lolz!quote:
Gisterenavond was iemand zo "grappig" om op het huwelijksfeest waar ik was de Kabouter Plop-dans aan te vragen bij de DJquote:
Arghquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gisterenavond was iemand zo "grappig" om op het huwelijksfeest waar ik was de Kabouter Plop-dans aan te vragen bij de DJ.
Ik zou het eens in klussen en wonen proberen als ik jou wasquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:17 schreef belangrijkevraag het volgende:
Hee allemaal. Ik heb een vraag maar ik weet niet waar ik precies terecht kan op het fok forum!
Zojuist liep ik even naar beneden (uit mijn appartement) en toen ik terug kwam werkte mijn sleutel niet meer. De sleutel gaat er gewoon soepel ik kan hem niet draaien. Hiervoor ging die al wel eens stroef maar nu draait de sleutel echt niet meer. Er zit geen sleutel aan de binnenkant en de deur zit niet op slot gedraaid. En ja, ik stond bij de goede deur met de goede sleutel
Kan het aan de sleutel liggen of ligt het aan het slot?
bedankt alvast voor reacties!
Jaquote:
huusie...quote:
Ik wist niet dat je zo'n groot lichaam hadquote:
hier wordik heel vrolijk vanquote:
Mwoah, 35 kilo geleden welquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
huusie...
[..]
Ik wist niet dat je zo'n groot lichaam had
Kun je je voorstellen dat het in mijn hoofd blijft hangen?quote:
de klonen worden steeds inventieverquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:17 schreef belangrijkevraag het volgende:
Hee allemaal. Ik heb een vraag maar ik weet niet waar ik precies terecht kan op het fok forum!
Zojuist liep ik even naar beneden (uit mijn appartement) en toen ik terug kwam werkte mijn sleutel niet meer. De sleutel gaat er gewoon soepel ik kan hem niet draaien. Hiervoor ging die al wel eens stroef maar nu draait de sleutel echt niet meer. Er zit geen sleutel aan de binnenkant en de deur zit niet op slot gedraaid. En ja, ik stond bij de goede deur met de goede sleutel
Ja best welquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:25 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Kun je je voorstellen dat het in mijn hoofd blijft hangen?
Jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja best wel
Zo'n fijn campingliedje
Ik heb nog overwogen om als reactie dan maar Smurfenhouse aan te vragen, maar dan moest ik de dansvloer oversteken, dus liet ik het maar gaanquote:
O nou, graag gedaan danquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:17 schreef belangrijkevraag het volgende:
Henkiequote:
Die Henkiequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Henkie
De fiets van piet van pa
Lief klein konijntje had een vliegje op zn neus
Ik heb een goudvis met zwemdiploma A
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Die Henkie
Nou, dit spelen we dus met het pietenorkest
Dat klinkt als het Muck-familie-orkestquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Die Henkie
Die doen geen van beiden meequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat klinkt als het Muck-familie-orkest.
Omg.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Die Henkie
Die is alvast weekend houdenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:37 schreef crv het volgende:
j schreeuwt ff dat het bijna weekend is en gelijk crasht me laptop
in het slot waarschijnlijk iets afgebroken wellicht ? -> slotenboer bellenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:17 schreef belangrijkevraag het volgende:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:37 schreef crv het volgende:
j schreeuwt ff dat het bijna weekend is en gelijk crasht me laptop
lijkt erop, maar heb nog zoveel te doenquote:
kwestie van als admin inloggen, virusje downloaden an donequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kan ze dat ook even naar ons netwerk roepen?
Ik heb het net opquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Nja ik ben ook al zowat weer aan de lunch toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Ja, in neuken en seks en krikken en wippen en batsenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Immer.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, in neuken en seks en krikken en wippen en batsen
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:45 schreef crv het volgende:
ik heb zin in wat lekkers
MuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dan zijn we samen Eindhoven of nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |