wat wil je weten?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:39 schreef Barbusse het volgende: [..] Ik mis hem, waar moet ik nu mijn hosselskillzz vandaan halen?
![]()
![]()
'waar welkomsttekst in de TT ontbreekt'quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:41 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ah geen welkomsttekst in de TT
'Waar het mij niks uitmaakt dat jullie gaan posten in een TTloos topic, take it bitches'quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'waar welkomsttekst in de TT ontbreekt'
Ik over Orlando bloom en Johnny debquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
Waar hadden we het ook al weer over?
maar topicnummering is onmisbaar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:44 schreef moneyfornothing het volgende:
Tsja, wie heeft er nou een TT nodig.
Ik wilde het niet té erg maken voor de autistjes nee.quote:
Oh diequote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik over Orlando bloom en Johnny deb
Ik ben helemaal geen autist hoor, echt niet!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik wilde het niet té erg maken voor de autistjes nee.![]()
Dat zeg ik toch ook nergens.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen autist hoor, echt niet!
Je suggereerde het! Ik zag het wel!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook nergens.
Leugensquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen autist hoor, echt niet!
Ik heb geen hosselskillzz nodig, jeweetsquote:
Nietus.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je suggereerde het! Ik zag het wel!
Ah, dus jij bent er zo eentje, alleen autistisch als het jou uitkomt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
* legt zijn pennen schots en scheef neer
Meiden vinden het zielig voor je als ze denken dat je autistisch bent en dan krijgen ze sneller medelijden en geven sneller knuffelsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah, dus jij bent er zo eentje, alleen autistisch als het jou uitkomt.
Dus je kan er niet eens pittyfucks uit slepen, matig hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Meiden vinden het zielig voor je als ze denken dat je autistisch bent en dan krijgen ze sneller medelijden en geven sneller knuffelsHet heeft een functioneel nut ja
He fuck, ik weet even niks gevats te zeggenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dus je kan er niet eens pittyfucks uit slepen, matig hoor.
Misschien knuffelt ze je nu wel. Of trekt ze je door het matras uit medelijden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:
He fuck, ik weet even niks gevats te zeggen
Waarom denk ik dan weer aan die scene uit the grudge dat die meid door het bed wordt getrokkenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien knuffelt ze je nu wel. Of trekt ze je door het matras uit medelijden.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien knuffelt ze je nu wel. Of trekt ze je door het matras uit medelijden.
Autistquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
pity is met één t.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
pity is met één tquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dus je kan er niet eens pittyfucks uit slepen, matig hoor.
verlaagtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je begrijpt dat dit je kansen enkel verlaagd?
Nee?quote:
quote:
quote:
Boooh MFN!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je begrijpt dat dit je kansen enkel verlaagd?
Kloptquote:
Als je net zo goed bent in neuken als in grammatica dan wordt dit de beste pityfuck van haar leven.quote:
Wuuu bobje, de betere, de verbeterde. Hoe staat het jung?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:09 schreef debeterebob het volgende:
Wat is deze? Mfn en Screw in deze topiek.
Als dat een reden is voor een pityfuck heb ik medelijden met mfn. Zo blijft ze bezig natuurlijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je net zo goed bent in neuken als in grammatica dan wordt dit de beste pityfuck van haar leven.
Ja met sex zet ik wel de puntjes op de iquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je net zo goed bent in neuken als in grammatica dan wordt dit de beste pityfuck van haar leven.
Ik doe er sowieso niet aan dus dat scheelt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dat een reden is voor een pityfuck heb ik medelijden met mfn. Zo blijft ze bezig natuurlijk.
Goed. Hoe hangt jouw 'vlag' erbij?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:10 schreef screwloose het volgende:
[..]
Wuuu bobje, de betere, de verbeterde. Hoe staat het jung?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wie wat waar? Ik weet alleen dat ik je gemist heb.
Misschien lust zij er wel pap van en grijpt ze gewoon iedere gelegenheid aan om gevuld te worden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:10 schreef Barbusse het volgende:
Als dat een reden is voor een pityfuck heb ik medelijden met mfn. Zo blijft ze bezig natuurlijk.
Benzin is er maar halfquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En benzin in deze topic
Oude tijden herleven
They all say at firstquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik doe er sowieso niet aan dus dat scheelt.
Dat wordt handkarren, Hiergaanwedanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik doe er sowieso niet aan dus dat scheelt.
Seks.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja met sex zet ik wel de puntjes op de i
Altijd halfstok! Weet je toch?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Goed. Hoe hangt jouw 'vlag' erbij?
Klinkt bijna alsof je een leven hebtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Benzin is er maar half![]()
Ik kijk de laatste aflevering van Casanova Bootcamp, moet zo nog South Park kijken, douchen en nog wat werk doen.
Maar hoi allemaal
niks mis mee lijkt me.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik was er ook niet zo heel veel meer eigenlijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:11 schreef screwloose het volgende:
[..]![]()
Ik was nooit meer in t topic... Maar ik kijk nu een keer en zie jou![]()
the good "ol" days..
Het was leuker geweest als ik samen met een vriendinnetje had kunnen tv kijken en douchen, maar achquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Klinkt bijna alsof je een leven hebt
Nu kree nog (stook stook)quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:11 schreef screwloose het volgende:
[..]![]()
Ik was nooit meer in t topic... Maar ik kijk nu een keer en zie jou![]()
the good "ol" days..
Dat is natuurlijk de reden dat ik afwezig wasquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik was er ook niet zo heel veel meer eigenlijk.![]()
Hoe is het met jou?
Dat noemt men ook wel nymphomanie, heeft niks met pityfuck te maken. Wel met een gangbang met lelijke mannen met behaarde bierbuik en kale kop.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien lust zij er wel pap van en grijpt ze gewoon iedere gelegenheid aan om gevuld te worden.
voor pityfucks moet je bij mfn zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Het was leuker geweest als ik samen met een vriendinnetje had kunnen tv kijken en douchen, maar ach
Zwaktebod na je wijsneuzenverbeteracties van zojuist.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Het gaat erom dat men het begrijpt zoals men dan altijd zegt
Mooi was dat ja die Olympische Spelenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat noemt men ook wel nymphomanie, heeft niks met pityfuck te maken. Wel met een gangbang met lelijke mannen met behaarde bierbuik en kale kop.
[ afbeelding ]
Hiergaanwedan, denk ik dan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:14 schreef Barbusse het volgende:
Dat noemt men ook wel nymphomanie, heeft niks met pityfuck te maken. Wel met een gangbang met lelijke mannen met behaarde bierbuik en kale kop.
[ afbeelding ]
Sounds greatquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:14 schreef dawg het volgende:
[..]
voor pityfucks moet je bij mfn zijn.
oh wacht.
Alleen als je me dan meeneemt om te gaan shoppen zoals in dirty woman!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:14 schreef moneyfornothing het volgende:
Het was leuker geweest als ik fucking rijk zou zijn met screw als minnaar, maar ach.
Same here, vicieuze cirkel enzo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:14 schreef screwloose het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de reden dat ik afwezig was
Jaa gut gut hoor! En met jou?
En de hamvraag: Ben je al single??
wat een zure uitdrukking heeft ze toch ook heh.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Strak plan, ik heb heel veel te shoppen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:15 schreef screwloose het volgende:
[..]
Alleen als je me dan meeneemt om te gaan shoppen zoals in dirty woman!
Hey ik moet ook om mezelf denken héquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zwaktebod na je wijsneuzenverbeteracties van zojuist.
hier zijn vrouwen wel op zjn engst.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Strak plan, ik heb heel veel te shoppen.
Housewarming bij MFN!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Same here, vicieuze cirkel enzo.![]()
Ja supergoed!
Nee, maar ik ga wel op mezelf wonen binnenkort (als het goed is).![]()
Oh en de ninja gaat binnenkort in winterslaap.
Het is dan ook een serieuze zaak, zo´n gangbang.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:16 schreef dawg het volgende:
[..]
wat een zure uitdrukking heeft ze toch ook heh.
Hallo je moet mooie jurken voor mij kopen!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Strak plan, ik heb heel veel te shoppen.
Nou eigenlijk, nee niet gezien.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:17 schreef screwloose het volgende:
[..]
Hallo je moet mooie jurken voor mij kopen!![]()
Heb je die film niet gezien?
true that. en ze wordt ook een dagje ouder.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is dan ook een serieuze zaak, zo´n gangbang.
Spreek je nou vanuit je ervaring als pimp of als deelnemer?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:17 schreef Barbusse het volgende:
Het is dan ook een serieuze zaak, zo´n gangbang.
Script:quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nou eigenlijk, nee niet gezien.
Prima concept, wanneer beginnen we?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:19 schreef screwloose het volgende:
[..]
Script:
Nou ik ben dus een goedkoop hoertje die zichzelf niet waardeert. Jij, een rijke zakenman, wilt gezelschap. Dus neem je mij mee shoppen voor mooie jurken om me beter te laten voelen.
Zodra je mij laat weten wat je adres is?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Prima concept, wanneer beginnen we?
Was het ook herkenbaar en zo? Hoe waren de jongens? Ik heb maar mini-stukje gezien namelijk. Aanrader?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:20 schreef benzin het volgende:
Overigens is de laatste aflevering van Casanova Bootcamp erg interessant; ze gaan heel erg in op hoe je echt contact met vrouwen kan maken. Leerzaam
Zodra ik zeker weet dat ik het heb, en je niet straks bij een ander op de stoep staat.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:20 schreef screwloose het volgende:
[..]
Zodra je mij laat weten wat je adres is?
Ondanks de nodige dosis perversie in mijn geest laat een gangbang mijn pielemuis nou niet echt vol verwachting kloppen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spreek je nou vanuit je ervaring als pimp of als deelnemer?
We hebben die ex-christenknul gezien in een cafe.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:20 schreef benzin het volgende:
Overigens is de laatste aflevering van Casanova Bootcamp erg interessant; ze gaan heel erg in op hoe je echt contact met vrouwen kan maken. Leerzaam
je lijkt wel geobsedeerd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:20 schreef benzin het volgende:
Zelfs niet met drie vrouwen naar keuze uit je Facebookvriendinnenlijst?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:21 schreef Barbusse het volgende:
Ondanks de nodige dosis perversie in mijn geest laat een gangbang mijn pielemuis nou niet echt vol verwachting kloppen.
Ik vind het zelf erg herkenbaar; ik ben ook zo. Vind het jammer dat ze natuurlijk eigenlijk maar een heel klein deel van het proces laten zien, zou best meer willen zien van die coachingsessies, denk dat het erg leerzaam is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Was het ook herkenbaar en zo? Hoe waren de jongens? Ik heb maar mini-stukje gezien namelijk. Aanrader?
Ik verwacht een DM met tijd en locatie binnekort!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zodra ik zeker weet dat ik het heb, en je niet straks bij een ander op de stoep staat.
Ze vallen allemaal wel mee, ik heb alleen aflevering 1 gezien. Maar ze zagen er redelijk uit en konden nog best praten met vrouwen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Was het ook herkenbaar en zo? Hoe waren de jongens? Ik heb maar mini-stukje gezien namelijk. Aanrader?
Tijd voor een zwaarder seizoen met jou, mij en Twiquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze vallen allemaal wel mee, ik heb alleen aflevering 1 gezien. Maar ze zagen er redelijk uit en konden nog best praten met vrouwen.
Als het goed is weet ik volgende week of ik het heb, en dan kan ik er volgende maand in.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:22 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik verwacht een DM met tijd en locatie binnekort!
Dat is geen gangbang, dat is gerechtigheid.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs niet met drie vrouwen naar keuze uit je Facebookvriendinnenlijst?
Dan kom ik je huis wel opwarmenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als het goed is weet ik volgende week of ik het heb, en dan kan ik er volgende maand in.
Ik wil geen vriendin, twi heeft een vriendin en dat van jezelf kan je zelf invullen natuurlijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Tijd voor een zwaarder seizoen met jou, mij en Twi
Ik kom wel iets anders opwarmenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:24 schreef screwloose het volgende:
[..]
Dan kom ik je huis wel opwarmen
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:24 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nja, in dat geval wil ik welquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil geen vriendin, twi heeft een vriendin en dat van jezelf kan je zelf invullen natuurlijk.
Dus dat zou niet zo goed werken.
ik haarzelf wel dan. zet ik mijn bradpet op.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:24 schreef screwloose het volgende:
[..]
Boef!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik kom wel iets anders opwarmen
maar je doet niks. je zeurt er alleen over.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Het lijkt mij leuk om goed contact te kunnen maken met vrouwen ja.
Wie zegt dat ik niets doe? Contact maken met vrouwen is gewoon een voorbeeld van een groot probleem en iets wat heel moeilijk is. Ik wil dat graag leren, dat zegt verder niets over de goede dingen die ik doe.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:25 schreef dawg het volgende:
[..]
maar je doet niks. je zeuert er alleen over.
/eof.
True...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:23 schreef Barbusse het volgende:
Dat is geen gangbang, dat is gerechtigheid.
Be my guest.quote:
Bob, ik bedoelde het natuurlijk niet zo want ik vind je een puike gast. Maar MFN een "sletje" noemen is natuurlijk uit den boze!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik gun elke fokker een leuk sletje hoor
NEE NIET WEER EEN DISCUSSIE ALSJEBLIEFTquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:25 schreef dawg het volgende:
[..]
maar je doet niks. je zeurt er alleen over.
/eof.
epische tieten en hoge hakken. wat verwacht je dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
True...
Al die mannen hier die op mfn springen oogt wel weer als een echte gangbang.
JAWEL! DIE DISCUSSIE!!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:29 schreef heloef het volgende:
[..]
NEE NIET WEER EEN DISCUSSIE ALSJEBLIEFT
Een fotoboek met tenminste één foto die bovenstaande post bevestigt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:29 schreef dawg het volgende:
epische tieten en hoge hakken. wat verwacht je dan?
Angst, wanhoop, en mensen die dat maskeren met "ze is niet mijn type".quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:29 schreef dawg het volgende:
[..]
epische tieten en hoge hakken. wat verwacht je dan?
Nee.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een fotoboek met tenminste één foto die bovenstaande post bevestigt.
Oh ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Angst, wanhoop, en mensen die dat maskeren met "ze is niet mijn type".
Er is geen discussie. Ik doe veel dingen goed, heb alleen limitaties. Die herken ik en daar wil ik over leren. Hij moet niet zo zeuren.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:29 schreef heloef het volgende:
[..]
NEE NIET WEER EEN DISCUSSIE ALSJEBLIEFT
Discussie nummer 221232122125quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:30 schreef screwloose het volgende:
[..]
JAWEL! DIE DISCUSSIE!!!!
(ik ben hier al een tijd niet geweest)
Ik heb niet echt veel zin om m´n leuter in een emmer behangplaksel te stoppenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
True...
Al die mannen hier die op mfn springen oogt wel weer als een echte gangbang.
die angst begrijp ik nog enigzins, gezien haar vriendje een stoere soldaat is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze is niet mijn type. Wat nu?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ok thanks voor de samenvatting. Laat maar dan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Discussie nummer 221232122125
Waarin benzin niet van standpunt verandert en uiteindelijk gaat slapen.
Puntige knieën toch?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |