Zucht.. ik word zo moe van mensen zoals jij die er gewoon niks van snappen he.quote:Op maandag 10 december 2012 12:59 schreef BMWyouknow het volgende:
Ik ben 20 jaar oud en heb tot op heden nog nooit een vriendin gehad. Wat de meesten nu zullen denken: niks raars toch? Er lopen nog wel veel meer mensen rond van 19 / 20 / 21 / 22 jaar die nog nooit een vriend / vriendin hebben gehad.
Maar het lijkt erop dat er geen vrijgezellen meiden meer rondlopen van 18 / 19 / 20 / 21 / 22 jaar oud. Als ik in contact kom met een meisje zijn dat in 9 van de 10 gevallen altijd wel leuke contacten, maar het probleem is dat ze altijd al een relatie hebben. Vorige week heb ik op school een meisje leren kennen (zij is 20). We hebben in die week al veel met elkaar gelachen, maar ook weer hetzelfde: ze is al bezet.
Kun je op een of andere manier een single vrouw herkennen, want langzaamaan begint mij de moed in de schoenen te zakken omdat ik altijd tegen meisjes aanloop die al bezet zijn, en geloof mij: ik stap niet alleen op fotomodellen af. Innerlijk vind ik namelijk veel belangrijker dan het uiterlijk.
Je moet goed opletten. Als een meid een grote duim heeft is ze meestal bezet.quote:Op maandag 10 december 2012 12:59 schreef BMWyouknow het volgende:
Ik ben 20 jaar oud en heb tot op heden nog nooit een vriendin gehad. Wat de meesten nu zullen denken: niks raars toch? Er lopen nog wel veel meer mensen rond van 19 / 20 / 21 / 22 jaar die nog nooit een vriend / vriendin hebben gehad.
Maar het lijkt erop dat er geen vrijgezellen meiden meer rondlopen van 18 / 19 / 20 / 21 / 22 jaar oud. Als ik in contact kom met een meisje zijn dat in 9 van de 10 gevallen altijd wel leuke contacten, maar het probleem is dat ze altijd al een relatie hebben. Vorige week heb ik op school een meisje leren kennen (zij is 20). We hebben in die week al veel met elkaar gelachen, maar ook weer hetzelfde: ze is al bezet.
Kun je op een of andere manier een single vrouw herkennen, want langzaamaan begint mij de moed in de schoenen te zakken omdat ik altijd tegen meisjes aanloop die al bezet zijn, en geloof mij: ik stap niet alleen op fotomodellen af. Innerlijk vind ik namelijk veel belangrijker dan het uiterlijk.
Ze kijken minder zaadvragend, als het ware. Een vrijgezelle vrouw maakt in de kroeg veel meer oogcontact, scant de omgeving. Een bezette vrouw staat in de kroeg gewoon met haar vriendinnen te praten.quote:Op maandag 10 december 2012 13:30 schreef Tanin het volgende:
Ik zie vaak wel of een dame bezet is ja, maar kan niet uitleggen waar ik het aan zie.
Wss gezet en bezet.quote:Op maandag 10 december 2012 13:48 schreef Abed het volgende:
Beter dan vrouwen ontmoeten die al gezet zijn.
Aan de ogen, klaar.quote:Op maandag 10 december 2012 13:30 schreef Tanin het volgende:
Ik zie vaak wel of een dame bezet is ja, maar kan niet uitleggen waar ik het aan zie.
Boeit verder ook niet, want ik stap in eerste instantie op een dame af om d'r te leren kennen, niet om een vriendin te zoeken.
Idd jaquote:Op maandag 10 december 2012 13:22 schreef Luxuria het volgende:
Herkenbaar, de leuke mannen zijn ook vaak al bezet.
Emoties of sperma?quote:Op maandag 10 december 2012 14:40 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wel voor onzekere vrouwen die een relatie willen om de emoties uit je te zuigen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |