Even rustig aan vriend Knut. Ook tegen Cyclinggirl moeten jullie dimmen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga dan eerst ff doorlezen voordat je met deze debiele uitspraken komt.
Waar valt ie te lezen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga dan eerst ff doorlezen voordat je met deze debiele uitspraken komt.
Jij hebt echt een dikke kaasplank voor je kop. Lance onschuldig, kom op zeg. vindt Jij al die Oost-Duitse atletes uit de jaren 70 en 80 ook dopingvrij? Zij hebben tenslotte ook geen positieve plas afgeleverd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:20 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben het wel met Cyclinggirl eens. Er is nog altijd geen positieve plas. Tot die tijd is Armstrong onschuldig.
USADA kan een rapport van 1000.000 pagina's maken over het vermeende dopinggebruik binnen USPS maar het moet wel bewezen kunnen worden. Ook ik heb niet het hele rapport gelezen.
Oja, en als je van kanker hersteld krijg je meer rotzooi in je lijf dan een profwielrenner ooit zal nemen in zijn carriëre.
Geen lichaam geen zaak is gelukkig ook verleden tijd. Zelfde hier.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Even rustig aan vriend Knut. Ook tegen Cyclinggirl moeten jullie dimmen.
Alstu: http://www.scribd.com/doc/109619079/Reasoned-Decisionquote:
Jij vindt dat zonder plas onschuldig omdat dat nou eenmaal zo is afgesproken. Is volgens mij niet waar omdat we tegenwoordig ook het bloedpaspoort hebben.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:26 schreef kaasplankje het volgende:
Jullie snappen niet wat ik bedoel.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:30 schreef Oksel het volgende:
Lekker boeiend allemaal. Gewoon doping toestaan, probleem opgelost.
trek je flamesuit al maar aan, ik heb dat al eens aangegeven als 1 van 2 keuzes en daar waren de meesten het niet mee eens.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:30 schreef Oksel het volgende:
Lekker boeiend allemaal. Gewoon doping toestaan, probleem opgelost.
1. Dat is pas als iedereen precies dezelfde doping gebruikt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:33 schreef Oksel het volgende:
Als iedereen doping gebruikt heeft niemand meer een voordeel ten opzichte van de ander. Voila.
Hoe is dat gebeurd Oksel? Tak in je derrie of niet goed afgesteld?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:32 schreef Oksel het volgende:
Mooi klote, dat alu ding waar je je achterder. aan schroef is zwaar verbogen. Nu schijnen die dingen in 100 soort & maten te bestaan. Moet ik dus druk op zoek naar nu. Kutzooi.
Waarom? Omdat ik van dichtbij heb gezien hoe iemand die opgegeven was door kanker, veel aan de mensen van livestrong gehad hebben. En ik ben blij dat er een organisatie als livestrong is. Dat nu uitkomt dat Armstrong gelogen heeft is erg jammer zoals ik hiervoor al zei.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:57 schreef Blik het volgende:
Lees het rapport gewoon eens. Het hele rapport staat vol met voorbeelden over hoe Armstrong die controles heeft kunnen omzeilen.
En als jij vind dat Lance het goed heeft gedaan met zijn stichting, dan heb je niet alleen een bord voor je kop, maar een complete atoombunker. Hij heeft miljoenen, zo niet miljarden mensen voorgelogen over zijn sportieve prestaties, waardoor Livestrong groot is geworden. Over de rug van kankerpatiënten, over de rug van goedgelovige donateurs.
Hoe je dat kan goedpraten is mij echt een raadsel.
Ja daar heb je gelijk in en wat het macabre is dat we er allemaal van genoten hebben ondanks dat het in veel etappes erg duidelijk was dat dit niet kon.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is natuurlijk wel indirect, maar ik herinner me nog goed dat Vino volgens mij in diezelfde etappe aanviel en dat US Postal toen echt niet goed zat. Maar ja, dan ff bijtanken in de rustdag
Wat een aanfluiting hebben we eigenlijk naar zitten kijken zeg
Kan je 'm niet richten?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:32 schreef Oksel het volgende:
Mooi klote, dat alu ding waar je je achterder. aan schroef is zwaar verbogen. Nu schijnen die dingen in 100 soort & maten te bestaan. Moet ik dus druk op zoek naar nu. Kutzooi.
Yankee is wel een bezig bijtje zegquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:11 schreef nogeenmaarten het volgende:
Opmerkelijk http://bebob.weblog.nl/zo_maar_wat/de-kaasschaaf-spuiter/
Dat is erg spijtig, maar ik vind het beter dan wanneer dit doofpotje gesloten zou blijven. Ik hoop dat Livestrong het goede werk gewoon kunnen blijven verderzetten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:37 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik van dichtbij heb gezien hoe iemand die opgegeven was door kanker, veel aan de mensen van livestrong gehad hebben. En ik ben blij dat er een organisatie als livestrong is. Dat nu uitkomt dat Armstrong gelogen heeft is erg jammer zoals ik hiervoor al zei.
Nou het schijnt van wel omdat dan de ene er beter op reageerd als de ander.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:33 schreef Oksel het volgende:
Als iedereen doping gebruikt heeft niemand meer een voordeel ten opzichte van de ander. Voila.
Maar ja, zonder doping heeft de een ook genetisch voordeel over de ander, het is altijd wat.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:39 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nou het schijnt van wel omdat dan de ene er beter op reageerd als de ander.
Ik heb een keer een pat gescheurd met vallen en een nieuwe laten maken door een student werktuigbouwkunde voor een Pricipia mtb die ik had. Pat was niet meer te krijgen. Ik heb die jongen er 30.- voor betaald en hij heeft een adv. op Marktplaats gezet met de pat, voor anderen die hetzelfde probleem haddenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:38 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Kan je 'm niet richten?
Importeur/fabrikant ff bellen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |