Mooi was dat ja die Olympische Spelenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat noemt men ook wel nymphomanie, heeft niks met pityfuck te maken. Wel met een gangbang met lelijke mannen met behaarde bierbuik en kale kop.
[ afbeelding ]

Hiergaanwedan, denk ik dan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:14 schreef Barbusse het volgende:
Dat noemt men ook wel nymphomanie, heeft niks met pityfuck te maken. Wel met een gangbang met lelijke mannen met behaarde bierbuik en kale kop.
[ afbeelding ]

Sounds greatquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:14 schreef dawg het volgende:
[..]
voor pityfucks moet je bij mfn zijn.
oh wacht.

Alleen als je me dan meeneemt om te gaan shoppen zoals in dirty woman!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:14 schreef moneyfornothing het volgende:
Het was leuker geweest als ik fucking rijk zou zijn met screw als minnaar, maar ach.

Same here, vicieuze cirkel enzo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:14 schreef screwloose het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de reden dat ik afwezig was
Jaa gut gut hoor! En met jou?
En de hamvraag: Ben je al single??

wat een zure uitdrukking heeft ze toch ook heh.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

quote:

Strak plan, ik heb heel veel te shoppen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:15 schreef screwloose het volgende:
[..]
Alleen als je me dan meeneemt om te gaan shoppen zoals in dirty woman!

Hey ik moet ook om mezelf denken héquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zwaktebod na je wijsneuzenverbeteracties van zojuist.

hier zijn vrouwen wel op zjn engst.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Strak plan, ik heb heel veel te shoppen.

Housewarming bij MFN!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Same here, vicieuze cirkel enzo.![]()
Ja supergoed!
Nee, maar ik ga wel op mezelf wonen binnenkort (als het goed is).![]()
Oh en de ninja gaat binnenkort in winterslaap.

Het is dan ook een serieuze zaak, zo´n gangbang.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:16 schreef dawg het volgende:
[..]
wat een zure uitdrukking heeft ze toch ook heh.

Hallo je moet mooie jurken voor mij kopen!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Strak plan, ik heb heel veel te shoppen.

Nou eigenlijk, nee niet gezien.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:17 schreef screwloose het volgende:
[..]
Hallo je moet mooie jurken voor mij kopen!![]()
Heb je die film niet gezien?

true that. en ze wordt ook een dagje ouder.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is dan ook een serieuze zaak, zo´n gangbang.

Spreek je nou vanuit je ervaring als pimp of als deelnemer?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:17 schreef Barbusse het volgende:
Het is dan ook een serieuze zaak, zo´n gangbang.

Script:quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nou eigenlijk, nee niet gezien.

Prima concept, wanneer beginnen we?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:19 schreef screwloose het volgende:
[..]
Script:
Nou ik ben dus een goedkoop hoertje die zichzelf niet waardeert. Jij, een rijke zakenman, wilt gezelschap. Dus neem je mij mee shoppen voor mooie jurken om me beter te laten voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |