Fokker,
Ik weet dat het het zoveelste topic is, maar graag wil ik persoonlijk advies. En ja dit is een kloontje.
Afgelopen donderdag heb ik afgesproken met een leuke jongen. Die jongen, laten we hem Bram noemen, heb ik ontmoet via vrienden en het klikte gelijk.
Vanuit hier hebben we dus ook contact gehouden en zo was er een ontmoeting gepland. We wilden het geen date noemen, want dat schept verwachtingen, maarja stiekem was het dat toch wel
Die donderdag was erg gezellig! We hebben veel gelachen maar ook serieuze gesprekken gehad.Van de film die we van plan waren te kijken (gewoon eentje op tv) is eigenlijk weinig van gekomen.
Omdat ik wat last had van m'n rug bood Bram aan me te masseren en daar kon ik geen nee op zeggen natuurlijk.
Zoals velen wel zullen denken "die massage bleef vast niet bij een massage", die hebben gelijk

De massage was erg lekker, elk plekje werd geraakt en hij nam er ook echt de tijd voor

Nouja, dus een erg leuke nacht gehad.
De volgende ochtend het nog even dunnetjes over gedaan en toen moest ie toch echt weg

Heb Bram afgezet bij de trein en na wat laatste kusjes zei hij dat hij me graag nog eens wilde zien en dat hij me zou bellen.
Tijdens onze hele date zei hij al wel vaak dat het zo goed klikte en hij me leuk vond en alles.
Maar het is alweer maandag en ik heb nog niets van hem gehoord

Is dit een slecht teken? Of zal hij serieus die 3 dagen regel (waar ik wel eens van gehoord heb) hanteren, wantja stiekem was het toch een date.
Ideen/tips?