Ben je zo saai dan ?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neuhik heb drie jaar met die gast een huis gedeeld, en we hebben denk ik in totaal max een half uur tegen elkaar gepraat
![]()
maar ik dacht dat ie dit toch wel ff zou zeggen ofzo, of vragen of ik zn post door zou sturen ofzomaar dat gaat geloof ik ook niet gebeuren
ontzettendquote:
oeps, nog werk te doen dusquote:
Pffff ik 6 uur, meer dan vroeg genoeg, overmorgen gelukkig weer uitslapen en middag dienstquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat valt nog mee![]()
vorige week heb ik me wel 1x verslapen![]()
gelukkig morgen pas om 4 uur opstaan![]()
en dan ook nog eens een korte rit
Haha, ik geloof er niets vanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ontzettendben helemaal niet leuk, ontzettend stil en terug getrokken
hahahaaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:
Brabants, leer dat nou eens, je komt zeker uit de randstand ?quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
6 uur ben ik al aan het rijdenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Pffff ik 6 uur, meer dan vroeg genoeg, overmorgen gelukkig weer uitslapen en middag dienst.
Ah, ja ik rijd nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
6 uur ben ik al aan het rijden![]()
anders hang ik in de file's
dat lijkt me erg lekker welquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah, ja ik rijd niet, naja ik rijd hooguit 5 minuten naar het werk en aan het eind van de werkdag 5 minuten terug
.
ik rij alleen naar mijn werk op en neer al 1 1/2 uurquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah, ja ik rijd niet, naja ik rijd hooguit 5 minuten naar het werk en aan het eind van de werkdag 5 minuten terug
.
Het is 3 kilometerquote:
Brrr dat lijkt me echt nietsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik rij alleen naar mijn werk op en neer al 1 1/2 uur
slaap lekkerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:30 schreef douche-eendje het volgende:
Pff als expeditie robinson is afgelopen maar douchen en mn bed in. ik donder bijna in slaap hier.
Ja pfff. En een kroeg durf je ook al niet in, want dan moet je van je zolderkamertje af enzoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee brr... andere mensen enzoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja pfff. En een kroeg durf je ook al niet in, want dan moet je van je zolderkamertje af enzo.
Huuuu!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee brr... andere mensen enzo
Nja, ik moet nog een uurquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:30 schreef douche-eendje het volgende:
Pff als expeditie robinson is afgelopen maar douchen en mn bed in. ik donder bijna in slaap hier.
Er is vandaag toch geen revue-crap opquote:
Nee iets over prins Clausquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Er is vandaag toch geen revue-crap op?
Ohja. Das waar ook. Dat moet natuurlijk gekeken wordenquote:
Afaik zijn ze verantwoordelijk voor een goede veilige werkomgeving ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:17 schreef Rafeiro het volgende:
Zijn ze op kantoor eigenlijk verplicht om goede stoelen te geven, het buro op mijn werk is hoger dan de armleuningen van mijn stoel, dat werkt wel kut, maar de gasdrukveer of wat dan ook doet niets, dus ik kan mijn stoel niet hoger zetten
Arbotechnisch gezien moet dat wel jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:17 schreef Rafeiro het volgende:
Zijn ze op kantoor eigenlijk verplicht om goede stoelen te geven, het buro op mijn werk is hoger dan de armleuningen van mijn stoel, dat werkt wel kut, maar de gasdrukveer of wat dan ook doet niets, dus ik kan mijn stoel niet hoger zetten
Slaap lekkerquote:
Nou, dat is dus niet goed, je hebt minstens een verstelbare stoel nodigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:29 schreef Rafeiro het volgende:
Verder bevalt het werk supergoed hoor, maar rond 12 uur lopen mijn handen rood/blauwpaars/weet ik het aan en krijg ik enorme zweethanden terwijl ik thuis veel langer achter de PC kan zitten zonder datEn krijg het sowieso heel warm, al werk ik met koukleumen en heb ik het snel warm, maar ik zat nu juist in een klein apart kantoortje, volgende week andere werkplek dacht ik te horen en het is de bedoeling dat ik nog een andere krijg, hihi. Lekker onsamenhangend verhaal zo, maar raar blijft het, want degene die normaal op deze plek zit is kleiner.
Pzuzuquote:
steetjequote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dat is dus niet goed, je hebt minstens een verstelbare stoel nodig
[..]
Pzuzu
hoes't nou?quote:
Fijn dromen!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:46 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga pitten, morgen weer een lange dag voor de boeg, dat ik dit ooit zou zeggen op een tijd als dit
quote:
mja niet zo.... tis niet te behandelen dus nu is het kuren en de kwalitrit vh leven.zo optimaal mogelijk te maken en van elk moment genieten met zijn allenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoes't nou?
en met de beeebies?
Mwuhquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja niet zo.... tis niet te behandelen dus nu is het kuren en de kwalitrit vh leven.zo optimaal mogelijk te maken en van elk moment genieten met zijn allen
Ja daarmee wel goed en zo
ja mwuh ja ben ook iets wat van slag nog...quote:
Snap ik...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja mwuh ja ben ook iets wat van slag nog...
Maar goed err is nog zoveel moois <3
ja jij weetquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Snap ik...
En dat is ook zo! Dat gaat ook wel weer een keer overheersen weer, ooit
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
Nou ga ik maar eens naar bed, even genieten van mijn slaapkamer![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |