Het is uiteindelijk Vorm geworden. Maar dat team was ik na 3 wedstrijden alweer zat. Vandaag ga ik op de Franse toerquote:
352quote:
Is ten minste origineel. Ik zou het doen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:07 schreef Maver24 het volgende:
Wel graag boven de 80 rating. Zat te denken aan Agger
Hoe kan dat dan weer? Welke spelers? En hoe zit dat dat sommigen 3 goldpacks gekregen hebben eigenlijk?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:07 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben serieus 3 spelers kwijt.Iemand een link naar die Pakistaan?
Gomez is een stuk goedkoper dan Reusquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:07 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
352
Reus - Lewandowski(Of Gomez voor de ietwat rijkere)
Gotze
Schurrle - Gundogan - Gustavo(Schwein voor de rijkere) - Farfan
Santana - Subotic - Boateng
Adler/andere IF
Ik heb geen idee welke spelersquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan weer? Welke spelers? En hoe zit dat dat sommigen 3 goldpacks gekregen hebben eigenlijk?
Johan Derksen facebookquote:Ook al draagt een aap een aanvoerdersband, t blijft een beest met een bek als een traktorband.
Dat had ik ook, met die 2 Benzema's , precies hetzelfde. Heb je spelers voor een langere periode er op gezet? Zo ja, komen ze vanzelf weer boven drijvenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee welke spelers. Mijn Trade pile was net mooi gevuld met 40 spelers, nu staan er 37 en kan er ik niets meer opzetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb je de stats nog niet vergelekenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Boateng lijkt me nog veel beter dan Subtocic.
Ja maar niemand gaat natuurlijk met 2 80~ pace spelers spelen. Reus staat er letterlijk altijd in bij elk bundesliga team die ik ben tegengekomenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gomez is een stuk goedkoper dan Reus
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:07 schreef Maver24 het volgende:
Ik was gisteren IF Hernanes kwijtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:07 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben serieus 3 spelers kwijt.Iemand een link naar die Pakistaan?
Ik had hem niet in mijn eerste versie Bundesliga teamquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:12 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja maar niemand gaat natuurlijk met 2 80~ pace spelers spelen. Reus staat er letterlijk altijd in bij elk bundesliga team die ik ben tegengekomen
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:07 schreef Maver24 het volgende:
Dat was precies mijn voorhoede.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk Vorm geworden. Maar dat team was ik na 3 wedstrijden alweer zat. Vandaag ga ik op de Franse toer
[ afbeelding ]
Leuk begin
Die David Silva is van mijn trade pile verdwenen en ter compensatie kreeg ik 3 gold packs denk ik...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan weer? Welke spelers? En hoe zit dat dat sommigen 3 goldpacks gekregen hebben eigenlijk?
Ik ben ook nog geen Bundesliga team tegengekomen eigenlijk. Je breekt wel je nek over de BPL teamsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:12 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja maar niemand gaat natuurlijk met 2 80~ pace spelers spelen. Reus staat er letterlijk altijd in bij elk bundesliga team die ik ben tegengekomen
Dit snap ik dus echt niet he.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:07 schreef Maver24 het volgende:
Met Dyer en een andere snelle buitenspeler zeker?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben ook nog geen Bundesliga team tegengekomen eigenlijk. Je breekt wel je nek over de BPL teams
Die kom ik dan weer bijzonder weinig tegen. Stuk of 2 a 3 keer een team met Ox op LW en Wallkut op RWquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben ook nog geen Bundesliga team tegengekomen eigenlijk. Je breekt wel je nek over de BPL teams
Moses ofzoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:15 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Met Dyer en een andere snelle buitenspeler zeker?
Agger is verdedigend beterquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit snap ik dus echt niet he.
http://futhead.com/fifa/players/compare/2610/3464
Kijk en vergelijk. Waarom met een verdediger spelen die een hogere rating heeft omdat hij kan schieten/dribbelen/passen terwijl hij qua snelheid en defensief minder is.
Oh verkeerd gekeken maar als je verder kijkt denk ik dat het weinig scheelt.quote:
Interceptions en man marking zijn ook geen onbelangrijke stats...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh verkeerd gekeken maar als je verder kijkt denk ik dat het weinig scheelt.
Kaboul heeft een mindere sliding en mindere staande tackle, maar is weer sterker en betere workrates.
50 passing is wel triestquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:19 schreef detennismaster het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/6147/#.UHaPuolhic0
Zou hij goed zijn op CAM in 352?
Volgens mij had iemand hem hier? Tim of GuRBuH dacht ik..
Z'n passing ziet er goed uit.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:19 schreef detennismaster het volgende:
Die ga ik dan een kans geven. De bank moet ook sterk zijn natuurlijkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:13 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Dat was precies mijn voorhoede.
Heb nu IF Henry ipv Remy. Die scoort toch echt vele malen makkelijker heb ik het idee.
goed voor in de spitsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:19 schreef detennismaster het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Z'n passing ziet er goed uit.Lijkt me geen rare keuze.
NOU SORRY HOORquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Interceptions en man marking zijn ook geen onbelangrijke stats...
Autistisch.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:23 schreef StijnDa het volgende:
Ik gebruik altijd Futwiz overigens voor vergelijkingen, een stuk overzichtelijker met alles naast elkaar op 1 pagina vind ik. Waarom Futhead?
Ik moet dit thuis zienquote:
Ja maar jij wil je adres niet geven waardoor ik niets op kan sturen. Naar het station sturen heeft weinig zin he!quote:
Maar maar maar Vermaelen is links en Agger ook en dan heb je 2 linkspoten!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is niet erg![]()
Gewoon even om te laten zien dat die 79 en 83 ratings niet totaal random zijn
Waar kan ik hem ophalen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja maar jij wil je adres niet geven waardoor ik niets op kan sturen. Naar het station sturen heeft weinig zin he!
Deze isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |