__________________________________________________________________quote:Eerst zal je flink wat bronzen pakjes moeten kopen tot je trade vol zit.
download dan dit:
http://www.cheatengine.org/downloads.php
open het daarna, zorg dat je de webapp ook aan hebt staan.
Ik raad aan om Firefox te gebruiken.
klik dan linksboven op het computericoontje en zoek de plugincontainer.exe op.
Vervolgens pak je de webapp erbij, pak je een bronze ding uit je tradepile, en zet je de BIN op 200. Nog niet op de markt zetten. Dan ga je naar Cheat Engine en voer je bij value 200 in. Klik op First Scan.
Maak daarna de BIN 250, zet hem nog steeds niet op de markt. Voer dan in de Cheat Engine 250 in en klik op next scan.
Als het goed is blijft er een line over, dubbelklik daarop.
Hij verschijnt dan onderin. Dubbelklik op value en maak er 150 van. Vink dan ook het blokje active aan zodat ie blijft gelden. Vervolgens kan je alle spelers erop gooien voor 150.
© Dudeweiser
PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Wel leuk koppie, leuk lichaam en gevoel voor humorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:10 schreef Rijst het volgende:
Die Mila Kunis is overrated. Ze heeft geen a$$
quote:
Johquote:
Mensen die op hun pikkie getrapt zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
http://puu.sh/1dsFW/104303506b31b56f753a85067cebd29f
Sinds wanneer heb jij smaak joh?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:19 schreef vandermar het volgende:
Mensen die zich vervelen maar een bazen show willen zien
Queen niet goed vinden dan ben je een clown.quote:
Denk niet dat ze dat houdt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mensen die op hun pikkie getrapt zijnEen vrouw beoordelen om wat ze daar aanheeft
Al zou ze in een ajax badjas rondlopen, konijnen zou ik haar toch.
Rick Ross is beter.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Queen niet goed vinden dan ben je een clown.
Queen
Ik heb vanmiddag met 4-3-2-1 6 wedstrijden gespeeld. 5 x verloren en 1 x gelijkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:38 schreef pascal08 het volgende:
4-3-2-1 is echt de meest debiele opstelling die je kan bedenken. Je kunt beter gewoon 2-1-1 spelen. De flanken zijn helemaal weg en alles moet door het midden. Terug naar 3-5-2.
4-3-2-1 is echt 300x bout. Ik heb ook weer van die woedeaanvallen door dit spel. Het is echt niet uit te staan. De tegenstanders niet, de gameplay niet, de kutkoppen van EA die telkens door m'n hoofd spoken. Argghhhh...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag met 4-3-2-1 6 wedstrijden gespeeld. 5 x verloren en 1 x gelijkWel met budget teams trouwens
4321 vond ik ook tegenvallen. Vorig jaar nog een van m'n favoriete opstellingen..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
4-3-2-1 is echt 300x bout. Ik heb ook weer van die woedeaanvallen door dit spel. Het is echt niet uit te staan. De tegenstanders niet, de gameplay niet, de kutkoppen van EA die telkens door m'n hoofd spoken. Argghhhh...
Telkens 3-5-2 spelen is ook zo saai en dit spel is al saai, da's dubbel saai.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
4321 vond ik ook tegenvallen. Vorig jaar nog een van m'n favoriete opstellingen..
Ik heb gewoon de 3 CB's nodig, omdat ik het met 2 niet red verdedigendquote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
4-3-2-1 is echt 300x bout. Ik heb ook weer van die woedeaanvallen door dit spel. Het is echt niet uit te staan. De tegenstanders niet, de gameplay niet, de kutkoppen van EA die telkens door m'n hoofd spoken. Argghhhh...
Heb ik ook hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de 3 CB's nodig, omdat ik het met 2 niet red verdedigend
Min en min is plus toch?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Telkens 3-5-2 spelen is ook zo saai en dit spel is al saai, da's dubbel saai.
Dit is zeker waar wat je zegt. Plus we kunnen nooit met leuke vleugelverdigers spelenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Telkens 3-5-2 spelen is ook zo saai en dit spel is al saai, da's dubbel saai.
5-2 winst terwijl ik 7 keer de paal/lat heb geraakt..bizarre wedstrijdquote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:51 schreef Tim86 het volgende:
Voor het eerst dit jaar tegen Maikon Leite
Ik dacht dat blatter dat wasquote:Op donderdag 11 oktober 2012 02:08 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
(weet niet of deze al voorbij gekomen is, maar een juiste uitspraak
De kanker van het voetbal bedoelde hijquote:
Ow, op die fietsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 02:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De kanker van het voetbal bedoelde hij
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 02:08 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm....quote:Op donderdag 11 oktober 2012 02:17 schreef vandermar het volgende:
Maar iedereen weet ook wel dat ik pure haat heb jegens iedereen
Verdedigers die schoppen en met opzet blessures veroorzaken zijn pas het kanker van het voetbal.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 02:08 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Oplossing is gewoon net als in het tennis hawk eye. 3 keer per wedstrijd een mogelijkheid de arbitrale beslissing aan te vechten door middel van video beelden. Na 3 keer onterecht kun je dat niet meer doen. Pas dan ben je heel erg ver. Het wordt echt hoog tijdquote:Op donderdag 11 oktober 2012 02:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Verdedigers die schoppen en met opzet blessures veroorzaken zijn pas het kanker van het voetbal.
De scheidsrechter moet gewoon zijn werk doen bij dit soort situaties. Schwalbes altijd een gele kaart en grove overtredingen rood. Maar over die valpartijen van Bale hoor je niet zoveel maar als het Suarez is dan staat iedereen te schreeuwen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 02:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oplossing is gewoon net als in het tennis hawk eye. 3 keer per wedstrijd een mogelijkheid de arbitrale beslissing aan te vechten door middel van video beelden. Na 3 keer onterecht kun je dat niet meer doen. Pas dan ben je heel erg ver. Het wordt echt hoog tijd
Soms zie je als tv kijker ook niet of het een schwalbe is. De scheids moet op dat moment maar net in de goede lijn zien. Het wordt steeds doortrapter en slimmer uitgevoerd. Dat de scheids het een keer niet goed kan beoordelen kan gebeuren. Ik doe mijn werk ook nooit 100% foutloos.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 02:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De scheidsrechter moet gewoon zijn werk doen bij dit soort situaties. Schwalbes altijd een gele kaart en grove overtredingen rood. Maar over die valpartijen van Bale hoor je niet zoveel maar als het Suarez is dan staat iedereen te schreeuwen.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 02:35 schreef DutchSL het volgende:
Voor het eerst een non-gold kutteam dit jaar.
[ afbeelding ]
Ik geef ze morgen nog een kans, anders is het tradepile
Dieptepunt:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/138604689* 10.000
Dat is ook zo en daarom klaag ik ook zelden tot nooit over de scheidsrechter. Ik hoef al die gadgets niet laat iemand maar een fout maken. Ik vind het 20 keer erger als er wordt nagetrapt of er expres boven op iemand wordt gestaan dan wanneer er een schwalbe is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 02:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Soms zie je als tv kijker ook niet of het een schwalbe is. De scheids moet op dat moment maar net in de goede lijn zien. Het wordt steeds doortrapter en slimmer uitgevoerd. Dat de scheids het een keer niet goed kan beoordelen kan gebeuren. Ik doe mijn werk ook nooit 100% foutloos.
Ik had Maikon Leite vorig jaar ook gewoon op CAM met 7 chem totdat ik de IF kochtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 02:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
5-2 winst terwijl ik 7 keer de paal/lat heb geraakt..bizarre wedstrijd
Hij had Maikon Leite gewoon LW op 7 chem
Moest helaas afhaken halverwege je gold rush. Uit bovenstaande post kan ik opmaken dat het je weinig heeft opgeleverd?quote:
Toppunten waren; De Rossi 15k, Welliton 11k, Lewandowski 10k, Ben Arfa 10kquote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Moest helaas afhaken halverwege je gold rush. Uit bovenstaande post kan ik opmaken dat het je weinig heeft opgeleverd?
En die zorgen er dus nu voor dat je weer op 65k zit?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Toppunten waren; De Rossi 15k, Welliton 11k, Lewandowski 10k, Ben Arfa 10k
Ja, en heb nog 4 pagina's van golds, dus ik tik sowieso de 80 aan denk ik. Misschien vanavond maar weer streampje doen ofzoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En die zorgen er dus nu voor dat je weer op 65k zit?
Je zou toch zeggen dat je het nu wel geleerd hebt, aangezien je gisteren dus van 200k naar 80k gaatquote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, en heb nog 4 pagina's van golds, dus ik tik sowieso de 80 aan denk ik. Misschien vanavond maar weer streampje doen ofzo
Ach, des te meer kutpacks je gehad hebt, des te meer een goeie in de buurt komtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat je het nu wel geleerd hebt, aangezien je gisteren dus van 200k naar 80k gaat
Sorry, kan geen puush zien op mn werkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:50 schreef LinQ het volgende:
Ben maar een bundesliga team gaan bouwen. Iemand nog ideeën/opmerkingen? Heb onderstaande voor ogen (reus is te duur):
[ afbeelding ]
Dat is zeker de theorie jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ach, des te meer kutpacks je gehad hebt, des te meer een goeie in de buurt komt
http://www.futwiz.com/squad/190164quote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sorry, kan geen puush zien op mn werk
Weet niet wat je budget is, maar ik heb een aantal keer tegen Santana gespeeld, en die vond ik verdedigend echt goed...beter dan Naldo, vermoed ik. En Gomez > KJH. Ipv Kuba: IF Kuba, Robben, of Farfan?quote:
Het is te hopen. Voor vandaag even een knappe mic kopenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is zeker de theorie ja
GJE als MCquote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is te hopen. Voor vandaag even een knappe mic kopen
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is te hopen. Voor vandaag even een knappe mic kopen
Sorry, ik heb mijn glazen bol thuis laten liggen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:20 schreef Nickskuh het volgende:
Gaat bony nog stijgen? Heb hem voor 11k 4231
Oh, jammer.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sorry, ik heb mijn glazen bol thuis laten liggen.
Dat is voor mensen die items zijn kwijtgeraakt door die completing.. bug.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:08 schreef Pronk het volgende:
Ehm, ik log net in op de webapp en zie dat ik 3 gold packs in 'my packs' heb staan. Heeft iedereen die gehad?
Ow vandaar! Das een goeie deal dan, 3 gold packs voor het kwijtraken van een adidas bal.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is voor mensen die items zijn kwijtgeraakt door die completing.. bug.
Wat een kutteaamquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:11 schreef Greenpeas het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga ook maar eens 3-5-2 proberen.
Luisao superpace
Ik ben ook dingen kwijt geraakt, 0 packs.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is voor mensen die items zijn kwijtgeraakt door die completing.. bug.
Zet dan Garay er in, die heeft 18 pace meer en volgens mij verlies je er niks mee aan chemistry.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:11 schreef Greenpeas het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga ook maar eens 3-5-2 proberen.
Luisao superpace
Moet even thuis iemand achter de Xbox gooien dan, ben op werk en heb geen muntjes meerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zet dan Garay er in, die heeft 18 pace meer en volgens mij verlies je er niks mee aan chemistry.
Bedanktquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:17 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Wat een kutteaamalleen Elia is goed, want die heeft de pace.
Baas!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:32 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ga de 100k halen in de vakantie denk ik![]()
Ik kan het niet openen maar dat is dan zeker alleen voor de gewone FIFA dus dan geldt dat niet voor FUTquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:37 schreef Dudeweiser het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/0/2003067.page
Eerste officiële update voor FIFA13 dit weekend.
Geen legacy defending! OMG!quote:• Napoli of Serie A will now have fully authentic kits and crests in FIFA and FIFA Ultimate Team.
• Legacy defending and passing assistance options removed in Pro Clubs.
Door dat slechte wisselen van speler ga ik ooit nog wat breken in mijn kamer. Man wat is dat slecht gedaan zeg. Spelers lopen daardoor steeds van de bal weg bij mij omdat de CPU het nodig vind om van speler te veranderen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:41 schreef over_hedge het volgende:
Ze kunnen beter update dat het wisselen van spelers beter gaat en je keepers geen retards meer zijn die niks kunnen vastpakken.
Offline zal het wel zijn he.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:43 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
• Users will no longer be able to lower difficulty settings in a FUT Seasons match.
Wat bedoelen ze hiermee? Je speelt toch tegen een persoon? Dan kun je toch helemaal niet de moeilijkheidsgraad instellen?
Oh dat vind ik primaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:44 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Gewoon hoe het voor FIFA 12 was.
Ja, zwaar irritant. Of dat je wilt wisselen maar tot 5x toe niet de spelers krijgt die je wilt. Hierdoor krijg ik vaak doelpunten tegen met voorzetten van de zijkantquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:42 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Door dat slechte wisselen van speler ga ik ooit nog wat breken in mijn kamer. Man wat is dat slecht gedaan zeg. Spelers lopen daardoor steeds van de bal weg bij mij omdat de CPU het nodig vind om van speler te veranderen.
En bedankt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zou iemand de volledige lijst van updates even in een spoiler kunnen zetten zodat ik ze kan lezen?
Wisselen met stick helpt volgens mij. Ook instellingen aanpassen dat run assist uit staat bij het veranderen van speler helpt volgens mij.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, zwaar irritant. Of dat je wilt wisselen maar tot 5x toe niet de spelers krijgt die je wilt. Hierdoor krijg ik vaak doelpunten tegen met voorzetten van de zijkant
Wie gaat weer streamen en pakjes openen? Ik denk dat ik zondag ga streamen en voor ¤40 pakjes ga openen..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nog mensen die donaties richting de pack opening willen doen? Dan delen we de winst als we een knaller hebben
Heb je een link waar dat kan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:45 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Gisteren ook nog ff bij EA geklaagd over het verdwijnen van 2 spelers (van Aanholt en Martins)
[ afbeelding ]
DOE EENS NIET ZO BOOS IK HAD HET NIET GEZIENquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe ikquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:46 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Wisselen met stick helpt volgens mij. Ook instellingen aanpassen dat run assist uit staat bij het veranderen van speler helpt volgens mij.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En alsjeblieft.I see peas of green, red roses too....
Ik wissel nooit met stick, ram als een gek op m'n LB knopquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Doe ikMaar soms krijgt fifa het nog voor elkaar om gewoon niet de speler te selecteren die je wilt.
Dan kom ik al helemaal nooit bij de goede.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:47 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ik wissel nooit met stick, ram als een gek op m'n LB knop
Altidore is wel Amerikaan, dat gaat m positief beinvloeden qua prijs denk ik.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:51 schreef KrAlex het volgende:
Bony gaat niet veel hoger zijn als Altidore. Te weinig pace, geen competitie die bij veel mensen in trek is. Denk dat die voor discard waarde zal gaan. Zeker als die in Januari een up versie krijgt.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
DOE EENS NIET ZO BOOS IK HAD HET NIET GEZIENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was niet boos hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:47 schreef Greenpeas het volgende:
[..]Niet echt veel bijzonders dus (tenzij ze de pagina 835 bug gaan fixenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En alsjeblieft.) maar toch bedankt.
![]()
oh en ik krijg geen bedankje nou dan weet ik ook weer waar ik staquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik was niet boos hoor
[..]
Niet echt veel bijzonders dus. Maar toch bedankt.![]()
![]()
Die wil ik ook graag, ik ben namelijk ook nog echt spullen kwijt geraaktquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:46 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Heb je een link waar dat kan.ga ook even proberen.
.
Niet echt veel boeiends, maar heb toch weer 10 nieuwe contracten moeten kopen.![]()
Ik had het ook tegen jou hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
oh en ik krijg geen bedankje nou dan weet ik ook weer waar ik sta![]()
![]()
https://help.ea.com/contact-usquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:46 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Heb je een link waar dat kan.ga ook even proberen.
Lekker chatten met een PakistaanMalheureusement le fromage de cacahouète.![]()
Ox, Arfa en Diabyquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jongens, wat is echt een speler waar ik mee moet gespeeld hebben? Gold aub.![]()
![]()
Van persiequote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jongens, wat is echt een speler waar ik mee moet gespeeld hebben? Gold aub.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:46 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Wie gaat weer streamen en pakjes openen? Ik denk dat ik zondag ga streamen en voor ¤40 pakjes ga openen..![]()
Ronaldo schijnt ook wel aardig te zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Arfa en Diaby al gehad... OX misschien eens probeen.
[..]
Al gehad.![]()
IF ribery ookquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ronaldo schijnt ook wel aardig te zijn.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Heb ik al. Heb er meteen een LV van gemaakt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:52 schreef Greenpeas het volgende:
Iemand Elia kopen? Heb er per ongeluk twee gewonnen![]()
![]()
Dat zijn 8 kapsalons.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:55 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Wat kan ik dan beter kopen voor ¤40
I see peas of green, red roses too....![]()
Een hoer van 40 euro, of 40 hoeren van 1 euroquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:55 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Wat kan ik dan beter kopen voor ¤40Malheureusement le fromage de cacahouète.![]()
Weet iemand wanneer je op PS3 weer zo'n wekelijkse gold pack (vanwege Ultimate Edition) krijgt? Heb er volgens mij ergens vorige week een gehad toen ik die code invoerde, maar verder niets meer ontvangen...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Naar Duitsland, voor 10¤ eten in Duisburg en 30¤ een hoer van A-kwaliteit.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:55 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Wat kan ik dan beter kopen voor ¤40![]()
![]()
Maandag om 2:00 elke week.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Weet iemand wanneer je op PS3 weer zo'n wekelijkse gold pack (vanwege Ultimate Edition) krijgt? Heb er volgens mij ergens vorige week een gehad toen ik die code invoerde, maar verder niets meer ontvangen...![]()
Worden bepaalde spelers trouwens meer waard als je ze een positie verandering geeft?
In Duitsland zijn op Affelay na niet echt goede LV's, nu heb ik van Elia ook een LV gemaakt. Word die dan meer waard?
Ik wil bijvoorbeeld ook van Van der Vaart cam-->cm toepassen. En heb bijvoorbeeld Bender CVM-->CM en Luiz Gustavo ook CVM --> CM gemaakt. (Ohja en Sam rm--> rv).
Elia is wel een goede reserve bijvoorbeeld als Affelay een slechte fitness heeft.![]()
Wat voor team zouden jullie maken als je budget 1 miljoen was?
Ik ben de hele tijd aan het prutsen met 4-3-2-1 teams maar het is me nog niet gelukt om een team te maken waarbij iedereen 9 chemistry heeft![]()
Dat is toch niet zo moeilijk?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:05 schreef Ajacied7 het volgende:
Wat voor team zouden jullie maken als je budget 1 miljoen was?
Ik ben de hele tijd aan het prutsen met 4-3-2-1 teams maar het is me nog niet gelukt om een team te maken waarbij iedereen 9 chemistry heeft
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik twijfel echt om mijn Bundesliga team 3412 te verkopen, waarde +/- 250k..
En dan een Primera Division team er voor terug te kopen.![]()
Maak jij maar een team voor mij met: Aanval: Lavezzi-Aguero-Di Maria, Dynamisch middenveld en sterke en snelle verdediging.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo moeilijk?
Het eerste waar je tegenaanloopt is dat je Pastore moet opstellen omdat Lavezzi anders op 7 staat.![]()
Dat is toch niet moeilijk?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:08 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Maak jij maar een team voor mij met: Aanval: Lavezzi-Aguero-Di Maria, Dynamisch middenveld en sterke en snelle verdedigingMalheureusement le fromage de cacahouète.![]()
Wil ook wel graag 3 gold packs. Ik ben ook serieus een aantal low rated spelers kwijt geraakt. Waar moet ik wezen?![]()
Ga je gang!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:08 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Dat is toch niet moeilijk?![]()
Gewoon doen. Als je spijt hebt kan je weer je team verkopen en alles terug kopen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:07 schreef Alovenac het volgende:
Ik twijfel echt om mijn Bundesliga team 3412 te verkopen, waarde +/- 250k..
En dan een Primera Division team er voor terug te kopen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Bij de chat van EA, maar ik krijg er geen volgens mij. Krijg een afscheep antwoord van dat ze zich bewust zijn van de problemen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:08 schreef Maver24 het volgende:
Wil ook wel graag 3 gold packs. Ik ben ook serieus een aantal low rated spelers kwijt geraakt. Waar moet ik wezen?![]()
Dat zei je er niet bijquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:08 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Maak jij maar een team voor mij met: Aanval: Lavezzi-Aguero-Di Maria, Dynamisch middenveld en sterke en snelle verdediging.
Het eerste waar je tegenaanloopt is dat je Pastore moet opstellen omdat Lavezzi anders op 7 staat.
Heeft ook mijn voorkeur, zijn vaak ook redelijk goed aan de prijs. Niet te duur dusquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Bundesliga heeft echt ziek goede spelers..
![]()
Misschien dat ik later vandaag of morgen als tradepile verkocht is, eerst is kijk of de huidige formatie en team bij BBVA die ik aan wil schaffen bevalt. Als dat het geval is, verder gaan upgraden met betere spelers.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gewoon doen. Als je spijt hebt kan je weer je team verkopen en alles terug kopen.![]()
Er zijn genoeg opties, je eisen zijn alleen wat vaag.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:08 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Maak jij maar een team voor mij met: Aanval: Lavezzi-Aguero-Di Maria, Dynamisch middenveld en sterke en snelle verdediging.
Het eerste waar je tegenaanloopt is dat je Pastore moet opstellen omdat Lavezzi anders op 7 staat.
E: oh alves klopt niet, even wachten.![]()
Opzich wel een redelijk team maar ik ben geen fan van Bosscielny en M'Vilaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er zijn genoeg opties, je eisen zijn alleen wat vaag.
[ afbeelding ]
Ook heb ik het liefst in de verdediging: Kompany, Pepe, Ramos, Chiellini, Silva.
Op het middenveld graag Toure.
Al veel geprobeerd, een andere optie is gewoon om met een speler op 7 chem te spelen![]()
Ja als je gewoon 11 favoriete spelers kiest gaat het lastig wordenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Opzich wel een redelijk team maar ik ben geen fan van Bosscielny en M'Vila
Ook heb ik het liefst in de verdediging: Kompany, Pepe, Ramos, Chiellini, Silva.
Al veel geprobeerd, een andere optie is gewoon om met een speler op 7 chem te spelen![]()
![]()
Wat jij wilt kan niet in 4-3-2-1, moet je een andere opstelling spelen of met andere spelersquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Al veel geprobeerd, een andere optie is gewoon om met een speler op 7 chem te spelenMalheureusement le fromage de cacahouète.![]()
Waarom zou je in zo'n kut formatie willen spelen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Al veel geprobeerd, een andere optie is gewoon om met een speler op 7 chem te spelen4-3-2-1 is een formatie die je zou moeten gebruiken met Ronaldo. Voor de rest is het gewoon kut en kun je beter 3-5-2 spelen. Meer opties mogelijk en lekker aanvallend.
Augero en Balotelli in de spits
Lavezzi links met erachter Thiago Silva en Ramires op CDM. Aan de andere kant Toure met Kompany linken. Chiellini met Buffon. op de RM Ben Arfa en dan als CF Nasri gebruiken.![]()
Ik ga wel wat maken met Toure op 7 chemistry, dan kan het welquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:20 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Wat jij wilt kan niet in 4-3-2-1, moet je een andere opstelling spelen of met andere spelers![]()
http://futhead.com/fifa/squads/211684/#squad-player
Dit ff snel in elkaar geknutselt met een aantal spelers die jij wilt, maar je eisen zijn zo goed als onmogelijk.Malheureusement le fromage de cacahouète.![]()
Zoiets had ik ook al in gedachten, maar dan wordt je middenveld weer compleet overlopen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:24 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
http://futhead.com/fifa/squads/211684/#squad-player
Dit ff snel in elkaar geknutselt met een aantal spelers die jij wilt, maar je eisen zijn zo goed als onmogelijk.
Ik stel veel te veel eisen, word nu tijd dat ik gewoon iets in elkaar ga zetten. Of ik vervang Lavezzi voor Neymar of Hazard, dan is er veel meer mogelijk![]()
Valt wel mee hoor, ik speel op dit moment met een middenveld van Modric + Marchisio en ik merk niets van dat overlopen worden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook al in gedachten, maar dan wordt je middenveld weer compleet overlopen.
Ik stel veel te veel eisen, word nu tijd dat ik gewoon iets in elkaar ga zetten. Of ik vervang Lavezzi voor Neymar of Hazard, dan is er veel meer mogelijkMalheureusement le fromage de cacahouète.![]()
Marchisio is dynamisch, perfecte middenvelder. Modric is wel iets zwakker. Je speelt toch wel met 3 middenvelders neem ik aan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:27 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik speel op dit moment met een middenveld van Modric + Marchisio en ik merk niets van dat overlopen worden.![]()
Nee, dat zijn de enige twee, ik speel 5-2-2-1quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:28 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Marchisio is dynamisch, perfecte middenvelder. Modric is wel iets zwakker. Je speelt toch wel met 3 middenvelders neem ik aan?Malheureusement le fromage de cacahouète.![]()
Ja dat is een ander verhaal, dan heb je ook geen sterk middenveld nodigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:29 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de enige twee, ik speel 5-2-2-1![]()
Dewashish:
I apologize but we don't have packs in our tools to provide, if you want then I can provide you 15 % discount code for Origin purchase.
Beter iets dan niets.
![]()
Nee, alleen verbonden met Luiz, dode link met Gotze, tussen Gustavo en Hulk loopt geen lijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Haalt Hulk gewoon 9 chem hier?
[ afbeelding ]![]()
Er loopt wel een link met Gustavo in 3-5-2 hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee, alleen verbonden met Luiz, dode link met Gotze, tussen Gustavo en Hulk loopt geen lijn.Malheureusement le fromage de cacahouète.![]()
Oh excusez-moi. Dat hebben ze veranderdquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:33 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Er loopt wel een link met Gustavo in 3-5-2 hoor
In dat geval heeft Hulk 9 ja![]()
![]()
Loopt inderdaad een lijn tussen RM en CDM in FIFA 13.Dan klopt 'ie wel neem ik aan?
e: oké, mooi!Feyenoord Rotterdam![]()
![]()
![]()
Wat heb ik toch gelijk door weinig naar college te gaan, wat een onzin
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Kut, mijn gratis xbox live gold trial van een maand op een account wat ik even heb gebruikt is verlopen, en nu verlengd7¤
![]()
![]()
![]()
Klassieke fout idd. Of per ongeluk iets wat voor een hogere waarde erop heeft gestaan proberen voor 150c te doen, dan crasht ie lekkerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:55 schreef Toefjes het volgende:
Jammer, in cheat engine vergeten het hokje aan te vinken. Over een uur weer een kans![]()
![]()
Standaard even vloeken en dan gewoon opnieuw cheat engine startenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:58 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Klassieke fout idd. Of per ongeluk iets wat voor een hogere waarde erop heeft gestaan proberen voor 150c te doen, dan crasht ie lekker![]()
![]()
IF Kolarov heeft 97 long shots en 99 shot power en 90 FK accuracy.
Op de bank zetten (Toefjes met +10 kaart) en in laten vallen als CDM![]()
![]()
Die vlieger gaat helaas niet meer op deze Fifaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:00 schreef DutchSL het volgende:
IF Kolarov heeft 97 long shots en 99 shot power en 90 FK accuracy.
Op de bank zetten (Toefjes met +10 kaart) en in laten vallen als CDM![]()
Gisteren Remy gekocht. Dit is m. Gebeuren weer rare dingen![]()
![]()
Iedereen met die bundesliga teamsJe komt ze echt zo gigantisch vaak tegen, en vaak ok precies dezelfde.
![]()
ik ben benieuwd hoe je Luiz vindt spelen. Ik vond m teleurstellend t.o.v. Fifa 12. Santana schijnt wel een beest te zijnquote:![]()
![]()
Welke BPL CB moet ik nog halen. Heb Vermaelen gehaald. Welke daarnaast. Geen kompany want die vind ik even te duur nog![]()
Heb je Krul nog gekocht?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoe je Luiz vindt spelen. Ik vond m teleurstellend t.o.v. Fifa 12. Santana schijnt wel een beest te zijn![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:04 schreef Maver24 het volgende:
Welke BPL CB moet ik nog halen. Heb Vermaelen gehaald. Welke daarnaast. Geen kompany want die vind ik even te duur nog![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:03 schreef DannyDeko het volgende:
Iedereen met die bundesliga teamsJe komt ze echt zo gigantisch vaak tegen, en vaak ok precies dezelfde.
Feyenoord Rotterdam![]()
Kaboul.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:04 schreef Maver24 het volgende:
Ik vind Rémy helemaal niet zo goed als ik had gehoopt...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die vlieger gaat helaas niet meer op deze Fifa![]()
Gisteren Remy gekocht. Dit is m. Gebeuren weer rare dingen
[ afbeelding ]
Zijn stats zijn erg nice.![]()
Hoe zijn ze altijd dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:03 schreef DannyDeko het volgende:
![]()
![]()
Het is uiteindelijk Vorm geworden. Maar dat team was ik na 3 wedstrijden alweer zat. Vandaag ga ik op de Franse toerquote:
Leuk begin![]()
![]()
Ik ben serieus 3 spelers kwijt.Iemand een link naar die Pakistaan?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
352quote:
Reus - Lewandowski(Of Gomez voor de ietwat rijkere)
Gotze
Schurrle - Gundogan - Gustavo(Schwein voor de rijkere) - Farfan
Santana - Subotic - Boateng
Adler/andere IF![]()
Is ten minste origineel. Ik zou het doen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:07 schreef Maver24 het volgende:
Wel graag boven de 80 rating. Zat te denken aan Agger![]()
Hoe kan dat dan weer? Welke spelers? En hoe zit dat dat sommigen 3 goldpacks gekregen hebben eigenlijk?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:07 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Gomez is een stuk goedkoper dan Reusquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:07 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
352
Reus - Lewandowski(Of Gomez voor de ietwat rijkere)
Gotze
Schurrle - Gundogan - Gustavo(Schwein voor de rijkere) - Farfan
Santana - Subotic - Boateng
Adler/andere IF![]()
![]()
Ik heb geen idee welke spelersquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan weer? Welke spelers? En hoe zit dat dat sommigen 3 goldpacks gekregen hebben eigenlijk?. Mijn Trade pile was net mooi gevuld met 40 spelers, nu staan er 37 en kan er ik niets meer opzetten.
Johan Derksen facebookquote:Ook al draagt een aap een aanvoerdersband, t blijft een beest met een bek als een traktorband.
Dat had ik ook, met die 2 Benzema's , precies hetzelfde. Heb je spelers voor een langere periode er op gezet? Zo ja, komen ze vanzelf weer boven drijvenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee welke spelers. Mijn Trade pile was net mooi gevuld met 40 spelers, nu staan er 37 en kan er ik niets meer opzetten.
![]()
Krijg net een mailtje dat mn Diablo account is geblockedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan heb je de stats nog niet vergelekenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Boateng lijkt me nog veel beter dan Subtocic.![]()
![]()
Ja maar niemand gaat natuurlijk met 2 80~ pace spelers spelen. Reus staat er letterlijk altijd in bij elk bundesliga team die ik ben tegengekomenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gomez is een stuk goedkoper dan Reus![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:07 schreef Maver24 het volgende:
![]()
Ik was gisteren IF Hernanes kwijtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:07 schreef Lindgren. het volgende:
Gelukkig vonden ze hem naakt in een supermarkt terug en nu heb ik hem weer
![]()
![]()
Ik had hem niet in mijn eerste versie Bundesliga teamquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:12 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja maar niemand gaat natuurlijk met 2 80~ pace spelers spelen. Reus staat er letterlijk altijd in bij elk bundesliga team die ik ben tegengekomenMaar op een gegeven moment Schurrle vervangen door IF Reus.
![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:07 schreef Maver24 het volgende:
![]()
Dat was precies mijn voorhoede.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk Vorm geworden. Maar dat team was ik na 3 wedstrijden alweer zat. Vandaag ga ik op de Franse toer
[ afbeelding ]
Leuk begin
Heb nu IF Henry ipv Remy. Die scoort toch echt vele malen makkelijker heb ik het idee.![]()
Die David Silva is van mijn trade pile verdwenen en ter compensatie kreeg ik 3 gold packs denk ik...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan weer? Welke spelers? En hoe zit dat dat sommigen 3 goldpacks gekregen hebben eigenlijk?![]()
![]()
Ik ben ook nog geen Bundesliga team tegengekomen eigenlijk. Je breekt wel je nek over de BPL teamsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:12 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja maar niemand gaat natuurlijk met 2 80~ pace spelers spelen. Reus staat er letterlijk altijd in bij elk bundesliga team die ik ben tegengekomen![]()
Dit snap ik dus echt niet he.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:07 schreef Maver24 het volgende:
Wel graag boven de 80 rating. Zat te denken aan Agger
http://futhead.com/fifa/players/compare/2610/3464
Kijk en vergelijk. Waarom met een verdediger spelen die een hogere rating heeft omdat hij kan schieten/dribbelen/passen terwijl hij qua snelheid en defensief minder is.![]()
Met Dyer en een andere snelle buitenspeler zeker?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben ook nog geen Bundesliga team tegengekomen eigenlijk. Je breekt wel je nek over de BPL teamsI see peas of green, red roses too....![]()
Die kom ik dan weer bijzonder weinig tegen. Stuk of 2 a 3 keer een team met Ox op LW en Wallkut op RWquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben ook nog geen Bundesliga team tegengekomen eigenlijk. Je breekt wel je nek over de BPL teams![]()
Moses ofzoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:15 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Met Dyer en een andere snelle buitenspeler zeker?![]()
![]()
Agger is verdedigend beterquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit snap ik dus echt niet he.
http://futhead.com/fifa/players/compare/2610/3464
Kijk en vergelijk. Waarom met een verdediger spelen die een hogere rating heeft omdat hij kan schieten/dribbelen/passen terwijl hij qua snelheid en defensief minder is.![]()
![]()
Oh verkeerd gekeken maar als je verder kijkt denk ik dat het weinig scheelt.quote:
Kaboul heeft een mindere sliding en mindere staande tackle, maar is weer sterker en betere workrates.![]()
Interceptions en man marking zijn ook geen onbelangrijke stats...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh verkeerd gekeken maar als je verder kijkt denk ik dat het weinig scheelt.
Kaboul heeft een mindere sliding en mindere staande tackle, maar is weer sterker en betere workrates.![]()
http://www.futhead.com/fifa/players/6147/#.UHaPuolhic0
Zou hij goed zijn op CAM in 352?
Volgens mij had iemand hem hier? Tim of GuRBuH dacht ik..Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
50 passing is wel triestquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:19 schreef detennismaster het volgende:
Volgens mij had iemand hem hier? Tim of GuRBuH dacht ik..
Feyenoord Rotterdam![]()
Z'n passing ziet er goed uit.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:19 schreef detennismaster het volgende:
Volgens mij had iemand hem hier? Tim of GuRBuH dacht ik..Lijkt me geen rare keuze.
Die ga ik dan een kans geven. De bank moet ook sterk zijn natuurlijkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:13 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Dat was precies mijn voorhoede.
Heb nu IF Henry ipv Remy. Die scoort toch echt vele malen makkelijker heb ik het idee.Trouwens, sommige spelers zijn wel snel goedkoop geworden. Haal net N'Zogbia voor 1600 coins, en haal Ben Arfa nu voor 10.75K binnen
![]()
goed voor in de spitsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:19 schreef detennismaster het volgende:
Volgens mij had iemand hem hier? Tim of GuRBuH dacht ik..:)![]()
quote:quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Z'n passing ziet er goed uit.Lijkt me geen rare keuze.
Zijn short passing is 74, long passing is om te huilen.
NOU SORRY HOORquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Interceptions en man marking zijn ook geen onbelangrijke stats...![]()
![]()
Ik gebruik altijd Futwiz overigens voor vergelijkingen, een stuk overzichtelijker met alles naast elkaar op 1 pagina vind ik. Waarom Futhead?![]()
Autistisch.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:23 schreef StijnDa het volgende:
Ik gebruik altijd Futwiz overigens voor vergelijkingen, een stuk overzichtelijker met alles naast elkaar op 1 pagina vind ik. Waarom Futhead?![]()
Ik moet dit thuis zienquote:
Ja maar jij wil je adres niet geven waardoor ik niets op kan sturen. Naar het station sturen heeft weinig zin he!quote:![]()
Maar maar maar Vermaelen is links en Agger ook en dan heb je 2 linkspoten!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is niet erg![]()
Gewoon even om te laten zien dat die 79 en 83 ratings niet totaal random zijn![]()
Waar kan ik hem ophalen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja maar jij wil je adres niet geven waardoor ik niets op kan sturen. Naar het station sturen heeft weinig zin he!![]()
Deze isquote:Hier kwam een collega van me mee, dat ik dit filmpje echt eens moest zien
Ging helemaal kapot
What no money? Here, suck a cock
![]()
![]()
Zometeen maar eens een interlandcarrière beginnen.Lijkt me wel grappig. Ik vind alleen het spelen tegen de CPU vaak zo boring.
van eigen deegquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:28 schreef Greenpeas het volgende:
Over wat voor koekje hebben we het?Feyenoord Rotterdam![]()
Hahaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:27 schreef Lindgren. het volgende:
Zometeen maar eens een interlandcarrière beginnen.Lijkt me wel grappig. Ik vind alleen het spelen tegen de CPU vaak zo boring.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik vind spelen tegen de CPU zo vervelend dat ik daardoor de manager tasks laat liggen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:27 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is het maken van een Frans team trouwens belachelijk makkelijk. Ik mocht willen dat we in Nederland elke positie zoveel keuze hadden![]()
Bij mij staat er nog steeds bij die manager dingen dat ik mijn eerste toernooiwedstrijd moet spelen of zo, terwijl ik al 5 cups gewonnen heb.
Feyenoord Rotterdam![]()
Offline spelen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Bij mij staat er nog steeds bij die manager dingen dat ik mijn eerste toernooiwedstrijd moet spelen of zo, terwijl ik al 5 cups gewonnen heb.I see peas of green, red roses too....![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind spelen tegen de CPU zo vervelend dat ik daardoor de manager tasks laat liggen.
Wat is het maken van een Frans team trouwens belachelijk makkelijk. Ik mocht willen dat we in Nederland elke positie zoveel keuze hadden
haha, even opschrijven welke managers je al hebt. In UDB staat bij staff--> manager een lijstje met alle managersquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:30 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik probeer 50% te halen met Shiny managers, maar ik koop telkens duplicates![]()
Ik heb alle dubbele managers gewoon verkocht voor winst.
Ik kocht gewoon (bijna) alle bronzen shinies op voor 150 of 200 coins, daarna veel zilveren voor 400 a 500 coins.
Dat is goedkoper dan zo'n shiny gold voor 1500 te kopen wat ze toen nog kostten (heb er een paar onder de 1000 gescoord). Drie bronsjes is immers ook gewoon 3% maar dan voor 450 a 600 coins ipv 1500![]()
![]()
Wtf shiny gold managers voor 1000+? ik pikte ze gister de hele tijd op voor 150-200 BIN in 59th minute en discarde ik zequote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:37 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb alle dubbele managers gewoon verkocht voor winst.
Ik kocht gewoon (bijna) alle bronzen shinies op voor 150 of 200 coins, daarna veel zilveren voor 400 a 500 coins.
Dat is goedkoper dan zo'n shiny gold voor 1500 te kopen wat ze toen nog kostten (heb er een paar onder de 1000 gescoord).ook veel voor 150-200 open bid opgepikt
![]()
Ik weet niet wat ze nu kostten, maar ze gingen voor wel meer dan 1500 toen het spel nog niet uit was (ik had de 50% bonus toen al).quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wtf shiny gold managers voor 1000+? ik pikte ze gister de hele tijd op voor 150-200 BIN in 59th minute en discarde ik zeook veel voor 150-200 open bid opgepikt
![]()
Die hoeft er niet per se bij, met de rest heb je een redelijk cheap maar vies overpowered team.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je keeper kost meer dan de rest van je team![]()
Ze zijn trouwens toch geen zak meer waard als je ze discard?
edit. zo'n 250 coins.. ja daar heb je dan minstens 750 per discard laten liggen jonguh![]()
![]()
http://www.futhead.com/fifa/squads/211234/#comment-48229SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn comment:
Wat hij vervolgens doet, naar mijn profile gaan en al mijn squads disliken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar gaat 15 van mijn karma af![]()
![]()
Ik werd gedownvote omdat ik zei dat Vargas als El Shaarawy speelten plusjes krijg ik helemaal nergens behalve Koevermans. Ik heb dus ook geen karma om anderen te downvoten.
![]()
als je er 5 hebt mag je downvotenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Lekker boeiend.
Wat houdt dat karma in dan?ja mij maakt het ook niet uit maar ik wilde het even kwijt
![]()
![]()
+1quote:▲
+5
▼
By erectusmaximus 5 | Posted October 03, 07:26PM
Totally deserved! 3 AWESOME goals...@vandermar plz jump 4 a train![]()
![]()
irl ookquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:48 schreef wieisboos het volgende:
Depay hattrick vanaf LM en 1 assisthij is echt fucking goed. 100x beter dan Sana (op Fifa dan)
![]()
![]()
"Mertens is een vieze zaadbek."quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Op de pagina van Immers heeft hij het ook even subtiel aangestipt
Wat een kind is het toch ook.
Dat is ontstaan omdat hij zich ging aanpassen aan het hbo hoor!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
"Mertens is een vieze zaadbek."
Wat een kind is het toch ook.
![]()
vanavond 300k pack opening.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:55 schreef Anonymous61 het volgende:
Iemand die pakjes opent en laat zien via stream? informeer me aubFeyenoord Rotterdam![]()
We gana allemaal 10k inleggen, sturen het naar iemand en die gaat packs openen en streamen.
Opbrengsten verdelen we![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: