Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

naar huisquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:07 schreef MaleDuck het volgende:
druk, druk, druk, druk, druk, druk, druk, druk, druk, druk, druk, druk, druk, druk, druk, of toch maar naar huis gaan?
Serie kijken ga ik zo ook doenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:53 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb boodschapjes gedaan, dus hoef verder niks meer te doen vandaagzo eens een serie of een docu kijken op de bank denk ik.
Jep. T was vandaag wel heel ergquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ouwe smulpotvind je lekker he?
ik had gisteren ook zwarte koolquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jep. T was vandaag wel heel ergCavalo Nero (italiaanse zwarte kool) in de wok met ui, knoflook en tomaat. Kappertjes eroverheen, squeekykaas erbij. En nog wat bulgur met een yoghurt-komkommersausje.
Jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik had gisteren ook zwarte koolzat bij mn zus in zo'n groentepakket, heb jij die ook?
wij hadden het gewokt met knoflook, peper, peccorino en boullion en toen als pastasaus gebruiktquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:38 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
JaIk heb een vitatas. Vond het verrassend lekker!
capresequote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn moeder heeft insalata caprese gemaakt en groentesoep en spaghetti met gehaktsaus
Fles zn moeder is stiekem wel hip als ze niet aan het poetsen isquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
capresewat hip voor een oude moeke
Dat is super makkelijk mên, dat maak ik zelf nog weleensquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
capresewat hip voor een oude moeke
Niet eens gewoon AVGquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn moeder heeft insalata caprese gemaakt en groentesoep en spaghetti met gehaktsaus
en echt episch lekker, vooral met goede buffelmozzarellaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is super makkelijk mên, dat maak ik zelf nog weleens
Vanmiddag liep ze nog in een spijkerjack de tuin te doenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Fles zn moeder is stiekem wel hip als ze niet aan het poetsen is
En toen ik bij jullie was had ze ook een exotisch prutjequote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanmiddag liep ze nog in een spijkerjack de tuin te doen
Vroegah zat ze op exotische-prutjeskooklesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En toen ik bij jullie was had ze ook een exotisch prutje
klinkt goedquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroegah zat ze op exotische-prutjeskookles
Have funquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu ga ik World's Toughest Truckers kijken op Discovery. MET me moeder![]()
http://sl.photo-traveller.net/Info/Morocco2007/MoroccoMap.jpgquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:52 schreef douche-eendje het volgende:
Hmm ik zoek een mooie kaart van Marokko maar kan niet echt wat vinden... Voor egypte had ik zoiets:
http://www.petroleum.gov.(...)hingImages/egypt.gif
Wat draai je?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:57 schreef Symphonic het volgende:
Ben weer eens aan het radio-en, was alweer even geleden
eigenlijk van alles... Nummers van artiesten die je amper op de radio hoort (de nummers dan)quote:
Ja heerlijk hequote:
Mooi hoor!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja heerlijk heverderop in het album komen ook een paar pagina's roodrozebruin zand enzo... dus dit is wel even leuk. De foto's van jardin marjorelle moeten ook nog. Dat was zoiets:
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd naar het resultaatquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, nog veel te doen aan foto's
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Bij een volgende meet neem ik t boekwerk wel mee
Lolz, waar komt die vandaan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:09 schreef littledrummergirl het volgende:
oh damn, ik heb voor het eerst in mn leven een lekkere magnetronmaaltijd gegetencouscous met abrikozensaus
suikertaartjequote:
van c1000, maar is wel met stukjes kipquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Lolz, waar komt die vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |