Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

naar huisquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:07 schreef MaleDuck het volgende:
druk, druk, druk, druk, druk, druk, druk, druk, druk, druk, druk, druk, druk, druk, druk, of toch maar naar huis gaan?
Serie kijken ga ik zo ook doenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:53 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb boodschapjes gedaan, dus hoef verder niks meer te doen vandaagzo eens een serie of een docu kijken op de bank denk ik.
Jep. T was vandaag wel heel ergquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ouwe smulpotvind je lekker he?
ik had gisteren ook zwarte koolquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jep. T was vandaag wel heel ergCavalo Nero (italiaanse zwarte kool) in de wok met ui, knoflook en tomaat. Kappertjes eroverheen, squeekykaas erbij. En nog wat bulgur met een yoghurt-komkommersausje.
Jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik had gisteren ook zwarte koolzat bij mn zus in zo'n groentepakket, heb jij die ook?
wij hadden het gewokt met knoflook, peper, peccorino en boullion en toen als pastasaus gebruiktquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:38 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
JaIk heb een vitatas. Vond het verrassend lekker!
capresequote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn moeder heeft insalata caprese gemaakt en groentesoep en spaghetti met gehaktsaus
Fles zn moeder is stiekem wel hip als ze niet aan het poetsen isquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
capresewat hip voor een oude moeke
Dat is super makkelijk męn, dat maak ik zelf nog weleensquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
capresewat hip voor een oude moeke
Niet eens gewoon AVGquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn moeder heeft insalata caprese gemaakt en groentesoep en spaghetti met gehaktsaus
en echt episch lekker, vooral met goede buffelmozzarellaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is super makkelijk męn, dat maak ik zelf nog weleens
Vanmiddag liep ze nog in een spijkerjack de tuin te doenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Fles zn moeder is stiekem wel hip als ze niet aan het poetsen is
En toen ik bij jullie was had ze ook een exotisch prutjequote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanmiddag liep ze nog in een spijkerjack de tuin te doen
Vroegah zat ze op exotische-prutjeskooklesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En toen ik bij jullie was had ze ook een exotisch prutje
klinkt goedquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroegah zat ze op exotische-prutjeskookles
Have funquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu ga ik World's Toughest Truckers kijken op Discovery. MET me moeder![]()
http://sl.photo-traveller.net/Info/Morocco2007/MoroccoMap.jpgquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:52 schreef douche-eendje het volgende:
Hmm ik zoek een mooie kaart van Marokko maar kan niet echt wat vinden... Voor egypte had ik zoiets:
http://www.petroleum.gov.(...)hingImages/egypt.gif
Wat draai je?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:57 schreef Symphonic het volgende:
Ben weer eens aan het radio-en, was alweer even geleden
eigenlijk van alles... Nummers van artiesten die je amper op de radio hoort (de nummers dan)quote:
Ja heerlijk hequote:
Mooi hoor!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja heerlijk heverderop in het album komen ook een paar pagina's roodrozebruin zand enzo... dus dit is wel even leuk. De foto's van jardin marjorelle moeten ook nog. Dat was zoiets:
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd naar het resultaatquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, nog veel te doen aan foto's
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Bij een volgende meet neem ik t boekwerk wel mee
Lolz, waar komt die vandaan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:09 schreef littledrummergirl het volgende:
oh damn, ik heb voor het eerst in mn leven een lekkere magnetronmaaltijd gegetencouscous met abrikozensaus
suikertaartjequote:
van c1000, maar is wel met stukjes kipquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Lolz, waar komt die vandaan?
meneerquote:
meisjequote:
nog een meneerquote:
Bah kusjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow laat maar danquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
van c1000, maar is wel met stukjes kip
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:15 schreef Miniem het volgende:
[..]
Bah kusjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Lolquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:16 schreef littledrummergirl het volgende:
yeahmijn huisgenoot is verhuisdozen de gang in aan het schuiven
en hij heeft me nog steeds niet verteld dat ie weg gaat
haha, verwacht je het ooit nog?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:16 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:16 schreef littledrummergirl het volgende:
neuhquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
haha, verwacht je het ooit nog?
blijkbaar was dat half uur genoeg danquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neuhik heb drie jaar met die gast een huis gedeeld, en we hebben denk ik in totaal max een half uur tegen elkaar gepraat
![]()
maar ik dacht dat ie dit toch wel ff zou zeggen ofzo, of vragen of ik zn post door zou sturen ofzomaar dat gaat geloof ik ook niet gebeuren
hij is echt raarquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
blijkbaar was dat half uur genoeg dan
ik ben nu al benieuwd naar de volgendequote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neuhik heb drie jaar met die gast een huis gedeeld, en we hebben denk ik in totaal max een half uur tegen elkaar gepraat
![]()
maar ik dacht dat ie dit toch wel ff zou zeggen ofzo, of vragen of ik zn post door zou sturen ofzomaar dat gaat geloof ik ook niet gebeuren
die ga je niet missen dusquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hij is echt raargaat snachts ineens keihard zingen, of stormt naar buiten.. echt heel maf
Hij deed toch ook wielrennen ofzoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hij is echt raargaat snachts ineens keihard zingen, of stormt naar buiten.. echt heel maf
hoop stiekem dat er geen nieuwe komt tot ik zelf verhuisquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben nu al benieuwd naar de volgende
en zn benen scherenquote:
symquote:
tinypic.com werkt erg goedquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben vergeten waar ik ook alweer altijd foto's ging uploaden om bijvoorbeeld hier te kunnen posten
imgur?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben vergeten waar ik ook alweer altijd foto's ging uploaden om bijvoorbeeld hier te kunnen posten
quote:
ah, ja, tinypic was hetquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
ah, ja, tinypic was het![]()
mijn hoofd
hier nog een, heb gewoon moeite met opstaan de laatste tijdquote:
dat valt nog meequote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier nog een, heb gewoon moeite met opstaan de laatste tijd
Oh, dan ben je lekker op tijd afgewerkt, toch?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat valt nog mee![]()
vorige week heb ik me wel 1x verslapen![]()
gelukkig morgen pas om 4 uur opstaan![]()
en dan ook nog eens een korte rit
Pas om 4 uurquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat valt nog mee![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Oh, dan ben je lekker op tijd afgewerkt, toch?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Oh, dan ben je lekker op tijd afgewerkt, toch?
Nicequote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Kijkzie, een heus hoofdeind![]()
Met opbergruimte
Jaquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Met opbergruimte
Nicequote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Met opbergruimte
jammer dat je er niets van ziet als je slaaptquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik zou bijna nu al gaan slapen
of je moet slapen als en osquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jammer dat je er niets van ziet als je slaapt
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of je moet slapen als en os
ja, maar ik heb wel ook echt de hele kamer opsekops gehad, alles stofgezogen en gedweild en opgeruimd en gelucht en dat merk ik ook echt nog in mijn slaapquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jammer dat je er niets van ziet als je slaapt
dat is wel lekker ja een frisse slaapkamerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar ik heb wel ook echt de hele kamer opsekops gehad, alles stofgezogen en gedweild en opgeruimd en gelucht en dat merk ik ook echt nog in mijn slaap
ja, en opgeruimd helpt ook in mijn hoofdquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is wel lekker ja een frisse slaapkamer
kinderkamer ook al klaar?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, en opgeruimd helpt ook in mijn hoofd
Ben je zo saai dan ?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
![]()
ontzettendquote:
oeps, nog werk te doen dusquote:
Pffff ik 6 uur, meer dan vroeg genoeg, overmorgen gelukkig weer uitslapen en middag dienstquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat valt nog mee![]()
Haha, ik geloof er niets vanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ontzettendben helemaal niet leuk, ontzettend stil en terug getrokken
hahahaaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:
Brabants, leer dat nou eens, je komt zeker uit de randstand ?quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
6 uur ben ik al aan het rijdenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Pffff ik 6 uur, meer dan vroeg genoeg, overmorgen gelukkig weer uitslapen en middag dienst.
Ah, ja ik rijd nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
6 uur ben ik al aan het rijden![]()
anders hang ik in de file's
dat lijkt me erg lekker welquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah, ja ik rijd niet, naja ik rijd hooguit 5 minuten naar het werk en aan het eind van de werkdag 5 minuten terug
.
ik rij alleen naar mijn werk op en neer al 1 1/2 uurquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah, ja ik rijd niet, naja ik rijd hooguit 5 minuten naar het werk en aan het eind van de werkdag 5 minuten terug
.
Het is 3 kilometerquote:
Brrr dat lijkt me echt nietsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik rij alleen naar mijn werk op en neer al 1 1/2 uur
slaap lekkerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:30 schreef douche-eendje het volgende:
Pff als expeditie robinson is afgelopen maar douchen en mn bed in. ik donder bijna in slaap hier.
Ja pfff. En een kroeg durf je ook al niet in, want dan moet je van je zolderkamertje af enzoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee brr... andere mensen enzoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja pfff. En een kroeg durf je ook al niet in, want dan moet je van je zolderkamertje af enzo.
Huuuu!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee brr... andere mensen enzo
Nja, ik moet nog een uurquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:30 schreef douche-eendje het volgende:
Pff als expeditie robinson is afgelopen maar douchen en mn bed in. ik donder bijna in slaap hier.
Er is vandaag toch geen revue-crap opquote:
Nee iets over prins Clausquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Er is vandaag toch geen revue-crap op?
Ohja. Das waar ook. Dat moet natuurlijk gekeken wordenquote:
Afaik zijn ze verantwoordelijk voor een goede veilige werkomgeving ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:17 schreef Rafeiro het volgende:
Zijn ze op kantoor eigenlijk verplicht om goede stoelen te geven, het buro op mijn werk is hoger dan de armleuningen van mijn stoel, dat werkt wel kut, maar de gasdrukveer of wat dan ook doet niets, dus ik kan mijn stoel niet hoger zetten
Arbotechnisch gezien moet dat wel jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:17 schreef Rafeiro het volgende:
Zijn ze op kantoor eigenlijk verplicht om goede stoelen te geven, het buro op mijn werk is hoger dan de armleuningen van mijn stoel, dat werkt wel kut, maar de gasdrukveer of wat dan ook doet niets, dus ik kan mijn stoel niet hoger zetten
Slaap lekkerquote:
Nou, dat is dus niet goed, je hebt minstens een verstelbare stoel nodigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:29 schreef Rafeiro het volgende:
Verder bevalt het werk supergoed hoor, maar rond 12 uur lopen mijn handen rood/blauwpaars/weet ik het aan en krijg ik enorme zweethanden terwijl ik thuis veel langer achter de PC kan zitten zonder datEn krijg het sowieso heel warm, al werk ik met koukleumen en heb ik het snel warm, maar ik zat nu juist in een klein apart kantoortje, volgende week andere werkplek dacht ik te horen en het is de bedoeling dat ik nog een andere krijg, hihi. Lekker onsamenhangend verhaal zo, maar raar blijft het, want degene die normaal op deze plek zit is kleiner.
Pzuzuquote:
steetjequote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dat is dus niet goed, je hebt minstens een verstelbare stoel nodig
[..]
Pzuzu
hoes't nou?quote:
Fijn dromen!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:46 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga pitten, morgen weer een lange dag voor de boeg, dat ik dit ooit zou zeggen op een tijd als dit
quote:
mja niet zo.... tis niet te behandelen dus nu is het kuren en de kwalitrit vh leven.zo optimaal mogelijk te maken en van elk moment genieten met zijn allenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoes't nou?
en met de beeebies?
Mwuhquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja niet zo.... tis niet te behandelen dus nu is het kuren en de kwalitrit vh leven.zo optimaal mogelijk te maken en van elk moment genieten met zijn allen
Ja daarmee wel goed en zo
ja mwuh ja ben ook iets wat van slag nog...quote:
Snap ik...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja mwuh ja ben ook iets wat van slag nog...
Maar goed err is nog zoveel moois <3
ja jij weetquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Snap ik...
En dat is ook zo! Dat gaat ook wel weer een keer overheersen weer, ooit
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
Nou ga ik maar eens naar bed, even genieten van mijn slaapkamer![]()
![]()
Juh.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja jij weet![]()
En ja zeker![]()
Hoesie daar?
Doei!quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doei!![]()
ik heb eindelijk een schone en opgeruimde slaapkamer en een hooooofdeind bij het bed, ik wil ZO graag slapen nu![]()
![]()
buuh en mooi en tof en waaah!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Juh.
Mijn mama mag morgen weer naar een begrafenis. Helemaal overhoop is ze weer. Klotezooi.
Maar ik vond onverwacht een heel leuke foto van mijn vader terug, waarvan ik dacht dat ik hem niet meer zou vinden![]()
Hier is het wel goed, voel me best okee eigenlijk.
Moet alleen volgende week wel bloedsuiker laten checken, want ik heb al anderhalve week zo'n DORST!
Mja. Baby doet gezellig en huis wordt steedswaaah! meer klaar
veel plezierquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:56 schreef DaMart het volgende:
En weer thuis van het bruiloftsfeest. Nu even proberen de cola uit mijn systeem te krijgen, zodat ik zo kan slapen.
Water drinken is ook weer zoiets hequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:04 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Had je maar wat anders moeten drinken.
Tussen water en Cola is nog vanalles anders te drinkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Water drinken is ook weer zoiets he.
En ik had een goed excuus om geen alcohol te drinken: ik moest nog een half uur met de auto naar huis rijden. Ik was de bob.
Hehequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Tussen water en Cola is nog vanalles anders te drinken. De horror van een stapavond met mijn vriendengroep, als ze ineens bekant allemaal n keertje fris willen: sta je bij de bar: "Mag ik 2 Pils, 1 Palm, 1 cola, 1 spa rood, 1 bitter lemon, 1 cassis, 1 sinas en een chocomel?"
Ik dacht dat jij door al die cola wel van links naar rechts en van voor naar achter over die dansvloer stond te stuiterenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hehe.
Nou ja, cola houdt me altijd wel wakker genoeg om alert genoeg te zijn om naar huis te kunnen rijden.
En het houdt me nuchter genoeg om met een frons anderen gade te slaan, die wel gezopen hebben en op de dansvloer rondspringen. Gelukkig had ik een medestander in mijn rustige hoekje achteraf.
Echt niet. Ik ben niet echt een danser, dat leek me toch wel duidelijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij door al die cola wel van links naar rechts en van voor naar achter over die dansvloer stond te stuiteren![]()
.
zijn dit de Alpenzusjes 2.0 ofzo?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij door al die cola wel van links naar rechts en van voor naar achter over die dansvloer stond te stuiteren![]()
.
het type "stiekem met je gedanst" ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Echt niet. Ik ben niet echt een danser, dat leek me toch wel duidelijk.
Ik ben het type dat langs de kant staat toe te kijken hoe anderen losgaan op de dansvloer, en die graag in zijn eigen comfortabele zone blijft staan. En als iemand dan bevestigt dat ik dat zo doe en begint aan te dringen dat ik ook moet gaan springen en dansen, dan voel ik me alleen maar ongemakkelijker en blijf ik zeker staan waar ik sta. Aan mijn comfort zone wordt niet getoornd.
En dat is altijd al zo geweest tijdens het stappen en zal ook wel zo blijven. Daarom ga ik dus ook zelden stappen. Af en toe een feestje is gezellig, maar het is gewoon niet mijn ding om op zo'n dansvloer te gaan staan waar voor mijn gevoel iedereen je aankijkt en je ineens in het middelpunt van de belangstelling komt te staan. Ik sta liever aan die zijlijn.
Of zag je mij al meebewegen met de Macarena of het dansje van YMCA?.
GMTAquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het type "stiekem met je gedanst" ?
Zoiets jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Barbiequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn dit de Alpenzusjes 2.0 ofzo?
Waren volgens mij 10 jaar terug al oudere dames
Och, na een baco of 3.....quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Echt niet. Ik ben niet echt een danser, dat leek me toch wel duidelijk.
Ik ben het type dat langs de kant staat toe te kijken hoe anderen losgaan op de dansvloer, en die graag in zijn eigen comfortabele zone blijft staan. En als iemand dan bevestigt dat ik dat zo doe en begint aan te dringen dat ik ook moet gaan springen en dansen, dan voel ik me alleen maar ongemakkelijker en blijf ik zeker staan waar ik sta. Aan mijn comfort zone wordt niet getoornd.
En dat is altijd al zo geweest tijdens het stappen en zal ook wel zo blijven. Daarom ga ik dus ook zelden stappen. Af en toe een feestje is gezellig, maar het is gewoon niet mijn ding om op zo'n dansvloer te gaan staan waar voor mijn gevoel iedereen je aankijkt en je ineens in het middelpunt van de belangstelling komt te staan. Ik sta liever aan die zijlijn.
Of zag je mij al meebewegen met de Macarena of het dansje van YMCA?.
Goed gezienquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn dit de Alpenzusjes 2.0 ofzo?
Waren volgens mij 10 jaar terug al oudere dames
Al eens geprobeerd, maar toen ik na 5 baco's nog steeds geen millimeter losser was geworden, heb ik het maar opgegevenquote:
Hoeveel baco's waren dat?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:26 schreef Barretje80 het volgende:
.og niet beter.. maar al ohol wermtpria tegen de a terje
n...
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:26 schreef Barretje80 het volgende:
n...
FLesje wijn of 3?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:26 schreef Barretje80 het volgende:
n...
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
intussen is ze van d'r stoel gelazerd
ik heb het net bij 1 IJsthee met rum gehoudenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:33 schreef Barretje80 het volgende:
Iets met dikke vingers en mobiel internetten..
en.. Ok.. Een flesje of 2 wijn...
om 8 uur heb ik al een rit van 80km gehad en een half uur gewerktquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:35 schreef DaMart het volgende:
ik ga toch maar eens naar bed. Om 8 uur moet mijn auto morgen bij de garage staan.
de wijn is duidelijk de oorzaakquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:33 schreef Barretje80 het volgende:
Iets met dikke vingers en mobiel internetten..
en.. Ok.. Een flesje of 2 wijn...
makkelijk slachtoffer altijd, de alcoholquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de wijn is duidelijk de oorzaak
dan ben ik al bij mijn 2de adresquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:35 schreef DaMart het volgende:
ik ga toch maar eens naar bed. Om 8 uur moet mijn auto morgen bij de garage staan.
Ja, dus, dan kun je daar weer een uur verder pittenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:35 schreef DaMart het volgende:
Nou, nee hoor. Ik ga gewoon naar huis en ergens vanmiddag bellen ze dan op dat de auto klaar isquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dus, dan kun je daar weer een uur verder pitten.
Of rustig wakker worden met koffie en een krantje.
Welneequote:
Trustequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog ff uitslapen. Bed wordt tussen 12 en 3 uur opgehaald
Alsof je ziek moet zijn om thee te drinkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:39 schreef TheClown1 het volgende:
zo te lezen heeft het meerdere mensen te pakken. hier ook aan de thee.
Whihihiquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn moeder kan zo heerlijk overdrijven he![]()
Dat russische vliegtuig gisteren he. Daar hebben de Turken kernkoppen uit gehaald, en turkije is van de navo dus de amerikanen zitten erachter
Irritantquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:00 schreef littledrummergirl het volgende:
Goeiemorgen![]()
oh wat ben ik blij dat mn huisgenoot gaat verhuizenhij staat alweer drie kwartier onder de douche terwijl ik zo naar mn werk moet
en ook nog moet douchen
De eerste roeiwedstrijden van dit jaar in Utrecht?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:14 schreef Muck het volgende:
Ik kreeg net de melding dat de Tiberdreef onder water staat...
Ja, op de parkeerplaatsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De eerste roeiwedstrijden van dit jaar in Utrecht?
deze douched op hoogtijdagen vier keer op n dagquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Irritant![]()
Mijn ex-huisgenoot stond op de meest rare tijden onder de douche, al dan niet met haar vriendje![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:45 schreef Symphonic het volgende:
Over parkeerplaats gesproken:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)renigd-met-auto.html
Eindelijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
deze douched op hoogtijdagen vier keer op n dagincl snachts. beetje jammer dat we samen de kosten voor het water delen.
maar ach dit weekend gaat hij verhuizen hoop ik
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:09 schreef DaMart het volgende:
Dan loop je bij de supermarkt en vind je het grappig dat ze een liedje draaien dat jouw beltoon in... totdat je ineens beseft dat dat deuntje helemaal niet uit de speakers van de supermarkt komt.
Ik ga dus maar even verder met wakker worden, denk ik.
Geen appel meegenomen vandaag?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:14 schreef Koen66 het volgende:
Damn, heb nu al trek
Lunch pas vanas 12:00
goed plan, ik ga gewoon nu een boterhammetje etenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:14 schreef Koen66 het volgende:
Damn, heb nu al trek
Lunch pas vanas 12:00
Tofquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:02 schreef MaleDuck het volgende:
Zo, koopcontract gesloten...
En het is altijd leuk om bepaalde contractuele bepalingen te challengen![]()
Esteequote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:09 schreef DaMart het volgende:
Dan loop je bij de supermarkt en vind je het grappig dat ze een liedje draaien dat jouw beltoon in... totdat je ineens beseft dat dat deuntje helemaal niet uit de speakers van de supermarkt komt.
Ik ga dus maar even verder met wakker worden, denk ik.
Typisch... je krijgt bij de Vomar tegenwoordig rubberen smileys bij je boodschappen en bij mij zat deze nu in het zakje:quote:
Thnxquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Tof
Gefeliciteerd
[..]
Estee
[..]
je wilt niet weten wat voor liedjes ik in mijn hoofd heb
Dat is geen toevalquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Typisch... je krijgt bij de Vomar tegenwoordig rubberen smileys bij je boodschappen en bij mij zat deze nu in het zakje:
[ afbeelding ].
Weer een bewijs dat toeval niet bestaatquote:
koopcontract?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:02 schreef MaleDuck het volgende:
Zo, koopcontract gesloten...
En het is altijd leuk om bepaalde contractuele bepalingen te challengen![]()
Whehehehe hoe toepasselijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Typisch... je krijgt bij de Vomar tegenwoordig rubberen smileys bij je boodschappen en bij mij zat deze nu in het zakje:
[ afbeelding ].
Zoiets?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Tof
Gefeliciteerd
[..]
Estee
[..]
je wilt niet weten wat voor liedjes ik in mijn hoofd heb
quote:Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 11-10-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 44 MPG
02 33 Symphonic
03 29 littledrummergirl
04 24 goldfinger1963
04 24 suikertaartje
06 20 Dr_Flash
07 18 douche-eendje
08 16 DaMart
09 13 automatic_
10 11 wel.o.k
11 10 DaMook
12 08 PeZu
13 06 Miniem
14 05 MaleDuck
14 05 Rafeiro
16 04 Bos81
17 03 Koen66
17 03 crv
19 02 Pien85
20 01 Toekito
20 01 baaart
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
oh.quote:
Nee, het is veel ergerquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
ZZ UU CC HH TT...........
Ik ga even een half uurtje painten
lolz!quote:
Gisterenavond was iemand zo "grappig" om op het huwelijksfeest waar ik was de Kabouter Plop-dans aan te vragen bij de DJquote:
Arghquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gisterenavond was iemand zo "grappig" om op het huwelijksfeest waar ik was de Kabouter Plop-dans aan te vragen bij de DJ.
Ik zou het eens in klussen en wonen proberen als ik jou wasquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:17 schreef belangrijkevraag het volgende:
Hee allemaal. Ik heb een vraag maar ik weet niet waar ik precies terecht kan op het fok forum!
Zojuist liep ik even naar beneden (uit mijn appartement) en toen ik terug kwam werkte mijn sleutel niet meer. De sleutel gaat er gewoon soepel ik kan hem niet draaien. Hiervoor ging die al wel eens stroef maar nu draait de sleutel echt niet meer. Er zit geen sleutel aan de binnenkant en de deur zit niet op slot gedraaid. En ja, ik stond bij de goede deur met de goede sleutel
Kan het aan de sleutel liggen of ligt het aan het slot?
bedankt alvast voor reacties!
Jaquote:
huusie...quote:
Ik wist niet dat je zo'n groot lichaam hadquote:
hier wordik heel vrolijk vanquote:
Mwoah, 35 kilo geleden welquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
huusie...
[..]
Ik wist niet dat je zo'n groot lichaam had
Kun je je voorstellen dat het in mijn hoofd blijft hangen?quote:
de klonen worden steeds inventieverquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:17 schreef belangrijkevraag het volgende:
Hee allemaal. Ik heb een vraag maar ik weet niet waar ik precies terecht kan op het fok forum!
Zojuist liep ik even naar beneden (uit mijn appartement) en toen ik terug kwam werkte mijn sleutel niet meer. De sleutel gaat er gewoon soepel ik kan hem niet draaien. Hiervoor ging die al wel eens stroef maar nu draait de sleutel echt niet meer. Er zit geen sleutel aan de binnenkant en de deur zit niet op slot gedraaid. En ja, ik stond bij de goede deur met de goede sleutel
Ja best welquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:25 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Kun je je voorstellen dat het in mijn hoofd blijft hangen?
Jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja best wel
Zo'n fijn campingliedje
Ik heb nog overwogen om als reactie dan maar Smurfenhouse aan te vragen, maar dan moest ik de dansvloer oversteken, dus liet ik het maar gaanquote:
O nou, graag gedaan danquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:17 schreef belangrijkevraag het volgende:
Henkiequote:
Die Henkiequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Henkie
De fiets van piet van pa
Lief klein konijntje had een vliegje op zn neus
Ik heb een goudvis met zwemdiploma A
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Die Henkie
Nou, dit spelen we dus met het pietenorkest
Dat klinkt als het Muck-familie-orkestquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Die Henkie
Die doen geen van beiden meequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat klinkt als het Muck-familie-orkest.
Omg.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Die Henkie
Die is alvast weekend houdenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:37 schreef crv het volgende:
j schreeuwt ff dat het bijna weekend is en gelijk crasht me laptop
in het slot waarschijnlijk iets afgebroken wellicht ? -> slotenboer bellenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:17 schreef belangrijkevraag het volgende:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:37 schreef crv het volgende:
j schreeuwt ff dat het bijna weekend is en gelijk crasht me laptop
lijkt erop, maar heb nog zoveel te doenquote:
kwestie van als admin inloggen, virusje downloaden an donequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kan ze dat ook even naar ons netwerk roepen?
Ik heb het net opquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Nja ik ben ook al zowat weer aan de lunch toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Ja, in neuken en seks en krikken en wippen en batsenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Immer.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, in neuken en seks en krikken en wippen en batsen
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:45 schreef crv het volgende:
ik heb zin in wat lekkers
MuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dan zijn we samen Eindhoven of nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |