Zo dat is zeker kut die brug, zou er niet elke dag willen gaan staan om naar de sportschool te kunnen. Haha ohja jij traint altijd Sochtends. Openingstijden zijn voor mij geen probleem, kom me bed er echt niet voor uit, ik train liever in de middag/avond. Maar ik kan begrijpen dat je na 8 uur ook geen zin meer hebt..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik woon in Krimpen. Mijn probleem is dat ik de brug overmoet die altijd fucking druk is. En ze zijn pas om 10 uur open. Tegen die tijd wil ik achter m´n bureau zitten. Ik maak nu al dagen van een uur of 10 tot 8 op het moment, niet zo´n zin om het nog later te maken. Beetje lastig dus, maar ik zou er graag trainen.
Ah oké. Ben daar wel eens geweest, maar train zelf aan de brussellaan in Eindhoven. Helaas is dat nu Basicfit geworden..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:40 schreef CarbonC het volgende:
HC Aalsterweg EHV
Ben trouwens ook focking druk qua werk momenteel dus trainen en rust is wat problematisch.
De gym bij mij in de straat is Living Healthy, kost 48 euro per maand met sauna en groepslessen erbij maar ik kom zelf alleen maar om krachttraining te doen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:52 schreef CarbonC het volgende:
BTW: Welke gym is dat bij jou in de straat?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:21 schreef SunTzu het volgende:
Als ik de loterij win ooit dan open ik mijn eigen hardcore gym.
Ik ben zo hardcore dat ik gewikkeld in een dekentje waar olifantjes, giraffes, nijlpaardjes en panda's opstaan The New Encyclopedia of Modern Bodybuilding aan het lezen ben om minder hardcore over te komen als mijn moeder in mijn kamer binnenkomt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:04 schreef seto het volgende:
Voelt goed om bij een hardcore gym te zitten bro's.
je vergeet de booskijkende negersquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:13 schreef kevin_ het volgende:
Fuck it, ik ga alleen nog maar 's ochtends trainen. Irriteer me echt helemaal kapot aan mensen die gewichten laten vallen terwijl het totaal niet nodig is, te kreunen als retards, te socializen en hard ook zodat iedereen het moet horen, 30 minuten bicep curls doen voor de spiegel voor de dumbbells zodat niemand erbij kan en mij in de spiegel gaan aanstaren. Irritante fucking mensen.
Thanks voor de tip trouwens! Inmiddels op pagina 90 en het verveelt nog niet!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:08 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik ben zo hardcore dat ik gewikkeld in een dekentje waar olifantjes, giraffes, nijlpaardjes en panda's opstaan The New Encyclopedia of Modern Bodybuilding aan het lezen ben om minder hardcore over te komen als mijn moeder in mijn kamer binnenkomt.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nou idd. En je wordt niet zo raar aangekeken als je 12 pakken vollemelk en 3 familiepakken kipfilet komt afrekenen.
Zet d'r 1 op de band, en zeg tegen die kasiereman "ik heb d'r hier 12 van".
zegt i:
"ZO, TWAALF MAAR?!?"
Dat is inderdaad fijn. Een vriend van mij en ik hebben een tijdje gepushed for een tweede squatrek, dat pas geleden is geplaatst. Ook is er een preacher bench, een decline bench, een trap bar en een set gelagerde oly barbells bijgekomenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:21 schreef SunTzu het volgende:
Eerst werd er die Taylor Swift muziek gedraaid en ik klaagde daar weleens over tegen de medewerkers dat ze tegenwoordig alleen maar pompende beats draaien waar je energie van krijgt. Ze zouden ook langer open gaan zodra er meer leden bij zouden komen. Ze luisteren dus wel naar hun mensen
"Who do I crap on today?"quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:40 schreef star_gazer het volgende:
[..]
De tonijn was hier in de aanbieding. Moet je die gezichten zien als je dan het halve rek met 'lemon and cracked pepper' tonijn komt afrekenen
[ afbeelding ]
quote:
Ze begon te trillen, conjo, na d'r squats! Ze viel zo om, toen heeft hij haar maar de boot af gedeadlift.quote:
Was afgelopen woensdag om 10u 's ochtends ff cardio gaan doen, zit daar serieus een groep van 30 huiswijven aan de tafels te kakelen, zo hard dat ik niet eens meer muziek kon luisteren op m'n ipod. Een gemiddelde bomvolle verjaardag was er niks bij.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:13 schreef kevin_ het volgende:
Fuck it, ik ga alleen nog maar 's ochtends trainen. Irriteer me echt helemaal kapot aan mensen die gewichten laten vallen terwijl het totaal niet nodig is, te kreunen als retards, te socializen en hard ook zodat iedereen het moet horen, 30 minuten bicep curls doen voor de spiegel voor de dumbbells zodat niemand erbij kan en mij in de spiegel gaan aanstaren. Irritante fucking mensen.
Geniaal.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:40 schreef star_gazer het volgende:
[..]
De tonijn was hier in de aanbieding. Moet je die gezichten zien als je dan het halve schap met 'lemon and cracked pepper' tonijn komt afrekenen
[ afbeelding ]
Ik heb het een keer eerder gedaan. Toen had ik geen mandje (ik vergeet die pokkedingen altijd), maar gewoon een hele stapel tussen m'n handenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 07:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Was afgelopen woensdag om 10u 's ochtends ff cardio gaan doen, zit daar serieus een groep van 30 huiswijven aan de tafels te kakelen, zo hard dat ik niet eens meer muziek kon luisteren op m'n ipod. Een gemiddelde bomvolle verjaardag was er niks bij.
Liep ik ff later langs, bleek een van die wijven m'n ras echte Amsterdamse buurvrouw te zijn. En high van d'r spinningclass, vriendinnen, en bakkies thee snoei hard "HEEEEE RAYMOND!"
Fuark. Hou toch je bek gewoon dicht als die niet normaal open kan
[..]
Geniaal.![]()
![]()
En dan zo'n hele stack in 1x uit je karretje op de band zetten
DMAA (het jack3d-ingredient) wordt anders gewoon in hoge doses in partypillen gestouwd. Ephedrine is ook een grondstof for meth geloof ik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 07:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
'k heb geen verstand van partydrugs, zelf nog nooit eens wiet gerookt, maar de hoeveelheden die bijv in zo'n dexaprine pilletje of pre-workout o.i.d. zitten, zijn toch totaal niet te vergelijken met dat wat sommige nemen om een "Leuk" feesie te hebben...?!?
Of is het effect van xtc of weet ik wat gelijk aan dat van een pre-workout?![]()
![]()
ja ik weet het niet, maar eens per week een pre-workout lijkt me toch heel wat beter voor je dan eens per week zo'n pilletje waarvan sommige dus helemaal compleet uitdrogen en wat niet meer.
ja maar de dosis is dus gewoon veeeel hoger bij die party drugs.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 07:46 schreef star_gazer het volgende:
[..]
DMAA (het jack3d-ingredient) wordt anders gewoon in hoge doses in partypillen gestouwd. Ephedrine is ook een grondstof for meth geloof ik.
Ik nam voor defqon.1 Australia lekker drie schepjes jack3d (maximum dosering volgens de verpakking). Ging er goed op los kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 07:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja maar de dosis is gewoon veeeel hoger bij die party drugs.
Das per persoon best wel verschillend danquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 07:50 schreef star_gazer het volgende:
[..]
je staat zo strak als maar zijn kan, je krijgt rillingen over je lijf, je hartslag gaat omhoog... Het is net XTC, alleen dan wat zwakker (protip: XTC als pre-workout?).
ove
Ik krijg ook altijd jeuk in m'n gezicht ervanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 07:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Das per persoon best wel verschillend dan't enige wat ik voel is een beetje een extra tinteling in m'n vingers als ik 3 scheppen zou nemen. En een soort kriebel op m'n hoofdhuid
![]()
(en slapeloosheid, dat wel)
ja dat klopt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:03 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik krijg ook altijd jeuk in m'n gezicht ervanEn vette rillingen over m'n rug. Ik heb begrepen dat de gevoeligheid voor beta alanine (het stofje dat je tintelingen geeft) persoonlijk is
Bij een half merkte ik niets, bij een heel had ik een heerlijke dag.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:59 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Net een halve dexaprinepil genomen (v2). Ben benieuwd.
Hoe lang duurde het ongeveer?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bij een half merkte ik niets, bij een heel had ik een heerlijke dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |