van eigen deegquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:28 schreef Greenpeas het volgende:
Over wat voor koekje hebben we het?
Hahaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:27 schreef Lindgren. het volgende:
Zometeen maar eens een interlandcarrière beginnen.Lijkt me wel grappig. Ik vind alleen het spelen tegen de CPU vaak zo boring.
[ afbeelding ]
Ik vind spelen tegen de CPU zo vervelend dat ik daardoor de manager tasks laat liggen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:27 schreef Lindgren. het volgende:
Zometeen maar eens een interlandcarrière beginnen.Lijkt me wel grappig. Ik vind alleen het spelen tegen de CPU vaak zo boring.
[ afbeelding ]
Offline spelen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Bij mij staat er nog steeds bij die manager dingen dat ik mijn eerste toernooiwedstrijd moet spelen of zo, terwijl ik al 5 cups gewonnen heb.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind spelen tegen de CPU zo vervelend dat ik daardoor de manager tasks laat liggen.
Wat is het maken van een Frans team trouwens belachelijk makkelijk. Ik mocht willen dat we in Nederland elke positie zoveel keuze hadden
haha, even opschrijven welke managers je al hebt. In UDB staat bij staff--> manager een lijstje met alle managersquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:30 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik probeer 50% te halen met Shiny managers, maar ik koop telkens duplicates
Wtf shiny gold managers voor 1000+? ik pikte ze gister de hele tijd op voor 150-200 BIN in 59th minute en discarde ik zequote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:37 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb alle dubbele managers gewoon verkocht voor winst.
Ik kocht gewoon (bijna) alle bronzen shinies op voor 150 of 200 coins, daarna veel zilveren voor 400 a 500 coins.
Dat is goedkoper dan zo'n shiny gold voor 1500 te kopen wat ze toen nog kostten (heb er een paar onder de 1000 gescoord).
Ik weet niet wat ze nu kostten, maar ze gingen voor wel meer dan 1500 toen het spel nog niet uit was (ik had de 50% bonus toen al).quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wtf shiny gold managers voor 1000+? ik pikte ze gister de hele tijd op voor 150-200 BIN in 59th minute en discarde ik zeook veel voor 150-200 open bid opgepikt
Die hoeft er niet per se bij, met de rest heb je een redelijk cheap maar vies overpowered team.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je keeper kost meer dan de rest van je team
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn comment:
Wat hij vervolgens doet, naar mijn profile gaan en al mijn squads disliken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar gaat 15 van mijn karma af![]()
als je er 5 hebt mag je downvotenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Lekker boeiend.
Wat houdt dat karma in dan?
+1quote:▲
+5
▼
By erectusmaximus 5 | Posted October 03, 07:26PM
Totally deserved! 3 AWESOME goals...@vandermar plz jump 4 a train
irl ookquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:48 schreef wieisboos het volgende:
Depay hattrick vanaf LM en 1 assisthij is echt fucking goed. 100x beter dan Sana (op Fifa dan)
"Mertens is een vieze zaadbek."quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Op de pagina van Immers heeft hij het ook even subtiel aangestipt
Dat is ontstaan omdat hij zich ging aanpassen aan het hbo hoor!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
"Mertens is een vieze zaadbek."
Wat een kind is het toch ook.
vanavond 300k pack opening.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:55 schreef Anonymous61 het volgende:
Iemand die pakjes opent en laat zien via stream? informeer me aub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |