Nou, ze hebben seks gehad en hij vond haar kennelijk alleen maar leuk voor de seks. Of hij heeft d'r gewoon geen zin meer in. Aan de andere kant: zij stuurt ook niets. Dus ja, misschien wacht hij wel op haar. JE WEET HET NIET.quote:Op maandag 3 december 2012 15:29 schreef Meloewa het volgende:
Wat?je spreekt af en je hebt vervolgens geen contact meer?
Wat is dit
Ik hem diezelfde avond nog gesmst dat ik het erg gezellig vond en graag nog eens wou afspreken. Maar daar heb ik niets op teruggehoord. Hij vertelde wel dat hij die dag heel druk zou zijn met werk. Dus denk dat dat er doorheen is geslipt.quote:Op maandag 3 december 2012 15:23 schreef Roellie80 het volgende:
Waarom zou jij hem niet eens iet sturen dan?
Straks maakt Bram een soortgelijk topic, wacht maar af
Ja oke maar je kan toch een simpel whatsappje sturen of zo met ben je al thuis of zo?quote:Op maandag 3 december 2012 15:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nou, ze hebben seks gehad en hij vond haar kennelijk alleen maar leuk voor de seks. Of hij heeft d'r gewoon geen zin meer in. Aan de andere kant: zij stuurt ook niets. Dus ja, misschien wacht hij wel op haar. JE WEET HET NIET.
quote:Op maandag 3 december 2012 15:31 schreef BrightEyes86 het volgende:
[..]
Ik hem diezelfde avond nog gesmst dat ik het erg gezellig vond en graag nog eens wou afspreken. Maar daar heb ik niets op teruggehoord. Hij vertelde wel dat hij die dag heel druk zou zijn met werk. Dus denk dat dat er doorheen is geslipt.
Bram is geen fokker gelukkig.
Ja dan is het gewoon een eikel en zou ik zelf ook niets meer sturen.. Of een belletje eraan wagen als die dan niet opneemt en niet terug belt weet je genoeg.quote:Op maandag 3 december 2012 15:31 schreef BrightEyes86 het volgende:
[..]
Ik hem diezelfde avond nog gesmst dat ik het erg gezellig vond en graag nog eens wou afspreken. Maar daar heb ik niets op teruggehoord. Hij vertelde wel dat hij die dag heel druk zou zijn met werk. Dus denk dat dat er doorheen is geslipt.
Och arme.quote:Op maandag 3 december 2012 15:31 schreef BrightEyes86 het volgende:
[..]
Eerst nog even uitscheldenquote:Op maandag 3 december 2012 15:33 schreef Ziba het volgende:
[..]
Och arme.Ik denk dat je 'm moet vergeten dan.
Ja, dat gaat helpen.quote:Op maandag 3 december 2012 15:32 schreef Meloewa het volgende:
[..]dat zegt genoeg.
Ik zou gewoon een boos bericht sturen.
Uiteraard. Met de grond gelijk maken, natuurlijk. Op de meest gemene manier die te realiseren is.quote:
Gewoon uit de tent lokken. Misschien zegt ie dan wel de waarheid, zovan; ''ik wilde toch alleen neuken stomwijf''quote:
Je bent echt te naief bezig, Er is altijd wel tijd voor een berichtje... en vooral als je iemand echt leuk vindt.quote:Op maandag 3 december 2012 15:37 schreef BrightEyes86 het volgende:
Maar waarom zou hij dan zeggen dat hij het zo leuk vond. En dan niet alleen de seks.
Daarbij was hij heel druk dit weekend, mrogen heeft hij weer een vrije dag.
Of ben ik dan echt te naief bezig?
En ik vind eigenlijk dat de man wat van zich moet laten horen. Iets met beetje ouderwets opgevoed.
Zodat je dan heel hard "Zie je wel!" kunt roepen natuurlijk.quote:Op maandag 3 december 2012 15:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Gewoon uit de tent lokken. Misschien zegt ie dan wel de waarheid, zovan; ''ik wilde toch alleen neuken stomwijf''
En een vrijblief hebt om helemaal los te gaanquote:Op maandag 3 december 2012 15:40 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Zodat je dan heel hard "Zie je wel!" kunt roepen natuurlijk.
Er kan altijd wel wat gebeurd zijn en dat Bram tussen de rails gevallen is. Of misschien is hij geschrokken van hetgeen wat zich afgespeeld heeft tussen jullie en had hij eigenlijk het liefste de film af willen kijken. In zijn hoek van de bank.quote:Op maandag 3 december 2012 15:37 schreef BrightEyes86 het volgende:
Maar waarom zou hij dan zeggen dat hij het zo leuk vond. En dan niet alleen de seks.
Of ben ik dan echt te naief bezig?
En ik vind eigenlijk dat de man wat van zich moet laten horen. Iets met beetje ouderwets opgevoed.
''Ik dacht dat je het leuk vond.... schijnbaar niet, had je ook meteen kunnen zeggen.''quote:Op maandag 3 december 2012 15:44 schreef BrightEyes86 het volgende:
Maar stel ik zou dan wat van me laten horen. Kan moeilijk gewoon herhalen wat ik al gezegd had in die eerste sms.. en iets in de geest van "he waarom laat je niets meer van je horen" is ook niet echt een optie
Dus je 'kan' niet het eerste smsje herhalen en 'he, waarom hoor ik niets'-smsje wil je niet. Dus dan stuur jij niks meer. En dan stuurt hij ook niks meer. Tuurlijk kan je daaruit opmaken dat ie je niet interessant vindt, maar hij komt er dan wel lekker makkelijk mee weg. Zou gewoon confronteren. Dat mag heus wel als je samen hebt geslapen. Dus hophop, smsen die Bram!quote:Op maandag 3 december 2012 15:44 schreef BrightEyes86 het volgende:
Maar stel ik zou dan wat van me laten horen. Kan moeilijk gewoon herhalen wat ik al gezegd had in die eerste sms.. en iets in de geest van "he waarom laat je niets meer van je horen" is ook niet echt een optie
Als hij de film af had willen kijken had hij er zelf niet zo veel doorheen moeten praten. Dat heb je natuurlijk zelf grotendeels in de hand.quote:Op maandag 3 december 2012 15:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Er kan altijd wel wat gebeurd zijn en dat Bram tussen de rails gevallen is. Of misschien is hij geschrokken van hetgeen wat zich afgespeeld heeft tussen jullie en had hij eigenlijk het liefste de film af willen kijken. In zijn hoek van de bank.
Nu voelt hij zich een goedkope manwhore en vraagt zich af waarom jij niet belt.
Bram was gewoon op van de zenuwen. Dat hij eigenlijk liever niet wilde dat jij met je vege lijf toenadering zocht. Wat was de aard van de film? Een enge zeker?quote:Op maandag 3 december 2012 15:50 schreef BrightEyes86 het volgende:
[..]
Als hij de film af had willen kijken had hij er zelf niet zo veel doorheen moeten praten. Dat heb je natuurlijk zelf grotendeels in de hand.
'We' ...?quote:Op maandag 3 december 2012 15:21 schreef BrightEyes86 het volgende:
Vanuit hier hebben we dus ook contact gehouden en zo was er een ontmoeting gepland. We wilden het geen date noemen, want dat schept verwachtingen, maarja stiekem was het dat toch wel![]()
Dan laat je vandaag en morgen nog even niks van je horen en stuur je woensdag een smsje of hij nog een keer af wil spreken. Hij heeft mogelijk niet voor niks al aangegeven dat hij dit weekend druk zou zijn, dan wil hij misschien even met rust gelaten worden (en vindt hij jou dus niet leuk genoeg om toch contact te hebben).quote:Op maandag 3 december 2012 15:37 schreef BrightEyes86 het volgende:
In de voorlopende gesprekken gaf Bram aan dat hij niet zo van het daten is, want dan gaat hij zich anders gedragen enzo. Onder het mom van dat je dan het liefst het beste van jezelf laat zien en zo nog wel eens van jezelf wat kan afwijken.quote:Op maandag 3 december 2012 15:56 schreef RM-rf het volgende:
'We' ...?
wie is die 'we' die kennelijk geen verwachtingen wilde scheppen...?
je laat je dus kennelijk liever 'bespelen' ?quote:Op maandag 3 december 2012 16:03 schreef BrightEyes86 het volgende:
[..]
In de voorlopende gesprekken gaf Bram aan dat hij niet zo van het daten is, want dan gaat hij zich anders gedragen enzo. Onder het mom van dat je dan het liefst het beste van jezelf laat zien en zo nog wel eens van jezelf wat kan afwijken.
Dus vandaar dat we het geen date noemden. Soort van voor de gein, soort van toch wel serieus.
Maarja als hij dat dus door'speelt' of hoe jehet ook noemt. Zou hij vanavond moeten bellen (3 dagen regeling). Dus er is nog hoop! (denk ik)
Juist ja, ouderwets opgevoed, maar seks op de eerste date.quote:Op maandag 3 december 2012 15:37 schreef BrightEyes86 het volgende:
Slet!quote:Op maandag 3 december 2012 16:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Juist ja, ouderwets opgegroeid, maar seks op de eerste date..
quote:Op maandag 3 december 2012 16:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Juist ja, ouderwets opgegroeid, maar seks op de eerste date..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |