Dat wordt handkarren, Hiergaanwedanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik doe er sowieso niet aan dus dat scheelt.
Seks.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja met sex zet ik wel de puntjes op de i
Altijd halfstok! Weet je toch?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Goed. Hoe hangt jouw 'vlag' erbij?
Klinkt bijna alsof je een leven hebtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Benzin is er maar half![]()
Ik kijk de laatste aflevering van Casanova Bootcamp, moet zo nog South Park kijken, douchen en nog wat werk doen.
Maar hoi allemaal
niks mis mee lijkt me.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dat een reden is voor een pityfuck heb ik medelijden met mfn. Zo blijft ze bezig natuurlijk.
Ik was er ook niet zo heel veel meer eigenlijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:11 schreef screwloose het volgende:
[..]![]()
Ik was nooit meer in t topic... Maar ik kijk nu een keer en zie jou![]()
the good "ol" days..
Het was leuker geweest als ik samen met een vriendinnetje had kunnen tv kijken en douchen, maar achquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Klinkt bijna alsof je een leven hebt
Nu kree nog (stook stook)quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:11 schreef screwloose het volgende:
[..]![]()
Ik was nooit meer in t topic... Maar ik kijk nu een keer en zie jou![]()
the good "ol" days..
Dat is natuurlijk de reden dat ik afwezig wasquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik was er ook niet zo heel veel meer eigenlijk.![]()
Hoe is het met jou?
Dat noemt men ook wel nymphomanie, heeft niks met pityfuck te maken. Wel met een gangbang met lelijke mannen met behaarde bierbuik en kale kop.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien lust zij er wel pap van en grijpt ze gewoon iedere gelegenheid aan om gevuld te worden.
voor pityfucks moet je bij mfn zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Het was leuker geweest als ik samen met een vriendinnetje had kunnen tv kijken en douchen, maar ach
Zwaktebod na je wijsneuzenverbeteracties van zojuist.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Het gaat erom dat men het begrijpt zoals men dan altijd zegt
Mooi was dat ja die Olympische Spelenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat noemt men ook wel nymphomanie, heeft niks met pityfuck te maken. Wel met een gangbang met lelijke mannen met behaarde bierbuik en kale kop.
[ afbeelding ]
Hiergaanwedan, denk ik dan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:14 schreef Barbusse het volgende:
Dat noemt men ook wel nymphomanie, heeft niks met pityfuck te maken. Wel met een gangbang met lelijke mannen met behaarde bierbuik en kale kop.
[ afbeelding ]
Sounds greatquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:14 schreef dawg het volgende:
[..]
voor pityfucks moet je bij mfn zijn.
oh wacht.
Alleen als je me dan meeneemt om te gaan shoppen zoals in dirty woman!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:14 schreef moneyfornothing het volgende:
Het was leuker geweest als ik fucking rijk zou zijn met screw als minnaar, maar ach.
Same here, vicieuze cirkel enzo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:14 schreef screwloose het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de reden dat ik afwezig was
Jaa gut gut hoor! En met jou?
En de hamvraag: Ben je al single??
wat een zure uitdrukking heeft ze toch ook heh.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Strak plan, ik heb heel veel te shoppen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:15 schreef screwloose het volgende:
[..]
Alleen als je me dan meeneemt om te gaan shoppen zoals in dirty woman!
Hey ik moet ook om mezelf denken héquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zwaktebod na je wijsneuzenverbeteracties van zojuist.
hier zijn vrouwen wel op zjn engst.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Strak plan, ik heb heel veel te shoppen.
Housewarming bij MFN!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Same here, vicieuze cirkel enzo.![]()
Ja supergoed!
Nee, maar ik ga wel op mezelf wonen binnenkort (als het goed is).![]()
Oh en de ninja gaat binnenkort in winterslaap.
Het is dan ook een serieuze zaak, zo´n gangbang.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:16 schreef dawg het volgende:
[..]
wat een zure uitdrukking heeft ze toch ook heh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |