Klassieke fout idd. Of per ongeluk iets wat voor een hogere waarde erop heeft gestaan proberen voor 150c te doen, dan crasht ie lekkerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:55 schreef Toefjes het volgende:
Jammer, in cheat engine vergeten het hokje aan te vinken. Over een uur weer een kans
Standaard even vloeken en dan gewoon opnieuw cheat engine startenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:58 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Klassieke fout idd. Of per ongeluk iets wat voor een hogere waarde erop heeft gestaan proberen voor 150c te doen, dan crasht ie lekker
Die vlieger gaat helaas niet meer op deze Fifaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:00 schreef DutchSL het volgende:
IF Kolarov heeft 97 long shots en 99 shot power en 90 FK accuracy.
Op de bank zetten (Toefjes met +10 kaart) en in laten vallen als CDM
ik ben benieuwd hoe je Luiz vindt spelen. Ik vond m teleurstellend t.o.v. Fifa 12. Santana schijnt wel een beest te zijnquote:
Heb je Krul nog gekocht?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoe je Luiz vindt spelen. Ik vond m teleurstellend t.o.v. Fifa 12. Santana schijnt wel een beest te zijn
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:04 schreef Maver24 het volgende:
Welke BPL CB moet ik nog halen. Heb Vermaelen gehaald. Welke daarnaast. Geen kompany want die vind ik even te duur nog
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:03 schreef DannyDeko het volgende:
Iedereen met die bundesliga teamsJe komt ze echt zo gigantisch vaak tegen, en vaak ok precies dezelfde.
Kaboul.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:04 schreef Maver24 het volgende:
Welke BPL CB moet ik nog halen. Heb Vermaelen gehaald. Welke daarnaast. Geen kompany want die vind ik even te duur nog
Ik vind Rémy helemaal niet zo goed als ik had gehoopt...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die vlieger gaat helaas niet meer op deze Fifa![]()
Gisteren Remy gekocht. Dit is m. Gebeuren weer rare dingen
[ afbeelding ]
Hoe zijn ze altijd dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:03 schreef DannyDeko het volgende:
Iedereen met die bundesliga teamsJe komt ze echt zo gigantisch vaak tegen, en vaak ok precies dezelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |