zo erg ja?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:39 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de sportschool medewerkers de ballen hebben om er iets van te zeggen, ik zal het de volgende keer eens gaan melden.
Ik heet geen Stereo maar zal toch zeggen wat ik er van vindquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Stereo, wat is jouw mening over IIFYM?
Ah sorry, was meer een tip voor Yuri die naar smaakjes vroegquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:49 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
al is gedaan, vond de meeste smaken niet eens lekker en sommige te extreem (appeltaart bijvoorbeeld vond ik echt super maar dat heb je na 3x gewoon gezien)
achja, even mn kalkoenplakjes wegwerken met melk en onder de dekens
Wut? Waarom is dat? Dat zijn op het moment vrijwel de enige carbs die ik binnen krijg.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:48 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Ik heet geen Stereo maar zal toch zeggen wat ik er van vind.
Op zich klopt het idee, alleen als je alleen maar crap eet krijg je geen vitamines en mineralen binnen, verder is het onverstandig om heel veel extracellulaire carbs te eten (brood, pasta, e.d.) en veel (geoxideerde) omega-6 vetten, aangezien die twee dingen bijdragen aan systematische inflammatie.
Maar voor vet verbranden en hypertrophie zijn calories belangrijker dan waar ze vandaan komen.
Den Bosch is een beetje hopeloos. FFF/F4F is een recept voor klapmongolen/tokkies. TrainMore4Less idem sinds het goedkoop is als je er vaak rondhangt. Verder is er niet veel. Flash Gym heeft de naam, mooie grote ruimte, maar wat een oude bende, lijkt wel of ze het na het uitkomen van Pumping Iron ingericht hebben en er sindsdien niets meer aangedaan hebben. Dumbbells is een grote bende: je bent minuten aan het zoeken om een gelijk paar te vinden. Sportiom is een bejaardensoos (al staat er sinds kort wel een squatrack), Olympia en Vladimirov ken ik niet. Reflex is best netjes maar niet op BB gericht (wel squat rack en dumbbells t/m 36kg) En verder: ???quote:
Ah nice! Ja, ik wou jou ook er nog bij zetten maar je bent wat minder actief dan eerst hier, vandaar.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:48 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Ik heet geen Stereo maar zal toch zeggen wat ik er van vind.
Op zich klopt het idee, alleen als je alleen maar crap eet krijg je geen vitamines en mineralen binnen, verder is het onverstandig om heel veel extracellulaire carbs te eten (brood, pasta, e.d.) en veel (geoxideerde) omega-6 vetten, aangezien die twee dingen bijdragen aan systematische inflammatie.
Maar voor vet verbranden en hypertrophie zijn calories belangrijker dan waar ze vandaan komen.
Thnx!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
Fijn, alles al uitgetypt
Kijk, je kunt bv nog varieren met IF of pulsed protein feeding of alle-carbs-op-een-hoopje-'s avonds, maar áls daar al verschil in zit met 'normaal' isocalorisch en isomacro's eten, dan is dat maar een fractie als je het hebt over hypertrofie etc, en in de praktijk maalt niemand daar om.
Ik upload een plaatje en krijg deze captcha.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Ik merk dat je heel vaak rechtlijnig denkt (niet echt kritiek, meer observatiequote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is ook iemand die IIFYM toegepast heeft.
Ik wist helemaal niet dat je dat had.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
Thanks guys.![]()
Eindelijk meer dan 100 kilo squaten en deadliften. Dat durfde ik niet op mijn huidige prothese.
Haha, ik snap wat je bedoelt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik merk dat je heel vaak rechtlijnig denkt (niet echt kritiek, meer observatie ). Eerder was het, half serieus: 'je zei dat pizza slecht was dus ik eet nooit pizza' . Maar da's het punt natuurlijk helemaal niet dat er maar één methode is om helemaal ripped en buffed te worden.
Sommigen doen het met IF, deze gast ramt alles erin en zorgt dat hij op de juiste kcal/macro's terechtkomt, etc. Beide kunnen werken als je fundamenteel goed bezig bent.
Je moet de *fundamenten* begrijpen: energieoverschot = netto vetopslag, energiedeficientie = netto vetverbranding. Hypertrofie werkt het best met energieoverschot.
Klaar, da's alles wat je hoeft te weten. De rest, in grote lijnen als het gaat om vetverbranding en spieropbouw, is gerommel in de marge dat nog geeneens 5-10% belangrijk is van je uiteindelijke resultaat.
Uiteraard heb je zoals autobandje zegt nog je micronutrienten voor je algehele gezondheid, maar als je het over macro's en energie hebt, dan is alles eigenlijk heel, heel simpel. Zoals je zelf ook wel gemerkt hebt waarschijnlijk, want anders was je niet zomaar 10 kg afgevallen.
Ik doe op borstdag (+biceps) altijd:quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:43 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb witte chocolade van B&F, is echt lekker. Ik vind witte choolade echt smerig normaal, maar die whey. Heb 3x zo'n emmer van 10lbs banaan gekocht, dus was die een beetje zat.
Deze week trouwens 4 day split aan het doen en bevalt prima. Vanaf nu dus altijd. Eerder deed ik altijd benen + schouders op één dag, maar dan ga je gewoon kapot. Of je richt je niet voldoende op een van de twee spiergroepen.
Schema is nu als volgt:
Maandag Chest + Biceps
Incline dumbbell press
Barbell benchpress
Incline dumbbell flyes superset met pushup tot failure
Low cable fly
Seated hammer curls
Preacher curls
Week A: Bicep 21s.
Week B: Standing EZbar curls
Ik zat al te twijfelen om na mijn vakantie in februari misschien naar TrainMore4Less te gaan of Sportiom omdat daar ook wat vrienden van mij trainen, maar zij trainen ook maar af en toe.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:32 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Den Bosch is een beetje hopeloos. FFF/F4F is een recept voor klapmongolen/tokkies. TrainMore4Less idem sinds het goedkoop is als je er vaak rondhangt. Verder is er niet veel. Flash Gym heeft de naam, mooie grote ruimte, maar wat een oude bende, lijkt wel of ze het na het uitkomen van Pumping Iron ingericht hebben en er sindsdien niets meer aangedaan hebben. Dumbbells is een grote bende: je bent minuten aan het zoeken om een gelijk paar te vinden. Sportiom is een bejaardensoos (al staat er sinds kort wel een squatrack), Olympia en Vladimirov ken ik niet. Reflex is best netjes maar niet op BB gericht (wel squat rack en dumbbells t/m 36kg) En verder: ???
http://www.dovepress.com/(...)eviewed-article-DMSOquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:17 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Wut? Waarom is dat? Dat zijn op het moment vrijwel de enige carbs die ik binnen krijg.
Heb zelfs een keer met de dieetiste van mijn moeder gepraat (dat was van voor ik er echt verstand van kreeg) en gezegd dat ze IF moest gebruiken voor haar mannelijke clienten, volgens mij loopt dat nu ook aardigquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben wel blij dat IF zo goed voor je werkt, ik geloof dat ze bij de dieetjes in [LIF] nu ook eindelijk IF beginnen te ontdekken.
Ik doe met de meeste oefeningen nu 10-8-8-6 reps. Maar ik merkte ook dat wanneer ik borst tegelijk met triceps deed, deze best kapot waren inderdaad. Vandaar dat ik al snel over ben gestapt naar borst+biceps, rug+triceps.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:51 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
Ik doe op borstdag (+biceps) altijd:
DB Benchpress (Heb de max. van 40kg bereikt, over een weekje of twee moet ik naar de BB overschakelen)
Incline DB Benchpress (soms Barbell)
Flat flyes DB
chest flyes machine
Alles 4*10
Dan doe ik echt maar 1 (heel af en toe 2) tricepsoefeningen (cable rope), bij die chest oefening takel ik mn triceps al genoeg toe. Heb je dat niet? Of misschien omdat ik 'zoveel' reps doe.
Just tren hard and eat clen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
Wel een goeie transformatie van die Aziaat trouwens. Maar, heeft hij 'hulp' gehad?
Ik ook. Ik vind IF echt de shit. Als ik er eerder vanaf had geweten dan was ik nu al shredded.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben wel blij dat IF zo goed voor je werkt, ik geloof dat ze bij de dieetjes in [LIF] nu ook eindelijk IF beginnen te ontdekken.
Never know.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
Wel een goeie transformatie van die Aziaat trouwens. Maar, heeft hij 'hulp' gehad?
Ach, ik heb 15 van de 20 kg vet die ik was afgevallen zonder krachttraining gedaan. Als ik eerder met krachttraning in aanraking was gekomen, was ik nu ook buff.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ook. Ik vind IF echt de shit. Als ik er eerder vanaf had geweten dan was ik nu al shredded.
Haha nice. Nee maar serieus, ik ben al sinds mijn 14de on/off aan het trainen. Door dingen als voeding en broscience lukte het keer op keer niet. Nu wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, ik heb 15 van de 20 kg vet die ik was afgevallen zonder krachttraining gedaan. Als ik eerder met krachttraning in aanraking was gekomen, was ik nu ook buff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |