quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Voor diegene die de Twins volgen:
Er komt nog een trainingsfilmpje één dezer dagen.
Nu je het erover hebt. Wat is jullie mening over IIFYM (If It Fits Your Macro's)? Ik weet niet wat het precies inhoudt, maar het gaat een beetje over dat je alles kan eten wat je wilt. Denk aan fastfood in de cut en dan alsnog shredded worden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik doe de laatste tijd af en toe ook wel eens dirty bulk. Al eens KFC en iskender kebab gehad. Heb schijt gekregen, omdat ik toch wel genoeg discipline heb om het tijdens de cut kwijt te raken.
Gewoon keihard (brullend) lachen en weglopen, prachtig.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:47 schreef SunTzu het volgende:
Wat gebeurd er als tokkies oud worden?
Gaat na een tijd tegen je staan. Choco of banaan for me.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De whey is bijna op en ik heb gehoord dat de Cookies & Cream smaak erg lekker moet zijn. Heeft iemand hier deze toevallig al gehad?
Nja er waren eerder al wat dumbells kapot gegaan van 28, 30, 32, en 34 waren er maar 1 van elk. Nu zijn ze net weer gemaakt komen die klapmogolen weer. Ik zat ook nog bij een andere gym maar nu ik alleen nog bij deze zit kan ik hier echt kwaad om worden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gewoon keihard (brullend) lachen en weglopen, prachtig.
Jij hebt hem gehad dus? Dan haal ik wel gewoon diegene die ik lekker vind.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gaat na een tijd tegen je staan. Choco of banaan for me.
Haha, je hoeft ze toch niet te klappen man, dat vinden ze alleen maar leuk. Je moet boven hun staan, dat vinden ze niet leuk. Die gasten moeten hun retardedness compenseren, jij niet. Be alpha.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:59 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Nja er waren eerder al wat dumbells kapot gegaan van 28, 30, 32, en 34 waren er maar 1 van elk. Nu zijn ze net weer gemaakt komen die klapmogolen weer. Ik zat ook nog bij een andere gym maar nu ik alleen nog bij deze zit kan ik hier echt kwaad om worden.
Ik ben nog niet groot genoeg om ze te klappen, de medewerkers van de gym zijn ook te pussy.
Wat dan, ik moet trainen om zo snel mogelijk groter te worden.
Ja ze stonden wel te mirin' naar m'n aestheticquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij hebt hem gehad dus? Dan haal ik wel gewoon diegene die ik lekker vind.
[..]
Haha, je hoeft ze toch niet te klappen man, dat vinden ze alleen maar leuk. Je moet boven hun staan, dat vinden ze niet leuk. Die gasten moeten hun retardedness compenseren, jij niet. Be alpha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door SunTzu op 10-10-2012 21:18:54 ]
Ja ik, eerste 10 waren heerlijk, daarna kon ik ze niet meer luchten of zien.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De whey is bijna op en ik heb gehoord dat de Cookies & Cream smaak erg lekker moet zijn. Heeft iemand hier deze toevallig al gehad?
Duidelijk thnx.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:12 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja ik, eerste 10 waren heerlijk, daarna kon ik ze niet meer luchten of zien.
Idem hier.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:12 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja ik, eerste 10 waren heerlijk, daarna kon ik ze niet meer luchten of zien.
al is gedaan, vond de meeste smaken niet eens lekker en sommige te extreem (appeltaart bijvoorbeeld vond ik echt super maar dat heb je na 3x gewoon gezien)quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
Koop een keer zo'n variety pack joh, per portie is dat een paar dubbeltjes (!) duurder dan een scoop uit een emmer, en dan heb je tenminste alle smaken eens gehad.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:09 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ja ze stonden wel te mirin' naar m'n aestheticboze blikken maar ik bleef gewoon met mijn boze hoofd door trainen.
edit: Heerlijk ff na het trainen een kom met rijst en kip vreten.
Pure goddelijkheid icm moeders zelfgemaakte hete saus.Ik mis de groentes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best grappig trouwens, ben inmiddels best wel Paleoachtig gaan eten. Amper brood/rijst/aardappels. Shitload aan groente, fruit, vlees en beetje noten.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Daar zat ik net aan te denken. Waar koop je dat?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:08 schreef Yamcha het volgende:
Koop gewoon naturel whey, kan je je eigen smaken maken met fruit enzo.
Hoe bevalt het?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik mis de groentes.
Best grappig trouwens, ben inmiddels best wel Paleoachtig gaan eten. Amper brood/rijst/aardappels. Shitload aan groente, fruit, vlees en beetje noten.
B&F heeft naturel whey perfection & isolaat.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar zat ik net aan te denken. Waar koop je dat?
bodyenfitshop heeft natural, gewoon smaakloos heetie daarquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah okee, thanks. Is me nooit opgevallen, of beter, ik heb er nooit naar gezocht.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:14 schreef Yamcha het volgende:
[..]
B&F heeft naturel whey perfection & isolaat.
Het bevalt me erg goed, maar ik drink dagelijks koffie met suiker *hihi* Dus dat helpt misschien ook wel om het vol te houden. Maar verder, het bevalt me erg prettig. Vooral de salade overdag als lunch is erg prettig. En dan 's avond een flink bord met groente, vlees en post workout een smoothy met whey.quote:
Myprotein of bulkpowders.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ja was jij er ook net?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:06 schreef frnk het volgende:
Suntzu train je toevallig bij FFF in den bosch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |