Oplossing is gewoon net als in het tennis hawk eye. 3 keer per wedstrijd een mogelijkheid de arbitrale beslissing aan te vechten door middel van video beelden. Na 3 keer onterecht kun je dat niet meer doen. Pas dan ben je heel erg ver. Het wordt echt hoog tijdquote:Op donderdag 11 oktober 2012 02:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Verdedigers die schoppen en met opzet blessures veroorzaken zijn pas het kanker van het voetbal.
De scheidsrechter moet gewoon zijn werk doen bij dit soort situaties. Schwalbes altijd een gele kaart en grove overtredingen rood. Maar over die valpartijen van Bale hoor je niet zoveel maar als het Suarez is dan staat iedereen te schreeuwen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 02:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oplossing is gewoon net als in het tennis hawk eye. 3 keer per wedstrijd een mogelijkheid de arbitrale beslissing aan te vechten door middel van video beelden. Na 3 keer onterecht kun je dat niet meer doen. Pas dan ben je heel erg ver. Het wordt echt hoog tijd
Soms zie je als tv kijker ook niet of het een schwalbe is. De scheids moet op dat moment maar net in de goede lijn zien. Het wordt steeds doortrapter en slimmer uitgevoerd. Dat de scheids het een keer niet goed kan beoordelen kan gebeuren. Ik doe mijn werk ook nooit 100% foutloos.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 02:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De scheidsrechter moet gewoon zijn werk doen bij dit soort situaties. Schwalbes altijd een gele kaart en grove overtredingen rood. Maar over die valpartijen van Bale hoor je niet zoveel maar als het Suarez is dan staat iedereen te schreeuwen.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 02:35 schreef DutchSL het volgende:
Voor het eerst een non-gold kutteam dit jaar.
[ afbeelding ]
Ik geef ze morgen nog een kans, anders is het tradepile
Dieptepunt:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/138604689* 10.000
Dat is ook zo en daarom klaag ik ook zelden tot nooit over de scheidsrechter. Ik hoef al die gadgets niet laat iemand maar een fout maken. Ik vind het 20 keer erger als er wordt nagetrapt of er expres boven op iemand wordt gestaan dan wanneer er een schwalbe is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 02:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Soms zie je als tv kijker ook niet of het een schwalbe is. De scheids moet op dat moment maar net in de goede lijn zien. Het wordt steeds doortrapter en slimmer uitgevoerd. Dat de scheids het een keer niet goed kan beoordelen kan gebeuren. Ik doe mijn werk ook nooit 100% foutloos.
Ik had Maikon Leite vorig jaar ook gewoon op CAM met 7 chem totdat ik de IF kochtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 02:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
5-2 winst terwijl ik 7 keer de paal/lat heb geraakt..bizarre wedstrijd
Hij had Maikon Leite gewoon LW op 7 chem
Moest helaas afhaken halverwege je gold rush. Uit bovenstaande post kan ik opmaken dat het je weinig heeft opgeleverd?quote:
Toppunten waren; De Rossi 15k, Welliton 11k, Lewandowski 10k, Ben Arfa 10kquote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Moest helaas afhaken halverwege je gold rush. Uit bovenstaande post kan ik opmaken dat het je weinig heeft opgeleverd?
En die zorgen er dus nu voor dat je weer op 65k zit?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Toppunten waren; De Rossi 15k, Welliton 11k, Lewandowski 10k, Ben Arfa 10k
Ja, en heb nog 4 pagina's van golds, dus ik tik sowieso de 80 aan denk ik. Misschien vanavond maar weer streampje doen ofzoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En die zorgen er dus nu voor dat je weer op 65k zit?
Je zou toch zeggen dat je het nu wel geleerd hebt, aangezien je gisteren dus van 200k naar 80k gaatquote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, en heb nog 4 pagina's van golds, dus ik tik sowieso de 80 aan denk ik. Misschien vanavond maar weer streampje doen ofzo
Ach, des te meer kutpacks je gehad hebt, des te meer een goeie in de buurt komtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat je het nu wel geleerd hebt, aangezien je gisteren dus van 200k naar 80k gaat
Sorry, kan geen puush zien op mn werkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:50 schreef LinQ het volgende:
Ben maar een bundesliga team gaan bouwen. Iemand nog ideeën/opmerkingen? Heb onderstaande voor ogen (reus is te duur):
[ afbeelding ]
Dat is zeker de theorie jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ach, des te meer kutpacks je gehad hebt, des te meer een goeie in de buurt komt
http://www.futwiz.com/squad/190164quote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sorry, kan geen puush zien op mn werk
Weet niet wat je budget is, maar ik heb een aantal keer tegen Santana gespeeld, en die vond ik verdedigend echt goed...beter dan Naldo, vermoed ik. En Gomez > KJH. Ipv Kuba: IF Kuba, Robben, of Farfan?quote:
Het is te hopen. Voor vandaag even een knappe mic kopenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is zeker de theorie ja
GJE als MCquote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is te hopen. Voor vandaag even een knappe mic kopen
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is te hopen. Voor vandaag even een knappe mic kopen
Sorry, ik heb mijn glazen bol thuis laten liggen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:20 schreef Nickskuh het volgende:
Gaat bony nog stijgen? Heb hem voor 11k 4231
Oh, jammer.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sorry, ik heb mijn glazen bol thuis laten liggen.
Dat is voor mensen die items zijn kwijtgeraakt door die completing.. bug.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:08 schreef Pronk het volgende:
Ehm, ik log net in op de webapp en zie dat ik 3 gold packs in 'my packs' heb staan. Heeft iedereen die gehad?
Ow vandaar! Das een goeie deal dan, 3 gold packs voor het kwijtraken van een adidas bal.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is voor mensen die items zijn kwijtgeraakt door die completing.. bug.
Wat een kutteaamquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:11 schreef Greenpeas het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga ook maar eens 3-5-2 proberen.
Luisao superpace
Ik ben ook dingen kwijt geraakt, 0 packs.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is voor mensen die items zijn kwijtgeraakt door die completing.. bug.
Zet dan Garay er in, die heeft 18 pace meer en volgens mij verlies je er niks mee aan chemistry.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:11 schreef Greenpeas het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga ook maar eens 3-5-2 proberen.
Luisao superpace
Moet even thuis iemand achter de Xbox gooien dan, ben op werk en heb geen muntjes meerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zet dan Garay er in, die heeft 18 pace meer en volgens mij verlies je er niks mee aan chemistry.
Bedanktquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:17 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Wat een kutteaamalleen Elia is goed, want die heeft de pace.
Baas!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:32 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ga de 100k halen in de vakantie denk ik![]()
Ik kan het niet openen maar dat is dan zeker alleen voor de gewone FIFA dus dan geldt dat niet voor FUTquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:37 schreef Dudeweiser het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/0/2003067.page
Eerste officiële update voor FIFA13 dit weekend.
Geen legacy defending! OMG!quote:• Napoli of Serie A will now have fully authentic kits and crests in FIFA and FIFA Ultimate Team.
• Legacy defending and passing assistance options removed in Pro Clubs.
Door dat slechte wisselen van speler ga ik ooit nog wat breken in mijn kamer. Man wat is dat slecht gedaan zeg. Spelers lopen daardoor steeds van de bal weg bij mij omdat de CPU het nodig vind om van speler te veranderen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:41 schreef over_hedge het volgende:
Ze kunnen beter update dat het wisselen van spelers beter gaat en je keepers geen retards meer zijn die niks kunnen vastpakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |