Ga je gang!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:08 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Dat is toch niet moeilijk?
Gewoon doen. Als je spijt hebt kan je weer je team verkopen en alles terug kopen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:07 schreef Alovenac het volgende:
Ik twijfel echt om mijn Bundesliga team 3412 te verkopen, waarde +/- 250k..
En dan een Primera Division team er voor terug te kopen.
Bij de chat van EA, maar ik krijg er geen volgens mij. Krijg een afscheep antwoord van dat ze zich bewust zijn van de problemen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:08 schreef Maver24 het volgende:
Wil ook wel graag 3 gold packs. Ik ben ook serieus een aantal low rated spelers kwijt geraakt. Waar moet ik wezen?
Dat zei je er niet bijquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:08 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Maak jij maar een team voor mij met: Aanval: Lavezzi-Aguero-Di Maria, Dynamisch middenveld en sterke en snelle verdediging.
Het eerste waar je tegenaanloopt is dat je Pastore moet opstellen omdat Lavezzi anders op 7 staat.
Heeft ook mijn voorkeur, zijn vaak ook redelijk goed aan de prijs. Niet te duur dusquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Bundesliga heeft echt ziek goede spelers.
Misschien dat ik later vandaag of morgen als tradepile verkocht is, eerst is kijk of de huidige formatie en team bij BBVA die ik aan wil schaffen bevalt. Als dat het geval is, verder gaan upgraden met betere spelers.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gewoon doen. Als je spijt hebt kan je weer je team verkopen en alles terug kopen.
Er zijn genoeg opties, je eisen zijn alleen wat vaag.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:08 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Maak jij maar een team voor mij met: Aanval: Lavezzi-Aguero-Di Maria, Dynamisch middenveld en sterke en snelle verdediging.
Het eerste waar je tegenaanloopt is dat je Pastore moet opstellen omdat Lavezzi anders op 7 staat.
Opzich wel een redelijk team maar ik ben geen fan van Bosscielny en M'Vilaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er zijn genoeg opties, je eisen zijn alleen wat vaag.
[ afbeelding ]
Ja als je gewoon 11 favoriete spelers kiest gaat het lastig wordenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Opzich wel een redelijk team maar ik ben geen fan van Bosscielny en M'Vila
Ook heb ik het liefst in de verdediging: Kompany, Pepe, Ramos, Chiellini, Silva.
Op het middenveld graag Toure.
Al veel geprobeerd, een andere optie is gewoon om met een speler op 7 chem te spelen
Wat jij wilt kan niet in 4-3-2-1, moet je een andere opstelling spelen of met andere spelersquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ook heb ik het liefst in de verdediging: Kompany, Pepe, Ramos, Chiellini, Silva.
Al veel geprobeerd, een andere optie is gewoon om met een speler op 7 chem te spelen
Waarom zou je in zo'n kut formatie willen spelen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik ga wel wat maken met Toure op 7 chemistry, dan kan het welquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:20 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Wat jij wilt kan niet in 4-3-2-1, moet je een andere opstelling spelen of met andere spelers
Zoiets had ik ook al in gedachten, maar dan wordt je middenveld weer compleet overlopen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:24 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
http://futhead.com/fifa/squads/211684/#squad-player
Dit ff snel in elkaar geknutselt met een aantal spelers die jij wilt, maar je eisen zijn zo goed als onmogelijk.
Valt wel mee hoor, ik speel op dit moment met een middenveld van Modric + Marchisio en ik merk niets van dat overlopen worden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook al in gedachten, maar dan wordt je middenveld weer compleet overlopen.
Ik stel veel te veel eisen, word nu tijd dat ik gewoon iets in elkaar ga zetten. Of ik vervang Lavezzi voor Neymar of Hazard, dan is er veel meer mogelijk
Marchisio is dynamisch, perfecte middenvelder. Modric is wel iets zwakker. Je speelt toch wel met 3 middenvelders neem ik aan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:27 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik speel op dit moment met een middenveld van Modric + Marchisio en ik merk niets van dat overlopen worden.
Nee, dat zijn de enige twee, ik speel 5-2-2-1quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:28 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Marchisio is dynamisch, perfecte middenvelder. Modric is wel iets zwakker. Je speelt toch wel met 3 middenvelders neem ik aan?
Ja dat is een ander verhaal, dan heb je ook geen sterk middenveld nodigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:29 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de enige twee, ik speel 5-2-2-1
Nee, alleen verbonden met Luiz, dode link met Gotze, tussen Gustavo en Hulk loopt geen lijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Haalt Hulk gewoon 9 chem hier?
[ afbeelding ]
Er loopt wel een link met Gustavo in 3-5-2 hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee, alleen verbonden met Luiz, dode link met Gotze, tussen Gustavo en Hulk loopt geen lijn.
Oh excusez-moi. Dat hebben ze veranderdquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:33 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Er loopt wel een link met Gustavo in 3-5-2 hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |