Juh.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja jij weet![]()
En ja zeker![]()
Hoesie daar?
Doei!quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doei!![]()
ik heb eindelijk een schone en opgeruimde slaapkamer en een hooooofdeind bij het bed, ik wil ZO graag slapen nu![]()
![]()
buuh en mooi en tof en waaah!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Juh.
Mijn mama mag morgen weer naar een begrafenis. Helemaal overhoop is ze weer. Klotezooi.
Maar ik vond onverwacht een heel leuke foto van mijn vader terug, waarvan ik dacht dat ik hem niet meer zou vinden![]()
Hier is het wel goed, voel me best okee eigenlijk.
Moet alleen volgende week wel bloedsuiker laten checken, want ik heb al anderhalve week zo'n DORST!
Mja. Baby doet gezellig en huis wordt steedswaaah! meer klaar
veel plezierquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:56 schreef DaMart het volgende:
En weer thuis van het bruiloftsfeest. Nu even proberen de cola uit mijn systeem te krijgen, zodat ik zo kan slapen.
Water drinken is ook weer zoiets hequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:04 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Had je maar wat anders moeten drinken.
Tussen water en Cola is nog vanalles anders te drinkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Water drinken is ook weer zoiets he.
En ik had een goed excuus om geen alcohol te drinken: ik moest nog een half uur met de auto naar huis rijden. Ik was de bob.
Hehequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Tussen water en Cola is nog vanalles anders te drinken. De horror van een stapavond met mijn vriendengroep, als ze ineens bekant allemaal n keertje fris willen: sta je bij de bar: "Mag ik 2 Pils, 1 Palm, 1 cola, 1 spa rood, 1 bitter lemon, 1 cassis, 1 sinas en een chocomel?"
Ik dacht dat jij door al die cola wel van links naar rechts en van voor naar achter over die dansvloer stond te stuiterenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hehe.
Nou ja, cola houdt me altijd wel wakker genoeg om alert genoeg te zijn om naar huis te kunnen rijden.
En het houdt me nuchter genoeg om met een frons anderen gade te slaan, die wel gezopen hebben en op de dansvloer rondspringen. Gelukkig had ik een medestander in mijn rustige hoekje achteraf.
Echt niet. Ik ben niet echt een danser, dat leek me toch wel duidelijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij door al die cola wel van links naar rechts en van voor naar achter over die dansvloer stond te stuiteren![]()
.
zijn dit de Alpenzusjes 2.0 ofzo?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij door al die cola wel van links naar rechts en van voor naar achter over die dansvloer stond te stuiteren![]()
.
het type "stiekem met je gedanst" ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Echt niet. Ik ben niet echt een danser, dat leek me toch wel duidelijk.
Ik ben het type dat langs de kant staat toe te kijken hoe anderen losgaan op de dansvloer, en die graag in zijn eigen comfortabele zone blijft staan. En als iemand dan bevestigt dat ik dat zo doe en begint aan te dringen dat ik ook moet gaan springen en dansen, dan voel ik me alleen maar ongemakkelijker en blijf ik zeker staan waar ik sta. Aan mijn comfort zone wordt niet getoornd.
En dat is altijd al zo geweest tijdens het stappen en zal ook wel zo blijven. Daarom ga ik dus ook zelden stappen. Af en toe een feestje is gezellig, maar het is gewoon niet mijn ding om op zo'n dansvloer te gaan staan waar voor mijn gevoel iedereen je aankijkt en je ineens in het middelpunt van de belangstelling komt te staan. Ik sta liever aan die zijlijn.
Of zag je mij al meebewegen met de Macarena of het dansje van YMCA?.
GMTAquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het type "stiekem met je gedanst" ?
Zoiets jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Barbiequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn dit de Alpenzusjes 2.0 ofzo?
Waren volgens mij 10 jaar terug al oudere dames
Och, na een baco of 3.....quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Echt niet. Ik ben niet echt een danser, dat leek me toch wel duidelijk.
Ik ben het type dat langs de kant staat toe te kijken hoe anderen losgaan op de dansvloer, en die graag in zijn eigen comfortabele zone blijft staan. En als iemand dan bevestigt dat ik dat zo doe en begint aan te dringen dat ik ook moet gaan springen en dansen, dan voel ik me alleen maar ongemakkelijker en blijf ik zeker staan waar ik sta. Aan mijn comfort zone wordt niet getoornd.
En dat is altijd al zo geweest tijdens het stappen en zal ook wel zo blijven. Daarom ga ik dus ook zelden stappen. Af en toe een feestje is gezellig, maar het is gewoon niet mijn ding om op zo'n dansvloer te gaan staan waar voor mijn gevoel iedereen je aankijkt en je ineens in het middelpunt van de belangstelling komt te staan. Ik sta liever aan die zijlijn.
Of zag je mij al meebewegen met de Macarena of het dansje van YMCA?.
Goed gezienquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn dit de Alpenzusjes 2.0 ofzo?
Waren volgens mij 10 jaar terug al oudere dames
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |