Nou, ze hebben seks gehad en hij vond haar kennelijk alleen maar leuk voor de seks. Of hij heeft d'r gewoon geen zin meer in. Aan de andere kant: zij stuurt ook niets. Dus ja, misschien wacht hij wel op haar. JE WEET HET NIET.quote:Op maandag 3 december 2012 15:29 schreef Meloewa het volgende:
Wat?je spreekt af en je hebt vervolgens geen contact meer?
Wat is dit
Ik hem diezelfde avond nog gesmst dat ik het erg gezellig vond en graag nog eens wou afspreken. Maar daar heb ik niets op teruggehoord. Hij vertelde wel dat hij die dag heel druk zou zijn met werk. Dus denk dat dat er doorheen is geslipt.quote:Op maandag 3 december 2012 15:23 schreef Roellie80 het volgende:
Waarom zou jij hem niet eens iet sturen dan?
Straks maakt Bram een soortgelijk topic, wacht maar af
Ja oke maar je kan toch een simpel whatsappje sturen of zo met ben je al thuis of zo?quote:Op maandag 3 december 2012 15:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nou, ze hebben seks gehad en hij vond haar kennelijk alleen maar leuk voor de seks. Of hij heeft d'r gewoon geen zin meer in. Aan de andere kant: zij stuurt ook niets. Dus ja, misschien wacht hij wel op haar. JE WEET HET NIET.
quote:Op maandag 3 december 2012 15:31 schreef BrightEyes86 het volgende:
[..]
Ik hem diezelfde avond nog gesmst dat ik het erg gezellig vond en graag nog eens wou afspreken. Maar daar heb ik niets op teruggehoord. Hij vertelde wel dat hij die dag heel druk zou zijn met werk. Dus denk dat dat er doorheen is geslipt.
Bram is geen fokker gelukkig.
Ja dan is het gewoon een eikel en zou ik zelf ook niets meer sturen.. Of een belletje eraan wagen als die dan niet opneemt en niet terug belt weet je genoeg.quote:Op maandag 3 december 2012 15:31 schreef BrightEyes86 het volgende:
[..]
Ik hem diezelfde avond nog gesmst dat ik het erg gezellig vond en graag nog eens wou afspreken. Maar daar heb ik niets op teruggehoord. Hij vertelde wel dat hij die dag heel druk zou zijn met werk. Dus denk dat dat er doorheen is geslipt.
Och arme.quote:Op maandag 3 december 2012 15:31 schreef BrightEyes86 het volgende:
[..]
Eerst nog even uitscheldenquote:Op maandag 3 december 2012 15:33 schreef Ziba het volgende:
[..]
Och arme.Ik denk dat je 'm moet vergeten dan.
Ja, dat gaat helpen.quote:Op maandag 3 december 2012 15:32 schreef Meloewa het volgende:
[..]dat zegt genoeg.
Ik zou gewoon een boos bericht sturen.
Uiteraard. Met de grond gelijk maken, natuurlijk. Op de meest gemene manier die te realiseren is.quote:
Gewoon uit de tent lokken. Misschien zegt ie dan wel de waarheid, zovan; ''ik wilde toch alleen neuken stomwijf''quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |