Mijn topic is niet veel anders dan al die andere; het is iets wat me dwars zit.quote:Op maandag 10 december 2012 13:32 schreef Specularium het volgende:
Heb je nou zelf niet door dat dit niet grappig is?
Is goed Re, ik ga het even in LIF of OUD proberen, kusje op je neusquote:
Misschien omdat jouw zwakzinnige onzin beter in ONZ kan blijven.quote:Op zondag 9 december 2012 14:32 schreef Weissman het volgende:
Waarom is dit topic dicht ?
R&P / Onzekerheid. Suiker. Koffie.
Zo subtiel en zo mooi!quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien omdat jouw zwakzinnige onzin beter in ONZ kan blijven.
fixedquote:Op donderdag 13 december 2012 00:26 schreef Burdie het volgende:
Dubbel topic:
SEX / zware week
en
R&P / Zware week.
het is meer een verzamel hier info topic toch... beetje database achtig, die stop je meestal ook ergens in een kast onderaanquote:Op donderdag 13 december 2012 13:48 schreef Godtje het volgende:
Goedemiddag.
Minimaal 2 van de 3 centrale topics lopen niet echt storm om het mild uit te drukken.
Waarschijnlijk zelfs 3 van de 3 maar die laatste met anderhalve maand geen post ..... randgeval?
Misschien een idee dat de Mods dat eens kritisch bekijken of ze wel zin hebben of om er nieuw leven in te blazen?
http://forum.fok.nl/user/history/370337quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop