quote:Op maandag 3 december 2012 17:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik zou haar uitvragen en het dan vragen
16 jaarquote:Op maandag 3 december 2012 17:42 schreef promisionxexposed het volgende:
Wat is de leeftijdscategorie?
Ik wil graag meer dan vrienden zijn wil jij dat ook ?quote:
neuh, eerder iets van ik heb gevoelens voor je, hoe zit dat bij jou?quote:Op maandag 3 december 2012 17:43 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik wil graag meer dan vrienden zijn wil jij dat ook ?
Zoiets
"zeg ik had een vraagje, een tijd geleden wist je nog niet of je gevoelens voor mij had, hoe zit dat nu?"quote:Op maandag 3 december 2012 17:57 schreef typen_ het volgende:
Ze weet dat ik haar leuk vind dat heb ik verteld. Alleen toen ik het vertelde wist ze het nog niet of ze verliefd was op mij. Dit is al een tijdje geleden dus nu zou ik wel willen weten of haar gevoelens veranderd zijn.
Nou dit wat je hier hebt beschreven, ga je exact aan haar vragen. Dan weet je genoegquote:Op maandag 3 december 2012 17:57 schreef typen_ het volgende:
Ze weet dat ik haar leuk vind dat heb ik verteld. Alleen toen ik het vertelde wist ze het nog niet of ze verliefd was op mij. Dit is al een tijdje geleden dus nu zou ik wel willen weten of haar gevoelens veranderd zijn.
Of je hand in haar broekje ze zal dan wel doorhebben wat je wilt.quote:
Je kan het vragen, maar vaak geven mensen niet een eerlijk antwoord, is mijn ervaring tenminste.quote:Op maandag 3 december 2012 17:34 schreef typen_ het volgende:
Ik zit al een maandje met een meisje te praten we hebben al een aantal keer afgesproken. Ik weet dat ze me leuk vind. Alleen is de vraag ook verliefd? Kan je dit gewoon vragen? Zo ja, wat is de beste manier om dit te vragen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |