1. Er zijn niet genoeg -zichtbare- bewijzen.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:26 schreef Merlijn het volgende:
Waarom zou je geen aangifte willen doen? Ik zou het je wel sterk aanraden, en daarnaast gebruik te maken van de begeleiding die je daarbij aangeboden wordt. Zelfs al doe je er niets mee, je kunt er je verhaal kwijt zonder dat je gek aangekeken wordt.
Bewijzen of niet. Jij weet dat er iets tegen je wil is gebeurt. Ik denk dat als je er niets aan doet, je het jezelf later gaat verwijten. Ook al gebeurt er helemaal niets mee, je hebt er op geacteerd. Daarnaast is in de praktijkl het woord van een vrouw in deze (helaas) altijd sterker dan dat van de man. Ook al is het vaak onterecht/spijt/anderzijds.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:29 schreef zeefje het volgende:
[..]
1. Er zijn niet genoeg -zichtbare- bewijzen.
2. Als je eenmaal begint aan een aangifteproces kom je er eigenlijk nooit meer vanaf. En heb ik het misschien na een jaar een plekje gegeven en komt de tegenpartij met een verklaring. Komt weer alles op me af.
Dit is duidelijk geworden in het gesprek wat ik vanmiddag had.
Wat heb jij fantastische ouders..quote:Op woensdag 12 december 2012 23:23 schreef zeefje het volgende:
Mijn ouders vangen het niet heel positief op met de woorden ' ik hoop dat je hiervan hebt geleerd'.
Goede vraagquote:Op woensdag 12 december 2012 23:45 schreef mc-lovin het volgende:
Niet lullig bedoeld! waarom blijf je gewoon leuk posten en topic's maken in SEX?
En wat is er gebeurt? hoe is het gebeurt?
Ik zal even wat toelichten. De dader is alleen met zijn vingers in mij gegaan. Maar dát is ook verkrachting want tegen je zin. Daardoor ben ik gaan bloeden en polsen gekregen met blauwe plekken(door ruw vastpakken). Mijn vriend heeft dit alles niet opgemerkt. Het bloeden was gestopt toen ik die avond naar hem toe gegaan ben. En de blauwe plekken waren er nog niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:42 schreef Tanin het volgende:
Allereerst sterkte! Erg naar dat dit gebeurd is, en petje af dat je er binnen afzienbare tijd zo open en sterk mee om gaat![]()
Ten tweede: wat een kut opmerking van je ouders. Ik hoop dat je dat van je af kunt zetten, want dat is echt niet gegrondAlsof jij er iets aan kon doen...
Ten derde: als je een beetje vriend hebt dan steunt hij je hierin. Hij houdt als het goed is van je, en zal je willen helpen nu je iets naars doorgemaakt hebt. Ik denk dat hij huiverig zal zijn in het begin om iets met je te ondernemen, omdat hij bang is dat hij je pijn doet, maar hij zal je echt wel willen hoor(en ja ik spreek uit ervaring)
Waar twijfel je over qua sexualiteit? of je het wel wilt?
Geef niet op, het was eerder leuk, en dat kan het weer worden. Erg spijtig dat iemand er voor zijn eigen gerief er zo'n nare herinnering aan vast heeft geplakt
Tot slot: doe in ieder geval melding maken, en bij voorkeur ook aangifte. Ja, het is zwaar, maar je klinkt als een ontzettend sterke en redelijk meid, en ik denk dat je het wel degelijk kunt![]()
Nog maals sterkte!
edit: oh, en huilen mag echt wel in zo'n situatie! Droogt vanzelf een keer op.
Ik snap je even niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:45 schreef mc-lovin het volgende:
Niet lullig bedoeld! waarom blijf je gewoon leuk posten en topic's maken in SEX?
En wat is er gebeurt? hoe is het gebeurt?
Omdat ik vaker jongens ben tegen gekomen die seks met mij wilde, maar die een keurige nee accepteerden. Dit baasje deed dat niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
' ik hoop dat je hiervan hebt geleerd'
Wat bedoelden je ouders hiermee?
Alleen als jij het wilt he...quote:Op woensdag 12 december 2012 23:54 schreef zeefje het volgende:
Mijn vriend steunt me zeker nu. Waar ik over twijfel qua sexualiteit is : of ik seks kan hebben terwijl ik me zo leeg en vies voel. Misschien moet ik eerst wat sterker zijn voordat ik weer seks heb. Dan dat ik seks heb met daarbij allemaal hele nare gedachten.
Dus diegene die jou verkracht heeft, was een date van je of zo?quote:Op woensdag 12 december 2012 23:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
Omdat ik vaker jongens ben tegen gekomen die seks met mij wilde, maar die een keurige nee accepteerden. Dit baasje deed dat niet.
Nee just a guy. Facebook beetje 'leren kennen'. Toen 1 x even afgesproken en bij de 2e keer ging het mis.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus diegene die jou verkracht heeft, was een date van je of zo?
Misschien dat je ouders daarop doelden? Dat lijkt me zoals ik het hier lees niet zo'n slimme actiequote:Op woensdag 12 december 2012 23:58 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nee just a guy. Facebook beetje 'leren kennen'. Toen 1 x even afgesproken en bij de 2e keer ging het mis.
Maar....quote:Op woensdag 12 december 2012 23:58 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nee just a guy. Facebook beetje 'leren kennen'. Toen 1 x even afgesproken en bij de 2e keer ging het mis.
Je verteld net tegen je ouders dat je verkracht ben, en dan krijg je dit. Hij woont nota bene ong 200/300 meter van me vandaanquote:Op donderdag 13 december 2012 00:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien dat je ouders daarop doelden? Dat lijkt me zoals ik het hier lees niet zo'n slimme actie
Dat klopt.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:54 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik zal even wat toelichten. De dader is alleen met zijn vingers in mij gegaan. Maar dát is ook verkrachting want tegen je zin. Daardoor ben ik gaan bloeden en polsen gekregen met blauwe plekken(door ruw vastpakken). Mijn vriend heeft dit alles niet opgemerkt. Het bloeden was gestopt toen ik die avond naar hem toe gegaan ben. En de blauwe plekken waren er nog niet.
Ik heb toen seks gehad, met godsonmogelijk veel pijn. Te begrijpen ook, was helemaal kapot van binnen. Maar ik schaamde me nog steeds, dus niks gezegd.
Mijn vriend steunt me zeker nu. Waar ik over twijfel qua sexualiteit is : of ik seks kan hebben terwijl ik me zo leeg en vies voel. Misschien moet ik eerst wat sterker zijn voordat ik weer seks heb. Dan dat ik seks heb met daarbij allemaal hele nare gedachten.
Van verhalen van mij. Ik heb een 'ruige' periode achter de rug. En wilde nu een nieuwe start maken. Op facebook was hij gewoon normaal. Bij de meet ook nog, maar op het eind werd hij handtastelijk. Ik moest nog even wat ophalen dus MOEST terug.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar....
Gewoon omdat je jongens thuis uitnodigd zeggen je ouders dit dus?
Hoe kwam je met hem in contact via facebook? Niks aan afgemerkt ook dat hij zoiets zou kunnen doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |