Hallo je moet mooie jurken voor mij kopen!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Strak plan, ik heb heel veel te shoppen.
Nou eigenlijk, nee niet gezien.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:17 schreef screwloose het volgende:
[..]
Hallo je moet mooie jurken voor mij kopen!![]()
Heb je die film niet gezien?
true that. en ze wordt ook een dagje ouder.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is dan ook een serieuze zaak, zo´n gangbang.
Spreek je nou vanuit je ervaring als pimp of als deelnemer?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:17 schreef Barbusse het volgende:
Het is dan ook een serieuze zaak, zo´n gangbang.
Script:quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nou eigenlijk, nee niet gezien.
Prima concept, wanneer beginnen we?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:19 schreef screwloose het volgende:
[..]
Script:
Nou ik ben dus een goedkoop hoertje die zichzelf niet waardeert. Jij, een rijke zakenman, wilt gezelschap. Dus neem je mij mee shoppen voor mooie jurken om me beter te laten voelen.
Zodra je mij laat weten wat je adres is?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Prima concept, wanneer beginnen we?
Was het ook herkenbaar en zo? Hoe waren de jongens? Ik heb maar mini-stukje gezien namelijk. Aanrader?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:20 schreef benzin het volgende:
Overigens is de laatste aflevering van Casanova Bootcamp erg interessant; ze gaan heel erg in op hoe je echt contact met vrouwen kan maken. Leerzaam
Zodra ik zeker weet dat ik het heb, en je niet straks bij een ander op de stoep staat.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:20 schreef screwloose het volgende:
[..]
Zodra je mij laat weten wat je adres is?
Ondanks de nodige dosis perversie in mijn geest laat een gangbang mijn pielemuis nou niet echt vol verwachting kloppen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spreek je nou vanuit je ervaring als pimp of als deelnemer?
We hebben die ex-christenknul gezien in een cafe.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:20 schreef benzin het volgende:
Overigens is de laatste aflevering van Casanova Bootcamp erg interessant; ze gaan heel erg in op hoe je echt contact met vrouwen kan maken. Leerzaam
je lijkt wel geobsedeerd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:20 schreef benzin het volgende:
Zelfs niet met drie vrouwen naar keuze uit je Facebookvriendinnenlijst?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:21 schreef Barbusse het volgende:
Ondanks de nodige dosis perversie in mijn geest laat een gangbang mijn pielemuis nou niet echt vol verwachting kloppen.
Ik vind het zelf erg herkenbaar; ik ben ook zo. Vind het jammer dat ze natuurlijk eigenlijk maar een heel klein deel van het proces laten zien, zou best meer willen zien van die coachingsessies, denk dat het erg leerzaam is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Was het ook herkenbaar en zo? Hoe waren de jongens? Ik heb maar mini-stukje gezien namelijk. Aanrader?
Ik verwacht een DM met tijd en locatie binnekort!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zodra ik zeker weet dat ik het heb, en je niet straks bij een ander op de stoep staat.
Ze vallen allemaal wel mee, ik heb alleen aflevering 1 gezien. Maar ze zagen er redelijk uit en konden nog best praten met vrouwen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Was het ook herkenbaar en zo? Hoe waren de jongens? Ik heb maar mini-stukje gezien namelijk. Aanrader?
Tijd voor een zwaarder seizoen met jou, mij en Twiquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze vallen allemaal wel mee, ik heb alleen aflevering 1 gezien. Maar ze zagen er redelijk uit en konden nog best praten met vrouwen.
Als het goed is weet ik volgende week of ik het heb, en dan kan ik er volgende maand in.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:22 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik verwacht een DM met tijd en locatie binnekort!
Dat is geen gangbang, dat is gerechtigheid.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs niet met drie vrouwen naar keuze uit je Facebookvriendinnenlijst?
Dan kom ik je huis wel opwarmenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als het goed is weet ik volgende week of ik het heb, en dan kan ik er volgende maand in.
Ik wil geen vriendin, twi heeft een vriendin en dat van jezelf kan je zelf invullen natuurlijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Tijd voor een zwaarder seizoen met jou, mij en Twi
Ik kom wel iets anders opwarmenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:24 schreef screwloose het volgende:
[..]
Dan kom ik je huis wel opwarmen
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:24 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nja, in dat geval wil ik welquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil geen vriendin, twi heeft een vriendin en dat van jezelf kan je zelf invullen natuurlijk.
Dus dat zou niet zo goed werken.
ik haarzelf wel dan. zet ik mijn bradpet op.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:24 schreef screwloose het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |