verlaagtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je begrijpt dat dit je kansen enkel verlaagd?
Nee?quote:
quote:
quote:
Boooh MFN!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je begrijpt dat dit je kansen enkel verlaagd?
Kloptquote:
Als je net zo goed bent in neuken als in grammatica dan wordt dit de beste pityfuck van haar leven.quote:
Wuuu bobje, de betere, de verbeterde. Hoe staat het jung?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:09 schreef debeterebob het volgende:
Wat is deze? Mfn en Screw in deze topiek.
Als dat een reden is voor een pityfuck heb ik medelijden met mfn. Zo blijft ze bezig natuurlijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je net zo goed bent in neuken als in grammatica dan wordt dit de beste pityfuck van haar leven.
Ja met sex zet ik wel de puntjes op de iquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je net zo goed bent in neuken als in grammatica dan wordt dit de beste pityfuck van haar leven.
Ik doe er sowieso niet aan dus dat scheelt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dat een reden is voor een pityfuck heb ik medelijden met mfn. Zo blijft ze bezig natuurlijk.
Goed. Hoe hangt jouw 'vlag' erbij?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:10 schreef screwloose het volgende:
[..]
Wuuu bobje, de betere, de verbeterde. Hoe staat het jung?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wie wat waar? Ik weet alleen dat ik je gemist heb.
Misschien lust zij er wel pap van en grijpt ze gewoon iedere gelegenheid aan om gevuld te worden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:10 schreef Barbusse het volgende:
Als dat een reden is voor een pityfuck heb ik medelijden met mfn. Zo blijft ze bezig natuurlijk.
Benzin is er maar halfquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En benzin in deze topic
Oude tijden herleven
They all say at firstquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik doe er sowieso niet aan dus dat scheelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |